Je neemt iemand de maat betreffende spelling, terwijl je zelf 2 knoeperds van taalfouten in dezelfde post maakt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:16 schreef Shotty het volgende:
[..]
Man, je weet niet eens hoe je "fascistische" spelt, maar je wil wel doen voorkomen alsof je enig idee hebt wat fascisme inhoud.
Vertel mij is de belangrijkste kenmerken van fascisme, en hoe dat op toepassing is op de democratische besluiten in Oostenrijk. (hint 1: Fascisme is niet-democratisch en antidemocratisch)
Ik neem hem de maat omdat ik hier uitgemaakt wordt voor neofascist door iemand die geen flauw benul heeft wat het woord betekent.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Je neemt iemand de maat betreffende spelling, terwijl je zelf 2 knoeperds van taalfouten in dezelfde post maakt.
Herstel: 3
Dat mag niet, iedereen heeft recht op zorg.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:53 schreef Shotty het volgende:
[..]
de vierde optie is de ongevaccineerden niet toe te laten tot de IC's en dus de ernstige gevolgen daarvan te laten ondergaan...
Ook geen fijn idee, maar je zou het als optie kunnen zien
Dit argument (dat je maar blijft herhalen in ieder topic) is zo vreselijk dom. Ik zal onderbouwen waarom.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 19:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Met natuurlijke immuniteit ben je ook beschermd en kom je minder snel op de IC terecht.
Toch krijgen ze niet dezelfde zorg.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat mag niet, iedereen heeft recht op zorg.
Ook een kettingrokende, obese, crackjunk die niet gevaccineerd is.
Bijvoorbeeld.
Dat is TS al talloze malen duidelijk gemaakt. Het wil er gewoon niet in.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dit argument (dat je maar blijft herhalen in ieder topic) is zo vreselijk dom. Ik zal onderbouwen waarom.
Je kan alleen "natuurlijke immuniteit" opbouwen door besmet te worden.
En als je besmet wordt, kan je ziek worden en op de IC belanden.
Dat je ná het doorlopen van die fase mogelijk voldoende afweer hebt opgebouwd, is zeker niet uit te sluiten maar als je bent overleden bent op een IC of met long covid moet leven is dat natuurlijk geheel nutteloos.
Daarom vaccineren. Mocht je dan besmet raken, dan is de kans op problemen na besmetting of een onprettig ziekteverloop 20x lager.
En dat geldt ook voor de vaccinatie, blijkbaar.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is TS al talloze malen duidelijk gemaakt. Het wil er gewoon niet in.
Je neemt iemand de maat na een scheldpartij. Zoals je waarschijnlijk weet, is er een groep die alle makers van onaangenaam beleid uitscheldt voor ‘fascist’ of ‘nazi’.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:33 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ik neem hem de maat omdat ik hier uitgemaakt wordt voor neofascist door iemand die geen flauw benul heeft wat het woord betekent.
Ja, okee, maar je mag niet zeggen "we weigeren deze persoon zorg omdat-ie niet gevaccineerd is."quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Toch krijgen ze niet dezelfde zorg.
Een alcoholist die een levertransplantatie nodig heeft, komt pas op de lijst als ie minstens een half jaar clean is. Daarvoor niet.
Ongevaccineerden komen niet op de IC volgens TS, want die bouwen "natuurlijke immuniteit" opquote:Op zondag 24 oktober 2021 12:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, okee, maar je mag niet zeggen "we weigeren deze persoon zorg omdat-ie niet gevaccineerd is."
Dat mag echt niet.
Zorg weigeren, nee.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, okee, maar je mag niet zeggen "we weigeren deze persoon zorg omdat-ie niet gevaccineerd is."
Dat mag echt niet.
Voorgaande griepseizoenen waren IC's ook overbelast. De werkelijke reden daarvan zijn structurele bezuinigingen en afschaling van de capaciteit. Ik ben oprecht benieuwd: hoezo ga je daaraan voorbij? Hoezo zijn het vooral de ongevaccineerden die hier schuldig aan zijn? Het is simpelweg niet waar, het is slechts wat ze zeggen. Dat betekent niet dat het waarheid is, talloze oude nieuwsberichten laten namelijk zien dat capaciteitsproblemen al jaren toenemen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Door te zorgen dat de zorg ontwricht wordt door teveel ongevaccineerde mensen die wel menen het recht te hebben op een ziekenhuisbehandeling.
Je kan een griepseizoen niet vergelijken met een wereldwijde pandemie die al sinds begin 2020 aanhoudt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:49 schreef n__n het volgende:
[..]
Voorgaande griepseizoenen waren IC's ook overbelast. De werkelijke reden daarvan zijn structurele bezuinigingen en afschaling van de capaciteit. Ik ben oprecht benieuwd: hoezo ga je daaraan voorbij? Hoezo zijn het vooral de ongevaccineerden die hier schuldig aan zijn? Het is simpelweg niet waar, het is slechts wat ze zeggen. Dat betekent niet dat het waarheid is, talloze oude nieuwsberichten laten namelijk zien dat capaciteitsproblemen al jaren toenemen.
"Kijk! De krant zegt het!"quote:
Dit is niet het BNW-subforum.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:58 schreef n__n het volgende:
Een pandemie die je 'aantoont' met malafide PCR-testen die niet aantonen of iemand geïnfecteerd of besmettelijk is en/of ziek wordt of geweest is, op IC-cijfers is het immers niet gebaseerd. We zijn gegijzeld door de VN die via de WHO een ideologie verspreidt die met de werkelijkheid helemaal niets te maken heeft.
Je denkt niet voor jezelf als je "anti-vaxx" of "corona ontkenner" bent.quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:00 schreef n__n het volgende:
[..]
"Kijk! De krant zegt het!"
Leer ook eens voor jezelf denken. Deze krant spreekt niet namens mij en vele andere ongevaccineerden. Ze willen, zoals ik al vaker zeg, een bevolkingsgroep demoniseren.
Een specifieke groep mensen in lockdown willen gooien omdat je op wintervakantie wilt. Je moet het maar durven zeggen. Maar vertel eens, hoe verpest ik wat precies met mijn ongevaccineerde godenlichaam?quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
Ben het daarnaast ook wel zat dat wappies het voor de rest lopen te verpesten. Ik wil begin volgend jaar op wintersport en het zou mooi klote zijn als dat niet doorgaat omdat een paar idioten
Je zou maar arts zijn in een ziekenhuis. Dan mag jij aan 10 mensen en hun geliefden met kanker, een tumor of een kapotte knie uitleggen dat hun uitgestelde operatie of bestralingsbehandeling weer niet doorgaat omdat er net 1 wappie binnen is gebracht die niet gelooft dat corona bestaat of denkt dat zij er ziek van konden worden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:00 schreef n__n het volgende:
[..]
"Kijk! De krant zegt het!"
Leer ook eens voor jezelf denken. Deze krant spreekt niet namens mij en vele andere ongevaccineerden. Ze willen, zoals ik al vaker zeg, een bevolkingsgroep demoniseren.
Wel dat is testen voor toegang maar dat is ook een nazi oplossing heb ik begrepen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gebeurt alleen niet dus geen realistische optie
Het is toch geen toeval dat de grote groep antivacccers juist in de extreemrechtse neonazi hoek bivakeren?quote:
Vileinificatie! Mooi woord, nog niet eerder gehoord. Verder raad ik je aan om vooral te zeuren bij zij die er op gebrand zijn om de vele allochtonen, die zich om religieuze gronden niet laten vaccineren, buiten te sluiten.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:20 schreef -XOR- het volgende:
Het is mooi geweest met de neofascistische vileinificatie van de allochtoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |