Juul heeft altijd hele gesprekken met onze kat. Het is een buitenkat, dan gaat ze naar hem toe in de tuin en vraagt hoe zijn dag is etc. Vervolgens laat ze hem speelgoed zien of probeert ze hem mee te laten voetballen of zo. Dan zie je hem kijken 'neeeee, ik wil gewoon geaaid worden, doei!'quote:Op woensdag 20 oktober 2021 14:04 schreef PKM het volgende:
Bovenaan de lijst met mijn bijna kleuter.![]()
Het heeft bijna vier jaar geduurd maar Banaan heeft nou eindelijk door dat als je rustig zit de kat weleens op schoot komt zitten.
Klopt, vriendje hier heeft het 2 weken geleden gekregen, lang leven KVDquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:16 schreef ToT het volgende:
Hand-, voet- en mondziekte hier.
Mini-ToT was eerst FLINK ziek en heeft nu een gezwollen en jeukerig handje. Daarna werd ik er zwaar ziek van en mijn handen, voeten en gezicht zitten onder de bulten.Kin helemaal kapot ook....
Schijnt te heersen op peuterspeelzalen enzo.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Klopt, vriendje hier heeft het 2 weken geleden gekregen, lang leven KVD
En nu hangen de vellen erbij aan zijn voeten en tenen. Arm ding.
probeer die bultjes goed schoon te houden, zodat het vocht niet verder verspreid.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:48 schreef ToT het volgende:
[..]Zoooo dan!
Ikzelf heb allemaal pukkels en blaasjes en dat m'n kin open ligt, maar niet zo extreem als dat. Dan mag ik dus van geluk spreken.
Mini-ToT zat net wel even iets te krabben, maar heeft nauwelijks hinder, gelukkig.
Peuterspeelzaal zegt overigens van niks te weten; ze hebben alleen 2 kinderen met krentenbaard en verder niets.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer die bultjes goed schoon te houden, zodat het vocht niet verder verspreid.
op het moment dat die wegtrekken, zal de huid loslaten. Ik creme ze zodat de huid niet te droog word, en waar mogelijk knip ik het nu weg ander jeukt het te hard.
Let ook op, de nageltjes komen ook los te liggen.
Dank je!quote:Op zondag 24 oktober 2021 20:56 schreef PKM het volgende:
Mijn peuter heeft ook net buikgriep gehad, begon precies de laatste dag voor de vakantie. Eerste deel van de vakantie bleven we rondom huis/wc voor hem en het tweede deel van de vakantie was ik zelf ziek. Geen diarree maar wel darmontsteking. Gelukkig zijn we allemaal weer beter. Banaan was deze keer ook minder ziek dan van de zomer.![]()
Jakkes @:ToT . Mijn baby had het in de zomer, na een week lieten de korstjes op haar handen los en zag je er niets meer van. Onder de voetjes zag je nog wel heel lang stipjes. Hopelijk trekt het bij jou ook snel weg. Beterschap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Schanu op 24-10-2021 21:26:48 ]
quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:05 schreef Schanu het volgende:
Mag mijn ijskoningin Vlokje ook in de lijst? 31 mei 2018
Ik lees over huisdieren. Hier de moeilijke beslissing moeten nemen afscheid te nemen van onze hond. Ze is ZO lief, maar de combinatie met onze oudste is hels. Jewel blijkt add te hebben en wordt daarnaast nog getest op autisme (psycholoog twijfelt tussen niveau 1 en niveau 2). De hond is zo'n heftige prikkel voor haar en triggert zulk gemeen gedrag richting onze hond... volgens de psycholoog niet ongewoon en gedrag dat ook vaak wordt gezien bij brusjes. Vlokje doet het sinds kort idd ook, al heb ik vooral het idee dat zij enkel kopieert wat ze ziet. Afijn, de hond lijdt, wij lijden met haar, dus een afscheid is het beste voor iedereen in deze situatie. Toen ik aan Vlokje vroeg of ze het erg vond, zei ze: nee dat is niet erg, want Jewel slaat B (de hond) en dat is zielig.![]()
Beterschap voor alle zieke kindjes, er hangt echt weer vanalles in de lucht.
Wij zijn gisteren naar de bioscoop geweest, Paw Patrol, de 1e keer voor Vlokje. Elke keer als ik haar vroeg of ze het leuk vond schudde ze haar hoofd, maar ze zat er helemaal in hoor![]()
Plaatje bij het praatje:Beetje omslachtig, maar ik ga het proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke kan iemand mij een lesje imgur geven?ik krijg de foto's echt nooit meer zichtbaar... iemand zei laatst de link met jpg te pakken, maar ik heb geen keuze qua link en kan dus geen jpg link kiezen.
Je klikt op de foto die je wilt en dan pas ga je de link delen. Dan zie je wel een .jpg staan.
Jammer van de hond maar lijkt me voor iedereen het beste zo. Valt soms niet mee hè, doen wat goed is.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
Welpje is begin deze maand al bijna een week ziek geweestquote:Op zondag 24 oktober 2021 21:42 schreef Elleska het volgende:
L was met de start van de vakantie ziek en daar zijn we een week zoet mee geweest dus de herfstvakantie bestond vooral uit bankhangen en filmpjes kijken.
Wij hebben dat wel gedaan bij Simon. Vooral omdat hij in de eerste weken van de psz héél erg verlegen was, niets durfde en vooral alleen speelde. Zijn vriendje ging toevallig 3 maanden eerder al naar dezelfde school, dus hebben we bij de school inderdaad gevraagd of ze bij elkaar konden en dat is ook gebeurd.quote:Op maandag 25 oktober 2021 10:47 schreef Malteser het volgende:
Vraagje: Mars heeft een best friend op het kdv, dat kindje gaat ook naar dezelfde basisschool. Zouden jullie vragen of ze bij elkaar mogen? Of juist niet, zodat hij ook met andere kinderen gaat spelen?
Overigens speelt hij heel makkelijk met alles en iedereen, dus hij is niet ‘afhankelijk’ van zijn best friend.
En dit inderdaad ook.quote:Op maandag 25 oktober 2021 11:17 schreef exode het volgende:
Onze ervaring met B is dat op die leeftijd vriendschap nogal makkelijk inwisselbaar is.
quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:48 schreef wieksel het volgende:
(mogen we weer in de OP? Thor, januari 2019)
quote:Op zondag 24 oktober 2021 21:05 schreef Schanu het volgende:
Mag mijn ijskoningin Vlokje ook in de lijst? 31 mei 2018
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:02 schreef Rebubbled het volgende:
Goed getimed Bas. Zo krijg je tenminste de aandacht met zo'n baby in huis.Hier zorgde de nieuwe baby ook voor een stijging in nachtelijk waken, maar dat lijkt weer beter te gaan. Baby slaapt nu af en toe ook van 22u tot 5u, dus ik ontwaak weer wat uit de newborn waas. Hier is de roze eenhoorn glitter fase aangebroken. Love it. Alvast een barbie met een eenhoorn die in de aanbieding waren aangeschaft voor Sinterklaas. En de hele dag in een prinsessenjurk willen lopen, alleen de roze laarsjes aan willen ondanks dat haar tenen daar telkens stuk van gaan en haar roze zomerregenjasje aan willen.
En het is nou niet dat hij geen aandacht krijgt. Anna slaapt toch alleen maar en zelfs met fles geven/kolven kan ik mijn aandacht zo verdelen dat het lekker gaat. Ik ben gewoon vandaag terug in ons oude rust ritme regelmaat gestapt, dat maakt het wel makkelijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw duo![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:02 schreef Rebubbled het volgende:
Goed getimed Bas. Zo krijg je tenminste de aandacht met zo'n baby in huis.Hier zorgde de nieuwe baby ook voor een stijging in nachtelijk waken, maar dat lijkt weer beter te gaan. Baby slaapt nu af en toe ook van 22u tot 5u, dus ik ontwaak weer wat uit de newborn waas. Hier is de roze eenhoorn glitter fase aangebroken. Love it. Alvast een barbie met een eenhoorn die in de aanbieding waren aangeschaft voor Sinterklaas. En de hele dag in een prinsessenjurk willen lopen, alleen de roze laarsjes aan willen ondanks dat haar tenen daar telkens stuk van gaan en haar roze zomerregenjasje aan willen.
Gave foto's ! Zie er meer langskomen (ook via insta uiteraard!) dat ik gewoonweg jaloers ben hoe je ze op de foto krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn duo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op maandag 25 oktober 2021 17:10 schreef automatic_ het volgende:
Hoi!![]()
Wij hebben vanaf vandaag een 2jarige in huis.
K. mag ook wel in de OP: 25/10/2019
Wat een leuke duo’s!
@:NJ; Hey, dat ziekenhuis ken ik. In het oude ben ik 2 jaar terug bevallen
Ziekenhuis is nu enorm groot en anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al moet ik eerlijk zeggen dat het mijn woonplaats is, maar van m'n schoonouders. Kom er gelukkig niet zoveel. Al was jij er dan wel voor de goede reden!
Gefeliciteerd.
Thanks! Dat is dankzij mijn geweldige wederhelft.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:21 schreef Rebubbled het volgende:
Wat zit haar haar leuk, NJ! Kun jij zo goed vlechten? Wat zijn ze leuk samen! Heerlijk dat samen spelen. Beterschap voor de zieke oma.
DE, lekker bij zijn zusje kijken.
Gefeliciteerd automatic! Al gevierd of komt dat nog?Zij kan een stuk beter vlechten! Heel veel geoefend.
Al heb ik wel een cursus gedaan! Het grote vlechten-knotten-staart maken evenement voor vaders, ooms en opa's. Bij een kapsalon met allemaal modellen, bier en bitterballen (arme modellen) hebben we daar leren vlechten.Alleen met de dunne gladde haar van de meiden.. Ik ben nog geen natuurtalent.
Thanks. Oma gaat het nodig hebben, vandaag erg slechte berichten gehad. Ze moet gaan knokken.![]()
Het nare buikgriepvirus ging hier ook in van die fases. Donderdag niets aan de hand, savonds plotseling overgeven (dat was voor L ook de eerste keer) weekend leek er niets aan de hand behalve een iets verminderde eetlust. Maandag bij het opstaan energiek en zo vanuit het niets weer overgeven. Inmiddels zijn we nog een week verder en lijkt alles inclusief eetlust weer helemaal oké.quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 01:47 schreef CaVaBien het volgende:
Weet iemand wat dit kan zijn:
Mayra heeft de afgelopen drie weken last van nachtelijke braaksessies. Ze heeft 5x overgegeven tijdens de afgelopen drie weken. Hierbij heeft ze 2x koorts gehad en heeft een week een antibioticakuur gehad (dit was in het buitenland). Volgens de arts (in Turkije) had ze een keelinfectie. Ze heeft in het verleden vrijwel nooit last gehad van overgeven, dus dit is iets nieuws voor haar.
Overdag is er niets aan de hand. Ze lijkt niet ziek en is energiek. Ze eet wel iets minder dan eerst, maar verder niet heel afwijkend. In de nacht lijkt er ook niets aan de hand te zijn, maar uit het niets wordt ze wakker en moet dan spugen. Niet een beetje, maar echt de volledige maaginhoud. Ze heeft verder geen koorts en lijkt niet ziek. Wat kan dit zijn?
Uiteraard ga ik contact opnemen met de huisarts om dit te bespreken, maar ik vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 oktober 2021 23:28 schreef NicolasJoy het volgende:
Zijn er hier mensen die met hun peuter al te maken hebben gehad met (ernstig) zieke familie?
Onze peuter heeft het idee dat ze Oma afgelopen weekend wel 'beter heeft gemaakt' toen ze met dokterstas in het ziekenhuis langs is geweest. Dat gevoel zou ik heel graag vast willen houden, maar de ontwikkelingen zijn helaas echt niet goed.
Nu alleen heel erg in dubio hoe hier mee om te gaan. Ik wil niet liegen, kan niet zeggen dat Oma 'een beetje ziek' is. Maar vind haar ook wel echt jong (3 jaar, 2 maanden) om haar er erg in mee te nemen.
Klein beetje toelichting:Als eerste sterkte voor jullie allemaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn oma was ook een poos ziek. Dit hebben we toentertijd ook zo benoemd. ‘Oma is heel oud en heel ziek, de dokters doen hun best maar ze wordt niet beter’. Sofie dacht in eerste instantie dat een kus en knuffel van haar zou helpen. Daarop uitgelegd dat oma dat wel fijn vindt maar dat ook zij oma niet beter kan maken. En dat dat oké is.
Sofie heeft afgelopen december afscheid genomen van Bo (haar te kleine broertje zoals ze zelf zegt), in februari van Fien het konijn en in april van mijn oma. En het klinkt gek maar voor Sofie staat dit qua ‘zwaarte’ gelijk aan elkaar. Wij hebben Sofie overal bij betrokken en altijd eerlijk geweest. Ze voelt onze emoties enorm goed dus dit gaf haar de meeste duidelijkheid. We spreken er niet in bedekte woorden over en hebben dood ook letterlijk zo benoemd. Eerste noemde ze het zelf kapot. Maar ja iets wat kapot is kan gemaakt worden, inmiddels weet ze dat dit met dood niet meer kan.
Ze is bij de begrafenis van Bo en van mijn oma geweest en het konijn heeft ze ook gezien voordat die weg ging.
Jullie kennen zelf je peuter het beste. De ‘tactiek’ die wij aanhouden; alle vragen eerlijk beantwoorden en het antwoord zo duidelijk mogelijk houden.
Sterkte nogmaals![]()
Zijn er hier mensen die met hun peuter al te maken hebben gehad met (ernstig) zieke familie?
Onze peuter heeft het idee dat ze Oma afgelopen weekend wel 'beter heeft gemaakt' toen ze met dokterstas in het ziekenhuis langs is geweest. Dat gevoel zou ik heel graag vast willen houden, maar de ontwikkelingen zijn helaas echt niet goed.
Nu alleen heel erg in dubio hoe hier mee om te gaan. Ik wil niet liegen, kan niet zeggen dat Oma 'een beetje ziek' is. Maar vind haar ook wel echt jong (3 jaar, 2 maanden) om haar er erg in mee te nemen.
Klein beetje toelichting:Ik heb ervaring met hetzelfde ziektebeeld, maar niet met zo'n snel verloop (met een mogelijk onvermijdelijk eind).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is hier een topic, wellicht dat iemand het kan opsporen, het heet kinderen en rouwverwerking, daarin staan ook tips met een (mogelijk) naderend einde of de omgang met een zieke opa of opa / familielid. De boekjes die Tink89 noemt zijn heel goed, eventueel heb ik het boekje van oma Pluis hier liggen die ik je tegen verzendkosten wel wil opsturen en anders heeft heeft @BE nog wel zeer hulpvaardige tips hoe je ermee kan omgaan, sterkte! Klinkt heel heftig![]()
Wir müssen leben, bis wir sterben!
OUD / Kinderen en rouwverwerkingquote:Op woensdag 27 oktober 2021 14:16 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met hetzelfde ziektebeeld, maar niet met zo'n snel verloop (met een mogelijk onvermijdelijk eind).
Er is hier een topic, wellicht dat iemand het kan opsporen, het heet kinderen en rouwverwerking, daarin staan ook tips met een (mogelijk) naderend einde of de omgang met een zieke opa of opa / familielid. De boekjes die Tink89 noemt zijn heel goed, eventueel heb ik het boekje van oma Pluis hier liggen die ik je tegen verzendkosten wel wil opsturen en anders heeft heeft @:BE nog wel zeer hulpvaardige tips hoe je ermee kan omgaan, sterkte! Klinkt heel heftig![]()
Ik wil natuurlijk inderdaad niet dat ze zelf bang wordt voor slapen/ziek zijn e.d.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:42 schreef BE het volgende:
@:NicholasJoy
Ik slui me aan bij wat we al gezegd is: eerlijk antwoord geven en idd het ‘voor altijd slapen’ niet gebruiken.
Ik kan me voorstellen dat je iets zegt dat het heel fijn is dat ze zo goed geholpen heeft om zamen met de dokters in het ziekenhuis beter te maken maar dat oma echt heel erg ziek is en dat het nog niet gelukt is dus dat ze nog langer ik het ziekenhuis moet blijven om ook van de dokters daar medicijnen te krijgen.
Ik zou het houden bij benoemen dat dat inderdaad stom en oneerlijk en verdrietig is. Maar de regel van het ziekenhuis. En dan daar samen goed van balen.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 16:52 schreef NicolasJoy het volgende:
Ze wilde nu eigenlijk de tekening die ze had gemaakt voor haar oma heel graag brengen. Daar heb ik geprobeerd uit te leggen dat oma te ziek is om veel bezoek te krijgen, dat ik de tekening voor haar mee zou nemen. Dat ik dan wel mag gaan, maar zij niet, dat vond ze toch maar niet eerlijk. Maar ja, ik kan moeilijk zeggen dat zij, als kleine kinderen zijnde, een te groot risico zijn in deze situatie. Daar ben ik nog heel erg mee aan het worstelen hoe ik op een goede manier kan uitleggen dat wij wel veel naar haar toe gaan, maar dat zij niet mag/kan.
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 19:04 schreef Framblij89 het volgende:
@:Nicolasjoy
Ik heb helaas geen tips voor je maar wil wel even zeggen dat je me altijd (ja echt) mag appen als je wat kwijt wíl en kan. Tis een rot (zacht uitgedrukt) situatie.
Klein beetje toelichting:Wat een nare situatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Natuurlijk is je dochter nog jong, maar met 3 jaar begrijpen ze al best veel. Ik was zelf 3 toen mijn oma overleed en ben toen bijna overal buiten gehouden. En juist dát kan ik me nog goed herinneren. Het was voor mijn zus een reden om mijn destijds 3-jarige nichtje wel te betrekken bij de ziekte en overlijden van onze eigen vader. En ook zij heeft daar nog herinneringen aan (ze is nu 25). Hij lag heel lang op de IC aan allerlei toeters en bellen, maar dat vond ze niet eng.
Mijn eigen zoontje was 1 jaar en 8 maanden toen mijn moeder overleed. Zij had COPD, dus heel ander ziektebeeld. Ze zat continu aan het zuurstof en het was voor hem heel normaal, dat oma aan slangetjes zat. We hebben hem later verteld dat oma heel ziek was en dat de dokter haar niet meer beter kon maken. Gelijk toegevoegd dat dokters heel veel mensen wél beter kunnen maken, maar heel soms lukt dat niet.
Het lijkt me in dit geval wel heel moeilijk dat ze niet op bezoek kan vanwege een verlaagde weerstand. Fijn dat beeldbellen wel lukt, dan voelt ze zich hopelijk minder buitengesloten. Heel veel sterkte, hopelijk slaat de chemo aan.Venus in pocketformaat
© loveli
De peuterspeelzaal hier laat al kindjes toe vanaf 2 jaar, wellicht eens een peuterspeelzaal in de buurt kijken wat er mogelijk is? En anders kan dat al vanaf 2j3m. Mijn dochter vond de peuterspeelzaal ook echt fantastisch leuk toenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:09 schreef taxibabe het volgende:
Gelukkig hebben wij zoiets nog niet meegemaakt met Thomas, zijn ene oma is al in 2018 overleden en met zijn andere oma hebben we geen contact. Dan hebben we nog zijn opa stiefoma, hopelijk hoeven we het voorlopig nog niet mee te maken, zij zijn op dit moment nog kerngezond.
Volgens mij is Thomas wel toe aan de peuterspeelzaal. Hij was intens verdrietig vanmiddag. We waren ff naar het 'centrum', daar is een marktplein met een soort kunstwerk/verhoging waar je op kan zitten/hangen met een trapje. Daar was hij op aan het spelen toen er 2 leidsters van een kinderopvang kwamen met 8 kinderen van zijn leeftijd en iets ouder. Eerst heeft hij 10 minuten flabbergasted naar de kindjes staan kijken tot er 1 hoi zei. Toen ging hij helemaal los en ging hij meespelen.Maar toen moesten we echt naar huis, ik moest hem echt opbeuren want hij wilde niet mee. Helemaal in tranen zwaaide hij over mijn schouders naar de kindjes. Echt zooo sneu.. mijn moederhart brak zowat..
![]()
Dat is wel een idee! Hij is al aangemeld voor de peuterspeelzaal, maar de subsidie van gemeente is pas vanaf 2,5 jaar. Dat betekent dat we de eerste maanden volledig zelf moeten betalen, eens informeren hoeveel dat kost en of we dat dan kunnen betalen.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
De peuterspeelzaal laat al kindjes toe vanaf 2 jaar, wellicht eens een peuterspeelzaal in de buurt kijken wat er mogelijk is? En anders kan dat al vanaf 2j3m. Mijn dochter vond de peuterspeelzaal ook echt fantastisch leuk toen![]()
Jullie ook nog gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 19:32 schreef 1inamelon het volgende:
Gefeliciteerd aapieannie!
Mijn peuter is vorig weekend 3 geworden. Hij is echt walgelijk verwendIs het normaal dat je 3 cadeaus geeft i.p.v. 1 op een kinderverjaardag? Heb ik die memo gemist? Mijn beste vriendin kwam met 3 cadeaus voor de peuter en 4 voor de bijna eenjarige baby. Mijn ouders hadden een Albert Heijn tas vol. Niet normaal.
Veel plezier! Ik mis de tijd dat Bas alles at. Tegenwoordig zit hij in z’n eten te pierken WAT IS DIT? Om vervolgens alles walgend naast z’n bord te leggen.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 20:20 schreef taxibabe het volgende:
Gefeliciteerd aapieannie en 1inamelon!!
Wij gaan morgen voor het eerst met Thomas uit eten, mijn vader is gisteren 75 jaar geworden en heeft ons uitgenodigd om bij het wokrestaurant te gaan eten!Ik ben benieuwd wat Thomas allemaal wil eten, tot nu toe is het een lekkerbek
(zelfs haring, mossels, makreel en olijven..
)
En kijk anders even naar andere activiteiten. Peuter gym, muziek op schoot, peuterzwemles. Is nu ook leukquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:27 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat is wel een idee! Hij is al aangemeld voor de peuterspeelzaal, maar de subsidie van gemeente is pas vanaf 2,5 jaar. Dat betekent dat we de eerste maanden volledig zelf moeten betalen, eens informeren hoeveel dat kost en of we dat dan kunnen betalen.
Spruit gaat volgende maand naar de peuterspeelzaal bij N. Ik vind het best spannend want bij "vreemde" mensen kijkt hij altijd boosquote:Op donderdag 28 oktober 2021 19:09 schreef taxibabe het volgende:
Gelukkig hebben wij zoiets nog niet meegemaakt met Thomas, zijn ene oma is al in 2018 overleden en met zijn andere oma hebben we geen contact. Dan hebben we nog zijn opa stiefoma, hopelijk hoeven we het voorlopig nog niet mee te maken, zij zijn op dit moment nog kerngezond.
Volgens mij is Thomas wel toe aan de peuterspeelzaal. Hij was intens verdrietig vanmiddag. We waren ff naar het 'centrum', daar is een marktplein met een soort kunstwerk/verhoging waar je op kan zitten/hangen met een trapje. Daar was hij op aan het spelen toen er 2 leidsters van een kinderopvang kwamen met 8 kinderen van zijn leeftijd en iets ouder. Eerst heeft hij 10 minuten flabbergasted naar de kindjes staan kijken tot er 1 hoi zei. Toen ging hij helemaal los en ging hij meespelen.Maar toen moesten we echt naar huis, ik moest hem echt opbeuren want hij wilde niet mee. Helemaal in tranen zwaaide hij over mijn schouders naar de kindjes. Echt zooo sneu.. mijn moederhart brak zowat..
![]()
Jaa daar zat ik ook al naar te kijken, peutergym lijkt me ook supertof!quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 18:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En kijk anders even naar andere activiteiten. Peuter gym, muziek op schoot, peuterzwemles. Is nu ook leuk
Oeh spannend! Misschien scheelt het dat N. erbij is, dan zijn het niet allemaal vreemden.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 20:25 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Spruit gaat volgende maand naar de peuterspeelzaal bij N. Ik vind het best spannend want bij "vreemde" mensen kijkt hij altijd boos
Hier ook al weer bijna 4, ik weet nog dat we toen samen uitgerekend waren; wat gaat de tijd toch snel hèquote:Op maandag 1 november 2021 20:31 schreef twist02 het volgende:
Kwam me hier voor de vorm toch nog maar even melden, aangezien ik hier over een maand gewoon al niet meer hoor, want dan is-ie 4(!)
Wendagen op school staan al ingepland en hij is niet meer te houden (lees: is dagelijks boos "omdat het allemaal Zó. Lang. Duurt!"), dus ben echt heel benieuwd hoe dat straks gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |