abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202018223
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 17:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O+ fantastische tip O+
:*
Niet aarzelen. Je lichaam is een tempel. Daar moet je alleen dingen in stoppen die je er echt in wil hebben.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202018566
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Niet aarzelen. Je lichaam is een tempel. Daar moet je alleen dingen in stoppen die je er echt in wil hebben.
Mijn crackers waren prima kaasdragers :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202018603
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een nogal stressvolle week en ben gisteren en vandaag aan het vechten tegen “eat all the foods”-modus :')
Lief brak maandagavond op de voetbaltraining van dochter (hij is een van de trainers) zijn arm. Hele avond op de SEH gezeten en nu wachten op de operatie dinsdag. Intussen heeft hij veel pijn en kan niks. En dus heb ik stress, en stress betekent eten. Ja toch? :')

Vooralsnog valt het mee wat ik in mijn mond gestopt heb, maar ik moet morgen wel echt sporten, want dat is er gisteren en vandaag niet van gekomen.
O ja heerlijk, van die dingen die je zo lekker ontmodussen :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  Moderator woensdag 3 november 2021 @ 20:20:02 #229
5428 crew  miss_sly
pi_202018949
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O ja heerlijk, van die dingen die je zo lekker ontmodussen :(
Ontmodussen ❤
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_202019206
Balen voor je lief, Sly!

En omdat mijn lichaam een tempel is, offerde ik er vanavond zo'n anderhalve kilo aan sushi aan :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_202019274
Ik ben alweer een paar dagen aan het vreten. Maar morgen is de dag dat ik er echt weer ben, beloofd. Alvast deze post om te zorgen dat morgen echt terugkom.
pi_202019356
quote:
9s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben alweer een paar dagen aan het vreten. Maar morgen is de dag dat ik er echt weer ben, beloofd. Alvast deze post om te zorgen dat morgen echt terugkom.
Jij bent er morgen weer
pi_202019364
Wat at je zoal dat je niet had moeten eten @Myraela? :*
(Ondertussen wel hardgelopen?)
pi_202019397
Trouwdaglijst dan maar :')

T: Koffie met room en suiker, prijswinnende speculaasbrokken van lokale banketbakker
D: Heel. Veel. Sushi.
T: Speciaalbiertjes
B: Bijna twintigduizend stappen
pi_202019522
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 20:53 schreef minilot het volgende:
Wat at je zoal dat je niet had moeten eten @:Myraela? :*
(Ondertussen wel hardgelopen?)
Veel wat ik gewoon in huis had. Waaronder gekregen chocolade, eierkoeken maar ook gewoon weer veel te enthousiaste grotere porties avondeten. En afgelopen weekend voor het eerst in tijden gedronken, dat zorgde ook voor veel te veel kanen en laat op de avond nog een extra bord pasta. :')

Het zijn los gewoon allemaal geen bijzondere dingen, maar het zorgde er wel voor dat ik gewoon hele dagen aan het eten was. Ik zou zo graag willen weten waarom het me soms geen moeite kost om gezond te eten en ik het op andere momenten gewoon echt niet voor elkaar krijg. En dan kan ik m'n werk wel de schuld geven, het was erg druk. Maar ik moet het eigenlijk vooral bij mezelf zoeken. Ik kan zelf m'n focus niet verleggen, heb het gevoel dat het die dag toch al mislukt is of haal gevaarlijke troep in huis.

Wel gewoon m'n rondjes gedaan, ja. Dat is dan wel weer fijn.
pi_202019563
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 21:05 schreef Myraela het volgende:
Wel gewoon m'n rondjes gedaan, ja. Dat is dan wel weer fijn.
Kijk aan! O+

En ik herken het hoor :Y Mijn enige oplossing bij mezelf is gewoon zorgen dat er niks in huis is. Anders gaat het geheid mis.
  woensdag 3 november 2021 @ 21:19:21 #237
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_202019747
Eh, een paar dagen maken of breken de vooruitgang niet. Gewoon doen wat je hoofd (of lijf) trekt en het later weer oppakken. :Y)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_202024734
Kon maar op met je herstartlijstje @Myraela! *O*

Mijnes voor vandaag:
T: Koffie
B: Uur krachttraining ('geen genade vandaag', zei mijn trainer nors :s) ), heel veel huishouden
D: English breakfast for dinner: toast, witte bonen in tomatensaus, (vega)worstjes, spiegelei, gebakken paddestoelen, gebakken tomaat. Een gisteren al gemaakte lemon posset toe :9

[ Bericht 5% gewijzigd door minilot op 04-11-2021 10:02:37 ]
pi_202024820
Vanochtend rondje gedaan. Dat was week 5, dag 3. Nu verleiding om toch weer eerder te eten weerstaan.

Planning voor vandaag:
L: Gebakken courgette, snoeptomaatjes en vega balletjes
T: Halve meloen
D: Wrap met groenten, mais etc en nog wat losse gekookte worteltjes met hummus

Even wat vitamines in m'n leven. :D
  donderdag 4 november 2021 @ 10:06:16 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202024827
In dit topic komen lezen voor inspiratie en motivatie en dan lezen over zoet broodbeleg… Nu wil ik vers wit tijgerbrood met extra pure hagelslag… -O-

Gelukkig lig ik nog in bed anders had ik niet voor mezelf in gestaan…

* BE is weer weg…
pi_202024839
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:05 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend rondje gedaan. Dat was week 5, dag 3.
Waaaaah, zo ver alweer! *O*
pi_202024858
Herkenbaar @Myraela
Ik kom er ook niet 'in'.
pi_202024860
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:06 schreef BE het volgende:
In dit topic komen lezen voor inspiratie en motivatie en dan lezen over zoet broodbeleg… Nu wil ik vers wit tijgerbrood met extra pure hagelslag… -O-

Gelukkig lig ik nog in bed anders had ik niet voor mezelf in gestaan…

* BE is weer weg…
Nee, blijven jij, je kwam vast niet voor niks meelezen ~O>
pi_202024877
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:07 schreef minilot het volgende:
Waaaaah, zo ver alweer! *O*
Gaat hard, joh! Het programma dan, niet mijn lopen. :D Ik vind het gewoon zo fascinerend. Soms merk ik bij sporten geen verbetering en dat is wat demotiverend. Maar met zo'n programma heb je dat dus wel heel erg bewust door. En dat maakt het zo gaaf.
pi_202024890
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:09 schreef Hupje het volgende:
Herkenbaar @:Myraela
Ik kom er ook niet 'in'.
Doe met me mee. Dan is vandaag de dag dat we ons beide gewoon weer hervatten. We kunnen het beide wel, dat weten we al. Alleen nog doen.
pi_202024909
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:11 schreef Myraela het volgende:

[..]
Gaat hard, joh! Het programma dan, niet mijn lopen. :D Ik vind het gewoon zo fascinerend. Soms merk ik bij sporten geen verbetering en dat is wat demotiverend. Maar met zo'n programma heb je dat dus wel heel erg bewust door. En dat maakt het zo gaaf.
Hollen hoeft ook niet hard *O* En ja, dat is wel echt heel gaaf aan zo'n opbouwschema (en trouwens ook bij beginnen met krachttraining) - dat je op wekelijkse basis echt heel merkbare verbetering hebt! O+
  donderdag 4 november 2021 @ 10:17:16 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_202024916
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Nee, blijven jij, je kwam vast niet voor niks meelezen ~O>
Nee, natuurlijk niet. :+

Ik krijg de knop maar niet permanent om.
Mijn onregelmatige werk help niet natuurlijk, maar toch…

Anyway, ik kijk af en toe wel om het hoekje hier. ;) En dan kijk ik wel weg als er lekkers wordt opgesomd.
pi_202025044
O+ BE O+

Heeft er ooit iemand in de geschiedenis van dit topic en dat andere topic (zijn er uberhaupt nog 2 topics?) de knop permanent omgekregen?
pi_202025610
Ik ga natuurlijk geen 'ja' zeggen want fokwet :P Maar ik draai nu toch al heel wat jaartjes op gezond gewicht, hooguit ietsje overgewicht (qua bmi dan). Oorspronkelijke bmi zat rond de 31. Nu zo'n 10 punten lager.

Betekent niet dat ik nooit de mist in ga. Meerdere potten ijs in 1 weekend, and then some :+ Maar sneller hervatten, en vooral niet mezelf kwalijk nemen dat ik eens vrat, of negatieve "wáárom..." vragen stellen richting mezelf. En da's dikke (harhar) winst wel O+

Tldr: er is hoop :)

Edit, ik hou dus nog wel bij wat ik eet, in periodes gaat dat strikter (nu MFP er weer op gezet om macro's en vezels enzo te checken), andere periodes tel ik kcal uit de losse pols. En alles er tussenin. Helemaal zonder zijwieltjes durf ik niet te fietsen :+
pi_202025632
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:17 schreef BE het volgende:

[..]
Nee, natuurlijk niet. :+

Ik krijg de knop maar niet permanent om.
Mijn onregelmatige werk help niet natuurlijk, maar toch…

Anyway, ik kijk af en toe wel om het hoekje hier. ;) En dan kijk ik wel weg als er lekkers wordt opgesomd.
Welkom terug! Ik gok dat je nog datzelfde werk doet, lijkt me ook lastig qua eten. Niet alleen de onregelmatigheid (met bijbehorende valkuilen) maar mogelijk ook rare tijden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')