quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wist geen leuke TT, toen raakte ik gestrest, want er moest wel snel een nieuw deel komen, en toen kwam ik met de huidige TT.
Damn, met deze posts ben ik net te laat om te zeggen dat hij er beter "TopicKill-TT" van had kunnen maken.quote:
oepsiequote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Damn, met deze posts ben ik net te laat om te zeggen dat hij er beter "TopicKill-TT" van had kunnen maken.
OnlyHensquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ga vanmiddag ontzettende lekkere kip karbo's kopen. Ik verheug me er nu al op
#teamonlykip
all hens on deckquote:
OnlyKip nog wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:23 schreef Prisha het volgende:
Ik ga vanmiddag ontzettende lekkere kip karbo's kopen. Ik verheug me er nu al op
#teamonlykip
Deze kip wil je echt alleen eten, met het sausje erbij. Goddelijkquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
OnlyKip nog wel.![]()
Ik ben toch meer #TeamOokGraagEenLadingGroenteBijMijnKipAlstublieftDankuwel
Ik eet kip vrijwel altijd in mijn eentje.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze kip wil je echt alleen eten, met het sausje erbij. Goddelijk
With the hens on stick goingquote:
Doet u aan bezorgen?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Deze kip wil je echt alleen eten, met het sausje erbij. Goddelijk
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:23 schreef Prisha het volgende:
#teamonlykip
Dan kun je niet in team #teamonlykipquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik eet kip vrijwel altijd in mijn eentje.![]()
Maar wel graag met groente erbij.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:31 schreef H_T het volgende:
[..]
With the hens on stick going
[..]
Doet u aan bezorgen?
Zen is goed!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu ben ik weer helemaal zen.
My own damn kip is niet jouw superdeluxe megalekkere kipquote:Op woensdag 27 oktober 2021 11:47 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Helaasch geen bezorgdienst (#teamgetyourowndamnkip)
Dat is waarquote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:35 schreef H_T het volgende:
[..]
My own damn kip is niet jouw superdeluxe megalekkere kip
Oh nee, beterschap!quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 22:45 schreef Evenstar het volgende:
Yikes, had voor de zekerheid vandaag maar een PCR-test gedaan en die is positief![]()
Souvenier uit Disneyland Parijs denk ik![]()
Beetje snottering, beetje keelpijn, maar was gewoon gaan werken morgen als ik niet positief was getest. Blij dat ik het wel weet in ieder geval. Laatste wat ik wil is patiënten aansteken.
Thanks!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:50 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh nee, beterschap!
Was het vorige week nou net dat het afstand houden en de mondkapjes vorige week af waren geschaft in DLP?
Is dit ook voor katten?quote:
"It's a small cough after all, it's a small cough after all"quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Thanks!
Als de meet & greet punten buiten waren mocht je je mondkapje af doen ja, binnen moesten ze wel opblijven.
Gewoon in meegaan dat je je wel een kaart had gestuurd.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:24 schreef Yesse het volgende:
Ooooh dit is ongemakkelijk. Ik heb een berichtje van iemand die me bedankt voor een kaart en ik heb zelf niks gestuurd zo ver ik weet
Ik heb dus ook geen flauw idee waarvoor de kaart dan zou zijn (is ze jarig? is er wat anders?) Straks stuur ik: Ja, gefeliciteerd! En dan is het omdat haar moeder is overleden.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon in meegaan dat je je wel een kaart had gestuurd.
Dat vroeg ik me ook af, dus ik heb al onderzoek gedaanquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is dit ook voor katten?
Ik vraag dit voor een vriend
Gewoon reageren met 'graag gedaan'.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb dus ook geen flauw idee waarvoor de kaart dan zou zijn (is ze jarig? is er wat anders?) Straks stuur ik: Ja, gefeliciteerd! En dan is het omdat haar moeder is overleden.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb dus ook geen flauw idee waarvoor de kaart dan zou zijn (is ze jarig? is er wat anders?) Straks stuur ik: Ja, gefeliciteerd! En dan is het omdat haar moeder is overleden.
Ik heb nu niks gedaan. Ik doe maar net alsof ik vergeet wat terug te sturenquote:
Dan eerst even reactie van die andere afwachten inderdaad.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:43 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb nu niks gedaan. Ik doe maar net alsof ik vergeet wat terug te sturenIk gok dat het een gezamenlijke kaart is dus ik heb ook nog een hengeltje uitstaan
Ik heb bericht! Was inderdaad gezamenlijk, zij waren er al achter dat ze ziek was (corona) dus er is een kaartje gestuurdquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan eerst even reactie van die andere afwachten inderdaad.
Katten laten zich inderdaad niet foppen qua etenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af, dus ik heb al onderzoek gedaanDe kattenvariant is er niet, omdat katten zich minder makkelijk laten foppen qua eten. Je zou dus iets moeten hebben op vleesbasis (is ook veel beter voor ze) maar het eindresultaat lijkt dan totaal niet meer op een tompouce.
Mooi dat het mysterie is opgelostquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb bericht! Was inderdaad gezamenlijk, zij waren er al achter dat ze ziek was (corona) dus er is een kaartje gestuurd![]()
Ben blij dat ik niet gefeliciteerd o.i.d. heb gestuurd
Al vind ik een beterschapskaart voor corona (nog niet ziekenhuis ziek o.i.d.) wel bijzonder.
Uiteraard kan ik echt vlees wel onderscheiden van nepzooi.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Katten laten zich inderdaad niet foppen qua eten
Wij hadden laatst van de Mcdonalds gewone kipnuggets en die veggie mcnuggets. En wij waren dus ook wel benieuwd of Luuc het door zou hebben. Om te testen hadden we zowel wat stukjes kipnugget als stukjes veggie nuggets voor hem neergelegd. Door elkaar. Hij at feilloos de echte stukjes kip eruit
Heel knap hoor! Je bent een goede kat.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik echt vlees wel onderscheiden van nepzooi.
Hij krijgt een extra kattensnoepje nuquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel knap hoor! Je bent een goede kat.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij krijgt een extra kattensnoepje nu
Je mag ook 16 uur per dag slapen als goede katquote:
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je mag ook 16 uur per dag slapen als goede kat
moest hardop lachenquote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb bericht! Was inderdaad gezamenlijk, zij waren er al achter dat ze ziek was (corona) dus er is een kaartje gestuurd![]()
Ben blij dat ik niet gefeliciteerd o.i.d. heb gestuurd
Al vind ik een beterschapskaart voor corona (nog niet ziekenhuis ziek o.i.d.) wel bijzonder.
smelt!!quote:
En als je echt lef hebt doe je er ook nog 'en bedankt voor de cake' bij.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon reageren met 'graag gedaan'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |