abonnement Unibet Coolblue
pi_201962659
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:41 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het voetbal is altijd ruk, dat is maar goed ook want moeten wat te zeiken hebben haha.

Maar serieus, sinds 28 juli (14 dagen na mijn 2e prik) leef ik gewoon zoals vroeger. Net met een vol huis Halloween gevierd en daarna gelopen met de kinderen. Zit in het OV, stadion en horeca. Schud iedereen de hand, knuffel waar gewenst en let nergens meer op. Voor mij is het helemaal klaar, wie wil heeft zich kunnen laten vaccineren tenslotte.
O+
  zondag 31 oktober 2021 @ 09:13:54 #227
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201966461
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:41 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Maar serieus, sinds 28 juli (14 dagen na mijn 2e prik) leef ik gewoon zoals vroeger. Net met een vol huis Halloween gevierd en daarna gelopen met de kinderen. Zit in het OV, stadion en horeca. Schud iedereen de hand, knuffel waar gewenst en let nergens meer op. Voor mij is het helemaal klaar, wie wil heeft zich kunnen laten vaccineren tenslotte.
Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent. Dat zijn we volgens mij echt allemaal (behalve misschien de politici). Maar vind je het niet riskant om handen te geven, te knuffelen en nergens meer op te letten? Ten erste omdat er nog overal ongevaccineerde mensen zijn en ten tweede omdat er ook overal wel gevaccineerde mensen zijn en dat ze beiden nog besmettelijk kunnen zijn?
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2021 21:44 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Het klinkt gek misschien, maar alle seinen staan op groen voor een stabilisatie. De ergste groei lijkt achter de rug te zijn. Opvallend genoeg exact hetzelfde verloop als vorig jaar (wel iets lager), toen waren we ook bijna over de piek op dit moment. En toen hadden we een serieuze hoeveelheid maatregelen.

[...]
Ik geloof je zo, maar zou het dinsdag niet heel anders kunnen worden wat betreft de maatregelen? Ik heb nog geen idee wat er op ons afkomt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201967677
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent. Dat zijn we volgens mij echt allemaal (behalve misschien de politici). Maar vind je het niet riskant om handen te geven, te knuffelen en nergens meer op te letten? Ten erste omdat er nog overal ongevaccineerde mensen zijn en ten tweede omdat er ook overal wel gevaccineerde mensen zijn en dat ze beiden nog besmettelijk kunnen zijn?
[..]
Ik geloof je zo, maar zou het dinsdag niet heel anders kunnen worden wat betreft de maatregelen? Ik heb nog geen idee wat er op ons afkomt.
Met alle respect hoor, maar ik heb nooit gedacht dat je echt specifiek met aanraken al besmet zou kunnen worden. Ik werd pas 'bang' als mensen echt aan het niezen/hoesten waren.


Maar met je laatste zin ben ik het wel eens, de regering is vaker grillig geweest qua maatregelen dus ik ben ook wel benieuwd naar komende maanden.....
pi_201968452
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent. Dat zijn we volgens mij echt allemaal (behalve misschien de politici). Maar vind je het niet riskant om handen te geven, te knuffelen en nergens meer op te letten? Ten erste omdat er nog overal ongevaccineerde mensen zijn en ten tweede omdat er ook overal wel gevaccineerde mensen zijn en dat ze beiden nog besmettelijk kunnen zijn?
Nee, nergens angst voor. Ik ben gevaccineerd en vertrouw er voor 100 procent op dat dit voor mij een ernstige ziekte voorkomt. Ben gezond en redelijk fit. Kan best Corona krijgen, maar dat is dan maar zo. De kans dat ik het krijg is relatief klein dankzij mijn vaccinatie, maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik ook zonder vaccinatie geen hoog risico liep. Iets meer dan een jaar geleden was mijn partner ziek zoals je neem ik aan nog weet, wij hebben al die tijd normaal en close geleefd en ook toen heb ik niets gehad (of niets gemerkt, testen was toen een lastig dingetje). Zo close als ik met mijn partner ben, ben ik met niemand anders.

Mijn ‘inner-circle’ is gevaccineerd en heeft geen onderliggende problemen voor zover bekend. Dus ook daar een laag risico.

De rest van de mensen die ik tegenkom maak ik mij ook niet druk om. Het is aan henzelf om wel of geen vaccinatie te nemen en zich wel of niet in de nabije omgeving van andere mensen te begeven. Hoewel ik persoonlijk niet snap dat je niet vaccineert, vind ik dit een eigen keuze die iedereen kan en mag maken. Ik kan daar verder niks mee en voel er ook geen verantwoordelijk voor. Houd er dus geen rekening mee.

Als mensen aangeven afstand of geen hand prettig te vinden, dan ga ik daar wel in mee. Maar dat deed ik vroeger ook al, vroeg bijvoorbeeld altijd al netjes aan dames of ze 3 verjaardagszoenen wilden of niet.

quote:
Ik geloof je zo, maar zou het dinsdag niet heel anders kunnen worden wat betreft de maatregelen? Ik heb nog geen idee wat er op ons afkomt.
Ik denk dat er vrij weinig komt. Thuiswerken, QR op meer plekken en advies om afstand te houden.
pi_201968639
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 12:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Nee, nergens angst voor. Ik ben gevaccineerd en vertrouw er voor 100 procent op dat dit voor mij een ernstige ziekte voorkomt. Ben gezond en redelijk fit. Kan best Corona krijgen, maar dat is dan maar zo. De kans dat ik het krijg is relatief klein dankzij mijn vaccinatie, maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik ook zonder vaccinatie geen hoog risico liep. Iets meer dan een jaar geleden was mijn partner ziek zoals je neem ik aan nog weet, wij hebben al die tijd normaal en close geleefd en ook toen heb ik niets gehad (of niets gemerkt, testen was toen een lastig dingetje). Zo close als ik met mijn partner ben, ben ik met niemand anders.

Mijn ‘inner-circle’ is gevaccineerd en heeft geen onderliggende problemen voor zover bekend. Dus ook daar een laag risico.

De rest van de mensen die ik tegenkom maak ik mij ook niet druk om. Het is aan henzelf om wel of geen vaccinatie te nemen en zich wel of niet in de nabije omgeving van andere mensen te begeven. Hoewel ik persoonlijk niet snap dat je niet vaccineert, vind ik dit een eigen keuze die iedereen kan en mag maken. Ik kan daar verder niks mee en voel er ook geen verantwoordelijk voor. Houd er dus geen rekening mee.

Als mensen aangeven afstand of geen hand prettig te vinden, dan ga ik daar wel in mee. Maar dat deed ik vroeger ook al, vroeg bijvoorbeeld altijd al netjes aan dames of ze 3 verjaardagszoenen wilden of niet.
[..]
Ik denk dat er vrij weinig komt. Thuiswerken, QR op meer plekken en advies om afstand te houden.
Mooi dat je er zo in staat en dat ook zo kan doen gezien jouw eigen ervaringen en gezondheid. Gezien dat je niet ziek werd toen jouw vrouw zo ziek was zegt idd wel iets over het functioneren van jouw eigen immuunsysteem, top!. ^O^

Ik ben wat voorzichtiger en pas wel op met contact, lichamelijk dan. ;) Ik val vanwege 3 a 4 redenen in de risicogroep Covid, en kan zeker een hoge ziektelast krijgen mocht ik ziek worden. Uiteraard geloof ik er zeker in dat dat door de vaccinaties minder zal zijn.

Een gezonde vriendin van mij kreeg een tijdje terug corona, en dat na twee vaccinaties... En zij was heel erg ziek geworden, nog net geen opname, dat is toch iets dat in mijn achterhoofd blijft. :Y

Daarnaast heb ik sowieso geen zin om ziek te worden. Ik baal ook enorm als ik een weekje de gewone griep heb, maar ook dan hou ik wat meer afstand als er een epidemie is, of op het werk of in sociale kring wat meer zieken zijn. Het is gewoon common sense. Net als bij jou.

Iedereen zoekt naar een bepaalde afstand / balans waarbij hij of zij zich prettig voelt, waarbij het goed is om alert te zijn maar niet angstig. En dat is waar dit topic aan appelleert en wat ik hier als zo prettig ervaar. :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201968648
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 12:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik denk dat er vrij weinig komt. Thuiswerken, QR op meer plekken en advies om afstand te houden.
Ben echt benieuwd wat het gaat worden en waarmee ze gaan komen, het zal niet schrikbarend zijn nee...
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201969248
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 09:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ik snap dat je er helemaal klaar mee bent. Dat zijn we volgens mij echt allemaal (behalve misschien de politici). Maar vind je het niet riskant om handen te geven, te knuffelen en nergens meer op te letten? Ten erste omdat er nog overal ongevaccineerde mensen zijn en ten tweede omdat er ook overal wel gevaccineerde mensen zijn en dat ze beiden nog besmettelijk kunnen zijn?
[..]
Ik geloof je zo, maar zou het dinsdag niet heel anders kunnen worden wat betreft de maatregelen? Ik heb nog geen idee wat er op ons afkomt.
Een hand geven is niet riskant. De kans dat iemand besmet is, is klein, zelfs minder dan 15% van de mensen met symptomen hebben daadwerkelijk corona. De kans dat iemand die geen symptomen heeft het virus bij zich draagt is <1%. Als die zijn handen net heeft gewassen is de kans klein dat op zijn handen voldoende virus zit om jouw te besmetten. Als jij je handen regelmatig wast is de kans klein dat wanneer het op jouw handen komt, dat je jezelf ermee besmet. Als hij al besmet is, en het op zijn handen zit, wilt niet zeggen dat het bij het schudden van handen in dermate op jouw handen komt dat je er door besmet kunt worden. Als je al besmet raakt is de kans klein dat je er flink ziek van wordt, zeker als je gevaccineerd bent, dan is die kans erg klein. Al met al, als je gevaccineerd bent, is de kans erg klein om ernstig ziek te worden, ook wanneer je je 'normaal' gedraagd. Dat kun je nog verder verkleinen door regelmatig je handen te wassen, en een beetje in de gaten te houden of degenen met wie je 'normaal' omgaat ook gevaccineerd zijn. Dat laatste niet alleen voor jezelf, maar ook om de ongevaccineerden met wie je omgaat een beetje in bescherming te nemen. En voor de meeste mensen met wie je omgaat hoeft je echt geen QR code ofzo te vragen of ze gevaccineerd zijn of niet, dat weet je bijna altijd wel als je ze een beetje kent.
  zondag 31 oktober 2021 @ 13:28:49 #233
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201969686
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 12:08 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Nee, nergens angst voor. Ik ben gevaccineerd en vertrouw er voor 100 procent op dat dit voor mij een ernstige ziekte voorkomt. Ben gezond en redelijk fit. Kan best Corona krijgen, maar dat is dan maar zo. De kans dat ik het krijg is relatief klein dankzij mijn vaccinatie, maar als ik heel eerlijk ben denk ik dat ik ook zonder vaccinatie geen hoog risico liep. Iets meer dan een jaar geleden was mijn partner ziek zoals je neem ik aan nog weet, wij hebben al die tijd normaal en close geleefd en ook toen heb ik niets gehad (of niets gemerkt, testen was toen een lastig dingetje). Zo close als ik met mijn partner ben, ben ik met niemand anders.

Mijn ‘inner-circle’ is gevaccineerd en heeft geen onderliggende problemen voor zover bekend. Dus ook daar een laag risico.

De rest van de mensen die ik tegenkom maak ik mij ook niet druk om. Het is aan henzelf om wel of geen vaccinatie te nemen en zich wel of niet in de nabije omgeving van andere mensen te begeven. Hoewel ik persoonlijk niet snap dat je niet vaccineert, vind ik dit een eigen keuze die iedereen kan en mag maken. Ik kan daar verder niks mee en voel er ook geen verantwoordelijk voor. Houd er dus geen rekening mee.

Als mensen aangeven afstand of geen hand prettig te vinden, dan ga ik daar wel in mee. Maar dat deed ik vroeger ook al, vroeg bijvoorbeeld altijd al netjes aan dames of ze 3 verjaardagszoenen wilden of niet.
Oké, ik begrijp het. Bedankt voor je uitleg.
quote:
[..]
Ik denk dat er vrij weinig komt. Thuiswerken, QR op meer plekken en advies om afstand te houden.
Als er maar geen coronabewijs op de werkvloer komt. Dat gaat mij te ver.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201970089
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 13:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Een hand geven is niet riskant. De kans dat iemand besmet is, is klein, zelfs minder dan 15% van de mensen met symptomen hebben daadwerkelijk corona. De kans dat iemand die geen symptomen heeft het virus bij zich draagt is <1%. Als die zijn handen net heeft gewassen is de kans klein dat op zijn handen voldoende virus zit om jouw te besmetten. Als jij je handen regelmatig wast is de kans klein dat wanneer het op jouw handen komt, dat je jezelf ermee besmet. Als hij al besmet is, en het op zijn handen zit, wilt niet zeggen dat het bij het schudden van handen in dermate op jouw handen komt dat je er door besmet kunt worden. Als je al besmet raakt is de kans klein dat je er flink ziek van wordt, zeker als je gevaccineerd bent, dan is die kans erg klein. Al met al, als je gevaccineerd bent, is de kans erg klein om ernstig ziek te worden, ook wanneer je je 'normaal' gedraagd. Dat kun je nog verder verkleinen door regelmatig je handen te wassen, en een beetje in de gaten te houden of degenen met wie je 'normaal' omgaat ook gevaccineerd zijn. Dat laatste niet alleen voor jezelf, maar ook om de ongevaccineerden met wie je omgaat een beetje in bescherming te nemen. En voor de meeste mensen met wie je omgaat hoeft je echt geen QR code ofzo te vragen of ze gevaccineerd zijn of niet, dat weet je bijna altijd wel als je ze een beetje kent.
Mooie relativerende uiteenzetting weer, thanx! Laat goed zien hoe klein de kans werkelijk is en hoe groot je het in je hoofd kan maken. Goed om weer even te lezen, geruststellend!
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  zondag 31 oktober 2021 @ 14:02:57 #235
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201970187
Goedemiddag, Hierbij mijn dagelijkse post over de aantallen patiënten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Er is een stijging op de IC’s en op de verpleegafdelingen. In totaal is er een absolute stijging van 80 (relatieve stijging 7,7%). Het zijn dus 1.122 bezette bedden in totaal, dus helaas weer boven de 1.100, maar op de IC’s is de stijging gelukkig miniem.

1) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP EEN NEDERLANDSE OF DUITSE IC
- zondag 31 oktober: 220 (absolute stijging 2; relatieve stijging 0,9%);
- zaterdag 30 oktober: 218 (absolute stijging 1; relatieve stijging 0,5%);
- vrijdag 29 oktober: 217 (absolute stijging 14; relatieve stijging 6,9%);
- donderdag 28 oktober: 203 (absolute stijging 3; relatieve stijging 1,5%);
- woensdag 27 oktober: 200 (absolute stijging 8; relatieve stijging 4,2%);
- dinsdag 26 oktober: 192 (absolute daling 7; relatieve daling 3,5%);
- maandag 25 oktober: 199 (absolute stijging 14; relatieve stijging 7,6%);
- zondag 24 oktober: 185 (absolute stijging 6; relatieve stijging 3,4%).

2) NEDERLANDSE PATIËNTEN MET EEN COVID-19-INFECTIE OP DE VERPLEEGAFDELINGEN VAN NEDERLANDSE ZIEKENHUIZEN
- zondag 31 oktober: 902 (absolute stijging 78; relatieve stijging 9,5%);
- zaterdag 30 oktober: 824 (absolute stijging 20; relatieve stijging 2,5%);
- vrijdag 29 oktober: 804 (absolute stijging 63; relatieve stijging 8,5%);
- donderdag 28 oktober: 741 (absolute stijging 82; relatieve stijging 12,4%);
- woensdag 27 oktober: 659 (absolute stijging 2; relatieve stijging 0,3%);
- dinsdag 26 oktober: 657 (absolute stijging 60; relatieve stijging 10,1%);
- maandag 25 oktober: 597 (absolute stijging 34; relatieve stijging 6,0%);
- zondag 24 oktober: 563 (absolute stijging 39; relatieve stijging 7,4%).

Mochten jullie ergens een fout menen te zien, DM me dan s.v.p. even.

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 31-10-2021 14:13:46 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201970503
Ho ho hoooo
Tap tap tap
  zondag 31 oktober 2021 @ 14:23:09 #237
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201970525
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ho ho hoooo
Ja, zeg dat. Ik hoop vooral dat er heel weinig mensen van de verpleeg op de IC komen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 31 oktober 2021 @ 14:37:44 #238
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_201970700
Weekcijfers

Patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Stijging: 18,9%


Patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Stijging: 60,2%


Instroom patiënten met een Covid-19 infectie op IC afdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Daling: 0,8%


Instroom patiënten met een Covid-19 infectie op Verpleegafdelingen van de Nederlandse ziekenhuizen
Stijging: 45,6%
  zondag 31 oktober 2021 @ 14:39:24 #239
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_201970722
Opvallende zaken in mijn weekcijfers:

Patiënten op de IC: De groei neemt deze week af, opvallend.

Patiënten op de Verpleeg: Stijgt nog volop door, plateau kunnen we aankomende week benaderen.

Instroom IC: Stagneert (ook opvallend), en om positief te blijven .... het daalt.

Instroom VP: Stijgt, maar ook hier zien we afname van de groei,
  zondag 31 oktober 2021 @ 14:43:00 #240
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201970779
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 14:39 schreef Oliver23 het volgende:
Opvallende zaken in mijn weekcijfers:


Patiënten op de Verpleeg: Stijgt nog volop door, plateau kunnen we aankomende week benaderen.
Omdat:
quote:
[...]

Instroom VP: Stijgt, maar ook hier zien we afname van de groei,
?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201970917
Klinkt erger dan het is vandaag, uitstroom 50 procent lager dan verwacht. Niets zorgelijks aan voor de zondag.
  zondag 31 oktober 2021 @ 14:56:22 #242
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201970942
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 14:55 schreef GereDathan het volgende:
Klinkt erger dan het is vandaag, uitstroom 50 procent lager dan verwacht. Niets zorgelijks aan voor de zondag.
En daar zullen we de Commander in Chief hebben, die zich niet gek laat maken en de boel weer even in perspectief plaatst. _O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 31 oktober 2021 @ 14:58:50 #243
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_201970976
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 14:43 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Omdat:
[..]
?
tegenvallende uitstroom.
  zondag 31 oktober 2021 @ 15:08:52 #244
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201971104
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 14:58 schreef Oliver23 het volgende:

[..]
tegenvallende uitstroom.
Ik bedoelde: bedoel je dat we het plateau van de verpleeg volgende week kunnen benaderen omdat er afname is van de groei van de instroom op de verpleeg?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 31 oktober 2021 @ 15:09:28 #245
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_201971110
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:08 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ik bedoelde: bedoel je dat we het plateau van de verpleeg volgende week kunnen benaderen omdat er afname is van de groei van de instroom op de verpleeg?
correct
  zondag 31 oktober 2021 @ 15:18:13 #246
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_201971236
Besmettingcijfers 24 november 2020 tot en met 6 september 2021
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Besmettingcijfers dinsdag 7 t/m maandag 13 september:
Daling t.o.v. week ervóór: 7,4%

dinsdag: 2.456
woensdag: 2.781
donderdag: 2.362
vrijdag: 2.687
zaterdag: 2.198
zondag: 2.082
maandag: 1.739


totaal: 16.305

Besmettingcijfers dinsdag 14 t/m maandag 20 september:
Daling t.o.v. week ervóór: 16,8%

dinsdag: 2.009
woensdag: 2.354
donderdag: 2.098
vrijdag: 2.138
zaterdag: 2.000
zondag: 1.663
maandag: 1.326


totaal: 13.558

Besmettingcijfers dinsdag 21 t/m maandag 27 september:
Daling t.o.v. week ervóór: 14,1%

dinsdag: 1.664
woensdag: 1.900
donderdag: 1.823
vrijdag: 1.681
zaterdag: 1.592
zondag: 1.597
maandag: 1.387


totaal: 11.644

Besmettingcijfers dinsdag 28 september t/m maandag 4 oktober:
Stijging t.o.v. week ervóór: 1,0%

dinsdag: 1.707
woensdag: 1.755
donderdag: 1.703
vrijdag: 1.713
zaterdag: 1.658
zondag: 1.603
maandag: 1.624


totaal: 11.763

Besmettingcijfers dinsdag 5 t/m maandag 11 oktober:
Stijging t.o.v. week ervóór: 42,2%

dinsdag: 1.882
woensdag: 1.895
donderdag: 2.746
vrijdag: 2.761
zaterdag: 2.501
zondag: 2.258
maandag: 2.711


totaal: 16.753

Besmettingcijfers dinsdag 12 t/m maandag 18 oktober:
Stijging t.o.v. week ervóór: 47,2%

dinsdag: 2.887
woensdag: 3.716
donderdag: 3.623
vrijdag: 3.709
zaterdag: 3.702
zondag: 3.672
maandag: 3.354


totaal: 24.663

Besmettingcijfers dinsdag 19 t/m maandag 25 oktober:
Stijging t.o.v. week ervóór: 49,2%

dinsdag: 3.895
woensdag: 4.574
donderdag: 5.195
vrijdag: 5.865
zaterdag: 5.676
zondag: 6.290
maandag: 5.296


totaal: 36.791

Besmettingcijfers dinsdag 26 oktober t/m maandag 1 november:
(Voorlopige) Wijziging t.o.v. week ervóór: + 34,0%

dinsdag: 5.747
woensdag: 7.260
donderdag: 7.683
vrijdag: 7.389
zaterdag: 7.942
zondag: 8.172
maandag:


totaal: 49.225 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)


pi_201971328
Vind het toch wel bizar hoor dat we ondanks het behoorlijk massale vaccineren toch weer in te hoge cijfers zitten. En ja, het zou zonder die vaccins veel erger zijn geweest, maar nu krijgen we denk ik voorlopig nog geen stipje aan de horizon....
  zondag 31 oktober 2021 @ 15:27:15 #248
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201971360
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:18 schreef Oliver23 het volgende:
Besmettingcijfers 24 november 2020 tot en met 6 september 2021

zondag: 8.172
maandag: [/i]

totaal: 49.225 (Extrapolatie op basis van de weekcijfers tot nu toe:)


[ afbeelding ]
Lekker dan. :{ Ik mag toch hopen dat het snel gaat dalen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 31 oktober 2021 @ 15:29:27 #249
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_201971385
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind het toch wel bizar hoor dat we ondanks het behoorlijk massale vaccineren toch weer in te hoge cijfers zitten. En ja, het zou zonder die vaccins veel erger zijn geweest, maar nu krijgen we denk ik voorlopig nog geen stipje aan de horizon....
1.800.000 ongevaccineerden. 8000 besmettingen. 0,44% van de ongevaccineerden _O-
  zondag 31 oktober 2021 @ 15:30:03 #250
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_201971391
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:27 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Lekker dan. :{ Ik mag toch hopen dat het snel gaat dalen.
Positieve noot. Begin van de week lag de groei nog op ruim 50%, nu 34%.
  zondag 31 oktober 2021 @ 15:31:42 #251
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201971427
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:29 schreef Oliver23 het volgende:

[..]
1.800.000 ongevaccineerden. 8000 besmettingen. 0,44% van de ongevaccineerden _O-
Ja, per dag...
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 31 oktober 2021 @ 15:31:54 #252
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201971428
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:30 schreef Oliver23 het volgende:

[..]
Positieve noot. Begin van de week lag de groei nog op ruim 50%, nu 34%.
_O_
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 31 oktober 2021 @ 15:38:57 #253
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_201971502
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:31 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ja, per dag...
Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Met zoveel ongevaccineerden gaat dit lang duren
  zondag 31 oktober 2021 @ 15:40:15 #254
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_201971515




En tot slot
31-10-2020 vs. 31-10-2021
  zondag 31 oktober 2021 @ 15:47:52 #255
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201971636
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:38 schreef Oliver23 het volgende:

[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook. Met zoveel ongevaccineerden gaat dit lang duren
O, zo. Ja, inderdaad. Aan de andere kant maakt het aantal gevaccineerden als zodanig natuurlijk weinig uit. Hopelijk vertaalt het zich in relatief weinig ziekenhuisopnames. Maar hoe veel mensen van de 1.800.000 zouden er inmiddels immuun zijn? Zelf heb ik het idee dat het totaalaantal mensen dat hetzij gevaccineerd is, hetzij is hersteld boven de 90% zou moeten zitten en dat het elke minuut/uur weer groter wordt. Als het goed is, wordt het potentiële aantal mensen dat besmet kan raken elke dag kleiner.

wordt er nu eigenlijk ook in de weekenden gevaccineerd?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201971655
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Vind het toch wel bizar hoor dat we ondanks het behoorlijk massale vaccineren toch weer in te hoge cijfers zitten. En ja, het zou zonder die vaccins veel erger zijn geweest, maar nu krijgen we denk ik voorlopig nog geen stipje aan de horizon....
Ja, wat je zegt/schrijft. En ik begrijp Oliviers aanvulling hierop. Het is vreemd, maar eigenlijk ook weer niet. Wat wel zo is en dat is fnuikend, dat het nieuws, en de negatievelingen, dit weer aangrijpen om hel en verdoemenis te zaaien. En mensen gaan gelijk de boel weer wantrouwen... en twijfelen aan de vaccinaties.
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201971685
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:47 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
O, zo. Ja, inderdaad. Aan de andere kant maakt het aantal gevaccineerden als zodanig natuurlijk weinig uit. Hopelijk vertaalt het zich in relatief weinig ziekenhuisopnames. Maar hoe veel mensen van de 1.800.000 zouden er inmiddels immuun zijn? Zelf heb ik het idee dat het totaalaantal mensen dat hetzij gevaccineerd is, hetzij is hersteld boven de 90% zou moeten zitten en dat het elke minuut/uur weer groter wordt. Als het goed is, wordt het potentiële aantal mensen dat besmet kan raken elke dag kleiner.

wordt er nu eigenlijk ook in de weekenden gevaccineerd?
Inderdaad ja, dat vergeet ik dus steeds, maar elke dag wordt dat aandeel kleiner ja. ^O^
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201971694
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:48 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ja, wat je zegt/schrijft. En ik begrijp Oliviers aanvulling hierop. Het is vreemd, maar eigenlijk ook weer niet. Wat wel zo is en dat is fnuikend, dat het nieuws, en de negatievelingen, dit weer aangrijpen om hel en verdoemenis te zaaien. En mensen gaan gelijk de boel weer wantrouwen... en twijfelen aan de vaccinaties.
Ja dat dus, ben bewust nog even niet aan het bijlezen op social media
pi_201971712
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja dat dus, ben bewust nog even niet aan het bijlezen op social media
Snap ik en is wel het beste, ik heb ook weer media-pauze ingelast. Even afstand houden, lol! 1,5 meter. :7
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201971726
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:51 schreef Sangha het volgende:

[..]
Snap ik en is wel het beste, ik heb ook weer media-pauze ingelast. Even afstand houden, lol! 1,5 meter. :7
Ha ha mooie woordspeling :D
pi_201972126


[ Bericht 100% gewijzigd door DikDikkie op 31-10-2021 16:25:23 (Vraag was al gesteld) ]
  zondag 31 oktober 2021 @ 16:19:22 #262
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_201972148
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2021 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja dat dus, ben bewust nog even niet aan het bijlezen op social media
Heb nu die pizzabezorger geblokkeerd op Twitter. Scheelt ook een hoop negatieve berichten _O_
pi_201972167
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:19 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
Heb nu die pizzabezorger geblokkeerd op Twitter. Scheelt ook een hoop negatieve berichten _O_
De pizzabezorger?! Hoezo dat dan? Pizza corona? O-)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201972184
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:17 schreef DikDikkie het volgende:

[..]
Er zijn ook flink wat gevaccineerde die besmet raken. Is daar ook data van?
Ik zag hier pas wat over voorbij komen. Is wel belangrijke data ja. Maar reken maar dat het vooral de ongevaccineerden zijn. :Y
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201972189
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:19 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
Heb nu die pizzabezorger geblokkeerd op Twitter. Scheelt ook een hoop negatieve berichten _O_
Wie? :o
pi_201972278
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ik zag hier pas wat over voorbij komen. Is wel belangrijke data ja. Maar reken maar dat het vooral de ongevaccineerden zijn. :Y
Behalve kinderen heb ik alleen maar gevaccineerde besmettingen voorbij horen komen in mijn omgeving....

Ongevaccineerde lopen er wellicht minder mee te koop...
pi_201972450
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:27 schreef DikDikkie het volgende:

[..]
Behalve kinderen heb ik alleen maar gevaccineerde besmettingen voorbij horen komen in mijn omgeving....

Ongevaccineerde lopen er wellicht minder mee te koop...
Maar het was toch al bekend dat gevaccineerden ook nog steeds besmettelijk kunnen zijn. We hadden maatregelen waardoor de cijfers daalden, daarna lieten we heel veel los waardoor de cijfers weer toe kunnen nemen, heel verrassend is het niet.
  zondag 31 oktober 2021 @ 16:38:03 #268
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_201972483
Wintersport... Heerlijk, weer keihard van die zwarte piste af.. je poten breken, misschien een gezinnetje meenemen in je lawine van stoer gedrag...

Dont Mention De Zorg...

Sorry, ik draaf weer door..
pi_201972516
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Wintersport... Heerlijk, weer keihard van die zwarte piste af.. je poten breken, misschien een gezinnetje meenemen in je lawine van stoer gedrag...

Dont Mention De Zorg...

Sorry, ik draaf weer door..
Verkeerde topic ook :)
  zondag 31 oktober 2021 @ 16:40:46 #270
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_201972547
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Verkeerde topic ook :)
Oww, ik dacht winter in aantocht... nou ja, toch maar even gemeld.
pi_201972582
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Oww, ik dacht winter in aantocht... nou ja, toch maar even gemeld.
Het is vooral het positiviteitstopic......
  zondag 31 oktober 2021 @ 16:45:36 #272
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_201972664
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Het is vooral het positiviteitstopic......
Ohw.. ehhh.. de beste oliebollen kraam van Amsterdam Noord is weer open... Ankerplaats, als je daar toevallig in de buurt bent...

Echt de lekkerste ^O^
pi_201972759
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:45 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ohw.. ehhh.. de beste oliebollen kraam van Amsterdam Noord is weer open... Ankerplaats, als je daar toevallig in de buurt bent...

Echt de lekkerste ^O^
Ha ha iets uit de richting vanaf hier, maar thnx voor de tip!
  zondag 31 oktober 2021 @ 16:56:13 #274
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_201972959
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:20 schreef Sangha het volgende:

[..]
De pizzabezorger?! Hoezo dat dan? Pizza corona? O-)
En ik maar denken dat ik een calzone had besteld. Mooi klaar mee.
  zondag 31 oktober 2021 @ 16:57:10 #275
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_201972987
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Wie? :o
Een zekere Yorick B.
  zondag 31 oktober 2021 @ 17:02:17 #276
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201973113
quote:
10s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:56 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
En ik maar denken dat ik een calzone had besteld. Mooi klaar mee.
Die heb ik een keer besteld. Was die bezorger weg, zag ik dat die pizza dubbelgevouwen in de doos zat. _O- Ze dachten zeker dat hij door de brievenbus moest ofzo. :D Was meteen de laatste keer dat ik er een heb besteld bij die zaak.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201973226
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 17:02 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Die heb ik een keer besteld. Was die bezorger weg, zag ik dat die pizza dubbelgevouwen in de doos zat. _O- Ze dachten zeker dat hij door de brievenbus moest ofzo. :D Was meteen de laatste keer dat ik er een heb besteld bij die zaak.
_O-

Wat denken ze wel niet! Ik zou gelijk een paardenkop in zijn nest leggen! :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201973279
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 16:57 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
Een zekere Yorick B.
Ah :D
  zondag 31 oktober 2021 @ 17:10:26 #279
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201973300
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 17:06 schreef Sangha het volgende:

[..]
_O-

Wat denken ze wel niet! Ik zou gelijk een paardenkop in zijn nest leggen! :D
Ik weet niet wat je bedoelt, maar in die zaak komt vaak sowieso maar anderhalve man en een paardenkop.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201973326
Inderdaad de groei is duidelijk aan het afnemen, hopelijk zet dat door komende week.
pi_201973587
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 17:12 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Inderdaad de groei is duidelijk aan het afnemen, hopelijk zet dat door komende week.
Hopelijk kerst voor jou/jullie weer in Nederland of zijn ze ook capabel genoeg nog om naar Engeland over te steken?
pi_201973699
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 17:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ik weet niet wat je bedoelt, maar in die zaak komt vaak sowieso maar anderhalve man en een paardenkop.
Ik weet bij jou regelmatig niet of je nou serieus bent of sarcasme / cynisme gebruikt. |:) :wtf:
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  zondag 31 oktober 2021 @ 17:49:35 #283
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201973819
quote:
13s.gif Op zondag 31 oktober 2021 17:40 schreef Sangha het volgende:

[..]
Ik weet bij jou regelmatig niet of je nou serieus bent of sarcasme / cynisme gebruikt. |:) :wtf:
Als ik iets serieus bedoel, zeg ik het er wel bij.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201973996
quote:
14s.gif Op zondag 31 oktober 2021 17:49 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Als ik iets serieus bedoel, zeg ik het er wel bij.
Top man! ~:)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201974125
Offtopic maar die klok verzetten wordt nu ineens wel heul duidelijk hè ;(
pi_201974276
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Offtopic maar die klok verzetten wordt nu ineens wel heul duidelijk hè ;(
Echt ja! Tis supervroeg donker geworden en lijkt wel december zo! oO/

Ik had ook nog eens een foutje gemaakt; pc en mobiel een uur terug gezet. Was even vergeten dat die automatisch in de nacht al een uur terug gezet waren! :D Gelukkig kwam ik er op tijd achter! :Z
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201974482
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:20 schreef Sangha het volgende:

[..]
Echt ja! Tis supervroeg donker geworden en lijkt wel december zo! oO/

Ik had ook nog eens een foutje gemaakt; pc en mobiel een uur terug gezet. Was even vergeten dat die automatisch in de nacht al een uur terug gezet waren! :D Gelukkig kwam ik er op tijd achter! :Z
Ha ha oeps!
  zondag 31 oktober 2021 @ 18:57:07 #288
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201974716
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:10 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Offtopic maar die klok verzetten wordt nu ineens wel heul duidelijk hè ;(
Ja, wat mij gewoon opbreekt, is dat twee keer per jaar opstaan om 03.00 u. om die klok terug respectievelijk vooruit te zetten. Waarom laten ze de zomer- en wintertijd niet geowon overdags ingaan? :?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 31 oktober 2021 @ 18:58:55 #289
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201974732
Overigens heb ik in de kelder nog een klok die is aangesloten op de stroom. Maar daar heb ik al iets van tien jaar de zomer- en wintertijd niet in veranderd. Die klok staat inmiddels waarschijnlijk iets van twintig uur te vroeg of te laat ofzo. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201974755
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:58 schreef Federer-fan het volgende:
Overigens heb ik in de kelder nog een klok die is aangesloten op de stroom. Maar daar heb ik al iets van tien jaar de zomer- en wintertijd niet in veranderd. Die klok staat inmiddels waarschijnlijk iets van twintig uur te vroeg of te laat ofzo. _O-
Uhm, nou... ach nee... laat ook maar... :D
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201974792
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ja, wat mij gewoon opbreekt, is dat twee keer per jaar opstaan om 03.00 u. om die klok terug respectievelijk vooruit te zetten. Waarom laten ze de zomer- en wintertijd niet geowon overdags ingaan? :?
Omdat het dan ergens óf te lang donker óf te lang licht blijft??
pi_201974846
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2021 17:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Hopelijk kerst voor jou/jullie weer in Nederland of zijn ze ook capabel genoeg nog om naar Engeland over te steken?
Thanks!
Kerst is nog een grote vraag. We verhuizen ergens komende paar maanden maar weten nog steeds niet wanneer :{
Best guess is eind november, maar kan net zo goed 23 december worden dat we de sleutel krijgen. Dus het is nog niet duidelijk of mijn vriendin naar haar familie in de VS kan, of ik naar NL kan, of dat mijn ouders mss hier komen.
pi_201974916
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 19:09 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]
Thanks!
Kerst is nog een grote vraag. We verhuizen ergens komende paar maanden maar weten nog steeds niet wanneer :{
Best guess is eind november, maar kan net zo goed 23 december worden dat we de sleutel krijgen. Dus het is nog niet duidelijk of mijn vriendin naar haar familie in de VS kan, of ik naar NL kan, of dat mijn ouders mss hier komen.
Oh spannend allemaal, succes dan maar!
pi_201975519
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 18:57 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Ja, wat mij gewoon opbreekt, is dat twee keer per jaar opstaan om 03.00 u. om die klok terug respectievelijk vooruit te zetten. Waarom laten ze de zomer- en wintertijd niet geowon overdags ingaan? :?
En je weet nooit hoeveel cm die naar voor of achter moet
pi_201976146
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 20:00 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
En je weet nooit hoeveel cm die naar voor of achter moet
_O_
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  zondag 31 oktober 2021 @ 21:10:14 #296
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201976847
quote:
80s.gif Op zondag 31 oktober 2021 19:01 schreef Sangha het volgende:

[..]
Uhm, nou... ach nee... laat ook maar... :D
Ja, zég ik een keer wat serieus. :N
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 31 oktober 2021 @ 21:11:00 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_201976864
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2021 20:00 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
En je weet nooit hoeveel cm die naar voor of achter moet
Dag heer. Inderdaad, ook dat is een complicerende factor.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_201977080
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:11 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
Dag heer. Inderdaad, ook dat is een complicerende factor.
Mannen met hun centimeters..... :s)
pi_201977523
quote:
17s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Mannen met hun centimeters..... :s)
:D _O_
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201977534
quote:
0s.gif Op zondag 31 oktober 2021 21:53 schreef Sangha het volgende:

[..]
:D _O_
Voor jou de lapo....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')