Ik laat je weten of het lekker wasquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zei ik ookDat ik het er best op wilde gokken maar kreeg hem toch niet mee.
Samequote:
quote:
Ik zit in de achterkamer naar een slapende neushoorn te kijkenquote:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit in de achterkamer naar een slapende neushoorn te kijken![]()
![]()
Pfff
quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Pfff
Flapperende oortjes.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Pfff
Ja dat is zo schattig hequote:
De mijne ookquote:
Oh wat leuk.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:36 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder kreeg van haar kleinkinderen een fotolijstje die op afstand kan bedienen. Super leuk
Het was gezelligquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hè hè... pffffieuw... kan ik eindelijk naar bed
Ja apart wel kan je via een app fotos sturenquote:
Ik ga morgen eens googlen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja apart wel kan je via een app fotos sturen
Dat gaat met frameoquote:
quote:
De natuur regelt het wel (goddank) Of hebben die baby's geen hoornquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Beweegt die neushoorn wat nerveus/ lijkt wel of die buik wat schokt, of zit ik dat jong er gewoon uit te kijken?
Is maar goed ook, maar vind het wel leuk om te volgen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
De natuur regelt het wel (goddank) Of hebben die baby's geen hoorn
Ja dat dacht ik al soms is sex en geboorte best heftig wat dieren betreft. We hebben best mazzelquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is maar goed ook, maar vind het wel leuk om te volgen.
Als ze geboren worden hebben ze (bijna) geen hoorn.
Waarschijnlijk probeer je het jong eruit te kijkenquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Beweegt die neushoorn wat nerveus/ lijkt wel of die buik wat schokt, of zit ik dat jong er gewoon uit te kijken?
Dat is rete bijzar toch?quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:58 schreef D. het volgende:
Goed dat de natuur haar werk doet
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-vrouwtjes-zonder
Heel erg triest eigenlijk.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:58 schreef D. het volgende:
Goed dat de natuur haar werk doet
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-vrouwtjes-zonder
Ze hebben ze ook niet echt meer nodig dus het is wel verklaarbaarquote:
Mensen zijn de meest erge beesten op aardequote:
Daar zijn die slagtanden juist zo fijn voorquote:Op zondag 24 oktober 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Van die stropers mogen ze ook wel wat lichaamsdelen verwijderen
Daar sneuvelen er ook wel een aantal van, maar niet genoegquote:Op zondag 24 oktober 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Van die stropers mogen ze ook wel wat lichaamsdelen verwijderen
Dat het maar flink pijn mag doenquote:Op zondag 24 oktober 2021 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
Daar zijn die slagtanden juist zo fijn voor
Dieren pissed off zien en de sukkels die ze uitdagen de fout in gaan Beterquote:
Neequote:
Wie?quote:
Ok geen ideequote:
F1? Max Verstappen?quote:
Ja johquote:
Max Verstappen toch?quote:
Wie?quote:
Ja ONZquote:Op maandag 25 oktober 2021 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas checkt topic.
Zit ik wel in de goeie?
Ah, dan klopt het.quote:
Wil je verkerenquote:
Ja soms overleven we de F1quote:
Geen F1, geen voetbal, geen dansmarathon.quote:
Tref ik hetquote:
Oh er is nog genoeg, maar daar val ik je verder maar niet mee lastigquote:Op maandag 25 oktober 2021 00:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Geen F1, geen voetbal, geen dansmarathon.
Kan altijd nog even gaan gamen...quote:Op maandag 25 oktober 2021 00:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh er is nog genoeg, maar daar val ik je verder maar niet mee lastig
Van mij mag je ... heb er niets meequote:Op maandag 25 oktober 2021 00:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan altijd nog even gaan gamen...
quote:Op maandag 25 oktober 2021 00:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan altijd nog even gaan gamen...
helaas, ben er nog.quote:
Als dat toch eens mocht .................quote:
balen man ...quote:Op maandag 25 oktober 2021 00:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als dat toch eens mocht .................
zo laat nog ?quote:Op maandag 25 oktober 2021 00:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Zit nog aan de koffie. De laatste voor vandaag.
Zit iedere keer tussen de vragen bij de artsen,quote:
Ja. Maar het is de laatste. Eigenlijk is het bedtijd.quote:
Ik kan niet slapen van koffie. Ik drink het na 14 uur 's middags al niet meerquote:Op maandag 25 oktober 2021 00:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Maar het is de laatste. Eigenlijk is het bedtijd.
Ik ook alleen maar 's ochtends ... meestalquote:Op maandag 25 oktober 2021 00:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen van koffie. Ik drink het na 14 uur 's middags al niet meer
O, Ik heb er geen last van.quote:Op maandag 25 oktober 2021 00:48 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen van koffie. Ik drink het na 14 uur 's middags al niet meer
Bier dan? Een paar pilsjes gaan toch wel hopelijk?quote:Op maandag 25 oktober 2021 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben sowieso een softie, ik kan nog niet eens een hele sigaret oproken.
Ja daar heb ik dan weer totaal geen moeite meequote:Op maandag 25 oktober 2021 00:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bier dan? Een paar pilsjes gaan toch wel hopelijk?
Maar je rookt wel ?quote:Op maandag 25 oktober 2021 00:56 schreef BasEnAad het volgende:
Ik ben sowieso een softie, ik kan nog niet eens een hele sigaret oproken.
Oh met joints heb ik dat ook... dan ben ik na een paar halen weg ..quote:Op maandag 25 oktober 2021 01:05 schreef BasEnAad het volgende:
Ik sta soms te kijken als ik met vrienden ben. Sommigen roken gewoon een paar joints weg op zo'n avond. Ik kan na twee trekjes al niet meer lopen. Ik ben weer goed in andere dingen denk ik dan maar
Tja, soms wel, maar ik druk na 1/3 de peuk weer uit. Dan wordt het voor mij te wazigquote:
Nee al jaren niet meer ... en mn laatste halen aan een joint ook al meer dan 2 jaar terugquote:Op maandag 25 oktober 2021 01:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Tja, soms wel, maar ik druk na 1/3 de peuk weer uit. Dan wordt het voor mij te wazig![]()
Rook jij wel eens?
Het is trouwens nu overal waar ik kijk coke, 2mmc en mdma. Zelfs op gewone verjaardagsfeestjesquote:Op maandag 25 oktober 2021 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee al jaren niet meer ... en mn laatste halen aan een joint ook al meer dan 2 jaar terug
Echt ? man3quote:Op maandag 25 oktober 2021 01:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is trouwens nu overal waar ik kijk coke, 2mmc en mdma. Zelfs op gewone verjaardagsfeestjes
Wanneeer is het Halloween?quote:Op maandag 25 oktober 2021 01:19 schreef mario390 het volgende:
boah op tv
de nacht van de levende doden
de is erg gemakt
de film nog nie gezien
Horrorfilms hou ik niet zo vanquote:Op maandag 25 oktober 2021 01:23 schreef mario390 het volgende:
22.10 tot 2.11
is en zender nu alles horrorfilme
erder was heb gekijkt, i know what u did last summer
Poltergeist.quote:
Ja joh, met hetzelfde gemak dat een biertje wordt geopend, neemt iemand een snuif. Gewoon aan de statafelquote:
Hele enge horrorfilm.quote:
Die Halloween films, met Michael Myers, die vind ik totaal niet leuk om naar te kijken.quote:Op maandag 25 oktober 2021 01:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Er zijn niet zoveel originele horrorfilms. Het komt vaak op hetzelfde neer.
Dan kijk je toch nietquote:Op maandag 25 oktober 2021 01:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die Halloween films, met Michael Myers, die vind ik totaal niet leuk om naar te kijken.
Nee, inderdaad.quote:
Vertelquote:Op maandag 25 oktober 2021 01:55 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik wil nog wel wat vertellen hoor!
...quote:Op maandag 25 oktober 2021 02:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben een weekje op vakantie geweest naar de Veluwe. Ik had een rondleiding geboekt bij Radio Kootwijk. Dat was in de jaren '20 de enige plek waar je naar Indië kon bellen toen. Dat kostte 30 gulden voor 3 minuten bellen.
[ afbeelding ]
Dit was mijn spreekbeurt over Radio Kootwijk. Heeft iemand nog vragen?
Mooiquote:Op maandag 25 oktober 2021 02:08 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Stond ook al lang op mijn verlanglijstje. Viel niet tegen
30 gulden, dat waren 2 maandsalarissen toen. En de familie aan de andere kant van de lijn kon vaak alleen maar huilen of dachten dat ze spoken zagen. Ze geloofden het simpelweg niet te kunnen praten met iemand aan de andere kant van de wereld.quote:
@Prishaquote:Op maandag 25 oktober 2021 02:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik ben een weekje op vakantie geweest naar de Veluwe. Ik had een rondleiding geboekt bij Radio Kootwijk. Dat was in de jaren '20 de enige plek waar je naar Indië kon bellen toen. Dat kostte 30 gulden voor 3 minuten bellen.
[ afbeelding ]
Met bellen zie je niets hoorquote:Op maandag 25 oktober 2021 02:18 schreef BasEnAad het volgende:
30 gulden, dat waren 2 maandsalarissen toen. En de familie aan de andere kant van de lijn kon vaak alleen maar huilen of dachten dat ze spoken zagen. Ze geloofden het simpelweg niet te kunnen praten met iemand aan de andere kant van de wereld.
O Zal toch niet lang meer duren nuquote:
Morguh Pullupquote:
Ja en toch heb ik voor mij doen weer redelijk geslapen.quote:
Dat is heel fijnquote:Op maandag 25 oktober 2021 06:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en toch heb ik voor mij doen weer redelijk geslapen.
Jij bent ook altijd een vroege vogel!quote:
Ja was nooit echt zo maar de trainingen zijn wat vroeger tegenwoordig dus ik ben er ook gewoon meestal vroeg inquote:Op maandag 25 oktober 2021 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd een vroege vogel!
O voor je werk, dan is het ook wat anders.quote:Op maandag 25 oktober 2021 06:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was nooit echt zo maar de trainingen zijn wat vroeger tegenwoordig dus ik ben er ook gewoon meestal vroeg in
Zoiets ja en dan om 6 uur op want ik wil nog wat lezen en rustig wat kopjes koffie slurpenquote:Op maandag 25 oktober 2021 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O voor je werk, dan is het ook wat anders.
Ik lig er ook meestal zo tegen 22 uur in hoor.
Dan nog even tv kijken en dan tegen 22.30 uur 23 uur ga ik slapen.
Ja haastig naar je werk vertrekken is niets. Eerst even rustig wakker worden.quote:Op maandag 25 oktober 2021 06:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Zoiets ja en dan om 6 uur op want ik wil nog wat lezen en rustig wat kopjes koffie slurpen
quote:Op maandag 25 oktober 2021 06:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Rustig wakker worden is een must geworden. Mogge
Hey Sodequote:Op maandag 25 oktober 2021 06:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Rustig wakker worden is een must geworden. Mogge
Ze is toch ook wel regelmatig buiten en niet alleen in haar hok?quote:Op maandag 25 oktober 2021 07:02 schreef pullup het volgende:
Wat zou zo'n neushoorn in de natuur doen als ze moest bevallen![]()
Die kan toch moeilijk een paar weken op de grond gaan liggen tot het moment daar is
Mjah ik klik af en toe al het er hier over gaat en dan ligt ze er zo bijquote:Op maandag 25 oktober 2021 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is toch ook wel regelmatig buiten en niet alleen in haar hok?
Ik heb geen idee hoe ze dat in de natuur doen. MIsschien wordt ze dan beschermd door de kudde?
En als ik kijk zie ik vaak een leeg hok, of ze staat.quote:Op maandag 25 oktober 2021 07:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ik klik af en toe al het er hier over gaat en dan ligt ze er zo bij
[ afbeelding ]
Radio Kootwijk!!!!!quote:Op maandag 25 oktober 2021 02:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heeuujjjquote:
Prachtige foto. Een flinke ramp, maar wel heel mooi om te zien.quote:
Dat is een mooie opnamequote:
quote:
Ze is iedere dag uren buiten. Nu is ze ook weer uit het hok.quote:Op maandag 25 oktober 2021 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ze dat in de natuur doen. MIsschien wordt ze dan beschermd door de kudde?
Gelukkigquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is iedere dag uren buiten. Nu is ze ook weer uit het hok.
Ja meestal als ik even kijk zie ik haar nietquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is iedere dag uren buiten. Nu is ze ook weer uit het hok.
Welke kudde? Neushoorns zijn toch solitaire dieren?quote:Op maandag 25 oktober 2021 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zie ze in natuurfilms altijd wel met een groep samenquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Welke kudde? Neushoorns zijn toch solitaire dieren?
De neushoorn? Echt?quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zie ze in natuurfilms altijd wel met een groep samen
quote:Sociaal gedrag
De neushoorn leeft solitair in een vast territorium. Als meerdere dieren samen worden aangetroffen, gaat het bijna altijd om een vrouwtje en haar jong. Vrouwtjes trekken soms voor een korte tijd met elkaar op, maar zijn intolerant tegenover vreemde vrouwtjes. Het woongebied is enorm, soms tot 130 km², en overlapt vaak met andere woongebieden. Hij legt vaak 19 kilometer per dag af.
Dan ben ik in de war en als ik nu diep terug denk zijn het ook nijlpaarden die ik bedoelquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De neushoorn? Echt?
Wikipedia zegt:
[..]
Nijlpaarden wel jaquote:Op maandag 25 oktober 2021 11:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ben ik in de war en als ik nu diep terug denk zijn het ook nijlpaarden die ik bedoel![]()
Hoe is het met je?
O wil het nog niet niet ellende.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nijlpaarden wel ja
Ze lijken wel iets op elkaar
Hier mwah, en met jou?
Mwah, hij doet raar, wil niet zakken zoals normaal. Is wel regelmatig.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wil het nog niet niet ellende.![]()
Hier gaat het wat dat betreft wel goed.
O is nog niet goed dus. Houdt wel lang aan.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, hij doet raar, wil niet zakken zoals normaal. Is wel regelmatig.
Vanmiddag maar even langs de huisarts.
Mooi zo
Dat is vaag ...quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, hij daalt en is regelmatig.
Alleen voor mijn doen aan de hoge kant, wat voor anderen weer laag is
Maar ze moeten kijken wat voor jou normaal is.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
Nou ja, hij daalt en is regelmatig.
Alleen voor mijn doen aan de hoge kant, wat voor anderen weer laag is
Yep, daarom dus ook dat iemand moet meekijkenquote:
Mjah, mijn normaal is nu ook anders door al die medicatie.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze moeten kijken wat voor jou normaal is.
Afwachten dan maar wat de HA zegt, die zal niet meer kunnen zeggen denk ik dan gisterenquote:Op maandag 25 oktober 2021 12:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, daarom dus ook dat iemand moet meekijken
[..]
Mjah, mijn normaal is nu ook anders door al die medicatie.
Mjah, heb nog wel wat vragen aan haar. En dingen die ze even wel kan controleren.quote:Op maandag 25 oktober 2021 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Afwachten dan maar wat de HA zegt, die zal niet meer kunnen zeggen denk ik dan gisteren
Dat zei ik toch al, morgen of overmorgen pasquote:
Extra krater er ineens bijquote:
Alleen gisteren 250?quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:44 schreef chufi het volgende:
Over 250 aardbevingen gisteren ...
WKN / [ACTUEEL] Vulkanen op de Canarische Eilanden - Eruptie op La Palma #7
Hmmm, dat eiland moet kapot dan ofzoquote:Op maandag 25 oktober 2021 14:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en vandaag ook al bijna 150.... en de dag is nog lang en zelfs een uur langer in Canarias
Maar dan wel groter ...quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, dat eiland moet kapot dan ofzo
Bij een vulkaan meestal wel, aardbevingen kunnen toch ook eilanden laten 'zinken'?quote:
Atlantis?quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bij een vulkaan meestal wel, aardbevingen kunnen toch ook eilanden laten 'zinken'?
Er zijn wel eens beschavings restanten gevonden, of het Atlantis heette weet ik niet maar eilanden verdwijnen en ontstaan. Hier zegt men dat ze het gevonden hebben: https://www.spanjevandaag(...)vonden-in-andalusie/quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar heeft dat nou echt bestaan?
Ik doe net het licht aanquote:Op maandag 25 oktober 2021 16:54 schreef pullup het volgende:
Het is hier niet licht geworden vandaag overigens
Dat kan helpenquote:
Nou nee. Niet echt mijn ding.quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:32 schreef suzi1 het volgende:
weet je wat fijn is, bij iemand het licht uitslaan
Ik hoef alleen maar op een knopje te drukkenquote:Op maandag 25 oktober 2021 18:32 schreef suzi1 het volgende:
weet je wat fijn is, bij iemand het licht uitslaan
Ik schreeuw Licht uit en klaarquote:Op maandag 25 oktober 2021 18:34 schreef maily het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar op een knopje te drukken
Goeiequote:Op maandag 25 oktober 2021 18:36 schreef maily het volgende:
[..]![]()
In het Nederlands of in het Spaans?
Misschien kan ie ook wel tweetaligquote:Op maandag 25 oktober 2021 18:36 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Meestal in het Nederlands, maar het is tweetalig hier in ChufiCasaquote:Op maandag 25 oktober 2021 18:36 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ja automatisme ... om af te lerenquote:Op maandag 25 oktober 2021 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Heb ook een smart lamp in de slaapkamer, maar verbinding gaat steeds weg omdat ik de lamp aan doe met de licht knop
Yep, maar heb hem ook niet vaak aan.. altijd nachtlampjequote:
Of misschien op een andere plekquote:Op maandag 25 oktober 2021 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, maar heb hem ook niet vaak aan.. altijd nachtlampjeDus haal hem er denk ik maar weer uit
Hey marcb. Wat zei de HA?quote:
Hey Drakinquote:
Las je dat of wilde je dat graag lezen?quote:
Is het dit keer gelukt met je haar 😉quote:
Weinig, die was eigenlijk wel positiefquote:
Het is weer maandagquote:
O echt? In wat voor opzicht dan?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weinig, die was eigenlijk wel positief
Hm dat is een goede vraag, ik heb al een tijdje geen Zangeres zonder Naam meer gehoord, dus dat kan inderdaad ook best de reden zijn.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Las je dat of wilde je dat graag lezen?
Ik ben tevreden, ik denk dat ik een nieuwe kapster heb gevondenquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het dit keer gelukt met je haar 😉
Ze vond dat ik was afgevallen (harde data zegt iets anders), en goed bezig was.quote:
Want dat wil je zo nu en dan wel horen?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hm dat is een goede vraag, ik heb al een tijdje geen Zangeres zonder Naam meer gehoord, dus dat kan inderdaad ook best de reden zijn.
Smartlap in de slapkamer. Dat klinkt best wel een beetje kinky.quote:
Mooi complimentquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze vond dat ik was afgevallen (harde data zegt iets anders), en goed bezig was.
Enige wat ze heeft gedaan is de medicatie aanpassing even tegengehouden.
Ik ook, en net perenijsjes gemaakt, dus die heb ik morgenquote:
Hoe zeg je dat dan? cancelado? la salida?quote:Op maandag 25 oktober 2021 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal in het Nederlands, maar het is tweetalig hier in ChufiCasa
En drank toch wel he?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
Wij hebben hier elk jaar een smartlappenfestival![]()
Maar dit jaar niet
Perenijsjes is iets waar iedereen gek op is, maar ik niet zo.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, en net perenijsjes gemaakt, dus die heb ik morgen
Dat is een opbouwend compliment, waardoor jij natuurlijk gemotiveerd raakt om af te vallen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
apaga la luz of enciende la luz.. net ff getest en het werkt:+quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoe zeg je dat dan? cancelado? la salida?
Alleen als ik veel alcohol op heb, wat dan weer in strijd is met de smartlap die ik net postte.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want dat wil je zo nu en dan wel horen?
Juist niet eigenlijk, het raakt vooral mijn irritatiedeel. Iedereen zegt het, de weegschaal niet.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een opbouwend compliment, waardoor jij natuurlijk gemotiveerd raakt om af te vallen.
Succes!
Is corona nog niet over bij jullie?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:06 schreef Domnivoor het volgende:
Wij hebben hier elk jaar een smartlappenfestival![]()
Maar dit jaar niet
Oh, een hele volzin. Leuk, hoef je niet na te denken in welke taal je de commando's geeft...quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
apaga la luz of enciende la luz.. net ff getest en het werkt:+
quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
Als ik de lamp aan wil hebben zing ik:
Schijn een lichie op mij
* Sodeknetters maakt mental note voor de meet.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als ik veel alcohol op heb, wat dan weer in strijd is met de smartlap die ik net postte.
Er is drank in overvloed.quote:
Nee…quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is corona nog niet over bij jullie?
3 talig zelfs.. Light off werkt ookquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh, een hele volzin. Leuk, hoef je niet na te denken in welke taal je de commando's geeft...
Ik heb hier de Google Assistant op Engels staan, omdat daar waarschijnlijk veel meer commando's onder bekend zijn.
Als ik de lamp aan wil hebben dan zucht ik eens diep, sta dan op van mijn bureaustoel, loop naar de kamerdeur, druk het lichtknopje om, draai me om, loop weer terug naar mijn bureau en laat me met een zucht weer neerploffen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
Schijn een lichie op mij
Heb je toch weer een paar stappen gedaanquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik de lamp aan wil hebben dan zucht ik eens diep, sta dan op van mijn bureaustoel, loop naar de kamerdeur, druk het lichtknopje om, draai me om, loop weer terug naar mijn bureau en laat me met een zucht weer neerploffen.
Het bestond toch ook al langer?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Corona is here to stay vrees ik.
Positief bekijkend.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je toch weer een paar stappen gedaan
Coronavirussen bestaan al heel veel langer.quote:
De weegschaal zegt niet altijd alles, soms is het beter om te meten.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Juist niet eigenlijk, het raakt vooral mijn irritatiedeel. Iedereen zegt het, de weegschaal niet.
O nou als je daardoor geholpen kan worden mooi laten denmen dat je bent afgevallen 😉quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit ijsjes, ik ben er gewoon niet zo gek op, maar deze peren waren overrijp, dus daarom heb ik er maar snel ijsjes van gemaakt. Zelfgemaakte ijsjes zijn wel lekker.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Perenijsjes is iets waar iedereen gek op is, maar ik niet zo.
Zelfgemaakt lijkt me wel 10 keer zo lekker
Ik vind Mexicaans bier anders wel lekkerquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Coronavirussen bestaan al heel veel langer.
En dat smerige bier ook.
Oh midnight special. Shine a light on me!quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:10 schreef Domnivoor het volgende:
Schijn een lichie op mij
Ik weet dat wel zeker, ben zelf iets gekker om romig ijs, van zuivel gemaakt dus.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit ijsjes, ik ben er gewoon niet zo gek op, maar deze peren waren overrijp, dus daarom heb ik er maar snel ijsjes van gemaakt. Zelfgemaakte ijsjes zijn wel lekker.
Zou opa dat in het repertoire hebben?quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
* Sodeknetters maakt mental note voor de meet.
Komt goed.
Helaas zegt voor mij nu de weegschaal wel alles.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De weegschaal zegt niet altijd alles, soms is het beter om te meten.
Ik neem wel een usb stick mee.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou opa dat in het repertoire hebben?
Jammer. Hier ook niet, maar ik ben vrijdagavond wel naar een concert geweest en dat was raaaaaar, zoveel mensen bij elkaarquote:
Ja, dat geloof ik. Hoewel de pret wellicht binnenkort weer even afgelopen is, volgende week dinsdag is er weer een persco met mogelijk aankondiging van nieuwe maatregelen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer. Hier ook niet, maar ik ben vrijdagavond wel naar een concert geweest en dat was raaaaaar, zoveel mensen bij elkaar
Meer spiermassa .. das zwaarquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Helaas zegt voor mij nu de weegschaal wel alles.
Aan mijn riem kan ik zien dat ik wel dunner ben geworden, want die kan 2 gaatjes strakker
Geniet er nog maar van. Denk dat het binnenkort wel weer afgelopen is met de vrijheidquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer. Hier ook niet, maar ik ben vrijdagavond wel naar een concert geweest en dat was raaaaaar, zoveel mensen bij elkaar
Spierweefsel is zwaarder dan vet. Daardoor kun je in kilo’s aankomen maar in centimeters afvallen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Aan mijn riem kan ik zien dat ik wel dunner ben geworden, want die kan 2 gaatjes strakker
Geen smartlap voor jou dus.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik de lamp aan wil hebben dan zucht ik eens diep, sta dan op van mijn bureaustoel, loop naar de kamerdeur, druk het lichtknopje om, draai me om, loop weer terug naar mijn bureau en laat me met een zucht weer neerploffen.
Ik ookquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind Mexicaans bier anders wel lekker
+1quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind Mexicaans bier anders wel lekker
Ja zelfgemaakt roomijs lijkt me ook een stuk lekkerder en dan met lekkere smaakjesquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik weet dat wel zeker, ben zelf iets gekker om romig ijs, van zuivel gemaakt dus.
En ja zelfgemaakt dan ook.
Na verloop van tijd wordt het materiaal ook wat slapper. Je kan ook met een cm metenquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je blijkbaar dus afgevallen, al is het niet in kilo's, maar wel in cm's. Sommige mensen staren zich echt blind op de weegschaal en dat is niet de beste manier.quote:Op maandag 25 oktober 2021 19:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fijn, dat is een hele geruststellingquote:Op maandag 25 oktober 2021 19:18 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik neem wel een usb stick mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |