Paar jaar geleden naar Utrecht - Feyenoord geweest in het thuisvak. 2-5 dacht ik, met Pelle nog. Genot was dat.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb 10 jaar geleden ofzo besloten om nooit meer in een uitvak in Nederland te zitten. Beste beslissing ooit.
Feyenoord heeft altijd een opstapplek vlakbij de stad waar het gespeeld wordt dus dat is het issue niet. Ik kan gewoon slecht tegen al die vrijheidsbeperkende maatregelen. Met thuiskaarten kan je gewoon lekker een biertje doen in de desbetreffende stad, pakt een taxi naar het stadion, heerlijk. Je moet je alleen even inhouden tijdens de wedstrijd maar dat leer je jezelf wel aan.
En aangezien honderden Feyenoorders dat doen heb je al snel zo'n netwerk dat je vrijwel elke wedstrijd ook wel aan thuiskaarten komt.
Ik weet dat je het sarcastisch bedoeld maar ik ga er serieus op in:quote:
Succes daarmee, hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet dat je het sarcastisch bedoeld maar ik ga er serieus op in:
Behoorlijk, dit jaar is een stuk drukker dan afgelopen jaar met meer op locatie werken. De vakantie kwam toch wel op een goed moment. Er gaat nu weer een schepje bovenop komen want ik ga nu weer examentrainingen geven.
Rustig aan maat. We willen niet dat je overspannen raakt.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet dat je het sarcastisch bedoeld maar ik ga er serieus op in:
Behoorlijk, dit jaar is een stuk drukker dan afgelopen jaar met meer op locatie werken. De vakantie kwam toch wel op een goed moment. Er gaat nu weer een schepje bovenop komen want ik ga nu weer examentrainingen geven.
Lijkt me een terechte opmerking.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:23 schreef fetX het volgende:
En 1x in de ArenA trouwens. Dat eerste jaar met de playoffs: 3-0![]()
Kan me de ‘schop die kanker Kuyt door midden’ nog goed herinneren![]()
Je zal die dikke kop wel houdenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:23 schreef Charz het volgende:
Zin om dit weekend iets lekkers te bakken.. met speculaas kruiden ofzo
Benieuwd of @onlogisch die in zijn lijstje heeft.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Doodsverwensing, like gezet.
is rotterdam op maat voor zulke debielen of waarom zit hij niet in vught of zo?quote:
Deze vestiging heeft ook een terroristenafdeling ja.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
is rotterdam op maat voor zulke debielen of waarom zit hij niet in vught of zo?
zal lekker rood zijn dan met een pannetje kokend water eroverquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
De hele kont van die gevangenismedewerker zal wel hebben open gestaan.
Nee, eerlijk gezegd niet. Van afkicken luister ik alleen corpot nogquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho ; heb je die KKD podcast al eens geluisterd? Ik heb een paar fragmentjes op twitter aangeklikt maar wat een VRESELIJKE zelfgeile figuren zeg, die bovendien alles op hun eigen club betrekken.
@Treinhomoquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:49 schreef Caland het volgende:
Ik zit momenteel in de trein
@:treinhoer @:trein2000 @:adolfhitler
Is toch met Berry Powel? Amai das toch een hele plezante aimabel man hequote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho ; heb je die KKD podcast al eens geluisterd? Ik heb een paar fragmentjes op twitter aangeklikt maar wat een VRESELIJKE zelfgeile figuren zeg, die bovendien alles op hun eigen club betrekken.
@Dj_Day-V staat daar met een gulle lach.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
Ontzettend grote regenboog in Oss
Aan het eind staat een pot messen denk ik
Eerder een pot pottenquote:Op donderdag 21 oktober 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
Ontzettend grote regenboog in Oss
Aan het eind staat een pot messen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |