@Treinhomoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:49 schreef Caland het volgende:
Ik zit momenteel in de trein
@:treinhoer @:trein2000 @:adolfhitler
Is toch met Berry Powel? Amai das toch een hele plezante aimabel man hequote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho ; heb je die KKD podcast al eens geluisterd? Ik heb een paar fragmentjes op twitter aangeklikt maar wat een VRESELIJKE zelfgeile figuren zeg, die bovendien alles op hun eigen club betrekken.
@Dj_Day-V staat daar met een gulle lach.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
Ontzettend grote regenboog in Oss
Aan het eind staat een pot messen denk ik
Eerder een pot pottenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
ALS JE UIT OSS KOMT!!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
quote:Een nieuwe subvariant van de deltavariant van het coronavirus is in opmars in het Verenigd Koninkrijk. Britse media schrijven al een aantal dagen over subvariant 'AY.4.2', die mogelijk verantwoordelijk is voor een sterke toename in het aantal nieuwe besmettingen.
Sommige deskundigen denken dat de variant 10 tot 15 procent besmettelijker is dan de nu wereldwijd dominante deltavariant.
Geklikt op de tweet om het plaatje beter te bekijken. Helaas is er denk ik een foutje gemaakt door Gert van Dijk. Hij heeft me geblokkeerd.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Klap in het gezicht van de zorg. @:Lenny_Leonard
4800¤ voor een cliniclown na 16 dienstjaren
Een HBO verpleegkundige start in 50?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 14:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Even gekeken. Zit hier in 55. Gert van Dijk moet z'n smoel houden.
nooit geweten dat het een baan was cliniclown, die dan maar op de zalen met de ongevaccineerden zettenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een HBO verpleegkundige start in 50?
Dan nog schaal 55 waar de ic'er in zit loopt tot 4227¤. De cliniclown lacht daar om wanneer hij in zijn BMW aankomt even grappig komt doen en met het avondeten weer thuis is. Terwijl de ic'er in de avonddienst een vadsige coronalijer met onderliggend lijden mag verzorgen.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND EN DE OVERHEID DOET NIKS.
Die clowns zien we niet tijdens de staking.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:02 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een HBO verpleegkundige start in 50?
Dan nog schaal 55 waar de ic'er in zit loopt tot 4227¤. De cliniclown lacht daar om wanneer hij in zijn BMW aankomt even grappig komt doen en met het avondeten weer thuis is. Terwijl de ic'er in de avonddienst een vadsige coronalijer met onderliggend lijden mag verzorgen.
DAT DIT KAN IN NEDERLAND EN DE OVERHEID DOET NIKS.
Een cliniclown die langskomt, dat lijkt me echt de hel op aarde.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
nooit geweten dat het een baan was cliniclown, die dan maar op de zalen met de ongevaccineerden zetten
Bepaal jij niet.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Die verpleegkundigen verdienen meer dan genoeg.
Als je een kind bent of dement bent niet toch?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een cliniclown die langskomt, dat lijkt me echt de hel op aarde.
AFCNiels is dat beide, maar toch vindt hij blijkbaar van welquote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je een kind bent of dement bent niet toch?
Ik gun mezelf vooral geen hogere zorgkosten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bepaal jij niet.
Erg teleurstellend dat je mij niet meer salaris gunt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:27 schreef Gutanoth het volgende:
Fuck de zorg man, weer 3 tientjes omhoog volgend jaar
Dat is correct ende juist.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee Lans. Een fijne vakantie toegewenst. (ik neem aan dat je op vakantie gaat in de herfstvakantie, en dat het geen emigratie is)
Als je dat kan doen ben je sowieso wel goed genoeg om naar huis te gaan waarschijnlijk.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:31 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb liever zo'n nurse aan mijn bed dan zo'n verwende cliniclown.
Sow, ik ga NU 112 bellen!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:31 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Haha. Goeie.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kamperen op Lesbos allen
[ afbeelding ]
D'Andrea Mare beach hotelquote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Haha. Goeie.
Ik ga naar Rhodos.
Daar ga je vaker heen als mijn geheugen mij niet in de steek laat.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Haha. Goeie.
Ik ga naar Rhodos.
Is dit een vrouw?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:31 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet ook eten.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun mezelf vooral geen hogere zorgkosten.
Hoe lang gaan ze hem in die woning houden?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:59 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.![]()
[ twitter ]
@:onlogisch @:Wereldgozer
@maxi-mus ziet jou liever uitgehongerd in een treurige Tilburgse flat sterven dan dat je het goed hebt in het leven.quote:
Blijkbaar ja. Dit stelt me erg teleur. Helemaal van een goede vriend als @maxi-mus .quote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:maxi-mus ziet jou liever uitgehongerd in een treurige Tilburgse flat sterven dan dat je het goed hebt in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |