Mensen geloven ook nooit wat ik weeg. Zeker niet toen ik tripple digets was. Maar ik was vooral gezegend met een bijzonder gelijkmatige verdeling, itt jij, bij wie het gewoon spierspierspier is.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:34 schreef Lonaa het volgende:
Ben wel eens met wat je zegt DP, ik word nooit slank. Dat is prima. Ik wil wel graag iets dunner dan dat ik nu ben, maar slank? Nee, dat zie ik echt niet gebeuren. En licht al helemaal niet, ik ben echt fucking zwaar voor mijn omvang.
En ook relatief gelijkmatige verdeling hoor.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mensen geloven ook nooit wat ik weeg. Zeker niet toen ik tripple digets was. Maar ik was vooral gezegend met een bijzonder gelijkmatige verdeling, itt jij, bij wie het gewoon spierspierspier is.
Ik kom uit een slanke lijn, maar kon me inderdaad prima spekkig vreten. Mentale issues oplossen hielp al veel, nu is bovenal de liefde voor (veel) lekker eten nog aanwezig, maar beheersbaarquote:Op donderdag 4 november 2021 13:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik geloof er ook gewoon echt in dat sommige mensen slankies zijn en sommige mensen spekkies, geen idee hoe dat dan precies werkt, maar ik denk dat "ze" vooral veel nog niet weten over hoe het lichaam werkt.
Waarbij ik overigens niet beweer dat slankies zich niet spekkig kunnen vreten en spekkies zich niet slank kunnen disciplineren, maar ik ben zo ongeveer dikkig geboren en dat is altijd zo gebleven.
Eh, ja? Het is mijn cardio ipv hardlopen. Dus dan moet mijn hartslag wel omhoogquote:Op donderdag 4 november 2021 12:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Borstcrawl jij?Ik doe gewoon gezapig schoolslagje, alle gelegenheid om om me heen te kijken
Ik kan dit idd beamenquote:Op donderdag 4 november 2021 13:59 schreef Lonaa het volgende:
Ik mag dan wel bijna 100 kg wegen en een BMI van 36 hebben, ik heb wel zichtbare lijnen in mijn buikspieren. Mijn 6-pack-vetjes worden mooi omlijst![]()
@:Isabeau heeft ze gezien dus ik lieg niet.
Zoiets had ik laatst ook. Iemand die ging zitten vertellen over zijn overleden zus en 'die was echt heel zwaar, rond de 100 kilo of zo'. En dan zit ik daar dus naast, ruim boven die 100 kilo. Mensen hebben echt geen flauw idee wat zwaar is als ze het zelf niet zijn.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mensen geloven ook nooit wat ik weeg. Zeker niet toen ik tripple digets was. Maar ik was vooral gezegend met een bijzonder gelijkmatige verdeling, itt jij, bij wie het gewoon spierspierspier is.
Ik, denk ik? Iig al jaren en jaren. Nu ietsje zwaarder (als in: een paar kilo) na de geboorte van de jongste, maar ik ben nooit meer vervallen in eat all the foodz of een serieus ongezond eetpatroon. Ik eet nog steeds alles, alleen sommige dingen met meer mate dan andere.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
BE
![]()
Heeft er ooit iemand in de geschiedenis van dit topic en dat andere topic (zijn er uberhaupt nog 2 topics?) de knop permanent omgekregen?
quote:Op donderdag 4 november 2021 14:50 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik, denk ik? Iig al jaren en jaren. Nu ietsje zwaarder (als in: een paar kilo) na de geboorte van de jongste, maar ik ben nooit meer vervallen in eat all the foodz of een serieus ongezond eetpatroon. Ik eet nog steeds alles, alleen sommige dingen met meer mate dan andere.
Dus van 125 ongeveer naar 72, nu rond de 80, maar da's zwangerschapsgewicht en gaat keurig en gestaag naar beneden sinds de geboorte van de jongste, die is nu zeven maanden.
+ nakd reep, theelepel pindakaas en wat plantaardige kaas op de wrap.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:05 schreef Myraela het volgende:
Planning voor vandaag:
L: Gebakken courgette, snoeptomaatjes en vega balletjes
T: Halve meloen
D: Wrap met groenten, mais etc en nog wat losse gekookte worteltjes met hummus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |