Een balkonfeest doe je op een balkonquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als we toch filosofisch bezig gaan, wie zegt dat je voor een tuinfeest een tuin nodig hebt?
liefquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is goed dat je aan jezelf denktAls afstand van Fok daarbij hoort dan is dat een wijs besluit
En als je er juist lekker over wil posten dan is daar ook altijd een plek voor
Enne,
Over vijf maanden is het 25 september inderdaad.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ja jeetje, net had ik er nog een kleine tien jaar voor en opeens is dat teruggebracht naar een kleine vijf maanden!
En wat hou je dan aan als definitie van een tuin?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een balkonfeest doe je op een balkon
Een tuinfeest doe je in een tuin
Kijk, hier kunnen we wat mee.quote:Maakt niet uit of die tuin/balkon van jouw is of niet
Oh ja wacht. Maar goed ik ben de 12.5 allang gepasseerd hè.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Over vijf maanden is het 25 september inderdaad.
waahhhquote:
Wou je een feestje organiseren bij @Strani ?quote:
Iemand die begraven is heeft een tuintje op de buik en de tuin voor het tuinfeest hoeft niet je eigen tuin te zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En wat hou je dan aan als definitie van een tuin?
[..]
Kijk, hier kunnen we wat mee.
Nu wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wou je een feestje organiseren bij @:strani ?
Ja, 17.5 jaar is niet echt iets. 25 jaar is eigenlijk de eerste grote bruiloftgelegenheid.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja wacht. Maar goed ik ben de 12.5 allang gepasseerd hè.
Ik ben vandaag volgens mij aangesproken door een Amerikaan op straat. Nou ja we spraken elkaar aan. Ik had een shirt van een NFL-team aan en hij van een ander NFL-team dus we gaven elkaar erkenning (waarna hij tijdens het doorlopen claimde dat onze quarterback volgend jaar voor zijn team zou gaan spelenquote:
Begraafplaatsen zijn hier meer muren met compartementen. Niet echt geschikt.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Iemand die begraven is heeft een tuintje op de buik en de tuin voor het tuinfeest hoeft niet je eigen tuin te zijn.
Conclusie, @:Strani's tuinfeest is op de plaatselijke begraafplaats.![]()
Opgelost imo.
Ja die gaat moeilijk worden, denk ik.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, 17.5 jaar is niet echt iets. 25 jaar is eigenlijk de eerste grote bruiloftgelegenheid.
Begraaf ff iemand in het park, liefst op een plek met een beetje veel ruimte. Dan daarbovenop je tuinfeest houden.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Begraafplaatsen zijn hier meer muren met compartementen. Niet echt geschikt.
Die gaat nu echt wel beveiliging nodig hebben ja...quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Koeman heeft alweer een probleem trouwens.
Oh ja oké nou ja genoeg oude mensen in mijn dorp, ik kijk morgen wel even rond of er kandidaten zijn.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Begraaf ff iemand in het park, liefst op een plek met een beetje veel ruimte. Dan daarbovenop je tuinfeest houden.
Het hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn als dat jij het maakt.
Moet de koe de man melken?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:50 schreef Fred_B het volgende:
Koeman heeft alweer een probleem trouwens.
New England Patriotsquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben vandaag volgens mij aangesproken door een Amerikaan op straat. Nou ja we spraken elkaar aan. Ik had een shirt van een NFL-team aan en hij van een ander NFL-team dus we gaven elkaar erkenning (waarna hij tijdens het doorlopen claimde dat onze quarterback volgend jaar voor zijn team zou gaan spelen)
En dan is Frenkie er nog niet bij om het spel op te houden om het aantal Nederlanders binnen de lijnen op peil te houden.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Die gaat nu echt wel beveiliging nodig hebben ja...
Pittsburghquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, jij als Bostonian.
Dit was Packers (ik) vs. Steelers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |