abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202109376
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Portugal is een slecht voorbeeld want het vereist dwang oftewel schending van vrijheden.
Vaccineren is een recht geen plicht, en in mijn ogen moet dat vooral ook zo blijven.
Er is in Portugal geen vaccinatieplicht. Hier is dat helaas, mede door de continue stroom aan leugens van Baudet maar ook door andere oorzaken, wel nodig om zo'n vaccinatiegraad te bereiken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_202109489
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
Er is in Portugal geen vaccinatieplicht. Hier is dat helaas, mede door de continue stroom aan leugens van Baudet maar ook door andere oorzaken, wel nodig om zo'n vaccinatiegraad te bereiken.
Begin van het jaar heeft het daar wel eerst gierend uit de hand moeten lopen voordat ze zijn gekomen waar ze nu zijn.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_202109959
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 12:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Begin van het jaar heeft het daar wel eerst gierend uit de hand moeten lopen voordat ze zijn gekomen waar ze nu zijn.
Natuurlijk zit er een verhaal achter. Ook de enorme rol van toerisme in dat land zal helpen, niemand daar zit te wachten op lockdowns waardoor er geen toeristen komen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_202111301
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 11:32 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Wie vind het eigenlijk normaal dat onze volksvertegenwoordigers en zelfs bewindslieden lid zijn van een miljardairslobbyclub die openlijk hele enge plannetjes met onze democratie bespreekt en zelfs uitvent?
[..]
Dus partijen die al jaren tevergeefs pleiten voor uitbreiding van de zorgcapaciteit moeten nu met een oplossing komen voor het feit dat Rutte en De Jonge de zorgcapaciteit nog verder hebben gereduceerd?
Lid zijn maar liefst. Waar kan ik dat lidmaatschap aanvragen voor de WEF want ik wil daar ook bijhoren. Maar leg nu eens uit waarom dat een probleem is, eigenlijk, er zijn ook Kamerleden die met jodensterren rondlopen of die anti-semitische en racistische uitlatingen doen. Lijkt mij een groter probleem dan een praatclub over de globale economie.

De FvD repte in 2017 met geen woord over uitbreiding zorgcapaciteit, wel over "terugdringen burocratie"

https://dnpprepo.ub.rug.nl/10938/1/FvD_verkprogTK2017.pdf

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2021 14:21:42 ]
pi_202116212
twitter

Dit moet een besluit zijn van Baudet: niks aan de hand, er is geen crisis

quote:
Harm van Essen draaide door na 48-urige cocktail van drank, cocaïne en designerdrug 3-mmc
https://www.nieuwnieuws.n(...)reiging-mag-blijven/
pi_202140080
quote:
0s.gif Op maandag 8 november 2021 16:53 schreef XSbig het volgende:
Heeft iemand voor mij die twee twitter draadjes over zijn partij financieen en over zijn inbreng in het covid debat?
Bedoel je deze thread van Piet Lekkerkerk, over de financiën?

twitter

vervolg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 35% gewijzigd door Tourniquet op 12-11-2021 12:11:57 ]
AIVD Kerstpuzzel 2025: 1a, 2, 3a
pi_202140125
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Bedoel je deze thread van Piet Lekkerkerker, over de financiën?

[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Dat zag echt niemand aankomen zeg. Wie had ooit durven dromen dat Sjerrie de FvD enkel had opgetuigd om zijn ego, en bankrekening, te boosten.

Maja, elke dag wintersport is ook niet bepaald gratis.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_202140174
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Bedoel je deze thread van Piet Lekkerkerker, over de financiën?

[ twitter ]

vervolg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dank u hartelijk.
pi_202140299
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:11 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik dank u hartelijk.
Geen dank, ik had er wel wat media-aandacht over verwacht eigenlijk, maar het wordt nog niet opgepikt.

Voor wat betreft dat debat, bedoel je deze thread van Maarten Keulemans?

twitter
pi_202140749
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:20 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
Geen dank, ik had er wel wat media-aandacht over verwacht eigenlijk, maar het wordt nog niet opgepikt.

[ twitter ]
Jazeker, alleen die had ik zelf al teruggevonden. Hartelijk dank in ieder geval!
  vrijdag 12 november 2021 @ 12:56:07 #211
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202140776
Het is wachten op iemand die wat meer duiding over de cijfers kan geven.

Want normale stervelingen kunnen toch geen jaarrekening interpreteren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 12 november 2021 @ 13:43:48 #212
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_202141495
quote:

[..]
Komt omdat het eigenlijk geen nieuws is. De grote lijnen (dat Baudet grote bedragen aan royalties uitkeert aan zichzelf) waren eerder dit jaar al bekend. Nu is ook de jaarrekening gepubliceerd (door het ministerie van BZK) die aantoont dat het verhaal klopt.

https://www.nu.nl/politie(...)et-op-bij-kamer.html
pi_202141579
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:43 schreef freako het volgende:

[..]
Komt omdat het eigenlijk geen nieuws is. De grote lijnen (dat Baudet grote bedragen aan royalties uitkeert aan zichzelf) waren eerder dit jaar al bekend. Nu is ook de jaarrekening gepubliceerd (door het ministerie van BZK) die aantoont dat het verhaal klopt.

https://www.nu.nl/politie(...)et-op-bij-kamer.html
^O^
Ik had dat helemaal gemist.
  vrijdag 12 november 2021 @ 14:42:27 #214
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_202142123
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 13:51 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
^O^
Ik had dat helemaal gemist.
Ook toen sneeuwde het nieuws wat onder. Er lag natuurijs dat weekend, dat was nieuwswaardiger.

Maar de nieuwswaarde is sowieso wat beperkt. Het is vrij dubieus dat Baudet als bestuurder van de uitgeverij die bedragen uitkeert aan zijn eigen bv, maar verboden is het niet. Dan doe ik wel de aanname dat de boeken daadwerkelijk verkocht zijn via de boekhandel of de FvD-webshop, en dat het niet een of andere transactie is waarbij de partij pallets vol met onverkoopbare boeken gekocht heeft.
pi_202142131
quote:

[..]

[ twitter ]
Ik denk dat de media niet zoveel interesse meer heeft in de (financieele) strapatsen van Baudet. De FvD is zijn persoonlijke melkkoetje maar dat was al veel langer duidelijk.
  vrijdag 12 november 2021 @ 14:47:00 #216
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202142172
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik denk dat de media niet zoveel interesse meer heeft in de (financieele) strapatsen van Baudet. De FvD is zijn persoonlijke melkkoetje maar dat was al veel langer duidelijk.
Ja dat is verder ook zijn goed recht voor zover ik weet. En totaal geen geheim.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_202145023
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 14:47 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja dat is verder ook zijn goed recht voor zover ik weet. En totaal geen geheim.
De FvD pretendeert een democratische partij te zijn en geen eenmanszaak zoals de PVV. Maar dat is slechts pretentie.
pi_202168368
"NRC columniste Rosanne Hertzberger geeft toe dat Baudet en Engel vorig jaar gelijk hadden: 'Ik heb een fout gemaakt'" https://www.dagelijksesta(...)eb-een-fout-gemaakt/
pi_202168379
quote:
2s.gif Op vrijdag 12 november 2021 12:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat zag echt niemand aankomen zeg. Wie had ooit durven dromen dat Sjerrie de FvD enkel had opgetuigd om zijn ego, en bankrekening, te boosten.

Maja, elke dag wintersport is ook niet bepaald gratis.
De man die bezig was met GeenPeil omdat hij platzak was?

Nee man. Ga weg.
pi_202185371
'S lands belangrijkste intellectueel cokeverslaafde staat er weer lekker op:

Klachten ingediend tegen Baudet na verzuim melding inkomsten boekverkoop
quote:
Forum voor Democratie-voorman Thierry Baudet verdiende vorig jaar 85.000 euro met de verkoop van zijn boeken, maar gaf die inkomsten niet op bij de Tweede Kamer. NU.nl sprak met twee mensen die uit protest een klacht hebben ingediend bij het College van onderzoek integriteit.
Wat doet dit figuur eigenlijk in de 2e kamer als hij er toch alles maar kut vindt?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  maandag 15 november 2021 @ 14:58:15 #221
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202188091

De slide tijdens de technische briefing waarbij Thierry zijn ogen dicht doet.

SPOILER
Antifa
pi_202188381
quote:
0s.gif Op zondag 14 november 2021 01:59 schreef HayeOpReis het volgende:
"NRC columniste Rosanne Hertzberger geeft toe dat Baudet en Engel vorig jaar gelijk hadden: 'Ik heb een fout gemaakt'" https://www.dagelijksesta(...)eb-een-fout-gemaakt/
Heb je haar column gelezen? Het wordt wel heel creatief geïnterpreteerd door de DDS. Maar dat zijn we wel gewend van fascistische blaadjes.
pi_202193071
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 15:18 schreef arie_bc het volgende:
Heb je haar column gelezen?
Nee. Heb je een link?
pi_202193132
quote:
Al die verontwaardiging over joden vergelijkingen van Baudet is een afleidingsmanoeuvre om niet in te hoeven gaan op de onethische kanten van het nu ingevoerde systeem.

Filmpje:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')