Ze zijn gered!quote:Op donderdag 14 oktober 2021 07:01 schreef quirina het volgende:
Ja die honden zijn ten dode opgeschreven. Echt zielig.
Ze kunnen wel eten gooien maar die arme dieren worden levend gekookt/geroosterd.
Ik ben een grote dierenliefhebber hoor, maar in dit soort gevallen is het meest humane de dieren snel uit hun lijden te verlossen aangezien ze niet weggehaald kunnen worden.
Echt dit is heel verdrietig.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 17:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Nog even en er blijft niks over van het eiland.
Nieuwe krater in vulkaan op La Palma zorgt voor extra lavastroom
quote:La Palma volcano
The geodesic network of stations installed on La Palma has detected an elevation of more than 10 centimeters in the last 24 hours, and a deformation towards the south in the station closest to the eruptive centers of the La Palma volcano, reported the National Geographic Institute (IGN).
In contrast, a slight deflation is maintained at the most remote stations, possibly related to deep seismicity, notes the IGN.
The amplitude of the volcanic tremor signal is maintained at medium high levels, with intensification pulses.
The scattering cloud of sulfur dioxide (SO2) reached 2,000 meters in height at 8:00 am on Tuesday.
Regarding seismicity, the IGN has located, since the previous report, 184 earthquakes in the area affected by the volcanic reactivation of Cumbre Vieja, 17 of which have been felt by the population.
Of all the earthquakes located, 80 have a magnitude equal to or greater than 3.0 mbLg.
The earthquake that occurred at 7.05 am on Tuesday was the largest (4.2) in the period analyzed.
In addition, five earthquakes have been located at depths around 30 kilometers. The rest of the hypocenters of the period are located at a shallower depth, around 12 kilometers.
Hoe bedoel je? De grond rondom de vulkaan?quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 20:49 schreef Idisrom het volgende:
Wat ik mij afvraag, nu de vulkaan al meer dan een maand lava uitspuwt door verschillende gaten. De buitenkern van de aarde zal toch wel een beetje moeten afkoelen, ook la is het heel minimaal.,
Wauw!!quote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:30 schreef chufi het volgende:
De spuiter van afgelopen dagen haalde tot 600 meter ...
Zoquote:Op woensdag 27 oktober 2021 18:30 schreef chufi het volgende:
De spuiter van afgelopen dagen haalde tot 600 meter ...
Vage video. Causes Spain to sink? Pure clickbait om wat advertentie inkomsten binnen te halen gok ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:17 schreef Idisrom het volgende:
Sinds begin oktober de wind gedraaid is naar de Atlantische Oceaan, is het hurricaneseizoen ten einde.
De vulkaan barst echter niet jaarlijks uit, om een causaal verband daadwerkelijk te kunnen vaststellen.
'Terrible explosion' klinkt ook alsof het een soort breaking news-situatie is met mogelijk tientallen, zo niet honderden doden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vage video. Causes Spain to sink? Pure clickbait om wat advertentie inkomsten binnen te halen gok ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
YT zit er helaas vol mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vage video. Causes Spain to sink? Pure clickbait om wat advertentie inkomsten binnen te halen gok ik
Veel komt bovenop al bestaande lagen .... ..quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De totale bedekte oppervlakte valt mij nog mee, gezien de beelden van de laatste twee weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |