Gelijk drie wisselsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:22 schreef CR7 het volgende:
Weekend zijn de spelers weer doodop. Ga eens wisselen ofzo..
Daarom is Slotgod trainert en jij niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:25 schreef Pistolero het volgende:
Ik snap echt totaal niet waarom je in z'n wedstrijd als vandaag pas in de 81e minuut gaat wisselen, maar goed.
Je snapt er sowieso al geen klote van dus het verrast mij niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:25 schreef Pistolero het volgende:
Ik snap echt totaal niet waarom je in z'n wedstrijd als vandaag pas in de 81e minuut gaat wisselen, maar goed.
Jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:37 schreef Binge-watch het volgende:
Lekker potje hoor. Maccabi staat ook op winst tegen Slavia, top. Telt bij een gelijke stand in punten straks doelsaldo of onderling resultaat?
Nog een keertje winnen en gelijkspelen en we zijn wel zeker van de groepswinst en dus de volgende ronde.quote:
Erg mooi.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nog een keertje winnen en gelijkspelen en we zijn wel zeker van de groepswinst en dus de volgende ronde.
Komt wel goed tegen FC Naïef en Mandekking.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 21:02 schreef fetX het volgende:
We laten alweer zien prima te kunnen voetballen![]()
Nu hopelijk eens doorzetten tegen een matig team als Cambuur. Dat zou weleens fijn zijn.
Wat een fucking tuig hebben we ook rondlopenquote:
Dit is door de politie Hans.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat een fucking tuig hebben we ook rondlopenbeter concentreren onze supporters clubjes zich op het in het gareel krijgen van deze lieden.
Zeker trots. Mooi ook dat jonge gasten als Köckü en Sinisterra zich stormachtig blijven ontwikkelen. Beide echt weer bizar goed vandaag.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:10 schreef Gert het volgende:
Winnen tegen Duitsers: eerder deze week gebeurde het 'glorieus', 'adembenemend' etc. Vanavond gebeurde het nog véél mooier.Godverdomme. Oók trots.
Dit mag eigenlijk niet meer misgaan inderdaad, maar het zou wel fijn zijn als we ‘gewoon’ in Berlijn winnen want die gasten konden er erg weinig van. Dan zijn alle zorgen wel weg neem ik aan.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:08 schreef Haringkop het volgende:
Een overwinning thuis tegen Maccabi is al bijna genoeg om door te gaan. Niet verwacht dat we er zo voor zouden staan na drie wedstrijden. Vandaag kan je ook gewoon 5-1 winnen.
Heerlijke avond
De volgorde van de wedstrijden is wel perfect. Nu kan je die komende 2 wedstrijden lekker genoegen nemen met een gelijkspelquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:08 schreef Haringkop het volgende:
Een overwinning thuis tegen Maccabi is al bijna genoeg om door te gaan. Niet verwacht dat we er zo voor zouden staan na drie wedstrijden. Vandaag kan je ook gewoon 5-1 winnen.
Heerlijke avond
Die waren echt heel goed weer vandaag ja. Vooral Alireza en Jens waren niet heel erg goed. Oh, Guus ook trouwens.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:26 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Zeker trost. Mooi ook dat jonge gasten als Köckü en Sinisterra zich stormachtig blijven ontwikkelen. Beide echt weer bizar goed vandaag.
Ik vind dat eigenlijk niet echt. Kunnen nu al uittekenen dat het op de laatste wedstrijd aan gaat komenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De volgorde van de wedstrijden is wel perfect. Nu kan je die komende 2 wedstrijden lekker genoegen nemen met een gelijkspel
Zelfs dan is het vrij ideaal als je met een thuiswedstrijd tegen die joden nog overwintering in eigen hand hebt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 22:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk niet echt. Kunnen nu al uittekenen dat het op de laatste wedstrijd aan gaat komen
Union was niet best, maar staan niet voor niets 5e in de Bundesliga. Zal uit echt een ander verhaal worden, net als tegen Slavia.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs dan is het vrij ideaal als je met een thuiswedstrijd tegen die joden nog overwintering in eigen hand hebt.
Fijnste zou zijn als je nu nog een punt pakt in de komende twee wedstrijden, dan moet winst tegen Haifa wel genoeg zijn voor groepswinst denk ik. Das een haalbare taak, Union was wel erg matig.
Bij één van die twee een puntje pakken zal wel moeten lukken toch? Maar hopen dat het over twee weken al beslist is natuurlijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Union was niet best, maar staan niet voor niets 5e in de Bundesliga. Zal uit echt een ander verhaal worden, net als tegen Slavia.
Hoop met je mee makker, maar ik heb nog niet veel vertrouwen in de Europese uitwedstrijden. Ik denk dat we nog 3 punten pakken (tegen Maccabi) en dat is sowieso genoeg voor de tweede plek.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij één van die twee een puntje pakken zal wel moeten lukken toch? Maar hopen dat het over twee weken al beslist is natuurlijk.
Ik kon helaas alleen de eerste 25 minuten zien, een korte recap van de pot?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop met je mee makker, maar ik heb nog niet veel vertrouwen in de Europese uitwedstrijden. Ik denk dat we nog 3 punten pakken (tegen Maccabi) en dat is sowieso genoeg voor de tweede plek.
Feyenoord speelde best aardig met genoeg kansen. Union kwam er lastig uit en waren verdedigend slordig, waar Feyenoord vandaag verdedigend juist goed stond en amper in de problemen kwam. Alireza, Til en Toornstra de mindere van vandaag. Til kwam niet in het spel voor en die andere 2 waren vooral heel slordig. Had best 4/5-1 kunnen zijn. Union heeft 1 schot op goal gehad van Becker en een kopbal uit een corner (en die vloog er dus in). Ze vielen me best tegen eigenlijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon helaas alleen de eerste 25 minuten zien, een korte recap van de pot?
Ik vond het persoonlijk een erg simpele overwinning die hoger had kunnen uitvallen. Feyenoord speelde degelijk, de 2-1 viel een beetje uit het niks maar in het restant was Union maar één keer echt gevaarlijk. Feyenoord kon door de voorsprong rustig afwachten en je zag dat Union in die situatie er weinig van kon, voorin waren ze echt heel zwak (totaal geen creativiteit/scherpte daar voorin). Na de 3-1 die toch wat plots viel had Feyenoord het wel heel makkelijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kon helaas alleen de eerste 25 minuten zien, een korte recap van de pot?
Wel lekker dat je zonder heel veel moeite met 3-1 wint en dan kunt zeggen dat je niet eens zo geweldig speelde. Dat is weleens anders geweest.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vond het persoonlijk een erg simpele overwinning die hoger had kunnen uitvallen. Feyenoord speelde degelijk, de 2-1 viel een beetje uit het niks maar in het restant was Union maar één keer echt gevaarlijk. Feyenoord kon door de voorsprong rustig afwachten en je zag dat Union in die situatie er weinig van kon, voorin waren ze echt heel zwak (totaal geen creativiteit/scherpte daar voorin). Na de 3-1 die toch wat plots viel had Feyenoord het wel heel makkelijk.
Uit hoef je hier niet van te verliezen.
Nee precies. Heb de hele wedstrijd op mijn gemak gezeten, de laatste keer dat ik dat in een Europees hoofdtoernooi had was… nee wacht, volgens mij heb ik dat nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Wel lekker dat je zonder heel veel moeite met 3-1 wint en dan kunt zeggen dat je niet eens zo geweldig speelde. Dat is weleens anders geweest.
En eens dat je uit niet hoeft te verliezen, maar in de praktijk blijkt het verschil tussen thuis en uit toch wel groot.
Standard uit in 2014quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 00:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee precies. Heb de hele wedstrijd op mijn gemak gezeten, de laatste keer dat ik dat in een Europees hoofdtoernooi had was… nee wacht, volgens mij heb ik dat nog nooit meegemaakt
Mooi tot wanneer heeft die contract kan die de stap omhoog naar Ajax zitten na dit seizoenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinisterra heeft trouwens wel echt de rol van Berghuis overgenomen dit jaar op aanvallend vlak. Geweldige speler.
Koop maar lekker die Gakpo van PSV. Sinisterra gunnen we een echt mooie club.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi tot wanneer heeft die contract kan die de stap omhoog naar Ajax zitten na dit seizoen
Hij is echt vooruit gegaan qua overzicht. Voor zijn blessure was het nog best vaak een blinde draver, maar hij combineert zijn snelheid nu echt vaak met goede voorzet. Echt super dodelijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinisterra heeft trouwens wel echt de rol van Berghuis overgenomen dit jaar op aanvallend vlak. Geweldige speler.
Zeker. Pedersen ook weer goed trouwens. Echt blij mer die twee achterin, maar het blijft dunnetjes. Moet in de winterstop wel echt een linksback bij.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb overigens weer ongekend genoten van Trauner.
Wat een beest.
Jij ziet het verschil niet tussen The Mask en The Joker?quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
The Joker gejat van de Graafschap, origineel.
Deze man heeft een vervelende jeugd gehadquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
The Joker gejat van de Graafschap, origineel.
Dat moet wel als je als volwassen man als The Mask gaat rondlopen.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Deze man heeft een vervelende jeugd gehad
ik vond de analyse van baumgartl toch beter.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 23:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Feyenoord speelde best aardig met genoeg kansen. Union kwam er lastig uit en waren verdedigend slordig, waar Feyenoord vandaag verdedigend juist goed stond en amper in de problemen kwam. Alireza, Til en Toornstra de mindere van vandaag. Til kwam niet in het spel voor en die andere 2 waren vooral heel slordig. Had best 4/5-1 kunnen zijn. Union heeft 1 schot op goal gehad van Becker en een kopbal uit een corner (en die vloog er dus in). Ze vielen me best tegen eigenlijk.
quote:PSV-huurling Baumgartl herkende speelstijl Schmidt bij Feyenoord
10:22 – Timo Baumgartl is dit seizoen door PSV verhuurd aan Union Berlin, maar keerde donderdagavond weer even terug op de Nederlandse velden. De Duitse verdediger ging met zijn nieuwe ploeg namelijk op bezoek bij Feyenoord. De Rotterdammers zijn uiteraard geen onbekende tegenstander voor hem, al zag ook hij een heel ander Feyenoord dan dat van de voorgaande seizoenen.
Baumgartl verloor met PSV al enkele keren in De Kuip en hoopte daar met Union Berlin een les uit te trekken. "Als je tegen Feyenoord speelt, moet je de eerste twintig, 25 minuten overleven", begon hij tegenover ESPN. "Dat hebben we niet volgens plan gedaan. Het was net als met PSV altijd: als je 2-0 achter staat, is het moeilijk hier. We kregen na de 2-1 nog kansen op 2-2, maar in de volgende counter werd het al 3-1. Dan is het klaar en hebben we nog geluk dat we geen vierde tegengoal kregen."
Dat Feyenoord deze zomer een flinke renovatie heeft ondergaan, is ook Baumgartl niet ontschoten. "Een nieuwe trainer, een andere manier van spelen. Ze zijn actiever en spelen niet meer zo verdedigend. Veel pressing. Het lijkt een beetje op de stijl van Roger Schmidt", zei hij over zijn oude trainer. "Ze hebben het vandaag goed gedaan, dat moet je ook toegeven. Van deze wedstrijd kunnen wij veel leren."
Baumgartl zelf verruilde PSV, waar hij afgelopen seizoen geen sterke indruk maakte, deze zomer voor Union Berlin. In tegenstelling tot het grootste deel van zijn periode in Eindhoven was hij in Berlijn wel basisspeler, tot hij begin deze maand in een harde botsing een hersenschudding opliep. Tegen Feyenoord maakte hij zijn rentree. "Ik ben blij om weer terug te zijn. Voor mij is het goed om veel te spelen, maar vandaag is het zuur dat we verliezen."
Welk model gebruikt hij eigenlijk? Die xG die hij doorgaans post is altijd (veel) hoger dan vrijwel alle andere modellen.quote:
Goeie vraag. Ik neem aan dat hij ze niet uit z'n duim zuigt, maar kan me niet herinneren of ie het ooit heeft verteld.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk model gebruikt hij eigenlijk? Die xG die hij doorgaans post is altijd (veel) hoger dan vrijwel alle andere modellen.
Ik heb het al een paar keer gevraagd maar hij geeft nooit antwoord.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik neem aan dat hij ze niet uit z'n duim zuigt, maar kan me niet herinneren of ie het ooit heeft verteld.
Bohhh. Komt wel door die twee keer dat we 3x schieten vanaf een meter of 7 en alle drie keer missen. Dat was wel weer het enige minpuntje; best wat kansen laten liggen.quote:
We hadden vlak voor rust en vlak voor het einde een serie aan megakansen. Geen wonder dat de xG erg hoog uitvalt.quote:
Goals van Alireza en Sini waren ook niet te missen natuurlijkquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Bohhh. Komt wel door die twee keer dat we 3x schieten vanaf een meter of 7 en alle drie keer missen. Dat was wel weer het enige minpuntje; best wat kansen laten liggen.
Er waren wel meer kansen niet te missen denk ik en toch...quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 13:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Goals van Alireza en Sini waren ook niet te missen natuurlijk
Wel uitstekend gemikt met een extra moeilijkheidsfactor het netquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:41 schreef Haringkop het volgende:
Crosspost uit het parodie topic, maar dit moet je echt niet meer willen.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100012912_fb472cc3
Op de 2-1 na, hoewel die spits was ook een kop groter was, speelde Geertruida ook eindelijk weer een prima pot.quote:
De Geert kan hoog springen, dat is geen excuus.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Op de 2-1 na, hoewel die spits was ook een kop groter was, speelde Geertruida ook eindelijk weer een prima pot.
Hoop echt dat Bjorkan gewoon komt, die doet het nu ook gewoon prima in de ECL volgens mijquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 09:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. Pedersen ook weer goed trouwens. Echt blij mer die twee achterin, maar het blijft dunnetjes. Moet in de winterstop wel echt een linksback bij.
Deden zij 70 jaar geleden toch ook niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Proficiat! Gedraag je je wel een beetje?
Neem voor mij ook een fiets mee dan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Deden zij 70 jaar geleden toch ook niet.
Alsof mensen dan niet alsnog gaan. Je kan ze maar beter in het stadion hebben danquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie ze dat nog wel tegenhouden, lijkt me ook wel het verstandigst
Dat lijkt mij ook. Alle kaarten teruggeven aan Union en zero tolerance in Berlijn, die gaan niet voor Feyenoord, dat maken ze zichzelf wijs, ze gaan uitsluitend voor hun eigen "feestje".quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie ze dat nog wel tegenhouden, lijkt me ook wel het verstandigst
Gebiedsverbod erbij en klaar, het zal me verder een worst wezen hoor dat ze elkaar de koppen inslaan maar voor de club Feyenoord zou het beter zijn als er geen "supporters" gaan.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof mensen dan niet alsnog gaan. Je kan ze maar beter in het stadion hebben dan
En als er dan wat gebeurt ligt het nooit aan hen, altijd aan een ander.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gebiedsverbod erbij en klaar, het zal me verder een worst wezen hoor dat ze elkaar de koppen inslaan maar voor de club Feyenoord zou het beter zijn als er geen "supporters" gaan.
het hoeft toch niet 100% te werkenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat gaat vast werken in een stad als Berlijn
Mwah, alles wat buiten het stadion gebeurt boeit de UEFA geen reet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:06 schreef Pistolero het volgende:
Kunnen we al ergens inzetten wat de straf van de UEFA gaat worden over 2 weken?
Berlijn verdedigen is best lastig.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Boete vuurwerk en trappen blokkerenquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:06 schreef Pistolero het volgende:
Kunnen we al ergens inzetten wat de straf van de UEFA gaat worden over 2 weken?
Fall Clausewitz.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Berlijn verdedigen is best lastig.
Als daar nog publiek bij mag.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Boete vuurwerk en trappen blokkeren
Die kunnen we ook alvast invullen voor tegen Haifa en als het zo doorgaat voor de volgende ronde.
Wat deden de Berlijners dan verkeerd in 1951? De muur werd pas 10 jaar later gebouwd.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Deden zij 70 jaar geleden toch ook niet.
Waarom zou dat niet mogen? Dat is één wedstrijd minder voor de UEFA om een boete uit te schrijven. Beetje dief van hun eigen portemonnee zeg maarquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 12:17 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als daar nog publiek bij mag.
Van dat wisselgeld ligt de UEFA niet wakker, een complete recette missen is voor Feyenoord veel erger.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet mogen? Dat is één wedstrijd minder voor de UEFA om een boete uit te schrijven. Beetje dief van hun eigen portemonnee zeg maar
Muurtje bouwen. Gewoon.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 11:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch wel weer een lekker bedragje om wit te wassen hoor. In twintig jaar heb ik maar één keer mee gemaakt dat Feyenoord een Europese wedstrijd zonder thuispubliek moest spelen en dat was door Lissabon-thuis, toen de wedstrijd stil heeft gelegen door bekogelde spelers. Zelfs Roma-thuis heeft uiteindelijke geen wedstrijd zonder publiek opgeleverd en dat ging toen wel heel erg mis (sterker zelfs de oorspronkelijke straf was wegens vermeend racisme door die banaanquote:Op zaterdag 23 oktober 2021 14:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Van dat wisselgeld ligt de UEFA niet wakker, een complete recette missen is voor Feyenoord veel erger.
Inderdaad. Mensen zijn veel te bang. Die boetes voor de trappen en vuurwerk gaat nooit een wedstrijd zonder publiek opleveren. Misschien als er iedere wedstrijd heel veel shit op het veld gegooid wordt, maae zover is het nog niet.quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 16:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch wel weer een lekker bedragje om wit te wassen hoor. In twintig jaar heb ik maar één keer mee gemaakt dat Feyenoord een Europese wedstrijd zonder thuispubliek moest spelen en dat was door Lissabon-thuis, toen de wedstrijd stil heeft gelegen door bekogelde spelers. Zelfs Roma-thuis heeft uiteindelijke geen wedstrijd zonder publiek opgeleverd en dat ging toen wel heel erg mis (sterker zelfs de oorspronkelijke straf was wegens vermeend racisme door die banaan).
Zolang er geen wedstrijd stil komt te liggen komt het allemaal wel goed.
Cambuur zal er wel bovenop klappen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:43 schreef fetX het volgende:
Benieuwd naar vanmiddag. Hopelijk een beetje scherpte voor de goal. Dan moet het wel goed komen. Kansen creëren is het probleem niet.
Typisch zo'n wedstrijd waar Feyenoord met hangen en wurgen net aan het kortste eind trektquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Cambuur zal er wel bovenop klappen.
Ben er bang voor ja.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch zo'n wedstrijd waar Feyenoord met hangen en wurgen net aan het kortste eind trekt
Ik hoopte dit seizoen een beetje te genezen van die gedachte, maar na RKC thuis, Vitesse uit en de wedstrijd thuis tegen NEC merk ik dat dit ook weer speelt, ja. Blijft toch met enige regelmaat nog moeizaam gaan (terwijl je doorgaans mogelijkheden zat hebt om het te beslissen).quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Typisch zo'n wedstrijd waar Feyenoord met hangen en wurgen net aan het kortste eind trekt
Nah. Ik heb voor volgende week wel alvast al mijn spaargeld op 1X gezet. Gratis geldquote:Op zondag 24 oktober 2021 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat hoop ik nu echt toch wel een keer. Alle voorgaande keren vond ik dat Cambuur meer punten verdiende tegen Feyenoord, maar steeds elke keer net aan de verkeerde kant van de streep bleef.quote:Op zondag 24 oktober 2021 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, herkenbaar. Maar dan tegen Vitesse.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat hoop ik nu echt toch wel een keer. Alle voorgaande keren vond ik dat Cambuur meer punten verdiende tegen Feyenoord, maar steeds elke keer net aan de verkeerde kant van de streep bleef.
Dat mag jij vinden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 12:39 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat hoop ik nu echt toch wel een keer. Alle voorgaande keren vond ik dat Cambuur meer punten verdiende tegen Feyenoord, maar steeds elke keer net aan de verkeerde kant van de streep bleef.
Of net als tegen PSV, Til in de spits en Linssen en Sinisterra daar een beetje omheen. Toornstra op 10.quote:Op zondag 24 oktober 2021 13:35 schreef Kerftminister het volgende:
Toornstra rechtsbuiten word ik helemaal niet vrolijk van. Maar in welke opstelling dan ook moet je wel van Cambuur winnen.
Zeg dat wel. @GGMMquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hier wordt je goed chagrijnig van.
Over Slot ben ik niet graag negatief maar deze opstelling is wel heel slecht.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:53 schreef Kerftminister het volgende:
Aursnes echt mokerslecht vandaag.
Want er is veel keuze?quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over Slot ben ik niet graag negatief maar deze opstelling is wel heel slecht.
Gewoon lekker een rechtsbuiten erin zetten. Dit werkt echt niet.quote:
Ben ik ook voorstander van, maar wie? Jahanbakhsh heeft het ook nog niet en Nelson zal nog geen 90 minuten kunnen spelen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gewoon lekker een rechtsbuiten erin zetten. Dit werkt echt niet.
Dan had je ze ook prima allebei een helft kunnen laten spelenquote:Op zondag 24 oktober 2021 14:59 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben ik ook voorstander van, maar wie? Jahanbakhsh heeft het ook nog niet en Nelson zal nog geen 90 minuten kunnen spelen.
Ja Slot doet dit zonder reden.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Over Slot ben ik niet graag negatief maar deze opstelling is wel heel slecht.
Dit seizoen worden het er gewoon 20quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:58 schreef KillemWieft het volgende:
Met Linssen koop je gewoon 15 goals.
Gewoon Jahanbakhsh, speelt matig, maar bij genoeg goals betrokken, heb je in elk geval wat meer diepgang. En Aursnes is de laatste weken ook heel zwak.quote:Op zondag 24 oktober 2021 14:59 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben ik ook voorstander van, maar wie? Jahanbakhsh heeft het ook nog niet en Nelson zal nog geen 90 minuten kunnen spelen.
Laten we na 40 slechte minuten niet meteen iemand afschrijven, terwijl hij het daarvoor vrijwel altijd goed heeft gedaan. Feyenoordkwaaltje.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Misschien heeft @:atypisch (die is nu opgerot toch?) toch gelijk over Aursnes
Bedankt @Scrummiequote:Op zondag 24 oktober 2021 15:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we na 40 slechte minuten niet meteen iemand afschrijven, terwijl hij het daarvoor vrijwel altijd goed heeft gedaan. Feyenoordkwaaltje.
Die post was eigenlijk meer om de bevestiging te zoeken dat atypisch nu echt opgerot isquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we na 40 slechte minuten niet meteen iemand afschrijven, terwijl hij het daarvoor vrijwel altijd goed heeft gedaan. Feyenoordkwaaltje.
Aan de andere kant weigerde @scrummie toe te geven dat Pratto een miskoop was (en dat was op zich na 40 minuten wel duidelijk).quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar had Scrummie dan ook altijd wel een punt.
Echt nog een ouderwets kunstgrasveld, er zijn inmiddels een stuk betere.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt niet genoeg benadrukken hoe ontzettend kut dit veld is. Elke dieptebal schiet door, elke bal die uit de lucht moet worden gepakt blijft kleven.
Vrijwel net zo matig als VVV een tijd terug.
Het is echt wel verschrikkelijk ja, het valt mij ook op.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:16 schreef Caland het volgende:
Ik kan echt niet genoeg benadrukken hoe ontzettend kut dit veld is. Elke dieptebal schiet door, elke bal die uit de lucht moet worden gepakt blijft kleven.
Vrijwel net zo matig als VVV een tijd terug.
Cambuur is gewoon middenmootquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:18 schreef fetX het volgende:
Terechte voorsprong wel al vind ik dat we (alweer) veel te weinig laten zien tegen met alle respect een laagvlieger.
Al win je 0-2, maar je moet in ieder geval constant de overhand hebben zoals de laatste 10 minuten. Het eerste half uur was ronduit slecht.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cambuur is gewoon middenmoot
Ben het met je eens. Er moet uiteindelijk wel een fase aanbreken waarin je dit soort potjes zonder kleerscheuren met 0-4 doorkomt. Bekende probleem, aanvallend komt nog altijd bijna alle dreiging van Sinisterra terwijl we defensief veel te slordig zijn.
Ik vind het vandaag niet zo slecht eigenlijk, maar het gaat allemaal niet vanzelfsprekend.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Al win je 0-2, maar je moet in ieder geval constant de overhand hebben zoals de laatste 10 minuten. Het eerste half uur was ronduit slecht.
Nou ja, misschien overdrijf ik een beetje maar tegen dit soort tegenstanders verwacht ik wel wat meer. Er loopt bij ons echt veel meer kwaliteit.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het vandaag niet zo slecht eigenlijk, maar het gaat allemaal niet vanzelfsprekend.
Roma en TottiGod komt hem ophalenquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat na dit seizoen naar Arsenal. (Als die dan nog in de PL spelen)
Ik denk dat @Pistolero dit niet vindt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, misschien overdrijf ik een beetje maar tegen dit soort tegenstanders verwacht ik wel wat meer. Er loopt bij ons echt veel meer kwaliteit.
Eén van de slechtste helften ooit van Feyenoordquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:pistolero dit niet vindt.
Gelijk de Super League in.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat na dit seizoen naar Arsenal. (Als die dan nog in de PL spelen)
Ik hoop niet dat dat iets over Bijlow zegt.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Wel zeer teleurstellend dat sinds NEC eigenlijk elke kans van de tegenstander een goal is.
De likes stromen binnen in COR. Ter info.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Wel zeer teleurstellend dat sinds NEC eigenlijk elke kans van de tegenstander een goal is.
Deze eerste helft was achterlijk slecht inderdaad, van beide kanten.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat @:pistolero dit niet vindt.
RIP Bermudadriehoekquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Dat begint nu wel een beetje irritant te worden inderdaad.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Cambuur had wel een heel grote kans aan het begin.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:28 schreef Caland het volgende:
Mwah, dat viel wel mee toen ik hem terugkeek.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Cambuur had wel een heel grote kans aan het begin.
Het ligt niet aan Bijlow.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef bbuddybb het volgende:
Ik heb nou ook niet bepaald het gevoel dat Bijlow reddingen verricht.
Hier kan je als keeper toch helemaal niks aan doen manquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef bbuddybb het volgende:
Had hij hier niet beter kunnen blijven staan? Niet dat ik er verstand van heb ofzo.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef bbuddybb het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:37 schreef fetX het volgende:
Heel goed weer. Twee kansen, twee goals. De tering zeg.
Beste verdediging van Nederland.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:38 schreef fetX het volgende:
Laatste 3 Eredivisiewedstrijden, 6 kansen, 6 tegengoals.
Ik vind Bijlow een prima keeper, maar ik vind 'm een beetje overschat.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier kan je als keeper toch helemaal niks aan doen man
Senesi verdedigt inderdaad vrij dood de laatste weken.quote:
Ik vind het eerder frustrerend dat Senesi zo ontzettend slecht bezig isquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doet mij denken aan onder Stam, toen alle tegenstanders ook zo ontzettend effectief waren. Echt frustrerend.
Tegen NEC vielen er ook drie in uit vier serieuze kansen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:38 schreef fetX het volgende:
Laatste 3 Eredivisiewedstrijden, 6 kansen, 6 tegengoals.
De slippertjes van Malacia en Senesi beginnen steeds vervelender te worden ja.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ik vind het eerder frustrerend dat Senesi zo ontzettend slecht bezig is
Dit heeft vrij weinig met de effectiviteit van de tegenstanders te maken, maar alles met het ontzettende gefaal van de verdediging van Feyenoord.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Doet mij denken aan onder Stam, toen alle tegenstanders ook zo ontzettend effectief waren. Echt frustrerend.
Kanker nou eens op.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit heeft vrij weinig met de effectiviteit van de tegenstanders te maken, maar alles met het ontzettende gefaal van de verdediging van Feyenoord.
Vooral Senesi, maar is een combinatie natuurlijk. Normaal gesproken vliegen er ook geen 6 uit 6 in.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:41 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit heeft vrij weinig met de effectiviteit van de tegenstanders te maken, maar alles met het ontzettende gefaal van de verdediging van Feyenoord.
Mogelijk een tikkeltje frustratiequote:Op zondag 24 oktober 2021 15:42 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens hoor, deze goal geef je gewoon cadeau.
Bij senesi begin ik toch te denken dat advocaat mss wel gelijk had/oa op hem doelde met t bezig zijn met contracten. En niet helemaal op voetbal gericht.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De slippertjes van Malacia en Senesi beginnen steeds vervelender te worden ja.
Je wordt al snel op een voetstuk geplaatst als sluitpost, in de wetenschap dat je clowns als Mulder, Lamprou, Jones & Marsman voor je hebt gehad.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:39 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Ik vind Bijlow een prima keeper, maar ik vind 'm een beetje overschat.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben ik nog niet zo zeker van.
Bijna daarquote:
Die kans lijkt me wel verkeken.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Senesi moet dat verdomde contract maar eens gaan verlengen.
Ik denk niet dat Van Gaal die keepers überhaupt kent eigenlijk.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt al snel op een voetstuk geplaatst als sluitpost, in de wetenschap dat je clowns als Mulder, Lamprou, Jones & Marsman voor je hebt gehad.
Zou goed kunnen. Maar de tegengoal kwam wel weer uit een situatie waarbij Senesi tegen één speler kwam te staan met veel ruimte, dat is ook gewoon een gebrek aan kwaliteit bij hem.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:46 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Bij senesi begin ik toch te denken dat advocaat mss wel gelijk had/oa op hem doelde met t bezig zijn met contracten. En niet helemaal op voetbal gericht.
Ik moet zeggen dat Feyenoord al heel lang geen keepersproblemen meer heeftquote:Op zondag 24 oktober 2021 15:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je wordt al snel op een voetstuk geplaatst als sluitpost, in de wetenschap dat je clowns als Mulder, Lamprou, Jones & Marsman voor je hebt gehad.
Klopt. Maar vind hem al tijdje minder. Echte scherpte ofzo. Net iets trager dan voorheen.quote:Op zondag 24 oktober 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Maar de tegengoal kwam wel weer uit een situatie waarbij Senesi tegen één speler kwam te staan met veel ruimte, dat is ook gewoon een gebrek aan kwaliteit bij hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |