Schijnt dat naakt beter is aerodynamicatechnisch.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:16 schreef superniger het volgende:
Graag een mention als Jutta moet.
bvd.
Niet voor neger mannen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Schijnt dat naakt beter is aerodynamicatechnisch.
Kaal ookquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Schijnt dat naakt beter is aerodynamicatechnisch.
zusjequote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:20 schreef hhh38 het volgende:
Even gemist, is Talsma familie van?
Wat een tijd
Er staat een Noor bij de ingang. De deur staat open.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:27 schreef wimderon het volgende:
De blowers staan op standje windkracht 7?
Ik begon al te zuchten bij de introductie 'de schaatsers klaagden de afgelopen weken over het ijs'.. je zou eigenlijk de helft van het commentaar jaarlijks kunnen herhalen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:27 schreef wimderon het volgende:
De blowers staan op standje windkracht 7?
Nu zegt Roest bij de presentatiedag van zijn team Jumbo-Visma: ,,Ik moet verstandiger racen, maar ook verstandiger trainen. Niet elke wedstrijd volle bak erin gaan.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:30 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik begon al te zuchten bij de introductie 'de schaatsers klaagden de afgelopen weken over het ijs'.. je zou eigenlijk de helft van het commentaar jaarlijks kunnen herhalen.
JUTTA JUTTA JUTTAquote:Op vrijdag 29 oktober 2021 17:16 schreef superniger het volgende:
Graag een mention als Jutta moet.
bvd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |