quote:
Mijn crackers waren prima kaasdragersquote:Op woensdag 3 november 2021 19:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Niet aarzelen. Je lichaam is een tempel. Daar moet je alleen dingen in stoppen die je er echt in wil hebben.
O ja heerlijk, van die dingen die je zo lekker ontmodussenquote:Op woensdag 3 november 2021 19:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb een nogal stressvolle week en ben gisteren en vandaag aan het vechten tegen “eat all the foods”-modus
Lief brak maandagavond op de voetbaltraining van dochter (hij is een van de trainers) zijn arm. Hele avond op de SEH gezeten en nu wachten op de operatie dinsdag. Intussen heeft hij veel pijn en kan niks. En dus heb ik stress, en stress betekent eten. Ja toch?
Vooralsnog valt het mee wat ik in mijn mond gestopt heb, maar ik moet morgen wel echt sporten, want dat is er gisteren en vandaag niet van gekomen.
Ontmodussen ❤quote:Op woensdag 3 november 2021 20:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O ja heerlijk, van die dingen die je zo lekker ontmodussen
Jij bent er morgen weerquote:Op woensdag 3 november 2021 20:45 schreef Myraela het volgende:
Ik ben alweer een paar dagen aan het vreten. Maar morgen is de dag dat ik er echt weer ben, beloofd. Alvast deze post om te zorgen dat morgen echt terugkom.
Veel wat ik gewoon in huis had. Waaronder gekregen chocolade, eierkoeken maar ook gewoon weer veel te enthousiaste grotere porties avondeten. En afgelopen weekend voor het eerst in tijden gedronken, dat zorgde ook voor veel te veel kanen en laat op de avond nog een extra bord pasta.quote:Op woensdag 3 november 2021 20:53 schreef minilot het volgende:
Wat at je zoal dat je niet had moeten eten @:Myraela?
(Ondertussen wel hardgelopen?)
Kijk aan!quote:Op woensdag 3 november 2021 21:05 schreef Myraela het volgende:
Wel gewoon m'n rondjes gedaan, ja. Dat is dan wel weer fijn.
Waaaaah, zo ver alweer!quote:Op donderdag 4 november 2021 10:05 schreef Myraela het volgende:
Vanochtend rondje gedaan. Dat was week 5, dag 3.
Nee, blijven jij, je kwam vast niet voor niks meelezenquote:Op donderdag 4 november 2021 10:06 schreef BE het volgende:
In dit topic komen lezen voor inspiratie en motivatie en dan lezen over zoet broodbeleg… Nu wil ik vers wit tijgerbrood met extra pure hagelslag…![]()
Gelukkig lig ik nog in bed anders had ik niet voor mezelf in gestaan…
* BE is weer weg…
Gaat hard, joh! Het programma dan, niet mijn lopen.quote:
Doe met me mee. Dan is vandaag de dag dat we ons beide gewoon weer hervatten. We kunnen het beide wel, dat weten we al. Alleen nog doen.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:09 schreef Hupje het volgende:
Herkenbaar @:Myraela
Ik kom er ook niet 'in'.
Hollen hoeft ook niet hardquote:Op donderdag 4 november 2021 10:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat hard, joh! Het programma dan, niet mijn lopen.Ik vind het gewoon zo fascinerend. Soms merk ik bij sporten geen verbetering en dat is wat demotiverend. Maar met zo'n programma heb je dat dus wel heel erg bewust door. En dat maakt het zo gaaf.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, blijven jij, je kwam vast niet voor niks meelezen
Welkom terug! Ik gok dat je nog datzelfde werk doet, lijkt me ook lastig qua eten. Niet alleen de onregelmatigheid (met bijbehorende valkuilen) maar mogelijk ook rare tijden?quote:Op donderdag 4 november 2021 10:17 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ik krijg de knop maar niet permanent om.
Mijn onregelmatige werk help niet natuurlijk, maar toch…
Anyway, ik kijk af en toe wel om het hoekje hier.En dan kijk ik wel weg als er lekkers wordt opgesomd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |