Ik heb maar twee afleveringen gezienquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
Ik zie je niet meer in het Expeditie Robision topic
Vroeger waren 12,5 jaar getrouwd en dat soort onbenullige aangelegenheden ook reden voor een knalfeestquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar al die aandachtstrekkerij tegenwoordig. Waar is de tijd dat je gewoon een beetje normaal deed over de dingen
'Gaat is filosofisch doen' :quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar al die aandachtstrekkerij tegenwoordig. Waar is de tijd dat je gewoon een beetje normaal deed over de dingen
Thuisbezorgd hebben we niet in dit durpjequote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:31 schreef H_T het volgende:
[..]Ik was dan denk ik toch voor iets van Thuisbezorgd of zo gegaan, of iets simpels van de supermarkt
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb maar twee afleveringen gezien. Ik worstel een beetje met mezelf de laatste tijd. Ook wat afstand van Fok genomen. Ik kom morgen weer een keertje meekijken
Ik geef het nog een kansquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je remigratieplannen direct weer uit de kast zijn gehaald? Dit kan niet, Nederland
Ja vind ik ook niet zo nodig eigenlijk maar vooruit, dat is dan tenminste nog omdat je daadwerkelijk iets bereikt hebt samen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vroeger waren 12,5 jaar getrouwd en dat soort onbenullige aangelegenheden ook reden voor een knalfeest
In principe is normaal gewoon dat wat ik acceptabel vind. Daar is niks filosofisch aan.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
'Gaat is filosofisch doen' :
Wat is de definitie van normaal?
Ik realiseer me nu dat die mijlpaal voor ons op Eerste Kerstdag valtquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja vind ik ook niet zo nodig eigenlijk maar vooruit, dat is dan tenminste nog omdat je daadwerkelijk iets bereikt hebt samen.
Mogelijk heb ik een andere definitie van normaal wat ik acceptabel vind dan jijquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:36 schreef Strani het volgende:
[..]
In principe is normaal gewoon dat wat ik acceptabel vind. Daar is niks filosofisch aan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu dat die mijlpaal voor ons op Eerste Kerstdag valt
Nou dat weet ik vrij zeker.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:37 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mogelijk heb ik een andere definitie van normaal wat ik acceptabel vind dan jij
Waarom is jouw definitie van normaal volgens jouw beter dan de mijne?quote:
Dįt heb ik nergens beweerd hč!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom is jouw definitie van normaal volgens jouw beter dan de mijne?
Het is goed dat je aan jezelf denktquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb maar twee afleveringen gezien. Ik worstel een beetje met mezelf de laatste tijd. Ook wat afstand van Fok genomen. Ik kom morgen weer een keertje meekijken
25 september kan nog net voor een leuk tuinfeestquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik ben ook op de 25e getrouwd, maar dan wel maart. 2006.
Stom. Ik heb volgens mij nog wel een blik soep in huis voor als het een keer allemaal mis gaat. Moet ik alleen niet vergeten nieuwe te kopen als ik dit blik heb gebruiktquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Thuisbezorgd hebben we niet in dit durpjeEn mijn trek was alweer verdwenen. Geen kip...weg trek!
Ik herinner je er wederom aan dat ik geen tuin heb.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
25 september kan nog net voor een leuk tuinfeest
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
'Gaat is filosofisch doen' :
Wat is de definitie van normaal?
quote:nor·maal (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1 volgens de regel; = gewoon: hij is niet normaal niet goed bij zijn hoofd; normaal gesproken gewoonlijk; niet normaal! uitroep als je iets zeer heftigs ondergaat; dat is de normaalste zaak van de wereld dat is vanzelfsprekend
2 niet klein, maar ook niet groot: een normale portie
https://www.vandale.nl/gr(...)NORMAAL#.YXmdY3pcKUk
Wat doet dat er nou toe? Dan regel je maar een tuin.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik herinner je er wederom aan dat ik geen tuin heb.
Je hebt nog even om dat te regelenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Als we toch filosofisch bezig gaan, wie zegt dat je voor een tuinfeest een tuin nodig hebt?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijkt in de vriezer en de voorraadkast, er is vast iets op te warmenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Stom. Ik heb volgens mij nog wel een blik soep in huis voor als het een keer allemaal mis gaat. Moet ik alleen niet vergeten nieuwe te kopen als ik dit blik heb gebruikt
dat was dus gebeurdquote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Stom. Ik heb volgens mij nog wel een blik soep in huis voor als het een keer allemaal mis gaat. Moet ik alleen niet vergeten nieuwe te kopen als ik dit blik heb gebruikt
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 20:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat doet dat er nou toe? Dan regel je maar een tuin.
Ja jeetje, net had ik er nog een kleine tien jaar voor en opeens is dat teruggebracht naar een kleine vijf maanden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |