Vage video. Causes Spain to sink? Pure clickbait om wat advertentie inkomsten binnen te halen gok ikquote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:17 schreef Idisrom het volgende:
Sinds begin oktober de wind gedraaid is naar de Atlantische Oceaan, is het hurricaneseizoen ten einde.
De vulkaan barst echter niet jaarlijks uit, om een causaal verband daadwerkelijk te kunnen vaststellen.
'Terrible explosion' klinkt ook alsof het een soort breaking news-situatie is met mogelijk tientallen, zo niet honderden doden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vage video. Causes Spain to sink? Pure clickbait om wat advertentie inkomsten binnen te halen gok ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
YT zit er helaas vol mee.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vage video. Causes Spain to sink? Pure clickbait om wat advertentie inkomsten binnen te halen gok ik
Veel komt bovenop al bestaande lagen .... ..quote:Op dinsdag 2 november 2021 10:43 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De totale bedekte oppervlakte valt mij nog mee, gezien de beelden van de laatste twee weken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |