Als ze daar nou een schappelijk bedrag voor zouden vragen, bijvoorbeeld 6,99, dan zou ik het overwegen. voor 20 euro heb je anderhalve maand ziggo, espn, netflix enz. Een avond kickboxen voor dezelfde prijs als een film bij Pathe Thuis of zo vind ik reëler. Denk ook dat ze dan veel meer verkopen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:42 schreef Caland het volgende:
Voor de streamvragers: https://app.gloryfightfig(...)n-vs-ben-saddik--ppv
Wou net zeggen. 20 euro is te veel voor een paar uurtjes.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:45 schreef Coelho het volgende:
[..]
Als ze daar nou een schappelijk bedrag voor zouden vragen, bijvoorbeeld 6,99, dan zou ik het overwegen. voor 20 euro heb je anderhalve maand ziggo, espn, netflix enz. Een avond kickboxen voor dezelfde prijs als een film bij Pathe Thuis of zo vind ik reëler. Denk ook dat ze dan veel meer verkopen.
hier ook iemand die wel graag een linkje wilquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 20:58 schreef Eagles89 het volgende:
Iemand een nieuwe link voor deze sloeber? Mijn dank zal eeuwig duren.
Me2quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:00 schreef Dixons het volgende:
[..]
hier ook iemand die wel graag een linkje wil
Is jouw stream.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:06 schreef Coelho het volgende:
Wat voor een kutmuziek hoor ik de hele tijd op de achtergrond? Een pianoconcert of zo? Of is dat alleen mijn stream?
Als ik 20 euro had willen betalen, had ik net zo goed daar kunnen gaan zitten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:07 schreef Sangha het volgende:
Koop allemaal gewoon legaal een card/ppv dan heb je geen gelazer dat het uitvalt of alleen geluid of virussen op je device.
Pseudomodden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:13 schreef Oriente het volgende:
DM mij als je een linkje nodig hebt.
Zolang ik online ben krijg je een DM terug, doet de stream het niet meer heb je pech vrees ik, maar meestal doet 'ie het wel aangezien het een grote site is
Dan kunnen we dit topic verder laten gaan zonder continu linkjesgevraag
Dan ben jij nu ook aan het pseudomodden.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pseudomodden.
Dit lijkt me tegen de policy.
Kom een rondje in de ring doen dan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pseudomodden.
Dit lijkt me tegen de policy.
Val eerst maar wat af, bolle.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kom een rondje in de ring doen dan.
Ik verwacht hier ook wel wat vuurwerk.quote:
Ik weet het nog steeds nietquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:23 schreef Caland het volgende:
Vroeg me al even af waarom die ander werd uitgefloten
Het is me nu duidelijk
De scheids is Edward Strijkertquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:23 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verwacht hier ook wel wat vuurwerk.
Tegenstander van een Marokkaanquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet het nog steeds nietWaarom?
lolquote:
Stukje gloryhole.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:40 schreef Sphinxxx het volgende:
Dat lelijke wijf staat er altijd bij
Meest linkse graag!quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Zeg het maar, 2, 3, 4 of 7, 8 (of 1, 5, 6 als dat je ding is)
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Meest linkse graag!
(van die vrouwen dan hč, HAHAHA)
3quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:43 schreef 3rr0r het volgende:
Zeg het maar, 2, 3, 4 of 7, 8 (of 1, 5, 6 als dat je ding is)
[ afbeelding ]
Canadees. Maar inderdaad dacht even dat het over Holzken ging ook al zit die bij ONE Championship.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:44 schreef Caland het volgende:
Geef je dat eerste plekkie aan een Amerikaan
ROBBED
Anders komen ze niet opdagen.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
Is toch voor de eer, hoezo moet hij 25k krijgen
is al besprokenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
McSweeney lijkt op een doorgefokte Bulldog.
Die gebruikt geen anti-rimpel creme op z'n hoofdquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
McSweeney lijkt op een doorgefokte Bulldog.
Om Taghi vrij te krijgen.quote:
Ik zou haar doen, zij zal mij uitlachen.quote:
Voor Badr, jeweetzelf broer.quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:21 schreef Caland het volgende:
#teamJamal hier wel
Rico is echt de meest saaie kampioen ooit.
Gelukkig komt @GGMM hier niet. Die vindt vechten voor tokkies.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zijn domme fout kan niet vaak genoeg besproken worden!
Hij heeft gewoon een toernooi, dus meerdere gevechten op 1 avond, gewonnen dus niet zomaar een pity chance die hij krijgtquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik vind het mooi dat Ben deze kans krijgt na zijn ziekte en depressie enzo, maar nu hoop ik dat ie in ronde 5 KO gaat.
*Gebeurtquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:27 schreef Nober het volgende:
WAT ER OOK GEBEURD
KAMPIOEEENNN
Lekker overtuigend.
@GGMMquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:27 schreef Nober het volgende:
WAT ER OOK GEBEURD
KAMPIOEEENNN
Lekker overtuigend.
gebeurdquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:27 schreef Nober het volgende:
WAT ER OOK GEBEURD
KAMPIOEEENNN
Lekker overtuigend.
Ja, dat weet ik. Ik bedoel ook niet dat hij daarom die kans krijgt. Hij verdient het ook vanwege zijn vechten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een toernooi, dus meerdere gevechten op 1 avond, gewonnen dus niet zomaar een pity chance die hij krijgt
voor mij ook graagquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:28 schreef Eagles89 het volgende:
Iemand nog een nieuwe werkende Twitch link???? Die oude twee zijn dood nu
die chat zit altijd vol met 6-jarigenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:31 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
In de chat is het al heel gezellig.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
Laat Nober met rust, hij en ik zijn van MMA
Succes bij Glory 80 dan. Ik gun je een titelgevecht.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Elke lul kan om de wereldtitel meestrijden. Flop bond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |