Ik laat je weten of het lekker wasquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zei ik ookDat ik het er best op wilde gokken maar kreeg hem toch niet mee.
Samequote:
quote:
Ik zit in de achterkamer naar een slapende neushoorn te kijkenquote:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik zit in de achterkamer naar een slapende neushoorn te kijken![]()
![]()
Pfff
quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Pfff
Flapperende oortjes.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
![]()
Pfff
Ja dat is zo schattig hequote:
De mijne ookquote:
Oh wat leuk.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:36 schreef Soury het volgende:
Mijn moeder kreeg van haar kleinkinderen een fotolijstje die op afstand kan bedienen. Super leuk
Het was gezelligquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hč hč... pffffieuw... kan ik eindelijk naar bed
Ja apart wel kan je via een app fotos sturenquote:
Ik ga morgen eens googlen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja apart wel kan je via een app fotos sturen
Dat gaat met frameoquote:
quote:
De natuur regelt het wel (goddank) Of hebben die baby's geen hoornquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Beweegt die neushoorn wat nerveus/ lijkt wel of die buik wat schokt, of zit ik dat jong er gewoon uit te kijken?
Is maar goed ook, maar vind het wel leuk om te volgen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:53 schreef Soury het volgende:
[..]
De natuur regelt het wel (goddank) Of hebben die baby's geen hoorn
Ja dat dacht ik al soms is sex en geboorte best heftig wat dieren betreft. We hebben best mazzelquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Is maar goed ook, maar vind het wel leuk om te volgen.
Als ze geboren worden hebben ze (bijna) geen hoorn.
Waarschijnlijk probeer je het jong eruit te kijkenquote:Op zondag 24 oktober 2021 22:51 schreef oma-Nijn het volgende:
Beweegt die neushoorn wat nerveus/ lijkt wel of die buik wat schokt, of zit ik dat jong er gewoon uit te kijken?
Dat is rete bijzar toch?quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:58 schreef D. het volgende:
Goed dat de natuur haar werk doet
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-vrouwtjes-zonder
Heel erg triest eigenlijk.quote:Op zondag 24 oktober 2021 22:58 schreef D. het volgende:
Goed dat de natuur haar werk doet
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ten-vrouwtjes-zonder
Ze hebben ze ook niet echt meer nodig dus het is wel verklaarbaarquote:
Mensen zijn de meest erge beesten op aardequote:
Daar zijn die slagtanden juist zo fijn voorquote:Op zondag 24 oktober 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Van die stropers mogen ze ook wel wat lichaamsdelen verwijderen
Daar sneuvelen er ook wel een aantal van, maar niet genoegquote:Op zondag 24 oktober 2021 23:04 schreef D. het volgende:
[..]
Van die stropers mogen ze ook wel wat lichaamsdelen verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |