abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 25 oktober 2021 @ 20:50:02 #1
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201902246
17s.gif Op maandag 25 oktober 2021 23:17 schreef yvonne het volgende:
.
Omdat er hier blijkbaar niemand in feedback komt, even in de herhaling, mét gratis toevoeging:

Wat hier zo fucking irritant is en wat absoluut geen enkel nut dient en niets meer met discussie te maken heeft is: iemand zegt iets, dan vliegt er een ander op af met opgeheven vinger, of met die vinger prikkend in je borst net zo lang tot je in een hoek zit en nergens meer heen kunt.
Als iemand iets post hoeft hij/zij/unicorn niet binnen 2 seconden een wetenschappelijk boek, hoofdstuk en paragraaf te overleggen.
Niemand hoeft hier vingerprikkend de ander in een hoek te drijven.
Niemand hoeft die lui van BNW weleens even de les te lezen of op te voeden.
Schei er mee uit, het is vermoeiend, en enorm kinderachtig.



https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma *O*

De meest verwijderde docu van het moment! Corona op zoek naar de Waarheid





[ twitter ]

[ twitter ]

The show must go on folks!

En hier weer doooorrrrr!! *O*


Op verzoek van @ludovico onderstaande in de OP

https://www.blckbx.tv/videos/tegenwind-mattias

[ Bericht 11% gewijzigd door yvonne op 26-10-2021 13:23:50 ]
Huilen dan.
pi_201902274
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:48 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Daar heeft niemand het over, behalve jij. We hebben het toch over het aantal (niet) gevaccineerden in het ziekenhuis? Dat trok jij in twijfel. Waarom?
Teveel mixed signals, Marc Bonten zegt 95% rivm zegt 80% Volkskrant zegt 75% en België zegt 50%.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 oktober 2021 @ 20:56:12 #3
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201902313
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Teveel mixed signals, Marc Bonten zegt 95% rivm zegt 80% Volkskrant zegt 75% en België zegt 50%.
:') wat een zwaktebod. De harde cijfers van het RIVM zijn duidelijk. Wat Bonten ervan maakt boeit me geen flikker, maar jij grijpt elke strohalm aan om de realiteit in twijfel te kunnen trekken.

Verder "zegt België" ook helemaal geen 50% zoals ik jou eerder vandaag op een presenteerblaadje heb aangeleverd.
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 20:58:31 #4
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201902344
Overigens sloeg de 95% van Bonten op de bescherming tegen ziekenhuisopname, en niet op de fractie niet-gevaccineerden in het ziekenhuis.

Cijfers zijn dus gewoon consistent. Verschil tussen 75 en 80% zit hem in verpleegafdeling vs IC. Verder nog onduidelijkheden die je prima zelf had kunnen uitzoeken?
Huilen dan.
pi_201902346
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:46 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Helemaal met je eens.. dat in New York 50% van de paramedics de spuit weigeren, zegt mij al genoeg. Zijn echt volslagen doorgedraaid. En als Hugootje een half jaar geleden zegt dat het geen verplichting wordt, niet links of rechtsom, of via achterkamertjes. En dat het nu 180 graden gedraaid is. volkomen normaal vind het meerendeel.. als ik sodomized wil worden met een spuit, wil ik wel vertrouwen in diegene, maar dat heb ik totaal niet.
Joh, als ze onderzocht hebben dat ongevaccineerden de haard van alle branden zijn, dan kan daar best over gesproken worden.

Maar dit is geënsceneerd. Zonder enige onderbouwing worden termen als “pandemie van de ongevaccineerden” gebruikt. Zonder enige nuancering.

De ziekenhuizen liggen niet vol met ongevaccineerde gezonde 5-50’rs. Er is absoluut geen noodzaak om die groepen iets te beletten, anders dan testen bij symptomen. Want, waarom moeten nu allemaal gezonde mensen zich laten testen als er eerst maanden werd beweerd, dat testen geen zin had als je niet bijna dood ging.

Waanzin. Maar we hebben een groep die we gezamenlijk overal de schuld van kunnen geven. Hoera.
pi_201902396
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:34 schreef _I het volgende:

[..]
Het laatste wat ik wil, is gelijk krijgen. Sterker nog, hoop oprecht dat het allemaal “BNW conspiracy” blijkt te zijn.
De wereld is gek van angst.
Dit onderteken ik ten volle
Well said !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201902405
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:52 schreef ludovico het volgende:

[..]
Teveel mixed signals, Marc Bonten zegt 95% rivm zegt 80% Volkskrant zegt 75% en België zegt 50%.
Die vaccins zijn iig zo lek als een mandje.

Zelfs Gommers voelt zich nog onveilig met 2 spuiten reeds in de arm met 6 gasten aan tafel. Overal wordt met hoge vaccinatiecijfers alweer gesproken over het nemen van maatregelen. Waarom moet iedereen beslist een prik nemen waarvan bewindslieden en experts zelf niet eens uitstralen dat ze er vertrouwen in hebben?

De hakken gaan bij mij alleen nog maar verder in het zand op deze manier. Terwijl ik beter beschermd ben met natuurlijke immuniteit, maar over een paar weken loopt mijn herstelbewijs af.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201902413
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Enige reden dat het geen discriminatie heet is omdat het beoogd effectief te zijn.

Die redenatie vervalt als besmettelijkheid tussen de groepen onderling niet verschillen.

En daarnaast ben ik het niet eens met de rechter dat het OMT zoveel macht krijgt op basis van flinterdunne wetenschap.
Oftewel jij bent het niet eens met de rechter en vind het wel discriminatie.
Dat veranderd niets aan het feit dat een rechter elke keer heeft beoordeeld dat dat geen discriminatie, inbreuk vd lichamelijke integriteit of inperking van de vrijheid is. Aangezien we in Nederland een rechterlijke macht hebben om zich over dergelijke wetten uit te spreken is dit dus geen discriminatie, inperking van vrijheden of schending van de lichamelijke integriteit.

Er zullen na de aankomende maatregelen vast weer rechtszaken van het bekende clubje komen, maar die zullen hoogstens wat extra hoongelach opleveren.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:05:03 #9
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201902436
quote:
Wanneer krijg ik m'n bier?
Huilen dan.
pi_201902477
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Er zullen na de aankomende maatregelen vast weer rechtszaken van het bekende clubje komen, maar die zullen hoogstens wat extra hoongelach opleveren.
De rechterlijke macht -insert hoongelach-
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201902478
twitter
pi_201902484
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:05 schreef Isdatzo het volgende:
Wanneer krijg ik m'n bier?
We zullen het je inspuiten
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201902571
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:') wat een zwaktebod. De harde cijfers van het RIVM zijn duidelijk. Wat Bonten ervan maakt boeit me geen flikker, maar jij grijpt elke strohalm aan om de realiteit in twijfel te kunnen trekken.

Verder "zegt België" ook helemaal geen 50% zoals ik jou eerder vandaag op een presenteerblaadje heb aangeleverd.
Ik drukte net op je linkje naar België en dat zei tot 10x vaker verhoudingsgewijs.

Hier is dat 33x.

En ik moet bekennen dat ik het verder heb weggeklikt. Heb na het lezen van de titel namelijk niet de indruk dat het artikel jou bewijs geeft dat de opname op de IC mbt covid niet voor 50% uit gevaccineerden bestaat.

Manmanman...

K ik geef het nog een keer een kans.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201902576
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
We zullen het je inspuiten
Als die zich goed weet te gedragen geven wij hem een booster :Y)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201902594
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:56 schreef Isdatzo het volgende:
De harde cijfers van het RIVM zijn duidelijk.
Het RIVM is het bazuin van de propaganda ... ^^
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201902606
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:16 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik drukte net op je linkje naar België en dat zei tot 10x vaker verhoudingsgewijs.

Hier is dat 33x.

En ik moet bekennen dat ik het verder heb weggeklikt. Heb na het lezen van de titel namelijk niet de indruk dat het artikel jou bewijs geeft dat de opname op de IC mbt covid niet voor 50% uit gevaccineerden bestaat.

Manmanman...

K ik geef het nog een keer een kans.
Jammer dat mijn vooroordelen weer bevestigd worden.

55% was zelfs gevaccineerd. Nee dat lijkt me niet logisch te verklaren zo een groot verschil met Nederland. Zijn ze daar demografisch zo anders?

quote:
Tijdens de voorbije week van 12 tot 18 oktober werden er 614 nieuwe hospitalisaties door Covid-19 geregistreerd. 317 onder hen, of 55 procent, waren volledig gevaccineerden. Driekwart van de gevaccineerde patiënten was 65 jaar of ouder, de overgrote meerderheid zelfs 75 of ouder.
https://www.demorgen.be/n(...)m_campaign%253Dfiets
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201902632
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 19:34 schreef _I het volgende:

[..]
Het laatste wat ik wil, is gelijk krijgen. Sterker nog, hoop oprecht dat het allemaal “BNW conspiracy” blijkt te zijn.

Maar het CDC begon vandaag al over het intrekken van de QR, vanwege boosters.
In Australië spreken ze gewoon uit dat ongevaccineerden een tweederangs plek krijgen.

Griekenland, Roemenië, Italië, Canada.. Geen prik, geen werk.
Verplegers die 1,5 jaar lang zonder bescherming (vaccin of PPE) zich uit de naad hebben gewerkt, moeten zich nu laten prikken.

Ik weet “dat het daar is en niet hier”, maar dat dachten ze daar ook.

Vul elke andere groep in, en het gesprek wordt heel raar. Dikke mensen mogen niet meer met de trein, want 74% van de opgenomen mensen zijn obese. Das toch gek..
het is ook ineens helemaal bon ton om te zeggen dat die ongevacc. wel deaud mogen, want eigen keuze. De wereld is gek van angst.
In Ierland hebben begint het nu ook best wel eng te worden

A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201902652
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De rechterlijke macht -insert hoongelach-
Schandalig idd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:23:30 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201902676
twitter


Dus toch...

twitter


Ojee..
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:25:06 #20
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_201902702
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:09 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De rechterlijke macht -insert hoongelach-
Insert sitcom lachband
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_201902741
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Oftewel jij bent het niet eens met de rechter en vind het wel discriminatie.
Dat veranderd niets aan het feit dat een rechter elke keer heeft beoordeeld dat dat geen discriminatie, inbreuk vd lichamelijke integriteit of inperking van de vrijheid is. Aangezien we in Nederland een rechterlijke macht hebben om zich over dergelijke wetten uit te spreken is dit dus geen discriminatie, inperking van vrijheden of schending van de lichamelijke integriteit.

Er zullen na de aankomende maatregelen vast weer rechtszaken van het bekende clubje komen, maar die zullen hoogstens wat extra hoongelach opleveren.
Of iets discriminatie is of niet is subjectief. De rechter gaat mee in het niet discriminatie verhaal in juridische zin omdat er positieve punten zouden kunnen bestaan aan dat toepassen voor het verspreiden van het virus.

Als die positieve punten er niet zijn zou de rechter het zelfs in juridische zin allicht discriminatie genoemd hebben.

Maar het is en blijft onderscheid maken op een verschil dat er niet zou toe moeten doen in de beslissingsvorming dus discriminatie. Dat mensen een andere mening hebben dat zal. Maar die mening staat op zwakke schoenen gezien het wetenschappelijk te onderbouwen geringe effect op de verspreiding van het virus.

En als het geen noodtoestand is is die beslissing van de rechter compleeeeeet buitenproportioneel. Maar laat mij het lekker oneens zijn met de rechter. In hoger beroep zijn ze vaker teruggevloten. De rechter spreekt recht maar heeft niet altijd gelijk. De laatste jaren denk ik veelvoudig bij uitspraken dat ze verkeerd zitten.

Jeuwww de rechter oordeelt vaak dat rechten ingeperkt worden en bevestigd daarmee wel degelijk dat dat zo is maar dat andere rechten in verhouding zwaarder wegen, dat is subjectief as fuck maar ontkracht wel totaal wat jij hier zegt

[ Bericht 5% gewijzigd door ludovico op 25-10-2021 21:33:16 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201902748
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wanneer krijg ik m'n bier?
Kan niet via de post worden verzonden lijkt me.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_201902750
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:20 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
In Ierland hebben begint het nu ook best wel eng te worden

[ afbeelding ]
Ierland. Was daar niet de plaats met het hoogste % gevaccineerden en uitpuilende ziekenhuizen?

https://www.irishtimes.co(...)infections-1.4707344
pi_201902784
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Dus toch...

[ twitter ]

Ojee..
Blame me for not trusting the figures. Gvd zeg. Wie is dat moppie bij dat praatprogramma?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:35:36 #25
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201902863
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:') wat een zwaktebod. De harde cijfers van het RIVM zijn duidelijk. Wat Bonten ervan maakt boeit me geen flikker, maar jij grijpt elke strohalm aan om de realiteit in twijfel te kunnen trekken.

Verder "zegt België" ook helemaal geen 50% zoals ik jou eerder vandaag op een presenteerblaadje heb aangeleverd.
welke harde cijfers heeft het RIVM dan?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:39:29 #26
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201902939
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Blame me for not trusting the figures. Gvd zeg. Wie is dat moppie bij dat praatprogramma?
Geen idee, ik denk een stukje uit een of ander Hart v NL-programma of van Max.

Ab.. op de praatstoel, wat de man uitkraamt is beschamend.

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201902987
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
welke harde cijfers heeft het RIVM dan?
Percentages ongevaccineerden in ziekenhuizen
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201902989
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
welke harde cijfers heeft het RIVM dan?
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_201903009
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:28 schreef _I het volgende:

[..]
Ierland. Was daar niet de plaats met het hoogste % gevaccineerden en uitpuilende ziekenhuizen?

https://www.irishtimes.co(...)infections-1.4707344
Dat betekend dat het vaccine werkt

Je ziet vergelijkbare verhalen van landen met een hoog vaccinatiepercentage. Juist daar schiet het aantal besmetting omhoog. Maar goed het zal wel toeval zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:44:34 #30
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903036
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:42 schreef Wantie het volgende:

[..]
Percentages ongevaccineerden in ziekenhuizen
waar dan?
en dan onderbouwt en niet het natte vinger werk
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:44:57 #31
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903046
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:45:37 #32
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903061
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:28 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Kan niet via de post worden verzonden lijkt me.
Tuurlijk wel. Maar je mag 't ook gewoon overmaken, dan haal ik zelf wel een kratje B:)B .
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:46:58 #33
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903079
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:19 schreef ludovico het volgende:

[..]
Jammer dat mijn vooroordelen weer bevestigd worden.

55% was zelfs gevaccineerd. Nee dat lijkt me niet logisch te verklaren zo een groot verschil met Nederland. Zijn ze daar demografisch zo anders?
[..]
https://www.demorgen.be/n(...)m_campaign%253Dfiets

Je bent wel echt koning selectief lezen en citeren hè. Staat er verder nog wat in dat artikel?
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:47:54 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903095
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:35 schreef greysbones het volgende:

[..]
welke harde cijfers heeft het RIVM dan?
https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:49:24 #35
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903118
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd
sorry we hebben de pagina niet gevonden _O- _O- _O-
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201903130
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:43 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Dat betekend dat het vaccine werkt

Je ziet vergelijkbare verhalen van landen met een hoog vaccinatiepercentage. Juist daar schiet het aantal besmetting omhoog. Maar goed het zal wel toeval zijn
Had je maar op tijd je booster moeten halen.

Zag dat CNN meldt dat het je bijna onsterfelijk maakt. Kek spulletje.
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)ath-rates/index.html
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:51:02 #37
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903150
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
https://www.rivm.nl/nieuws/4-op-de-5-COVID-19-patiënten-op-de-IC-is-niet-gevaccineerd
maar goed
waar zijn de bronnen?
ze kunnen dit namelijk niet van het NICE krijgen
die hebben de cijfers niet
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201903180
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Die vaccins zijn iig zo lek als een mandje.

Zelfs Gommers voelt zich nog onveilig met 2 spuiten reeds in de arm met 6 gasten aan tafel. Overal wordt met hoge vaccinatiecijfers alweer gesproken over het nemen van maatregelen. Waarom moet iedereen beslist een prik nemen waarvan bewindslieden en experts zelf niet eens uitstralen dat ze er vertrouwen in hebben?

De hakken gaan bij mij alleen nog maar verder in het zand op deze manier. Terwijl ik beter beschermd ben met natuurlijke immuniteit, maar over een paar weken loopt mijn herstelbewijs af.
Omdat de cijfers aantonen dat het effectief is.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:51:58 #39
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201903181
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Ferme woorden inderdaad maar men kijkt liever naar de neppe cijfers van goochelinstituut RIVM.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:52:31 #40
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903193
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:51 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ferme woorden inderdaad maar men kijkt liever naar de neppe cijfers van goochelinstituut RIVM.
_O_ _O_ _O_
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201903210
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
waar dan?
en dan onderbouwt en niet het natte vinger werk
Het is onderbouwd, er is onderzoek gedaan naar de vaccinatiestatus in de ziekenhuizen.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201903223
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Dus toch...

[ twitter ]

Ojee..
'Twee op de tien van de patiënten is niet gevaccineerd' .. dan zijn er dus een behoorlijk aantal gevaccineerden die in het ziekenhuis belanden. En dit gaat dan om Brabant (?).
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:42 schreef CryptoPunk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Haha _O- :'). Met andere woorden: het eigenlijke verhoudingen op de IC liggen heel anders, maar als we daar eerlijk over zijn dan kan dat de vaccinatiebereidheid negatief beïnvloeden, dus dit houden we nog eventjes achter.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:53:52 #43
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903225
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is onderbouwd, er is onderzoek gedaan naar de vaccinatiestatus in de ziekenhuizen.
waar wanneer
bron etc
want ik kan ook onderzoeken laten zien waar het tegenovergesteld is
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:55:08 #44
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903260
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201903279
quote:
11s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:53 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
'Twee op de tien van de patiënten is niet gevaccineerd' .. dan zijn er dus een behoorlijk aantal gevaccineerden die in het ziekenhuis belanden. En dit gaat dan om Brabant (?).
[..]
Haha _O- :'). Met andere woorden: het eigenlijke verhoudingen op de IC liggen heel anders, maar als we daar eerlijk over zijn dan kan dat de vaccinatiebereidheid negatief beïnvloeden, dus dit houden we nog eventjes achter.
Je bedoelt dat het RIVM wel de conclusie kan vervalsen, maat niet de dataset?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201903299
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:53 schreef greysbones het volgende:

[..]
waar wanneer
bron etc
want ik kan ook onderzoeken laten zien waar het tegenovergesteld is
Hoe hebben die dat onderzocht?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:57:39 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201903303
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:49 schreef _I het volgende:

[..]
Had je maar op tijd je booster moeten halen.

Zag dat CNN meldt dat het je bijna onsterfelijk maakt. Kek spulletje.
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)ath-rates/index.html
De VS puilt straks uit van de captain America's.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:58:03 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903310
quote:
Nogal een verschil tussen één afdeling in één ziekenhuis tegenover *vrijwel alle* opgenomen coronapatiënten.
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:58:15 #49
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903314
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:57 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoe hebben die dat onderzocht?
mensen die zelf in een ziekenhuis werken?
Nijmegen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201903326
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:49 schreef _I het volgende:

[..]
Had je maar op tijd je booster moeten halen.

Zag dat CNN meldt dat het je bijna onsterfelijk maakt. Kek spulletje.
https://amp.cnn.com/cnn/2(...)ath-rates/index.html
Tenzij je in contact komt met een gevaccineerde dan kan het wel fataal aflopen . _O-
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:58:51 #51
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903328
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
De VS puilt straks uit van de captain America's.
gewoon ff kijken naar israel die willen al aan nummer 4 beginnen
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 25 oktober 2021 @ 21:58:58 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903330
quote:
11s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:53 schreef HowardRoark het volgende:

Haha _O- :'). Met andere woorden: het eigenlijke verhoudingen op de IC liggen heel anders, maar als we daar eerlijk over zijn dan kan dat de vaccinatiebereidheid negatief beïnvloeden, dus dit houden we nog eventjes achter.
Wat een rare conclusie. Waar tover je dat vandaan?
Huilen dan.
pi_201903340
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:58 schreef greysbones het volgende:

[..]
mensen die zelf in een ziekenhuis werken?
Nijmegen
Dus 1 ziekenhuis?
En hoe weten die mensen de vaccinatiestatus?
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:01:02 #54
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903374
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus 1 ziekenhuis?
En hoe weten die mensen de vaccinatiestatus?
twitter
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201903377
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:57 schreef theguyver het volgende:

[..]
De VS puilt straks uit van de captain America's.
Zweden niet echt.. zal wel een regionaal probleem zijn.
twitter
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:03:26 #56
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903417
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:01 schreef greysbones het volgende:

[..]
[ twitter ]
Ja, vast veel representatiever dan de cijfers van het RIVM over de +-1600 van de +-1800 totaal opgenomen patiënten.
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:04:20 #57
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903425
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, vast veel representatiever dan de cijfers van het RIVM over de +-1600 van de +-1800 totaal opgenomen patiënten.
lieve schat er wordt in ziekenhuizen niet gevraagd of mensen gevaccineerd zijn
tenzij artsen hier echt mee bezig gaan
en waar komen die 1800 mensen vandaan?
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:06:50 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903453
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:04 schreef greysbones het volgende:

[..]
lieve schat er wordt in ziekenhuizen niet gevraagd of mensen gevaccineerd zijn
tenzij artsen hier echt mee bezig gaan
Simpel: die mensen zijn vermoedelijk dus wél gevraagd naar hun vaccinatiestatus. Of denk je dat het RIVM dat uit de duim zuigt?
quote:
en waar komen die 1800 mensen vandaan?
Het totaal opgenomen coronapatiënten tussen 1 september en 3 oktober.
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:07:30 #59
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903460
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:06 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Simpel: die mensen zijn vermoedelijk dus wél gevraagd.
[..]
Het totaal opgenomen coronapatiënten tussen 1 september en 3 oktober.
en volgens jou zijn al deze mensen gevraagd
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:08:20 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903472
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:07 schreef greysbones het volgende:

[..]
en volgens jou zijn al deze mensen gevraagd
Of die gegevens heeft het RIVM via een andere weg bemachtigd. Kan ook. Jij denkt dat ze verzonnen zijn?
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:10:01 #61
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903489
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:08 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Of die gegevens heeft het RIVM via een andere weg bemachtigd. Kan ook. Jij denkt dat ze verzonnen zijn?
Hoe dan?
we hebben nog steeds een AVG
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201903496
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:03 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja, vast veel representatiever dan de cijfers van het RIVM over de +-1600 van de +-1800 totaal opgenomen patiënten.
Probleem is dat het RIVM niet de gewenste gegevens levert.
Dus dan projecteren we buitenlandse cijfers op Nederland of kijken naar 1 afdeling of ziekenhuis.
En pakken de mening van een willekeurige twitteraar.

Maar ik heb eerder al gesteld: zelfs al zou 100% in het ziekenhuis gevaccineerd zijn, de cijfers laten dan nog steeds zien dat vaccineren het verschil uitmaakt. Het aantal opnames is lager dan voor vaccinatie, ondanks Delta.

Overigens denk ik dat de overheid veel beter kan inzetten op het oproepen van ongevaccineerde kwetsbaren om zich te laten vaccineren en duidelijk te maken om wie het gaat.
Nu zie je vooral veel vertroebeling door ongevaccineerden die amper risico lopen op ernstig verloop van Covid, maar wel er op worden aangekeken de oorzaak te zijn van te volle verpleegafdelingen...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:12:07 #63
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903511
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Hoe dan?
we hebben nog steeds een AVG
Hoe dan? Geen idee, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Maar ik vraag je nu al een paar keer: denk je dat het RIVM die cijfers uit de duim trekt?
Huilen dan.
pi_201903515
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:58 schreef _I het volgende:

[..]
Joh, als ze onderzocht hebben dat ongevaccineerden de haard van alle branden zijn, dan kan daar best over gesproken worden.

Maar dit is geënsceneerd. Zonder enige onderbouwing worden termen als “pandemie van de ongevaccineerden” gebruikt. Zonder enige nuancering.

De ziekenhuizen liggen niet vol met ongevaccineerde gezonde 5-50’rs. Er is absoluut geen noodzaak om die groepen iets te beletten, anders dan testen bij symptomen. Want, waarom moeten nu allemaal gezonde mensen zich laten testen als er eerst maanden werd beweerd, dat testen geen zin had als je niet bijna dood ging.

Waanzin. Maar we hebben een groep die we gezamenlijk overal de schuld van kunnen geven. Hoera.
Daarbij is maatregelingen voor de ongevaccineerde, natuurlijk gewoon kleuter treiter gedrag, en dat regeert een land..Erg geloofwaardig dat de kleinste groep opeens voor de grootste problemen zorgen. Nog nooit een lockdown geweest dat mensen verplicht thuis moesten blijven afgelopen 2 jaar. Maar die zal nu vast wel komen.
Haha… mag je straks niet naar je werk omdat je niks mankeert/gezond bent, maar een status hebt gekregen van de overheid
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:12:26 #65
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201903516
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:12 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe dan? Geen idee, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Maar ik vraag je nu al een paar keer: denk je dat het RIVM die cijfers uit de duim trekt?
heel eerlijk
ja
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201903523
@Isdatzo wil simpelweg geloven wat het beste past bij het door hem gewenste narratief. En dat is het narratief van de RIVM, als iedereen zich nu gewoon maar laat vaccineren met deze fantastische en bijna sacrale vaccins, dan is het allemaal prima.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201903527
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
heel eerlijk
ja
En daar hebben ze ook alle reden toe.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:15:29 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903550
quote:
99s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:12 schreef greysbones het volgende:

[..]
heel eerlijk
ja
Zo weten ze dat: https://www.rivm.nl/docum(...)ntensive-care-opname

Samenvatting
In deze rapportage is de effectiviteit van de COVID-19-vaccins tegen ziekenhuis- en IC-opname onderzocht. Dit is gedaan door de ziekenhuis en IC opnameregistratie van NICE te verrijken met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Uit dit onderzoek blijkt dat ziekenhuisopnames vooral plaatsvinden onder ongevaccineerde personen. De vier in Nederland gebruikte COVID-19-vaccins zijn zeer effectief in de preventie van ziekenhuis- en IC-opname in alle leeftijdscategorieën, ook in de huidige periode waarin de deltavariant domineert. In deze deltaperiode was de vaccin-effectiviteit tegen ziekenhuisopname tot nu toe 95%: 92% in de leeftijdsgroep 15-49 jaar, 97% in de leeftijdsgroep 50-69 en 91% bij 70-plussers. De bescherming tegen IC-opname was 97%: respectievelijk 99%, 97% en 95% voor de drie leeftijdsgroepen. Acht maanden na de start van het COVID-19-vaccinatieprogramma in Nederland zijn er nog geen aanwijzingen voor afname van bescherming met de tijd sinds vaccinatie.


Verderop in het document (inleiding) meer uitleg.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isdatzo op 25-10-2021 22:21:05 ]
Huilen dan.
pi_201903564
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:13 schreef HowardRoark het volgende:
@:Isdatzo wil simpelweg geloven wat het beste past bij het door hem gewenste narratief. En dat is het narratief van de RIVM, als iedereen zich nu gewoon maar laat vaccineren met deze fantastische en bijna sacrale vaccins, dan is het allemaal prima.
Het punt is dat wordt gesuggereerd dat RIVM met gefingeerde gegevens komt.
Dat is natuurlijk wel geheel in de lijn van BNW...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_201903565
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:12 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Daarbij is maatregelingen voor de ongevaccineerde, natuurlijk gewoon kleuter treiter gedrag, en dat regeert een land..Erg geloofwaardig dat de kleinste groep opeens voor de grootste problemen zorgen. Nog nooit een lockdown geweest dat mensen verplicht thuis moesten blijven afgelopen 2 jaar. Maar die zal nu vast wel komen.
Haha… mag je straks niet naar je werk omdat je niks mankeert/gezond bent, maar een status hebt gekregen van de overheid
Stigmatiseren. En het werkt.

Wappie, antivaxxer.. het zet zo lekker weg en je wordt beloond voor je goede daad voor de maatschappij. Ik deug.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:18:45 #71
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201903599
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:12 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Daarbij is maatregelingen voor de ongevaccineerde, natuurlijk gewoon kleuter treiter gedrag, en dat regeert een land..Erg geloofwaardig dat de kleinste groep opeens voor de grootste problemen zorgen. Nog nooit een lockdown geweest dat mensen verplicht thuis moesten blijven afgelopen 2 jaar. Maar die zal nu vast wel komen.
Klopt dat zeg je goed, treitergedrag. Goochelen met cijfers om ongevaccineerden als zondebok aan te wijzen. Nog wat haatpraat en manipulatie door de grote leiders met de alwetende zogenaamde experts en de klus is geklaard, zie daar. Een grote groep mensen doen schaamteloos mee aan apartheid, de bruikbare idioten worden ze wel eens genoemd.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201903617
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zo weten ze dat: https://www.rivm.nl/docum(...)ntensive-care-opname

Samenvatting
In deze rapportage is de effectiviteit van de COVID-19-vaccins tegen ziekenhuis- en IC-opname onderzocht. Dit is gedaan door de ziekenhuisen IC opnameregistratie van NICE te verrijken met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Uit dit onderzoek blijkt dat ziekenhuisopnames vooral plaatsvinden onder ongevaccineerde personen. De vier in Nederland gebruikte COVID-19-vaccins zijn zeer effectief in de preventie van ziekenhuis- en IC-opname in alle leeftijdscategorieën, ook in de huidige periode waarin de deltavariant domineert. In deze deltaperiode was de vaccin-effectiviteit tegen ziekenhuisopname tot nu toe 95%: 92% in de leeftijdsgroep 15-49 jaar, 97% in de leeftijdsgroep 50-69 en 91% bij 70-plussers. De bescherming tegen IC-opname was 97%: respectievelijk 99%, 97% en 95% voor de drie leeftijdsgroepen. Acht maanden na de start van het COVID-19-vaccinatieprogramma in Nederland zijn er nog geen aanwijzingen voor afname van bescherming met de tijd sinds vaccinatie.


Verderop in het document (inleiding) meer uitleg.
Totale IC opname? Ook van reguliere patiënten?
Staat niet dat het om covid patiënten gaat. Of mis ik iets?
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:21:38 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903629
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:20 schreef _I het volgende:

[..]
Totale IC opname? Ook van reguliere patiënten?
Staat niet dat het om covid patiënten gaat. Of mis ik iets?
Lees het document eens slimmerik 10.gif . De antwoorden op je vragen vind je in de inleiding.
Huilen dan.
pi_201903642
8
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zo weten ze dat: https://www.rivm.nl/docum(...)ntensive-care-opname

Samenvatting
In deze rapportage is de effectiviteit van de COVID-19-vaccins tegen ziekenhuis- en IC-opname onderzocht. Dit is gedaan door de ziekenhuis en IC opnameregistratie van NICE te verrijken met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Uit dit onderzoek blijkt dat ziekenhuisopnames vooral plaatsvinden onder ongevaccineerde personen. De vier in Nederland gebruikte COVID-19-vaccins zijn zeer effectief in de preventie van ziekenhuis- en IC-opname in alle leeftijdscategorieën, ook in de huidige periode waarin de deltavariant domineert. In deze deltaperiode was de vaccin-effectiviteit tegen ziekenhuisopname tot nu toe 95%: 92% in de leeftijdsgroep 15-49 jaar, 97% in de leeftijdsgroep 50-69 en 91% bij 70-plussers. De bescherming tegen IC-opname was 97%: respectievelijk 99%, 97% en 95% voor de drie leeftijdsgroepen. Acht maanden na de start van het COVID-19-vaccinatieprogramma in Nederland zijn er nog geen aanwijzingen voor afname van bescherming met de tijd sinds vaccinatie.


Verderop in het document (inleiding) meer uitleg.
De betrouwbaarheid van een instantie aantonen met een tekst/verklaring van die instantie zelf...
Toppie
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_201903654
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:15 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Zo weten ze dat: https://www.rivm.nl/docum(...)ntensive-care-opname

Samenvatting
In deze rapportage is de effectiviteit van de COVID-19-vaccins tegen ziekenhuis- en IC-opname onderzocht. Dit is gedaan door de ziekenhuisen IC opnameregistratie van NICE te verrijken met vaccinatiegegevens uit het centrale COVID-19 vaccinatieregister (CIMS). Uit dit onderzoek blijkt dat ziekenhuisopnames vooral plaatsvinden onder ongevaccineerde personen. De vier in Nederland gebruikte COVID-19-vaccins zijn zeer effectief in de preventie van ziekenhuis- en IC-opname in alle leeftijdscategorieën, ook in de huidige periode waarin de deltavariant domineert. In deze deltaperiode was de vaccin-effectiviteit tegen ziekenhuisopname tot nu toe 95%: 92% in de leeftijdsgroep 15-49 jaar, 97% in de leeftijdsgroep 50-69 en 91% bij 70-plussers. De bescherming tegen IC-opname was 97%: respectievelijk 99%, 97% en 95% voor de drie leeftijdsgroepen. Acht maanden na de start van het COVID-19-vaccinatieprogramma in Nederland zijn er nog geen aanwijzingen voor afname van bescherming met de tijd sinds vaccinatie.

quote:
We hebben gegevens over ziekenhuis- en IC-opnames geanalyseerd voor personen met een geschatte eerste ziektedag vanaf 4 april. Op dat moment had naar schatting 9,6% van de volwassen bevolking minimaal één vaccinatie ontvangen en was 4,1% volledig gevaccineerd. Een bestand met data over ziekenhuisopnames tot en met 19 augustus was beschikbaar op het moment van analyse. We hebben daarom de analyses gedaan op basis van opnames met een geschatte eerste ziektedag tot en met 12 augustus 2021.
quote:
De periode 4 april tot en met 29 mei 2021 was de periode waarin de alfavariant dominant was, de periode waarin de deltavariant dominant was startte op 4 juli 2021.
Kortom, het zegt allemaal vrij weinig over de huidige situatie waar de deltavariant heerst en het aantal gevaccineerden veel hoger ligt dan afgelopen zomer.
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het punt is dat wordt gesuggereerd dat RIVM met gefingeerde gegevens komt.
Dat is natuurlijk wel geheel in de lijn van BNW...
Dat klopt. En ik zeg verder niet dat dit per definitie zo is, maar ze hebben er wel alle reden toe. En je kunt natuurlijk ook met gegevens de boel zo verdraaien dat je niet per se liegt, maar wel dingen achterhoudt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:26:09 #76
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903689
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
[..]
[..]
Kortom, het zegt allemaal vrij weinig over de huidige situatie waar de deltavariant heerst en het aantal gevaccineerden veel hoger ligt dan afgelopen zomer.
[..]
Dat klopt. En ik zeg verder niet dat dit per definitie zo is, maar ze hebben er wel alle reden toe. En je kunt natuurlijk ook met gegevens de boel zo verdraaien dat je niet per se liegt, maar wel dingen achterhoudt.
Je let niet op: de cijfers die nu in twijfel worden getrokken gaan over de verhouding gevaccineerd vs niet-gevaccineerd van patiënten opgenomen tussen 1 september en 3 oktober.

Ik haal dit document (van eind augustus) aan om te laten zien hoe het RIVM aan de vaccinatiestatus komt.
Huilen dan.
pi_201903691
M
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 21:28 schreef _I het volgende:

[..]
Ierland. Was daar niet de plaats met het hoogste % gevaccineerden en uitpuilende ziekenhuizen?

https://www.irishtimes.co(...)infections-1.4707344
Maar hoeveel IC cases dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:27:48 #78
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201903709
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Enige reden dat het geen discriminatie heet is omdat het beoogd effectief te zijn.

Die redenatie vervalt als besmettelijkheid tussen de groepen onderling niet verschillen.

En daarnaast ben ik het niet eens met de rechter dat het OMT zoveel macht krijgt op basis van flinterdunne wetenschap.
Ik zag je toch pas nog erkennen dat die besmettelijkheid wel verschilt? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201903734
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:58 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens sloeg de 95% van Bonten op de bescherming tegen ziekenhuisopname, en niet op de fractie niet-gevaccineerden in het ziekenhuis.

Cijfers zijn dus gewoon consistent. Verschil tussen 75 en 80% zit hem in verpleegafdeling vs IC. Verder nog onduidelijkheden die je prima zelf had kunnen uitzoeken?
Nee. Je schiet 3x losse flodders...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201903756
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Klopt dat zeg je goed, treitergedrag. Goochelen met cijfers om ongevaccineerden als zondebok aan te wijzen. Nog wat haatpraat en manipulatie door de grote leiders met de alwetende zogenaamde experts en de klus is geklaard, zie daar. Een grote groep mensen doen schaamteloos mee aan apartheid, de bruikbare idioten worden ze wel eens genoemd.
Weken voor de versoepelingen QR code geld pompen in extra boa en politie. Dag voor de versoepeling, QR code blijft nog een half jaar langer..OHH REALLY… I am with stupid..dat wisten ze echt nog niet toen ze er miljoenen in staken.. zelfs mijn dochter van 4 snapt dat ze dat niet doen voor 4 weekjes… maarja, dat zegt iets over de gemiddelde Nederlander
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:32:48 #81
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903782
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:29 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee. Je schiet 3x losse flodders...

Dan heb jij vast ijzersterke argumenten in huis om mij van vlijmscherpe repliek te voorzien.

Brand los ^O^ .
Huilen dan.
pi_201903789
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Lees het document eens slimmerik [ afbeelding ] . De antwoorden op je vragen vind je in de inleiding.
Dat maakt het er niet beter op.
De bulk van de mensen zitten in april en mei, toen , zoals vermeld, 5% volledig gevaccineerd was.

En ook hier, 28 dagen na j&j ben je pas gevaccineerd, of 14 dagen na je 2e prik.

Vind het lastig om er volledig in mee te gaan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:33:29 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903795
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:33 schreef _I het volgende:

[..]
Dat maakt het er niet beter op.
De bulk van de mensen zitten in april en mei, toen , zoals vermeld, 5% volledig gevaccineerd was.

En ook hier, 28 dagen na j&j ben je pas gevaccineerd, of 14 dagen na je 2e prik.

Vind het lastig om er volledig in mee te gaan.
Ook jij let niet op:

quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je let niet op: de cijfers die nu in twijfel worden getrokken gaan over de verhouding gevaccineerd vs niet-gevaccineerd van patiënten opgenomen tussen 1 september en 3 oktober.

Ik haal dit document (van eind augustus) aan om te laten zien hoe het RIVM aan de vaccinatiestatus komt.
Huilen dan.
pi_201903809
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dan heb jij vast ijzersterke argumenten in huis om mij van vlijmscherpe repliek te voorzien.

Brand los ^O^ .
Waarom moet iemand je overhalen, terwijl je dat zelf toch niet wil? Wat voor discussie probeer je eigenlijk te ontlokken?
pi_201903818
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:27 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Ik zag je toch pas nog erkennen dat die besmettelijkheid wel verschilt? :?
Klopt, zal best enige mate kunnen verschillen, maar is geen game changer. Zelfs niet met zulke hoge percentages met antistoffen, dat zegt mij alles dat al zou er een effect zijn dat die nihil is.

Het gaat om het juridische punt dat ik hier maak. Zonder verschil is het per definitie discriminatie.

En met nihil verschil redeneert de rechter nog richting het verhaal van het OMT terwijl er gebrekkige wetenschap en gebrekkige urgentie achter ligt om met zulks drastisch beleid te komen. Dat hoort niet gerechtvaardigd te zijn. Ik zou het hele proces kunnen nalezen maar ik weet op voorhand dat ik vind dat de rechter aan de verkeerde kant staat qua conservativiteit. De uitspraak had minimaal de nuance moeten hebben ten tijde van nood, zolang het verschil in besmettelijkheid significant geacht kan worden etc. Etc.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201903861
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:32 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dan heb jij vast ijzersterke argumenten in huis om mij van vlijmscherpe repliek te voorzien.

Brand los ^O^ .
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ziet-de-winter-eruit


95% in de ziekenhuizen ongevaccineerd....
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:39:28 #87
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903865
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:34 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Waarom moet iemand je overhalen, terwijl je dat zelf toch niet wil? Wat voor discussie probeer je eigenlijk te ontlokken?
Ludo gelooft niet dat 80% van de coronapatiënten in het ziekenhuis niet-gevaccineerd is. Ik vraag hem waarom hij dat denkt. Dat is toch niet zo gek?
Huilen dan.
pi_201903873
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:33 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ook jij let niet op:
[..]

Zeker wel. Het gaat mij om het goochelen met getallen. En ik vroeg je of dit om covid zieken ging?

Niet zo in de contramine. Er is een hoop onzin uit het RIVM gekomen. Beetje skeptisch zijn mag wel, toch!?
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:40:28 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903886
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:40 schreef _I het volgende:
Beetje skeptisch zijn mag wel, toch!?
Absoluut, maar dan wel op basis van argumenten.
Huilen dan.
pi_201903899
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ziet-de-winter-eruit


95% in de ziekenhuizen ongevaccineerd....
Of toch 75??

https://amp.nos.nl/artike(...)tter_impression=true
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:41:26 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903900
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ziet-de-winter-eruit

95% in de ziekenhuizen ongevaccineerd....
Dat klopt niet. Maar goed, we hadden het over de cijfers van het RIVM, en niet over een verspreking of mogelijk foutief geciteerde Bonten.
Huilen dan.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:42:06 #92
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903917
quote:
80/75 is ic/verpleegafdeling, maar dat wist je al.
Huilen dan.
pi_201903925
quote:
10s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:40 schreef _I het volgende:

[..]
Zeker wel. Het gaat mij om het goochelen met getallen. En ik vroeg je of dit om covid zieken ging?

Niet zo in de contramine. Er is een hoop onzin uit het RIVM gekomen. Beetje skeptisch zijn mag wel, toch!?
Volgens sommigen moet je zweren bij bepaalde geautoriseerde instituten. Het RIVM is zo'n instituut en wat zij zeggen tracht een bepaalde groep mensen met hand en tand te verdedigen. Het heeft oprecht religieuze trekjes.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:44:55 #94
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903954
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens sommigen moet je zweren bij bepaalde geautoriseerde instituten. Het RIVM is zo'n instituut en wat zij zeggen tracht een bepaalde groep mensen met hand en tand te verdedigen. Het heeft oprecht religieuze trekjes.
Nee hoor, mooie stropop weer. Het is precies andersom: ik vraag alleen waarom deze cijfers van het RIVM niet vertrouwd worden (en allerlei random cijfers op twitter wel). Lijkt me geen heel gekke vraag, wel?
Huilen dan.
pi_201903970
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Absoluut, maar dan wel op basis van argumenten.
Mwah. Helaas komt de waarheid niet altijd in feiten. En je kan veel meer verwerken met je onderbewustzijn dan met je bewustzijn. Soms herken je eerder patronen en signalen, dan dat je ziet wat er speelt.

Vragen kunnen je ver brengen. Argumenten niet.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:46:22 #96
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201903978
quote:
1s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:30 schreef Ondskapt het volgende:

[..]
Weken voor de versoepelingen QR code geld pompen in extra boa en politie. Dag voor de versoepeling, QR code blijft nog een half jaar langer..OHH REALLY… I am with stupid..dat wisten ze echt nog niet toen ze er miljoenen in staken.. zelfs mijn dochter van 4 snapt dat ze dat niet doen voor 4 weekjes… maarja, dat zegt iets over de gemiddelde Nederlander
Cognitieve dissonantie in full force. Waarde hechten aan de cijfertjes van het RIVM die zo lek als een zeef zijn.

Er liggen geen ongevaccineerden in het ziekenhuis, je hoort niemand erover in die kringen alleen in de media. Complete nonsens maar het doet goed als zondebok met als bonus het dagenlang bezet houden van die ic-bedden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:47:07 #97
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201903987
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:46 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Cognitieve dissonantie in full force. Waarde hechten aan de cijfertjes van het RIVM die zo lek als een zeef zijn.

Er liggen geen ongevaccineerden in het ziekenhuis, je hoort niemand erover in die kringen alleen in de media. Complete nonsens maar het doet goed als zondebok met als bonus het dagenlang bezet houden van die ic-bedden.
Wie liggen er dan wel in het ziekenhuis? En hoe weet jij dat?
Huilen dan.
pi_201903993
quote:
7s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Nee hoor, mooie stropop weer. Het is precies andersom: ik vraag alleen waarom deze cijfers van het RIVM niet vertrouwd worden. Lijkt me geen heel gekke vraag, wel?
Dit is waarschijnlijk omdat A) het RIVM er al meermaals naast heeft gezeten, dat wekt geen vertrouwen bij de burger. En B) het RIVM heeft er alle reden toe om informatie achter te houden of deze enigszins te verdraaien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201904017
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:42 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Volgens sommigen moet je zweren bij bepaalde geautoriseerde instituten. Het RIVM is zo'n instituut en wat zij zeggen tracht een bepaalde groep mensen met hand en tand te verdedigen. Het heeft oprecht religieuze trekjes.
We hebben geen regering. Het OMT kan zaken doorvoeren in een noodtoestand waar menig dictator jaloers op zou zijn. Twee weken binnen zitten is een qr code geworden.

Wanneer gaan die mensen vraagtekens zetten? Tis me een raadsel.
  maandag 25 oktober 2021 @ 22:49:57 #100
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201904032
quote:
14s.gif Op maandag 25 oktober 2021 22:47 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit is waarschijnlijk omdat A) het RIVM er al meermaals naast heeft gezeten,
Er is een verschil tussen observaties en verwachtingen. Dat zou jij als constateermeneer wel moeten beseffen.
Huilen dan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')