Tja er zijn 3 keuzesquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:41 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Spreek anders even voor jezelf.
Als gevaccineerde vind ik dat iedereen lekker voor zichzelf moet bepalen wat men met hun eigen lichaam wil.
Jij bent er echt van overtuigd dat dit de enige 3 opties zijn?quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja er zijn 3 keuzes
1. We laten alles vrij en iedereen mag alles doen en dan is het gevolg dat onze zorg ontwricht raakt
2. We stoppen bij teveel mensen in het ziekenhuis iedereen weer in lockdown omdat ongevaccineerden de zorg dreigen te ontwrichten
3. We stoppen bij teveel mensen in het ziekenhuis de ongevaccineerden in lockdown omdat die degenen zijn die het probleem veroorzaken en daarom ook die maar met de gevolgen mogen dealen.
Dan kiezen we dus maar voor nummertje drie. Je bent geheel vrij je niet te laten prikken maar dan mag je zelf ook mee gaan werken de troep op te ruimen en niet "die ander".
Wat is er nog meer dan?quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:48 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Jij bent er echt van overtuigd dat dit de enige 3 opties zijn?
Tering zeg, ik geloofde er nooit zo in dat mensen gehersenspoeld konden worden, maar als jij echt werkelijk denkt dat dit de enige 3 opties zijn, dan moet ik die aanname bij gaan stellen.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:17 schreef Shotty het volgende:
ik snap mensen als TS niet.
Je wil niet onderdeel zijn van een oplossing.
Je wil dat heel Nederland last heeft van jou onwil.
Jij in lockdown, dan iedereen in lockdown.
Mocht je toch Corona krijgen wil je gewoon een IC bed indien nodig, dan werkt dat fascistische zorgpersoneel maar over om te zorgen dat jij er uit komt zonder long-covid.
en zodra iemand je daar op aan durft te spreken, is diegene een nazi, en ben jij de nieuwe jood die naar de gaskamer begeleid wordt.
en dat is volledige overtuiging, zonder ook maar een moment door te hebben hoe dom je overkomt.
Maar 60% van de bevolking daarquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:48 schreef Hathor het volgende:
In Israel loopt het aantal besmettingen ook weer op, en daar is bijna de complete bevolking gevaccineerd, beetje moeilijk om daar de schuld bij de niet gevaccineerden te leggen.
Die 4e keuze bestaat dus niet als je hem weigert te vertellen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:50 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Moet je die vraag serieus stellen?
En nu het genuanceerde verhaal met betrekking tot Israel:quote:
"Hoge vaccinatiegraad", dat heeft Israel dus niet.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:51 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
En nu het genuanceerde verhaal met betrekking tot Israel:
https://www.volkskrant.nl(...)j-bestaan~b29853369/
de vierde optie is de ongevaccineerden niet toe te laten tot de IC's en dus de ernstige gevolgen daarvan te laten ondergaan...quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die 4e keuze bestaat dus niet als je hem weigert te vertellen.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die 4e keuze bestaat dus niet als je hem weigert te vertellen.
Ja dan gaat het zo stinken op de stoep van het ziekenhuis. Laten we ze liever tegen zichzelf in bescherming nemen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:53 schreef Shotty het volgende:
[..]
de vierde optie is de ongevaccineerden niet toe te laten tot de IC's en dus de ernstige gevolgen daarvan te laten ondergaan...
Ook geen fijn idee, maar je zou het als optie kunnen zien
Vooralsnog heb je nog steeds geen realistische 4e keuze gegeven.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:54 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
De hele wereld is afhankelijk van @:hexagon ‘s bovengenoemde 3 keuzes. Als ik geen andere mogelijkheden voorkauw en uitspuug dan bestaan ze niet.
Hersenspoelen is wel degelijk mogelijk dus. Ik had het voorheen echt voor onmogelijk gehouden.
Een doosje paardenontwormingsmiddel geven en thuis laten uitzieken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:53 schreef Shotty het volgende:
[..]
de vierde optie is de ongevaccineerden niet toe te laten tot de IC's en dus de ernstige gevolgen daarvan te laten ondergaan...
100% eens. maar ik heb van ongevaccineerden gehoord dat ze dat prima vinden. die gaan er natuurlijk wel vanuit dat ze zelf nooit in het ziekenhuis belanden met covid.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:55 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja dan gaat het zo stinken op de stoep van het ziekenhuis. Laten we ze liever tegen zichzelf in bescherming nemen.
En zo zijn er nog zat anderen man. Bijvoorbeeld alleen naar buiten gaan als je niet ziek bent. Zelftests zijn er genoeg tegenwoordig.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:53 schreef Shotty het volgende:
[..]
Op het moment dat je ziekenhuiszorg nodig gaat hebben en opgenomen moet worden, dan dus. Dat had dus grotendeels voorkomen kunnen worden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:37 schreef n__n het volgende:
[..]
Hoe doen ongevaccineerden dat volgens jou precies? Hoe lig ik iemand dwars door simpelweg die rommel niet in mijn lichaam te willen? Ik vind dit een erg enge denkwijze.
welke andere mogelijkheden zijn er?quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:54 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
De hele wereld is afhankelijk van @:hexagon ‘s bovengenoemde 3 keuzes. Als ik geen andere mogelijkheden voorkauw en uitspuug dan bestaan ze niet.
Hersenspoelen is wel degelijk mogelijk dus. Ik had het voorheen echt voor onmogelijk gehouden.
Het gebeurt alleen niet dus geen realistische optiequote:Op zondag 24 oktober 2021 11:58 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
En zo zijn er nog zat anderen man. Bijvoorbeeld alleen naar buiten gaan als je niet ziek bent. Zelftests zijn er genoeg tegenwoordig.
Helaas is al bewezen dat een hoop Nederlanders die eigen verantwoording niet aankunnen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:58 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
En zo zijn er nog zat anderen man. Bijvoorbeeld alleen naar buiten gaan als je niet ziek bent. Zelftests zijn er genoeg tegenwoordig.
Zo kun je eeuwig door blijven gaan, maar het gaat er mensen als @:hexagon en @:HSG niet om dat er ook minder extreme en facistische oplossingen zijn, maar puur dat een bepaalde bevolkingsgroep wordt buitengesloten.
En dan niet de vergelijking mogen leggen met het nazisme in de jaren 30.Ik snap dat wel ja. Als we de leerringen uit die tijd mee mogen nemen in onze hedendaagse uitdagingen, dan zouden we wellicht tot een genuanceerde oplossing kunnen komen, waarin we op zn minst het gelijkheidsbeginsel zoveel mogelijk respecteren en in stand houden.
seriues;quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:58 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Zo kun je eeuwig door blijven gaan, maar het gaat er mensen als @:hexagon en @:HSG niet om dat er ook minder extreme en facistische oplossingen zijn, maar puur dat een bepaalde bevolkingsgroep wordt buitengesloten.
En dan niet de vergelijking mogen leggen met het nazisme in de jaren 30.Ik snap dat wel ja. Als we de leerringen uit die tijd mee mogen nemen in onze hedendaagse uitdagingen, dan zouden we wellicht tot een genuanceerde oplossing kunnen komen, waarin we op zn minst het gelijkheidsbeginsel zoveel mogelijk respecteren en in stand houden. Vanuit hun ideologie wil je dat absoluut niet hebben natuurlijk.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:02 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het gebeurt alleen niet dus geen realistische optie
En gelijk genuanceerde ideeën aan de kant schuiven om in je eigen neo-facistische gedachtengoed te kunnen blijven hangen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:06 schreef Shotty het volgende:
[..]
Helaas is al bewezen dat een hoop Nederlanders die eigen verantwoording niet aankunnen.
veel mensen gaan met een snotneus alsnog op pad.
en lees je eerst is in over wat fascisme betekenend, voordat je dat woord begint rond te strooien alsof je enig idee hebt wat het inhoudt.
Man, je weet niet eens hoe je "fascistische" spelt, maar je wil wel doen voorkomen alsof je enig idee hebt wat fascisme inhoud.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:11 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
[..]
En gelijk genuanceerde ideeën aan de kant schuiven om in je eigen neo-facistische gedachtengoed te kunnen blijven hangen.
Typisch extremisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |