Er is in Portugal geen vaccinatieplicht. Hier is dat helaas, mede door de continue stroom aan leugens van Baudet maar ook door andere oorzaken, wel nodig om zo'n vaccinatiegraad te bereiken.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Portugal is een slecht voorbeeld want het vereist dwang oftewel schending van vrijheden.
Vaccineren is een recht geen plicht, en in mijn ogen moet dat vooral ook zo blijven.
Begin van het jaar heeft het daar wel eerst gierend uit de hand moeten lopen voordat ze zijn gekomen waar ze nu zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Er is in Portugal geen vaccinatieplicht. Hier is dat helaas, mede door de continue stroom aan leugens van Baudet maar ook door andere oorzaken, wel nodig om zo'n vaccinatiegraad te bereiken.
Natuurlijk zit er een verhaal achter. Ook de enorme rol van toerisme in dat land zal helpen, niemand daar zit te wachten op lockdowns waardoor er geen toeristen komen.quote:Op woensdag 10 november 2021 12:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Begin van het jaar heeft het daar wel eerst gierend uit de hand moeten lopen voordat ze zijn gekomen waar ze nu zijn.
Lid zijn maar liefst. Waar kan ik dat lidmaatschap aanvragen voor de WEF want ik wil daar ook bijhoren. Maar leg nu eens uit waarom dat een probleem is, eigenlijk, er zijn ook Kamerleden die met jodensterren rondlopen of die anti-semitische en racistische uitlatingen doen. Lijkt mij een groter probleem dan een praatclub over de globale economie.quote:Op woensdag 10 november 2021 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wie vind het eigenlijk normaal dat onze volksvertegenwoordigers en zelfs bewindslieden lid zijn van een miljardairslobbyclub die openlijk hele enge plannetjes met onze democratie bespreekt en zelfs uitvent?
[..]
Dus partijen die al jaren tevergeefs pleiten voor uitbreiding van de zorgcapaciteit moeten nu met een oplossing komen voor het feit dat Rutte en De Jonge de zorgcapaciteit nog verder hebben gereduceerd?
https://www.nieuwnieuws.n(...)reiging-mag-blijven/quote:Harm van Essen draaide door na 48-urige cocktail van drank, cocaïne en designerdrug 3-mmc
Bedoel je deze thread van Piet Lekkerkerk, over de financiën?quote:Op maandag 8 november 2021 16:53 schreef XSbig het volgende:
Heeft iemand voor mij die twee twitter draadjes over zijn partij financieen en over zijn inbreng in het covid debat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Tourniquet op 12-11-2021 12:11:57 ]AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
Dat zag echt niemand aankomen zeg. Wie had ooit durven dromen dat Sjerrie de FvD enkel had opgetuigd om zijn ego, en bankrekening, te boosten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bedoel je deze thread van Piet Lekkerkerker, over de financiën?
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Bedoel je deze thread van Piet Lekkerkerker, over de financiën?
[ twitter ]
vervolg:Ik dank u hartelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen dank, ik had er wel wat media-aandacht over verwacht eigenlijk, maar het wordt nog niet opgepikt.quote:
Jazeker, alleen die had ik zelf al teruggevonden. Hartelijk dank in ieder geval!quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen dank, ik had er wel wat media-aandacht over verwacht eigenlijk, maar het wordt nog niet opgepikt.
Voor wat betreft dat debat, bedoel je deze thread van Maarten Keulemans?
[ twitter ]
Komt omdat het eigenlijk geen nieuws is. De grote lijnen (dat Baudet grote bedragen aan royalties uitkeert aan zichzelf) waren eerder dit jaar al bekend. Nu is ook de jaarrekening gepubliceerd (door het ministerie van BZK) die aantoont dat het verhaal klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Geen dank, ik had er wel wat media-aandacht over verwacht eigenlijk, maar het wordt nog niet opgepikt.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:43 schreef freako het volgende:
[..]
Komt omdat het eigenlijk geen nieuws is. De grote lijnen (dat Baudet grote bedragen aan royalties uitkeert aan zichzelf) waren eerder dit jaar al bekend. Nu is ook de jaarrekening gepubliceerd (door het ministerie van BZK) die aantoont dat het verhaal klopt.
https://www.nu.nl/politie(...)et-op-bij-kamer.html
Ook toen sneeuwde het nieuws wat onder. Er lag natuurijs dat weekend, dat was nieuwswaardiger.quote:
Ik denk dat de media niet zoveel interesse meer heeft in de (financieele) strapatsen van Baudet. De FvD is zijn persoonlijke melkkoetje maar dat was al veel langer duidelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor wat betreft dat debat, bedoel je deze thread van Maarten Keulemans?
[ twitter ]
Ja dat is verder ook zijn goed recht voor zover ik weet. En totaal geen geheim.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat de media niet zoveel interesse meer heeft in de (financieele) strapatsen van Baudet. De FvD is zijn persoonlijke melkkoetje maar dat was al veel langer duidelijk.
De FvD pretendeert een democratische partij te zijn en geen eenmanszaak zoals de PVV. Maar dat is slechts pretentie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 14:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat is verder ook zijn goed recht voor zover ik weet. En totaal geen geheim.
De man die bezig was met GeenPeil omdat hij platzak was?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat zag echt niemand aankomen zeg. Wie had ooit durven dromen dat Sjerrie de FvD enkel had opgetuigd om zijn ego, en bankrekening, te boosten.
Maja, elke dag wintersport is ook niet bepaald gratis.
Wat doet dit figuur eigenlijk in de 2e kamer als hij er toch alles maar kut vindt?quote:Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet verdiende vorig jaar 85.000 euro met de verkoop van zijn boeken, maar gaf die inkomsten niet op bij de Tweede Kamer. NU.nl sprak met twee mensen die uit protest een klacht hebben ingediend bij het College van onderzoek integriteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antifa
Heb je haar column gelezen? Het wordt wel heel creatief geïnterpreteerd door de DDS. Maar dat zijn we wel gewend van fascistische blaadjes.quote:Op zondag 14 november 2021 01:59 schreef HayeOpReis het volgende:
"NRC columniste Rosanne Hertzberger geeft toe dat Baudet en Engel vorig jaar gelijk hadden: 'Ik heb een fout gemaakt'" https://www.dagelijksesta(...)eb-een-fout-gemaakt/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |