abonnement Unibet Coolblue
pi_201828993
Omdat zeeziek ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201829194
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 10:28 schreef Tuindier het volgende:
Ik herken wat je zegt, @:vlindertje89, maar ondanks mijn enorme motivatie en toewijding aan mijn werk (waar het ook echt niet uit een grote pot geld komt) is mijn mantra tegenwoordig toch 'het is maar werk'. Want dat is echt zo.
tja uiteindelijk.. als je overspannen of langdurig eindigt omdat je niet op jezelf hebt gepast toen je een beetje ziek was..
ben je verder van huis.

maar goed.. ik herken het wel... ik werk ook te graag :)
pi_201829291
Volgens mij is alles wel gezegd. Goed op jezelf letten Vlinder :*

En verder ben ik er achter wat het minst leuke is aan een eigen zaak hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 11:12:35 #4
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201829294
@vlindertje89 niemand is onmisbaar. Als jij dood neervalt gaat het project ook verder. Of niet, maar dan zal de wereld ook wel om verder gaan. :)


Das Ludolfs voor gewoon lekker uitzieken. Met een hersenschudding altijd tijd nemen en niet overhaasten hoor ik altijd.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201829358
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij is alles wel gezegd. Goed op jezelf letten Vlinder :*

En verder ben ik er achter wat het minst leuke is aan een eigen zaak hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je het zegt :D Ik moet nog facturen maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201829367
En nu moet ik diverse mensen bellen maar dat kan pas als ik met iemand anders heb overlegd… en die is niet bereikbaar :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201829406
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Goed dat je het zegt :D Ik moet nog facturen maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb je ook gelijk in :Y
pi_201829437
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Daar heb je ook gelijk in :Y
Dus… grijp ze! ~O>
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201829444
@Sarabi een handige spreuk die ik ergens op internet tegenkwam hierover: "return the awkward to sender" -- die mensen die niet betaald hebben, hebben de situatie ongemakkelijk gemaakt, niet jij, dus het is wel zo eerlijk dat je het ongemak nu terug naar hen stuurt door ze eraan te herinneren te betalen.
pi_201829466
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:26 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi een handige spreuk die ik ergens op internet tegenkwam hierover: "return the awkward to sender" -- die mensen die niet betaald hebben, hebben de situatie ongemakkelijk gemaakt, niet jij, dus het is wel zo eerlijk dat je het ongemak nu terug naar hen stuurt door ze eraan te herinneren te betalen.
Mooie O+

En iemand die het oprecht vergeten is voelt het ongemak en gaat betalen. Iemand die er onderuit wil, die voelt het niet. En dan moet je de FOK!knokploeg inzetten :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201829473
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dus… grijp ze! ~O>
:D een vriendelijke reminder is gestuurd

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:26 schreef Tele6 het volgende:
@:Sarabi een handige spreuk die ik ergens op internet tegenkwam hierover: "return the awkward to sender" -- die mensen die niet betaald hebben, hebben de situatie ongemakkelijk gemaakt, niet jij, dus het is wel zo eerlijk dat je het ongemak nu terug naar hen stuurt door ze eraan te herinneren te betalen.
Die ga ik onthouden :Y
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 11:31:00 #12
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201829493
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Goed dat je het zegt :D Ik moet nog facturen maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, vergeet bol.com altijd :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201829532
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Goed dat je het zegt :D Ik moet nog facturen maken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad. 9 van de 10 keer is mail in spam terecht gekomen, zijn mensen op vakantie, of zijn ze gewoon druk. We hebben in al die jaren 1 keer iemand gehad die boos werd na een herinnering. En dat was omdat we een verhaaltje over incassokosten in de mail hadden gezet. Aangezien we verplicht zijn om dat te doen, hebben we daar niets mee gedaan.

Waar ik wel echt nijdig van kan worden is als mensen echt wanbetalers zijn en niets van zich laten horen. Ik ben echt altijd bereid om betalingstermijnen op te schorten of aan termijnbetaling mee te werken. Maar dan moet je wel proactief zijn.

@Sarabi, hoe is het eigenlijk afgelopen met dat jullie je bier niet meer met de post konden verzenden ivm leeftijdscontrole?
Spoilers!
pi_201829560
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dit inderdaad. 9 van de 10 keer is mail in spam terecht gekomen, zijn mensen op vakantie, of zijn ze gewoon druk. We hebben in al die jaren 1 keer iemand gehad die boos werd na een herinnering. En dat was omdat we een verhaaltje over incassokosten in de mail hadden gezet. Aangezien we verplicht zijn om dat te doen, hebben we daar niets mee gedaan.

Waar ik wel echt nijdig van kan worden is als mensen echt wanbetalers zijn en niets van zich laten horen. Ik ben echt altijd bereid om betalingstermijnen op te schorten of aan termijnbetaling mee te werken. Maar dan moet je wel proactief zijn.

@:sarabi, hoe is het eigenlijk afgelopen met dat jullie je bier niet meer met de post konden verzenden ivm leeftijdscontrole?
Ik verwacht inderdaad dat het gevalletjes spamfolder zijn. We gaan het zien :)

We hebben nu voor een duurdere optie gekozen, dan zit er wel leeftijdscontrole bij. Aangezien de verzendskosten al hoog waren leggen we die verhoging zelf bij en berekenen het niet door aan de klant.

Op zich is het niet heel spannend want van de 500 bestellingen zijn er misschien 10 die voor verzenden kiezen.
pi_201829565
Het hoort er ook gewoon bij dat sommige rekeningen nooit betaald worden. Wat je vooral niet moet doen is een (echte) wanbetaler op zijn woord geloven dat er bij de volgende bestelling wel op tijd betaald wordt. Dat gebeurt echt niet. Daar zijn wij te vaak de fout mee in gegaan. Dat we zelfs een incassobureau voor iemand moesten inschakelen en die goedzak van een man van me de volgende keer weer op rekening liet betalen. Meermaals, bij meerdere klanten :(
Spoilers!
pi_201829628
Vraagje! Ik heb ingevroren riblappen gehaald die ik van zaterdag op zondag heb laten ontdooien.
Echter zondag niet toegekomen aan bereiding en de afgelopen dagen niet thuis gegeten.

Zou ik die riblappen, die dus sinds zaterdagavond in de koelkast liggen, vandaag nog kunnen bereiden?
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_201829636
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het hoort er ook gewoon bij dat sommige rekeningen nooit betaald worden. Wat je vooral niet moet doen is een (echte) wanbetaler op zijn woord geloven dat er bij de volgende bestelling wel op tijd betaald wordt. Dat gebeurt echt niet. Daar zijn wij te vaak de fout mee in gegaan. Dat we zelfs een incassobureau voor iemand moesten inschakelen en die goedzak van een man van me de volgende keer weer op rekening liet betalen. Meermaals, bij meerdere klanten :(
Ow dat zou mijn man ook kunnen doen. Ergens misschien een goede eigenschap maar niet als je een eigen zaak hebt.

Met deze mensen hebben we niet eerder emailcontact gehad dus dan verdwijnt zo'n mailtje volgens mij ook eerder in de spamfolder.
En inderdaad zullen we vast wel ooit een echte wanbetaler tegen komen, ook dat hoort er bij.
pi_201829644
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:45 schreef dezomervoorbij het volgende:
Vraagje! Ik heb ingevroren riblappen gehaald die ik van zaterdag op zondag heb laten ontdooien.
Echter zondag niet toegekomen aan bereiding en de afgelopen dagen niet thuis gegeten.

Zou ik die riblappen, die dus sinds zaterdagavond in de koelkast liggen, vandaag nog kunnen bereiden?
Zo lang het niet vreemd ruikt, zou ik dat gewoon doen. Eet smakelijk :9
Spoilers!
pi_201829708
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ow dat zou mijn man ook kunnen doen. Ergens misschien een goede eigenschap maar niet als je een eigen zaak hebt.

Met deze mensen hebben we niet eerder emailcontact gehad dus dan verdwijnt zo'n mailtje volgens mij ook eerder in de spamfolder.
En inderdaad zullen we vast wel ooit een echte wanbetaler tegen komen, ook dat hoort er bij.
Je hebt echt alleen jezelf er mee als je je er erg over opwindt. Geloof mij maar :X Het irritante is in ons geval dat J zich er weer in laat luizen door zo'n welwillende klant en dat ik de zooi op kan ruimen. En hij voelt zich vervolgens schuldig over het feit dat hij wel bij zo iemand over de vloer komt terwijl ik strenge mailtjes stuur. Dat maakt het wel lastig. We hebben er menig conflict over gehad en dat is het echt niet waard.

Er zit nu weer zo'n situatie aan te komen. Een klant betaalt zijn telefoonrekeningen niet. Volgens onze voorwaarden mogen wij zijn telefonie opschorten. Maar volgens jurisprudentie mag dat niet disproportioneel zijn. Aangezien dit om een zorgverlener gaat en er zonder telefoon een hoop patiënten de dupe worden, is opschorten van telefonie in dit geval wel disproportioneel. Maar ja, het zal wel goedkomen uiteindelijk. We moeten alleen even nog strenger doen. Of zeggen dat hij maar een andere leverancier zoekt, dan zijn we van de kosten af.
Spoilers!
pi_201829754
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waar ik wel echt nijdig van kan worden is als mensen echt wanbetalers zijn en niets van zich laten horen. Ik ben echt altijd bereid om betalingstermijnen op te schorten of aan termijnbetaling mee te werken. Maar dan moet je wel proactief zijn.

Behoorlijk onfatsoenlijk wanneer je dat niet aankaart voor je de dienst afneemt :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201829815
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Behoorlijk onfatsoenlijk wanneer je dat niet aankaart voor je de dienst afneemt :Y
Ja echt. Ik voel me zo enorm in de maling genomen door dat soort mensen. Het voelt enorm persoonlijk. Is het niet natuurlijk, sommige mensen zijn gewoon hufters. Of durven oprecht geen contact op te nemen omdat ze diep in de shit zitten. Maar het voelt toch alsof we misbruik van ons hebben laten maken.
Spoilers!
pi_201829834
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja echt. Ik voel me zo enorm in de maling genomen door dat soort mensen. Het voelt enorm persoonlijk. Is het niet natuurlijk, sommige mensen zijn gewoon hufters. Of durven oprecht geen contact op te nemen omdat ze diep in de shit zitten. Maar het voelt toch alsof we misbruik van ons hebben laten maken.
Zij hebben misbruik van jullie gemaakt. Of jullie daar iets aan hadden kunnen veranderen is natuurlijk een tweede. Je kiest een bepaalde manier van bedrijfsvoering en welke je ook kiest, daar kleven risico's aan...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201829859
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Zij hebben misbruik van jullie gemaakt. Of jullie daar iets aan hadden kunnen veranderen is natuurlijk een tweede. Je kiest een bepaalde manier van bedrijfsvoering en welke je ook kiest, daar kleven risico's aan...
Dat klopt helemaal. Gelukkig gaat het in 99% van de gevallen uitstekend.
Spoilers!
pi_201830145
Even een vraagje tussendoor.
Hoe lang zouden jullie dit gerecht in de koelkast bewaren?

https://uitpaulineskeuken(...)schotel#ingredienten
pi_201830150
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:28 schreef Sarabi het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Hoe lang zouden jullie dit gerecht in de koelkast bewaren?

https://uitpaulineskeuken(...)schotel#ingredienten
Als het op tijd teruggekoeld is 2 dagen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201830169
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:28 schreef Sarabi het volgende:
Even een vraagje tussendoor.
Hoe lang zouden jullie dit gerecht in de koelkast bewaren?

https://uitpaulineskeuken(...)schotel#ingredienten
2-3 dagen.
Spoilers!
pi_201830209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Als het op tijd teruggekoeld is 2 dagen.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
2-3 dagen.
Thanks ^O^ dan ga ik vanavond alvast aan de slag.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 12:58:37 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201830545
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201830555
En weer een goeie anderhalf uur echt 'gewerkt' en ook nog productief geweest. Fijn gevoel.
En 1 keer NEE gezegd op de vraag: zou je even willen inloggen voor de telefoon?
:+ :W

Op weg naar huis kletsen met collegadin op de gang O+ en via park en vogels. Zó fijn!
pi_201830602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:58 schreef Barreltje het volgende:
Mooi topic voor jou @:Lucky_Strike

MLN / Inwecken, gebeurt dat nog?

:+
Ik heb wel last van de contaminatie bij dit topic.
pi_201830659
Inwecken :'(
Spoilers!
pi_201830784
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 12:59 schreef Blues het volgende:
En weer een goeie anderhalf uur echt 'gewerkt' en ook nog productief geweest. Fijn gevoel.
En 1 keer NEE gezegd op de vraag: zou je even willen inloggen voor de telefoon?
:+ :W

Op weg naar huis kletsen met collegadin op de gang O+ en via park en vogels. Zó fijn!
Wat een lekker gevoel zeker?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201831006
Mail van werk.nl met vacatures. Ik moest de link openen wat ze bedoelen:
Service assistent (verkoper)
Medewerker onderhoud werkplekken,(schoonmaker)
We have far more in common than that which devides us..
pi_201831066
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Mail van werk.nl met vacatures. Ik moest de link openen wat ze bedoelen:
Service assistent (verkoper)
Medewerker onderhoud werkplekken,(schoonmaker)
wow
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201831136
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:14 schreef Kaatje1 het volgende:


Wat een lekker gevoel zeker?
Ja vooral dat ik nu 3 of 4 totaal verschillende klussen deed, nadat ik ze eerst voor mezelf op een lijstje had geschreven. Met ook na 2 dingen het woordje pauze erbij geschreven.
Tip van teletubbieland.
Fantastisch. Je doet maar 1 klus tegelijk en je zet een krul na gedaan en je gaat met een goed gevoel naar huis O+
pi_201831151
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Mail van werk.nl met vacatures. Ik moest de link openen wat ze bedoelen:
Service assistent (verkoper)
Medewerker onderhoud werkplekken,(schoonmaker)
Nee zeg, wie verzint dit bij het uwv. Moet je alles aanpakken nee toch 🙈
pi_201831162
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:41 schreef Blues het volgende:
Ja vooral dat ik nu 3 of 4 totaal verschillende klussen deed, nadat ik ze eerst voor mezelf op een lijstje had geschreven. Met ook na 2 dingen het woordje pauze erbij geschreven.
Tip van teletubbieland.
Fantastisch. Je doet maar 1 klus tegelijk en je zet een krul na gedaan en je gaat met een goed gevoel naar huis O+
Oh, dat vind ik wel een goede tip eigenlijk! De pauzemomenten op je te doen lijstje zetten :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201831173
Ja he, nooit aan gedacht *O*
pi_201831175
Ik ga boodschappen brengen aan iemand die over de telefoon niet kan ophouden met hoesten. De pcr test was negatief voor covid. Ik vertrouw het voor geen meter :X En ik wil sowieso niet zoals zij hoesten. Dus ik heb gezegd dat ik een mondkapje op doe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201831187
Yup verstandig!!
pi_201831200
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Nee zeg, wie verzint dit bij het uwv. Moet je alles aanpakken nee toch 🙈
Nee, ik krijg iedere week een overzicht met alle nieuwe vacatures. Daar staat echt van alles en nog wat op. Dus ook docenten/artsen/heftruckchauffeurs. Maar ik moet regelmatig even opzoeken wat je gaat doen _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_201831206
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:33 schreef Kaatje1 het volgende:
Mail van werk.nl met vacatures. Ik moest de link openen wat ze bedoelen:
Service assistent (verkoper)
Medewerker onderhoud werkplekken,(schoonmaker)
WAcht maar tot ze je er voor gaan bellen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201831213
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
WAcht maar tot ze je er voor gaan bellen O+
Heb mijn telefoonnummer uitgevinkt
We have far more in common than that which devides us..
pi_201831243
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb mijn telefoonnummer uitgevinkt
Cleeeever :D

Ik had er -ronde 1- een paar onduidelijke mompel telefoontjes voor nodig :') :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201831359
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
WAcht maar tot ze je er voor gaan bellen O+
:B
pi_201831589
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 13:41 schreef Blues het volgende:

[..]
Ja vooral dat ik nu 3 of 4 totaal verschillende klussen deed, nadat ik ze eerst voor mezelf op een lijstje had geschreven. Met ook na 2 dingen het woordje pauze erbij geschreven.
Tip van teletubbieland.
Fantastisch. Je doet maar 1 klus tegelijk en je zet een krul na gedaan en je gaat met een goed gevoel naar huis O+
Zoiets doe ik ook. Ik bepaal op die lijst alvast de volgorde van de werkzaamheden zodat ik een goede mix heb van wel/geen computerwerk. Ik zet er ook douchen, lunchen en avondeten voorbereiden op. Als ik de spullen voor mijn avondeten in de middag al klaar zet en soms snij, wordt er beduidend vaker gekookt.

Ik kan heel goed multitasken. Maar ik krijg er hoofdpijn voor. Vandaar dus die lijst. En dat gaat best wel goed eigenlijk.
Spoilers!
pi_201831754
ik zet bij thuiswerken ook pauzes op mijn to-do-lijst :Y En ook sullige dingen die veel tijd kosten, zoals mail checken. En sporten zet ik tegenwoordig ook in mijn agenda. Helpt enorm.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201831803
Ik heb dagelijks wel een lijstje van werkdingen die ik moet doen. Huishoudelijke dingen die ik vaak vergeet komen in mijn agenda.
Pauzes… die staan daar niet bij. Vandaar dus ik nu zit te lunchen :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201831928
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb dagelijks wel een lijstje van werkdingen die ik moet doen. Huishoudelijke dingen die ik vaak vergeet komen in mijn agenda.
Pauzes… die staan daar niet bij. Vandaar dus ik nu zit te lunchen :')
Ik ga nu douchen, daarna lunchen :D
Spoilers!
pi_201831950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:34 schreef Clubsoda het volgende:
ik zet bij thuiswerken ook pauzes op mijn to-do-lijst :Y En ook sullige dingen die veel tijd kosten, zoals mail checken. En sporten zet ik tegenwoordig ook in mijn agenda. Helpt enorm.
Die Balea dagcreme gevoelige huid in dat potje is fijn zeg! Bedankt voor de tip. Hij is goedkoop, plasticvrij, vegan en fijn in gebruik O+ Beter kan gewoon niet.

Heb jij die foto van jouw groene (?) muur en dat toffe behang nog ergens? Ik vond dat supertof en ik moet in actie komen met kleuren en behang enzo want er komt misschien een schilder in januari/februari.
Spoilers!
pi_201832053
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die Balea dagcreme gevoelige huid in dat potje is fijn zeg! Bedankt voor de tip. Hij is goedkoop, plasticvrij, vegan en fijn in gebruik O+ Beter kan gewoon niet.

Heb jij die foto van jouw groene (?) muur en dat toffe behang nog ergens? Ik vond dat supertof en ik moet in actie komen met kleuren en behang enzo want er komt misschien een schilder in januari/februari.
Wat een heerlijke random quote O+ Fijn dat de creme je bevalt!



https://www.kleurmijninte(...)h-modern/95750_3408/

En daarbij hebben we Flexa Denim Drift, dat is exact dezelfde kleur blauw.

I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201832121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die Balea dagcreme gevoelige huid in dat potje is fijn zeg! Bedankt voor de tip. Hij is goedkoop, plasticvrij, vegan en fijn in gebruik O+ Beter kan gewoon niet.

Heb jij die foto van jouw groene (?) muur en dat toffe behang nog ergens? Ik vond dat supertof en ik moet in actie komen met kleuren en behang enzo want er komt misschien een schilder in januari/februari.
Noodweer onderweg naar Middelburg. Eerst wondco op poli en even lekker geroddeld over vroegüh met de dokt-ass. >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben dus niet de enige met een gedetailleerd todo lijstje.
w/
@Lucky_Strike. Claudiax is ook briljant met suggesties qua kleuren etc.

Ha nog een rooie bui 8)7
Ben ik blij, dat wij niet morgen rijden.
pi_201832132
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 14:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zoiets doe ik ook. Ik bepaal op die lijst alvast de volgorde van de werkzaamheden zodat ik een goede mix heb van wel/geen computerwerk. Ik zet er ook douchen, lunchen en avondeten voorbereiden op. Als ik de spullen voor mijn avondeten in de middag al klaar zet en soms snij, wordt er beduidend vaker gekookt.

Ik kan heel goed multitasken. Maar ik krijg er hoofdpijn voor. Vandaar dus die lijst. En dat gaat best wel goed eigenlijk.
Wat goed zeg!

Ik doe het alleen op werk. Want anders tuin ik weer in oud gedrag, als in alles tegelijk doen + nog meer erbij pakken wat er nog ligt en half overspannen naar huis gaan en er later achterkomen dat er ook nog fouten zijn gemaakt 8)7 :X
pi_201832173
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:06 schreef AnneX het volgende:

[..]
Noodweer onderweg naar Middelburg. Eerst wondco op poli en even lekker geroddeld over vroegüh met de dokt-ass. >:)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ben dus niet de enige met een gedetailleerd todo lijstje.
w/
@:Lucky_Strike. Claudiax is ook briljant met suggesties qua kleuren etc.

Ha nog een rooie bui 8)7
Ben ik blij, dat wij niet morgen rijden.
Sterkte samen en hopelijk is t ook 'leuk' met de overnachtingen al is de aanleiding verdrietig. :*
pi_201832438
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat een heerlijke random quote O+ Fijn dat de creme je bevalt!

[ afbeelding ]

https://www.kleurmijninte(...)h-modern/95750_3408/

En daarbij hebben we Flexa Denim Drift, dat is exact dezelfde kleur blauw.

[ afbeelding ]
Ik neem me al weken voor om je hier eens over aan te schieten :D

Bedankt, het is prachtig. Ik had iets groeners in mijn hoofd. En nou weet ik niet bij wie ik het zag dus wie moet ik nou na-apen ;(
Spoilers!
pi_201832564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik neem me al weken voor om je hier eens over aan te schieten :D

Bedankt, het is prachtig. Ik had iets groeners in mijn hoofd. En nou weet ik niet bij wie ik het zag dus wie moet ik nou na-apen ;(
Misschien een voorbeeld van @Claudia_x? Als ik ooit m'n huis zou willen laten inrichten en onbeperkt budget had zou ik haar vragen
We have far more in common than that which devides us..
pi_201833448
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik neem me al weken voor om je hier eens over aan te schieten :D

Bedankt, het is prachtig. Ik had iets groeners in mijn hoofd. En nou weet ik niet bij wie ik het zag dus wie moet ik nou na-apen ;(
Mijn petrol van toen je kwam kijken *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 20 oktober 2021 @ 16:55:04 #58
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201833478
Boodschappen doen..
Kunnen kiezen tussen 1 kilo of .. 1.5 kilo bieten...

8)7

Iemand nog een bietjes recept?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201833490
Links rijden in de UK vond ik niet zo lastig (op het idee van rotondes na, maar in de praktijk gaat dat toch vanzelf). In Namibië was het veeeeeeeeeel moeilijker. Als je op een zandweg na dagen voor het eerst weer eens een tegenligger treft, denk er dan maar eens aan om naar *links* uit te wijken. Goddank was de tegenligger een rechtsrijder :') dus die dook ook naar de verkeerde kant.
PS: Op Namibische zandpaden rij je makkelijk 80km/u. Je mag niet harder dan 130 meen ik me te herinneren.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201833494
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:55 schreef Barreltje het volgende:
Boodschappen doen..
Kunnen kiezen tussen 1 kilo of .. 1.5 kilo bieten...

8)7

Iemand nog een bietjes recept?
https://brendakookt.nl/20(...)n-crispy-geitenkaas/
Deze ga ik vrijdag proberen
pi_201833514
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:55 schreef Barreltje het volgende:
Boodschappen doen..
Kunnen kiezen tussen 1 kilo of .. 1.5 kilo bieten...

8)7

Iemand nog een bietjes recept?
Schillen
Blokjes
20 min koken in krap water
Afgieten en uit laten stomen
Augurken in blokjes
Een door ander
Klaar
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:00:32 #62
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201833541
Bietenburger :9
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:00:57 #63
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201833547
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:55 schreef Barreltje het volgende:
Boodschappen doen..
Kunnen kiezen tussen 1 kilo of .. 1.5 kilo bieten...

8)7

Iemand nog een bietjes recept?
Rode bieten/krootjes?
Die koop ik gaar, maar je kan zo ook gaar koken, af laten koelen, en dan met wat Citroensap of Azijn als salade serveren, met een rauw uitje en wat augurk, of je kan er Borsch van koken, maar dat heb ik nog niet gedaan.
pi_201833578
Vandaag neem ik mijn eigen advies aan en heb ik een rustig-aan dagje op het werk. De stoof/soep van linzen, peen, bleekselderij, aardappel, k.look, ui en palmkool is al klaar en er staat een tomatensaus voor morgen te pruttelen :9.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:17:25 #65
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201833701
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:00 schreef gcjoel het volgende:
Bietenburger :9
Daar zijn ze idd nu voor gekocht.. maar das geen 1.5 kilo _O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201833783
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Daar zijn ze idd nu voor gekocht.. maar das geen 1.5 kilo _O-
Hasselbackbieten uit Flavour :9~ En we lustten niet eens bieten voor we dat aten.

Ik ging net naar de cesartherapeut en ze praat net als jij. Zo raar, ik heb nooit iemands voice double ontmoet.
Spoilers!
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:30:04 #67
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201833810
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:17 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Daar zijn ze idd nu voor gekocht.. maar das geen 1.5 kilo _O-
Zoetzuur inmaken en later opeten met vissticks :9
pi_201833823
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hasselbackbieten uit Flavour :9~ En we lustten niet eens bieten voor we dat aten.

Ik ging net naar de cesartherapeut en ze praat net als jij. Zo raar, ik heb nooit iemands voice double ontmoet.
O+ Cesar O+

Spreekt het je aan?
pi_201833843
Cesar :{w Nee, dat is flauw, de laatste heeft me prima geholpen (dat was ook met hoofdpijn klachten Lucky). Maar ik denk dat ik beter af was geweest als ze van me af waren gebleven vroeger.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201833855
Poeh. Ik lees net een nieuwsbericht dat eindelijk de rechtzaak gevoerd is aangaande de vondst van illegaal vuurwerk kleine 2 jaar geleden. Dat bericht was toen volledig zonder details alleen dat er 2000 kg in een woonwijk was gevonden. Er is enorm gespeculeerd over waar dan precies.
Ik heb altijd een onderbuikgevoel gehad.

De man woonde om de hoek van ons oude huis (over 3 maand wonen we hier 3 jaar), daar had hij iets minder dan de helft liggen. De andere helft lag in een garagebox, naast een basisschool. Straatnaam wordt genoemd in het bericht.

Wie wil raden waar dit is?

Ik geef een hint:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201833870
Wat een eng idee joh. We waren hartstikke dood geweest als dat fout was gegaan. :X
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201833928
quote:
2s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:34 schreef Lonaa het volgende:
Wat een eng idee joh. We waren hartstikke dood geweest als dat fout was gegaan. :X
Doodeng.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:44:53 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201833973
quote:
2s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:33 schreef Lonaa het volgende:
Poeh. Ik lees net een nieuwsbericht dat eindelijk de rechtzaak gevoerd is aangaande de vondst van illegaal vuurwerk kleine 2 jaar geleden. Dat bericht was toen volledig zonder details alleen dat er 2000 kg in een woonwijk was gevonden. Er is enorm gespeculeerd over waar dan precies.
Ik heb altijd een onderbuikgevoel gehad.

De man woonde om de hoek van ons oude huis (over 3 maand wonen we hier 3 jaar), daar had hij iets minder dan de helft liggen. De andere helft lag in een garagebox, naast een basisschool. Straatnaam wordt genoemd in het bericht.

Wie wil raden waar dit is?

Ik geef een hint:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit had niets / iets van doen ook met die aanhanger met vuurwerk die plof deed?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:45:24 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201833980
Oow en na alle geklets over adventskalenders bestelde ik net die van Rituals, om cadeau te doen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:46:07 #75
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201833985
quote:
2s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:34 schreef Lonaa het volgende:
Wat een eng idee joh. We waren hartstikke dood geweest als dat fout was gegaan. :X
Jouw dorp heeft al zo'n fijn trackrecord als het gaat om vuurwerk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201833999
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:44 schreef fietsie het volgende:

[..]
En dit had niets / iets van doen ook met die aanhanger met vuurwerk die plof deed?
Nee, dat was _ook_ in de buurt maar die stond 3 straten de andere kant op, bij ons oude huis. :X
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:47:52 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201834001
quote:
2s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nee, dat was _ook_ in de buurt maar die stond 3 straten de andere kant op, bij ons oude huis. :X
Oow maar niet dezelfde pipo?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 17:47:52 #78
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201834002
quote:
2s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:34 schreef Lonaa het volgende:
Wat een eng idee joh. We waren hartstikke dood geweest als dat fout was gegaan. :X
As is verbrande turf ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201834018
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
As is verbrande turf ;)
Ja, gelijk heb je hoor. :Y

Die garageboxen hebben soberso slecht karma. 13 jaar geleden vonden ze er een babylijkje. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:49:49 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201834027
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]
As is verbrande turf ;)
Juh maar ondanks Dora's aanzienlijke wingspan zal ze vast niet kunnen vliegen met die oren...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:50:01 #81
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201834029
Ik verbaas me er eerlijk gezegd over dat vuurwerk nog steeds legaal is. Overal gelden de meest strikte milieueisen aan, huizenbouw loopt spaak omdat er teveel stikstof bij vrij zou komen, maar ieder jaar mag er vele vele tonnen aan zwavel, nitraten, metaalverbindingen en fijnstof worden geproduceerd omdat het zo leuk knalt en lichtjes geeft. Ik zie ieder jaar weer de mensen hier vuurwerk komen hamsteren en het gros daarvan, hoe zal ik het netjes zeggen, zit in de laagste inkomensklassen.
pi_201834038
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:47 schreef fietsie het volgende:

[..]
Oow maar niet dezelfde pipo?
Nee, die aanhanger bevatte geen vuurwerk, maar was leeg. Iemand heeft daar brandend illegaal vuurwerk opgegooid, dat ontplofte en dat leverde een dode op.

Kan natuurlijk wel zijn dat dat vuurwerk bij die tjappie gekocht is die dus 3 straten verderop woonde.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 17:55:22 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201834070
Blijft narigheid, mensen die dat soort spul verstoppen omdat handel erin lonend is
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201834072
Gatver Lonaa :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201834091
Tevens vind ik het een intens kutmoment, om kind na een fijne halve vakantie weer te moeten uitzwaaien en in een leeg huis te blijven met overal nog zijn frummels -O- Goed, ik ga de zinnen maar eens even verzetten.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 17:59:53 #86
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201834115
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:55 schreef fietsie het volgende:
Blijft narigheid, mensen die dat soort spul verstoppen omdat handel erin lonend is
Legaliseren dan maar :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201834211
Bah @Lonaa zo’n eng idee. Hierachter is ook zo’n wij waar ze veel “bewaren”. Vorig jaar op 1 plek 500kg cobra’s en verderop kwam er zelfs zo’n opruim bus van de politie
We have far more in common than that which devides us..
pi_201834234
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Bah @:Lonaa zo’n eng idee. Hierachter is ook zo’n wij waar ze veel “bewaren”. Vorig jaar op 1 plek 500kg cobra’s en verderop kwam er zelfs zo’n opruim bus van de politie
Ja, naja, dat zal in deze wijk ook wel zo zijn ja. Er woont wel "dat type" volk.
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 18:15:33 #89
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201834330
Hier is alweer onenigheid over het Carbidschieten.

Als je dat zou willen doen moet je voor 1 november de (gratis) vergunning aanvragen, en de diep-Friezen en jongeren vinden dat onaanvaardbaar, dat er een vergunning nodig is c.q. zo lang van te voren al moeten weten wat je die dag wilt gaan doen .....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 20 oktober 2021 @ 18:16:05 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201834335
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hasselbackbieten uit Flavour :9~ En we lustten niet eens bieten voor we dat aten.

Ik ging net naar de cesartherapeut en ze praat net als jij. Zo raar, ik heb nooit iemands voice double ontmoet.
net als ik?? :o hoe dan qua toon of tempo of of of??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 20 oktober 2021 @ 18:17:04 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201834354
Identieke Barbabbel :Y
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201834506
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:17 schreef fietsie het volgende:
Identieke Barbabbel :Y
_O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_201834537
quote:
7s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 16:55 schreef sigme het volgende:
Links rijden in de UK vond ik niet zo lastig (op het idee van rotondes na, maar in de praktijk gaat dat toch vanzelf). In Namibië was het veeeeeeeeeel moeilijker. Als je op een zandweg na dagen voor het eerst weer eens een tegenligger treft, denk er dan maar eens aan om naar *links* uit te wijken. Goddank was de tegenligger een rechtsrijder :') dus die dook ook naar de verkeerde kant.
PS: Op Namibische zandpaden rij je makkelijk 80km/u. Je mag niet harder dan 130 meen ik me te herinneren.
Op de zandwegen mag je volgens mij niet harder dan 80.
Met reden, echt onmeunig kut als je daar niet in een 4wheeldrive rijdt en 1 van je wielen blijft hangen in een bak zand. De spin en slip en bots en schrik zijn dan niet van de lucht. Da's met meer dan 80 vast nog veel minder leuk :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201834617
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:15 schreef fietsie het volgende:
Hier is alweer onenigheid over het Carbidschieten.

Als je dat zou willen doen moet je voor 1 november de (gratis) vergunning aanvragen, en de diep-Friezen en jongeren vinden dat onaanvaardbaar, dat er een vergunning nodig is c.q. zo lang van te voren al moeten weten wat je die dag wilt gaan doen .....

:D
Geboren protestanten!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201834628
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:57 schreef Clubsoda het volgende:
Tevens vind ik het een intens kutmoment, om kind na een fijne halve vakantie weer te moeten uitzwaaien en in een leeg huis te blijven met overal nog zijn frummels -O- Goed, ik ga de zinnen maar eens even verzetten.
Neem een lekker gin tonicje met het vrouwtje. Dat helpt vast beter dan Roosvicee :*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201834700
Oh jongens, Vivera kaasschnitzels zijn zo lekker O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201834736
Ik heb dat atm met mijn lenteuisoep O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201834914
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Neem een lekker gin tonicje met het vrouwtje. Dat helpt vast beter dan Roosvicee :*
:* Deel van het probleem is dat het vrouwtje er niet is. Met zn tweeën kun je genieten van de tweezaamheid, zoals de Duitsers zeggen, maar alleen is het meer ehm.. eenzaam ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Clubsoda op 20-10-2021 22:48:10 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201834973
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Op de zandwegen mag je volgens mij niet harder dan 80.
Met reden, echt onmeunig kut als je daar niet in een 4wheeldrive rijdt en 1 van je wielen blijft hangen in een bak zand. De spin en slip en bots en schrik zijn dan niet van de lucht. Da's met meer dan 80 vast nog veel minder leuk :'(
100 dan.


Even spitten in oude foto's O+. Vroeger was ik jong :D

SPOILER: me, myself and I
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201834999
Wanneer waren jullie daar? Ik in 2001
We have far more in common than that which devides us..
pi_201835054
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer waren jullie daar? Ik in 2001
2003: naar de Noordkaap, Kaap de Goede Hoop, koop van ons pied-a-terre én aanschaf van ons land in Drenthe.
Alsmede het jaar dat ik werd wegbezuinigd bij m'n vaste baan waar ik 10 jaar gewerkt had.

Het was een veelbewogen jaar :+. Uiteindelijk alles positief.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201835156
quote:
7s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:06 schreef sigme het volgende:

[..]
2003: naar de Noordkaap, Kaap de Goede Hoop, koop van ons pied-a-terre én aanschaf van ons land in Drenthe.
Alsmede het jaar dat ik werd wegbezuinigd bij m'n vaste baan waar ik 10 jaar gewerkt had.

Het was een veelbewogen jaar :+. Uiteindelijk alles positief.
Nou zeg dat wel. Waren julie allen in ZA en Namibië of ook Zimbabwe en Botswana?
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 20 oktober 2021 @ 19:15:03 #103
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201835172
ik zat nog steeds met de UK in mn hoofd en had echt een :? bij de foto's 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201835212
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nou zeg dat wel. Waren julie allen in ZA en Namibië of ook Zimbabwe en Botswana?
ZA en Namibië. In Kaapstad een auto gehuurd en die weer ingeleverd in Windhoek.
Ik vond het allemaal prachtig, maar veel leek in verval, niet in opbouw.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201835260
quote:
7s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:17 schreef sigme het volgende:

[..]
ZA en Namibië. In Kaapstad een auto gehuurd en die weer ingeleverd in Windhoek.
Ik vond het allemaal prachtig, maar veel leek in verval, niet in opbouw.
Ik vond het ook schitterend (muv mijn tentgenote), maar oost Afrika staat toch net iets hoger op mijn favorieten lijstje
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 20 oktober 2021 @ 19:25:49 #106
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201835310
quote:
7s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:17 schreef sigme het volgende:

[..]
ZA en Namibië. In Kaapstad een auto gehuurd en die weer ingeleverd in Windhoek.
Ik vond het allemaal prachtig, maar veel leek in verval, niet in opbouw.
De enige opbouw vindt toch plaats daar waar chinezen de grondstoffen goedkoop komen ophalen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201835447
Avond!
Wij gaan zo nog even langs schoonouders. Aten zojuist pompoensoep :9

Toffe foto's @sigme O+

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 07:16 schreef minilot het volgende:

[..]
Dit :Y Duimen voor de bezichtiging! *O*
Ik vrees dat het een beetje kansloos wordt. Het huis is binnen een dag al 60x bewaard en we kregen een tijdsslot op maandag. Om 13:40 uur, dus ik denk dat we mooi mogen aansluiten in de rij. Waarschijnlijk veel Amsterdammers die uit de stad wegtrekken en wel in een buitenwijk van Zeist willen wonen. (Dat kwam bij de vorige bezichtiging ter sprake met de makelaar). En dus flink kunnen overbieden. :')

Maar goed, nooit geschoten is altijd mis, een brutaal mens heeft de halve wereld, et cetera et cetera ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 09:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Vanmiddag wel even op bezoek bij vrienden. Voel me een beetje schuldig maar kan hem toch niet 24/7 in de gaten houden.
Kun je ook niet, niet schuldig over voelen hoor :*
  woensdag 20 oktober 2021 @ 19:55:04 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201835851
Ik zit ouderwets te stomen met rhinocaps

zalig.

burn mudderfukkerburn in de neus.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 20 oktober 2021 @ 19:56:51 #109
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201835894
Zag net restaurant De Nieuwe Winkel bij binnenste buiten op tv, ik dacht: oeh daar kunnen we wel weer eens heen.
Is gewoon vol tot en met maart ;(
Te hip!
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 20:10:38 #110
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201836230
Weet iemand waar je een volledige lijst kunt vinden hoeveel invoerheffing je moet betalen bij import van buiten de EU?

Een fotocamera hoort blijkbaar niet bij de dertien meest voorkomende categoriën.
https://www.belastingdien(...)oer_internetaankopen
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201836453
Toffe foto's sig O+

Sterkte met de mudderfukkerfietsneus.

Ik had nog een zonsondergang van mijn strand O+
Via de webcam van de reddingsbrigade.. ik was daar dus niet selluf, maar het kleurde hier zoooo mooi gelig dat ik die webcam dan ff 'aanzet'. Kijk dan O+ O+

  woensdag 20 oktober 2021 @ 20:27:40 #112
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201836682
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:10 schreef derLudolf het volgende:
Weet iemand waar je een volledige lijst kunt vinden hoeveel invoerheffing je moet betalen bij import van buiten de EU?

Een fotocamera hoort blijkbaar niet bij de dertien meest voorkomende categoriën.
https://www.belastingdien(...)oer_internetaankopen
Alleen de BTW
https://www.belastingdien(...)ven/rekenvoorbeelden

Totdat blijkt dat deze camera meer dan 30 minuten film kan opnemen. Dan is het geen foto- maar een videocamera met GN-code 8525 8091 en 2,5 procent invoerrecht.

https://www.evofenedex.nl(...)moeilijke-combinatie
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 20:31:42 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201836742
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Alleen de BTW
https://www.belastingdien(...)ven/rekenvoorbeelden

Totdat blijkt dat deze camera meer dan 30 minuten film kan opnemen. Dan is het geen foto- maar een videocamera met GN-code 8525 8091 en 2,5 procent invoerrecht.

https://www.evofenedex.nl(...)moeilijke-combinatie
Alleen de btw in dat rekenvoorbeeld is toch omdat ie onder de ¤150 is?

Edit: in de andere link hebben ze het specifiek over digitaal, maakt dat nog weer verschil?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 20 oktober 2021 @ 20:41:42 #114
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201836908
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Alleen de btw in dat rekenvoorbeeld is toch omdat ie onder de ¤150 is?

Edit: in de andere link hebben ze het specifiek over digitaal, maakt dat nog weer verschil?
IK heb geen idee heb het ook maar voor je gegoegeld. Wat voor een camera wil je kopen?
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 20:48:23 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201837037
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
IK heb geen idee heb het ook maar voor je gegoegeld. Wat voor een camera wil je kopen?
De code is 9006 5900 00 volgens mij
Zou om een Fujifilm GSW 680 gaan.

Maar dan moet je allemaal nog dingen invullen waar ik geen verstand van heb.

Ze worden voor diverse prijzen aangeboden, maar ik heb ¤900 ingevuld (inclusief verzenden) en een gewicht van 1500 gram.

Wat is een preferentiecode?

https://tarief.douane.nl/(...)taric/duty/calculate
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201837163
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:55 schreef fietsie het volgende:
Ik zit ouderwets te stomen met rhinocaps

zalig.

burn mudderfukkerburn in de neus.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 20 oktober 2021 @ 21:13:36 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_201837605
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik verbaas me er eerlijk gezegd over dat vuurwerk nog steeds legaal is. Overal gelden de meest strikte milieueisen aan, huizenbouw loopt spaak omdat er teveel stikstof bij vrij zou komen, maar ieder jaar mag er vele vele tonnen aan zwavel, nitraten, metaalverbindingen en fijnstof worden geproduceerd omdat het zo leuk knalt en lichtjes geeft. Ik zie ieder jaar weer de mensen hier vuurwerk komen hamsteren en het gros daarvan, hoe zal ik het netjes zeggen, zit in de laagste inkomensklassen.
Verbieden is duur. Heel duur. De staat loopt btw in invoerheffingen mis. De vergunningen moeten afgekocht worden. En de investeringen van de handelaren moeten vergoed worden.
Een sterfhuis constructie duurt langer, maar is heel veel goedkoper. En geeft minder weerstand van het afsteek volk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201837693
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:13 schreef z80 het volgende:

Verbieden is duur. Heel duur. De staat loopt btw in invoerheffingen mis. De vergunningen moeten afgekocht worden. En de investeringen van de handelaren moeten vergoed worden.
Een sterfhuis constructie duurt langer, maar is heel veel goedkoper. En geeft minder weerstand van het afsteek volk.
Sterfhuis constructie? Vuurwerk is volgens mij alleen maar steeds populairder geworden in Nederland :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201837713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 20:18 schreef Blues het volgende:
Toffe foto's sig O+

Sterkte met de mudderfukkerfietsneus.

Ik had nog een zonsondergang van mijn strand O+
Via de webcam van de reddingsbrigade.. ik was daar dus niet selluf, maar het kleurde hier zoooo mooi gelig dat ik die webcam dan ff 'aanzet'. Kijk dan O+ O+

[ afbeelding ]
Wow, live een prachtige zonsondergang meekijken O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 20 oktober 2021 @ 21:21:11 #120
63722 z80
I fink you freaky
pi_201837800
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Sterfhuis constructie? Vuurwerk is volgens mij alleen maar steeds populairder geworden in Nederland :o
Bepaald knalwerk mag al niet meer. Volgende stap zal zijn kleine pijltjes. Blijft langzaamaan enkel het sierspul over.
Als gelijktijdig met de afbouw en duurder maken van het sierspul goed en mooi professioneel vuurwerk wordt afgestoken krijg je een verschuiving.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201838121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:21 schreef z80 het volgende:

[..]
Bepaald knalwerk mag al niet meer. Volgende stap zal zijn kleine pijltjes. Blijft langzaamaan enkel het sierspul over.
Als gelijktijdig met de afbouw en duurder maken van het sierspul goed en mooi professioneel vuurwerk wordt afgestoken krijg je een verschuiving.
Behalve dan die hele hordes klapharken en natte tosti's die de grenzen overgaan om daar auto's vol illegaal vuurwerk te kopen omdat zE oNs AlLeS aL aFpAkKen.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 21:39:58 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201838209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:21 schreef z80 het volgende:

[..]
Bepaald knalwerk mag al niet meer. Volgende stap zal zijn kleine pijltjes. Blijft langzaamaan enkel het sierspul over.
Als gelijktijdig met de afbouw en duurder maken van het sierspul goed en mooi professioneel vuurwerk wordt afgestoken krijg je een verschuiving.
Kleine pijltjes, Romeinse kaarsen en mortierpotten (klinkt erger dan het is. Een buisje waaruit een schot van een sierpot komt met tamelijk luide knal) zijn al verboden ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 21:43:07 #123
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201838283
quote:
2s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Behalve dan die hele hordes klapharken en natte tosti's die de grenzen overgaan om daar auto's vol illegaal vuurwerk te kopen omdat zE oNs AlLeS aL aFpAkKen.
Uhm, voor het geval van Duitsland: enige reden waarom het illegaal kan zijn is het ontbreken van een Nederlandse gebruiksaanwijzing. En mogelijk het maximale gewicht per auto. :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 20 oktober 2021 @ 21:51:15 #124
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201838476
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Uhm, voor het geval van Duitsland: enige reden waarom het illegaal kan zijn is het ontbreken van een Nederlandse gebruiksaanwijzing. En mogelijk het maximale gewicht per auto. :)
Ja zeg mag ik nou ook al niet meer per auto reizen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 21:54:27 #125
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201838535
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja zeg mag ik nou ook al niet meer per auto reizen?
Mag hoor, mits je minder dan 25kg vuurwerk in het voertuig hebt :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201838558
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:17 schreef Isabeau het volgende:


Wow, live een prachtige zonsondergang meekijken O+
Ik kijk regelmatig. Voor de zonsopkomsten en ondergangen. Of om te kijken of het erg druk is of zo :D

https://reddingsbrigade-bloemendaal.nl/beachcam/

Draait een heel eind van links naar rechts langs het strand.

Nu zie je zo mooi de golven in het donker O+
  woensdag 20 oktober 2021 @ 22:04:15 #127
63722 z80
I fink you freaky
pi_201838745
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Mag hoor, mits je minder dan 25kg vuurwerk in het voertuig hebt :+
10Kg per persoon en 25Kg vuurwerk max per voertuig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 20 oktober 2021 @ 22:06:26 #128
63722 z80
I fink you freaky
pi_201838787
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja zeg mag ik nou ook al niet meer per auto reizen?
Jawel. En hier in Duitsland inkopen doen ook. Graag zelfs.
Ik ben dol op de Nederlanders die hier de economie komen sponsoren.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201838859
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 21:55 schreef Blues het volgende:

Ik kijk regelmatig. Voor de zonsopkomsten en ondergangen. Of om te kijken of het erg druk is of zo :D

https://reddingsbrigade-bloemendaal.nl/beachcam/

Draait een heel eind van links naar rechts langs het strand.

Nu zie je zo mooi de golven in het donker O+
Opgeslagen :7 Dank voor de link. En de golven zijn goed te zien, zelfs in het donker :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201839076
Net een hele leuke aflevering gezien van “Who do you think you are” (verborgen verleden). Dame Judy Dench, naast veel filmrollen ook een bekende Shakespeare actrice (daar ook mee begonnen) kwam uit in Denemarken waar de basis was gelegd voor Hamlet. Namen van vrienden van haar voorvader bleken gebruikt te zijn als karakters in Hamlet. Was zo gaaf om te zien. En zij woont in een huis dat zo kan meedoen in Midsomer Murders
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 22:18:03 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201839088
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:04 schreef z80 het volgende:

[..]
10Kg per persoon en 25Kg vuurwerk max per voertuig.
Naar mijn weten 25kg per persoon en per voertuig. Maar misschien is die 10kg Duitse wetgeving
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201839789
Ik was naar een ALV. Het was frustrerend. En het duurde lang. Maar ik moest net voor het eind een kort praatje houden namens mijn commissie dus ik kon er niet vandoor ;(

Heb je op elke ALV zo'n betweter die iedere keer als iets niet perfect volgens procedure is ingrijpt?

Ik ben zelf helemaal niet bang dat de vereniging omvalt omdat we de bestuursleden niet in de juiste volgorde ingestemd hebben of zo (we zijn echt niet het soort vereniging waar iemand dat überhaupt onthoudt, waarschijnlijk zijn de meeste mensen nu alweer vergeten wat er net op de ALV besproken is) maar kennelijk moet dat allemaal op De Ene Correcte Manier. Manmanman.
  Moderator woensdag 20 oktober 2021 @ 23:04:40 #133
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201839916
Ach ja, het heeft ook wel wat vind ik hoor, dingen volgens zulke regels doen.

De alv van de studievereniging was ook altijd eerst half uur de notulen van de vorige vergadering bespreken en zo veel mogelijk taalfouten vinden :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201839947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik neem me al weken voor om je hier eens over aan te schieten :D

Bedankt, het is prachtig. Ik had iets groeners in mijn hoofd. En nou weet ik niet bij wie ik het zag dus wie moet ik nou na-apen ;(
Ik heb hierover nagedacht: was het miss_sly? Die heeft groen en druk behang.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201839994
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:55 schreef Tele6 het volgende:
Ik was naar een ALV. Het was frustrerend. En het duurde lang. Maar ik moest net voor het eind een kort praatje houden namens mijn commissie dus ik kon er niet vandoor ;(

Heb je op elke ALV zo'n betweter die iedere keer als iets niet perfect volgens procedure is ingrijpt?

Ik ben zelf helemaal niet bang dat de vereniging omvalt omdat we de bestuursleden niet in de juiste volgorde ingestemd hebben of zo (we zijn echt niet het soort vereniging waar iemand dat überhaupt onthoudt, waarschijnlijk zijn de meeste mensen nu alweer vergeten wat er net op de ALV besproken is) maar kennelijk moet dat allemaal op De Ene Correcte Manier. Manmanman.
Welkom in het verenigingsleven 😂
We have far more in common than that which devides us..
pi_201840012
quote:
1s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:04 schreef derLudolf het volgende:
Ach ja, het heeft ook wel wat vind ik hoor, dingen volgens zulke regels doen.

De alv van de studievereniging was ook altijd eerst half uur de notulen van de vorige vergadering bespreken en zo veel mogelijk taalfouten vinden :+
Sinds een eerdere ALV waar het spelling-miereneuken meer dan een uur duurde, is bij ons nu de regel dat commentaar op spelling en grammatica via de mail ingediend moet worden bij de secretaris. Dat scheelt in ieder geval.

Er is vooral ook heel lang gemiereneukt over de begroting, omdat er een paar mensen vonden dat er toch écht geld apartgezet moest worden voor een evenement dat al sinds 2018 écht dit jaar georganiseerd gaat worden (niet door ons, dan hadden we het wel al gedaan). Je blijft geld apart zetten :')
pi_201840029
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Welkom in het verenigingsleven 😂
Nou jippie ;(
pi_201841637
Bij de studenten hockeyclub was het de sport om zo lang mogelijk te rekken.. ALV's duurden daar rustig tot 2u 's nachts :D vanaf uur of half 9. Je begrijpt dat ik zelden tot het einde ben gebleven :+

Ziekmelding voor 50% is doorgegeven administratief en leidinggevende is gemaild voor overleg om samen te kijken welke werkzaamheden (onderzoek/onderwijs) ik dan binnen die 50% ga doen. Met collega besproken welke taken prioriteit hebben voor onze gezamenlijke onderzoeken, bekeken wat ik daarvan oppak en wat iemand anders (waarbij collega heel realistisch en beschermend is geweest om echt niet teveel bij mij te leggen), en back-up plan gemaakt voor als het mij toch niet lukt met de dingen die nu bij mij staan. Dus dat geeft rust en is fijn. Het ging vandaag best goed ook, lukte om wat bewuster te zijn van vroege signalen en dan al rust te nemen ipv pas te merken als ik echt alweer hoofdpijn had en misselijk was.

Daarnaast leukejongen ook even gezien, wat fijn was.
pi_201842030
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 04:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Bij de studenten hockeyclub was het de sport om zo lang mogelijk te rekken.. ALV's duurden daar rustig tot 2u 's nachts :D vanaf uur of half 9. Je begrijpt dat ik zelden tot het einde ben gebleven :+

Ziekmelding voor 50% is doorgegeven administratief en leidinggevende is gemaild voor overleg om samen te kijken welke werkzaamheden (onderzoek/onderwijs) ik dan binnen die 50% ga doen. Met collega besproken welke taken prioriteit hebben voor onze gezamenlijke onderzoeken, bekeken wat ik daarvan oppak en wat iemand anders (waarbij collega heel realistisch en beschermend is geweest om echt niet teveel bij mij te leggen), en back-up plan gemaakt voor als het mij toch niet lukt met de dingen die nu bij mij staan. Dus dat geeft rust en is fijn. Het ging vandaag best goed ook, lukte om wat bewuster te zijn van vroege signalen en dan al rust te nemen ipv pas te merken als ik echt alweer hoofdpijn had en misselijk was.

Daarnaast leukejongen ook even gezien, wat fijn was.
Klinkt goed! Nu nog aan houden ;)

En waarom zat jij midden in de nacht achter een beeldscherm }:|
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201842034
Ugh, mijn hoofd wordt steeds voller en functioneren steeds lastiger.

Sterkheidsbaas van alles.
pi_201842046
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 18:57 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:* Deel van het probleem is dat het vrouwtje er niet is. Met zn tweeën kun je genieten van de tweezaamheid, zoals de Duitsers zeggen, maar alleen is het meer ehm.. eenzaam ;)
Owja, in je eentje aan de gin tonic was misschien ook een beetje treurnis geweest. Ik had je er een aangeboden als ik dit niet om 7u 's ochtends had gelezen ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201842050
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Wanneer waren jullie daar? Ik in 2001
2008
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201842075
quote:
7s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 19:00 schreef sigme het volgende:

[..]
100 dan.
[ afbeelding ]
Hmm, wij hadden ruzie omdat mevrouw te hard reed. Wellicht mochten we dan aan de andere kant van de grens maar 80...
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201842083
Goedemorgen.

Het stormt!
Ik zou vandaag fietsen naar pied-a-terre maar hier fiets ik niet door :o
Auto komt ook niet best uit dus ik werk vanuit hut. Poezen op schoot, liefste nog in bed en straks samen ontbijten. Ook geen straf.

Wat foto'tjes van afgelopen week

Zaaddoosjes van het geknoopte helmkruid


En springdoosjes van de balsemien
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201842124
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 04:36 schreef vlindertje89 het volgende:
Bij de studenten hockeyclub was het de sport om zo lang mogelijk te rekken.. ALV's duurden daar rustig tot 2u 's nachts :D vanaf uur of half 9. Je begrijpt dat ik zelden tot het einde ben gebleven :+

Ziekmelding voor 50% is doorgegeven administratief en leidinggevende is gemaild voor overleg om samen te kijken welke werkzaamheden (onderzoek/onderwijs) ik dan binnen die 50% ga doen. Met collega besproken welke taken prioriteit hebben voor onze gezamenlijke onderzoeken, bekeken wat ik daarvan oppak en wat iemand anders (waarbij collega heel realistisch en beschermend is geweest om echt niet teveel bij mij te leggen), en back-up plan gemaakt voor als het mij toch niet lukt met de dingen die nu bij mij staan. Dus dat geeft rust en is fijn. Het ging vandaag best goed ook, lukte om wat bewuster te zijn van vroege signalen en dan al rust te nemen ipv pas te merken als ik echt alweer hoofdpijn had en misselijk was.

Daarnaast leukejongen ook even gezien, wat fijn was.
Goed plan gemaakt!
pi_201842143
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 07:17 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Owja, in je eentje aan de gin tonic was misschien ook een beetje treurnis geweest. Ik had je er een aangeboden als ik dit niet om 7u 's ochtends had gelezen ;)
:D Ik was eten bij een vriendin, met wijn, dat was een goed substituut.

Ik fietste wel, want de auto is op vakantie en ik moet naar werk vandaag. Niet van de fiets gewaaid en geen takken op mijn hoofd *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201842173
Wat een weertje. Woei *O*

Dadelijk de auto in. Omdat storm maar vooral omdat woon-werkverkeer zo’n 40 km is.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201842299
Net op tijd binnen met Dora voor de bui :D

Moet er wel zo alsnog doorheen ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201842409
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 07:46 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
:D Ik was eten bij een vriendin, met wijn, dat was een goed substituut.

Ik fietste wel, want de auto is op vakantie en ik moet naar werk vandaag. Niet van de fiets gewaaid en geen takken op mijn hoofd *O*
:o
Was je onheus aan het miezemuizen? :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201842410
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 07:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Klinkt goed! Nu nog aan houden ;)

En waarom zat jij midden in de nacht achter een beeldscherm }:|
Haha omdat ik in de avond al ergens in een bed lag? O-)

Nee werd wakker en dan lees ik vaak even bij om weer moe te worden, met rood licht scherm en helderheid op z'n laagst. Had in de avond weinig schermtijd gehad dus ging wel goed :)
pi_201842419
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 07:12 schreef Lonaa het volgende:
Ugh, mijn hoofd wordt steeds voller en functioneren steeds lastiger.

[ afbeelding ]
:* Komt 't door 't gedoe met je lijf of wat anders?
pi_201842485
Goedemorgen dotjes. O+
pi_201842641
Goedemorgen deze morgen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201842711
Goedemorgen allen!

Slim om niet niet op de fiets te stappen als het niet hoeft @sigme

Goed uitzoeken met de buienradar wanneer je er weer uitgaat @Lonaa

Mijn moeder noemde dit “ankroepertjes weer”. Lekker warm binnen blijven en tegen elkaar aankruipen
We have far more in common than that which devides us..
pi_201842722
Goedemorgen :O Gisteravond twee vrienden over de vloer. Die waren al in de buurt om G’s verjaardag te vieren dinsdag en zijn nog een nachtje gebleven in een hotel in de buurt.

Gisteravond dus een potje Ticket To Ride met 5 man. Dat was leuk 8-) De plannen voor vandaag lijken vooral weg te waaien en in het water te vallen :7 Vermoedelijk wordt het een dagje in het huisje bivakkeren :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201842732
Ik ben gewoon met m'n laptop weer in bed gekropen. Thuiswerken. O+ Maar heb mezelf vanochtend wel eerst naar buiten geschopt, dus ik vind dat ik het verdien.
pi_201842924
Ik lig ook even in bed met de laptop. Ik begin vandaag wat eerder dus dat mag voor een keer wel in bed.

@AnneX, sterkte met de uitvaart vandaag :* (of begreep ik dat niet goed?)
Ik vond de cesartherapie vooralsnog prertig. Het is een fijn mens, heerlijk to the point en met humor. We gaan werken aan mijn houding, kaakklemmen en Jacobson. Maar niet te veel aangezien zij een traject in hun revalidatiecentrum ook wel zag zitten voor mij.
Mijn nek en schouder blijkt keihard te zijn. Ik had geen idee, dit is gewoon mijn normaal. Het gaat hard werken met aardig wat pijn en vermoeidheid zijn. Ik kan niet zeggen dat ik daar echt zin in heb. Maar wat moet, dat moet.

@Barreltje, ik heb geen idee waardoor ik aan jouw stem moest denken bij die therapeut. Het zal de intonatie ofzo zijn? Jullie oogopslag is ook overeenkomstig. Ze zei wel dat ze in haar leven al ontzettend vaak gehoord had dat ze op iemand lijkt dus ze zal wel een universeel persoon zijn ofzo.

@Clubsoda en @AnneX, ik ga bij Sly en Claudia neuzen voor behang en kleur. Komt goed.
Spoilers!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:36:12 #158
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201842940
Ik heb u al 3 dagen een goede nachtrust.. het tij lijkt gekeerd


Dus vanavond maar eens kijken of ik dezelfde activiteiten als @vlindertje89 kan voltrekken.. dag nachtrust O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 21 oktober 2021 @ 09:37:47 #159
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201842960
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lig ook even in bed met de laptop. Ik begin vandaag wat eerder dus dat mag voor een keer wel in bed.

@:AnneX, sterkte met de uitvaart vandaag :* (of begreep ik dat niet goed?)
Ik vond de cesartherapie vooralsnog prertig. Het is een fijn mens, heerlijk to the point en met humor. We gaan werken aan mijn houding, kaakklemmen en Jacobson. Maar niet te veel aangezien zij een traject in hun revalidatiecentrum ook wel zag zitten voor mij.
Mijn nek en schouder blijkt keihard te zijn. Ik had geen idee, dit is gewoon mijn normaal. Het gaat hard werken met aardig wat pijn en vermoeidheid zijn. Ik kan niet zeggen dat ik daar echt zin in heb. Maar wat moet, dat moet.

@:barreltje, ik heb geen idee waardoor ik aan jouw stem moest denken bij die therapeut. Het zal de intonatie ofzo zijn? Jullie oogopslag is ook overeenkomstig. Ze zei wel dat ze in haar leven al ontzettend vaak gehoord had dat ze op iemand lijkt dus ze zal wel een universeel persoon zijn ofzo.

@:clubsoda en @:annex, ik ga bij Sly en Claudia neuzen voor behang en kleur. Komt goed.
-O-

Dat maakt mij ook een universeel persoon..
En dat kan heul niet want ik ben een individu.. en origineel en en #hipster # andersdananders #maarstiekemtocheeneenheidskippetje
:+ :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201843004
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:37 schreef Barreltje het volgende:

[..]
-O-

Dat maakt mij ook een universeel persoon..
En dat kan heul niet want ik ben een individu.. en origineel en en #hipster # andersdananders #maarstiekemtocheeneenheidskippetje
:+ :+
Natuurlijk niet! Jij bent uniek O+ Zij is iemand die gewoon andermans kenmerken pikt, van iedereen een beetje.

En met wie ga jij nou eigenlijk op vakantie jongedame?
Spoilers!
pi_201843100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb u al 3 dagen een goede nachtrust.. het tij lijkt gekeerd

Dus vanavond maar eens kijken of ik dezelfde activiteiten als @:vlindertje89 kan voltrekken.. dag nachtrust O-)
Dan hopelijk de leuke-jongeman-activiteiten en niet de stick-tegen-hoofd-activiteiten. Beide slecht voor je nachtrust geloof ik :P
pi_201843113
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb u al 3 dagen een goede nachtrust.. het tij lijkt gekeerd


Dus vanavond maar eens kijken of ik dezelfde activiteiten als @:vlindertje89 kan voltrekken.. dag nachtrust O-)
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201843118
Ik fietste naar de universiteit. Op 1/4 dacht ik "ha, misschien lukt het wel om droog over te komen". Twee seconden later begon het te regenen :')
Gelukkig wel wind mee. Dat is wel zo eerlijk: heuvelop wind mee, straks heuvelaf wind tegen.

Nu kom ik erachter dat ik m'n telefoon thuis heb laten liggen. Maar dat is alleen maar goed voor de concentratie :D
pi_201843170
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:36 schreef Barreltje het volgende:
Dus vanavond maar eens kijken of ik dezelfde activiteiten als @:vlindertje89 kan voltrekken.. dag nachtrust O-)
Hockeystick op je hoofd?
Fokken in bed?
Kotsen?
:?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201843440
Ik kan niet zeggen dat ik vandaag hel erg uitkijk naar mijn werk :+

Regenpak aan en gaan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201843462
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hockeystick op je hoofd?
Fokken in bed?
Kotsen?
:?
Seksen :+
Ik doe ook nog wel eens een leuke activiteit hier en daar :D

Al lag ik keurig voor half elf weer in m'n eigen bed, dus dat was niet waardoor ik wakker was midden in de nacht.
pi_201843497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik vandaag hel erg uitkijk naar mijn werk :+

Regenpak aan en gaan.
Hier is er een zonnetje inmiddels :o

Ik hoop dat jij een beetje tussen de buien door fietst daar. :*
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:45:51 #168
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201843542
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 09:42 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Natuurlijk niet! Jij bent uniek O+ Zij is iemand die gewoon andermans kenmerken pikt, van iedereen een beetje.

En met wie ga jij nou eigenlijk op vakantie jongedame?
Met een kerel uit mn nieuwe thuisland O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 21 oktober 2021 @ 10:46:22 #169
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201843546
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Seksen :+
Ik doe ook nog wel eens een leuke activiteit hier en daar :D

Al lag ik keurig voor half elf weer in m'n eigen bed, dus dat was niet waardoor ik wakker was midden in de nacht.
Ja voor deze optie ging ik idd..
Daarnaast is het ook weer eens tijd voor een leuk date verhaal.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:08:21 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201843775
c_/

(Het is nog wat vroeg om nu al de popcorn te maken)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201843793
O+ tweezaamheid O+


quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 22:55 schreef Tele6 het volgende:
Manmanman.
Was het een...?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201843840
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 08:36 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
:* Komt 't door 't gedoe met je lijf of wat anders?
Oh ja, nee, multi-intepreteerbaar. Het zit vol snot. :Y)
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 11:17:11 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201843859
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Oh ja, nee, multi-intepreteerbaar. Het zit vol snot. :Y)
Dit. Idem. Rhinocaps en kokend water hielpen tijdelijk. "I feel with you" was in deze te jucky :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201843891
Ik dacht net, wat hoor ik buiten, een vreemd gebrom :?

Buiten gekeken en jawel…een gemeentelijke bladblazer aan het werk _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_201843898
@Kaatje1 Buienradar laat een heel mooi gat zien voor mij om zo Dex&Dora uit te laten.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201843932
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:19 schreef Lonaa het volgende:
@:Kaatje1 Buienradar laat een heel mooi gat zien voor mij om zo Dex&Dora uit te laten.
Hoop zo voor je dat dat gat een werkelijk gat is. Ik vertrok gisteren ook in een gat, maar heb de bui in de schuur afgewacht ;)
We have far more in common than that which devides us..
pi_201843941
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ tweezaamheid O+
[..]
Was het een...?
Nee, niet eens. :D
pi_201844086
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:23 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee, niet eens. :D
Valt weer mee *O* of tegen -O-... lastig te zeggen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201844101
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:22 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoop zo voor je dat dat gat een werkelijk gat is. Ik vertrok gisteren ook in een gat, maar heb de bui in de schuur afgewacht ;)
Ziet eruit als een echt gat. De lucht is blauw en de zon schijnt :o
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201844329
Gezellig thuiswerken met liefste ook thuis. Samen eten O+
We namen een stevig ontbijt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201844351
Yup hier ook zonnnnn.

Zometeen maar eens boodschappen doen met de auto bij de grote ap.
En dan langs de vrouw in de Dönerwagen.. lief mens hoor, maar het duuuuuuuuurt en het duuuuuuuuuurt en ze is zo onhandig en ze spreekt in het Nederturks en vraagt vanalles dat je nooit verstaat.
Maar dan heb je na een half uur of zo als je gelukt hebt, wel de allerlekkerste dürümdöners kebap die er bestaan, ze maakt alles zelf :9
pi_201844386
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hier is er een zonnetje inmiddels :o

Ik hoop dat jij een beetje tussen de buien door fietst daar. :*
Heb alweer een mooi piekje meegepakt haha. Agja. Hopelijk komende twee dagen wel droog want dan heb ik veel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201844392
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:58 schreef Blues het volgende:
Yup hier ook zonnnnn.

Zometeen maar eens boodschappen doen met de auto bij de grote ap.
En dan langs de vrouw in de Dönerwagen.. lief mens hoor, maar het duuuuuuuuurt en het duuuuuuuuuurt en ze is zo onhandig en ze spreekt in het Nederturks en vraagt vanalles dat je nooit verstaat.
Maar dan heb je na een half uur of zo als je gelukt hebt, wel de allerlekkerste dürümdöners kebap die er bestaan, ze maakt alles zelf :9
Ohhh dat zijn wel de beste :Y)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201844451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 11:58 schreef Blues het volgende:
Yup hier ook zonnnnn.

Zometeen maar eens boodschappen doen met de auto bij de grote ap.
En dan langs de vrouw in de Dönerwagen.. lief mens hoor, maar het duuuuuuuuurt en het duuuuuuuuuurt en ze is zo onhandig en ze spreekt in het Nederturks en vraagt vanalles dat je nooit verstaat.
Maar dan heb je na een half uur of zo als je gelukt hebt, wel de allerlekkerste dürümdöners kebap die er bestaan, ze maakt alles zelf :9
Ohoh, krijg er meteen zin in.

Hier is het weer baggerslecht buiten. En de bladblazers blijven bladblazen _O-

Ik ga zo de speed comfort dingen plaatsen
We have far more in common than that which devides us..
pi_201844486
Oeh, daar zou ik ook wel zin in hebben, een goede döner.

Pff, dat moment dat je in een videomeeting zit en iedereen afscheid neemt (door te zwaaien), en jij stom naar je computer zwaait terwijl je camera uitstaat omdat je net wat zat te eten.... 8)7

Sowieso, dat afscheid nemen door te zwaaien is zo vreemd. Vooral in een internationale context gebeurt dat, met collega's toch wat minder.
pi_201844495
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Ohhh dat zijn wel de beste :Y)
Heerlijk zijn deze :Y

Het grappige is van het 'omdenken' dat ik bij therapie leer, is dat ik, waar ik me bij dit soort situaties al van te voren ongeduldig ging voelen omdat je weet dat je lang moet wachten, nu oefen in het mindfull wachten.
Afhankelijk van of ze tijd voor mij heet of dat ze meerdere mensen moet helpen, kijk ik naar haar handelingen, lees ik alle gerechten op de plaatjes.
Er is een groen stuk achter de wagen daar focus ik me op, vogeltjes of 'wat groeit er eigenlijk allemaal' of ik draai me om naar de winkelstraat en ga mensen kijken.

Weg zijn je gedachtes die je ongeduldig doen laten wachten, je begint meer te zien. Echt te zien! En wachttijd vliegt voorbij.
En mss doet iedereen dat al, maar voorheen was ik meer met de 'kleine irritatie wat wachten je brengt' bezig, maar nu helemaal niet meer.

#open deur
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:17:00 #187
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201844631
Tandarts heeft natuurlijk alweer uitloop ;(
Ik zit hier echt met buikpijn te wachten
pi_201844638
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:17 schreef gcjoel het volgende:
Tandarts heeft natuurlijk alweer uitloop ;(
Ik zit hier echt met buikpijn te wachten
Komt goed *G*
  donderdag 21 oktober 2021 @ 12:18:14 #189
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201844649
Oh lees nu dat van Blues, misschien even proberen :D
pi_201844721
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:08 schreef Blues het volgende:

[..]
\ nu oefen in het mindfull wachten.

Tijd voor je Kegels :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201845012
Droog gewandeld in grotendeels zon *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201845190
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:42 schreef Lonaa het volgende:
Droog gewandeld in grotendeels zon *O*
Dat heb je binnen *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_201845277
Aaah snothoofd, letterlijk vollopen dus @Lonaa
Ik kan zowel jou als @fietsie physiomer aanraden, dat werkte vorige week bij mij echt goed :). Ik had de versie met eucalyptus, maar de normale schijnt eigenlijk beter te zijn omdat eucalyptus ook weer je slijmvlies zou kunnen prikkelen ofzo.

Uitgeslapen, beetje gewerkt, wat boodschappen gehaald, nu op de bank onder dekentje met katten op schoot. Tijd voor m'n middagdutje *)

Hier alleen maar regen overigens. En elke keer dat het droog is en ik denk oke dan ga ik nu even lopen, regent het alweer voordat ik m'n jas aan heb.
pi_201845337
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 12:42 schreef Lonaa het volgende:
Droog gewandeld in grotendeels zon *O*
*O*

Hier schuiven de buien met de tijd mee op al mn buienradars :') Wilde net gaan, waaide er keihard iets om buiten, dus nu heb ik een nieuwe ep Drag race gestart.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201846095
Ik was 10 minuutjes binnen en het begon te hozen zonet _O- beter.
pi_201846116
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:14 schreef Tele6 het volgende:
Ik was 10 minuutjes binnen en het begon te hozen zonet _O- beter.
Ik heb frisse neus halen voor vandaag maar afgeschreven
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 21 oktober 2021 @ 14:16:20 #197
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201846124
Wat is er gebeurt met regenpakken en stormparaplu's dan??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201846148
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:16 schreef Barreltje het volgende:
Wat is er gebeurt met regenpakken en stormparaplu's dan??
Regenpak op de heenweg al nodig gehad. Blij dat het op de terugweg niet hoefde ;)
pi_201846187
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik heb frisse neus halen voor vandaag maar afgeschreven
Als je er een kort rondje van maakt kan het echt wel. Het is hier iig vanochtend meerdere periodes van een halfuur of langer droog geweest.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 14:24:17 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201846209
Ik deed de container aan de weg in een droog moment. Dat was al een misrekening...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201846233
Nou, de dönerbuit is binnen. Ik was de 2e die ze hielp dus na het gras bekijken :D :D vroeg ik aan haar of ze die tomatensalade zelf sneed. Kreeg ik een hele uitgebreide update van haar keukenverbouwing, hoe het eruit zag, hoe duur het was, ruzie met man over de kleur, enz enzzzz enzzzzzz maar of ze die tomatensalade zelf snijdt, zal ik de volgende keer toch weer moeten vragen _O-
Kijk dit is ze. Mn dönerdame O+


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, en ze vertelde dat ze ook met dit weer nooit een jas draagt, want dan wen je aan de kou en dat ze als het zulk slecht weer is ook altijd open blijft, ook als ze wel eens op de markt staat want het wordt altijd wel een keer droog en dan hebben mensen zin in iets warms en dan zegt haar man, kom we gaan sluiten want er loopt niemand op de markt met dit weer, maar ik blijf open en dan ruzie. Altijd ruzie met man, maar ik blijf open en dan hebben we als het droog wordt toch een opbrengst van 2000 euro.
Ik altijd gelijk mevrouw :Y

:D O+

[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 21-10-2021 14:34:55 ]
pi_201846288
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:16 schreef Barreltje het volgende:
Wat is er gebeurt met regenpakken en stormparaplu's dan??
Regenpak uit fietstas gejat
Stormparaplu in de prullenbak

*G*
pi_201846477
Ik nam dit mee uit de AH. Iemand al eens gedronken?

https://www.ah.nl/product(...)passion-fruit-en-hop
pi_201846484
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 10:45 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Met een kerel uit mn nieuwe thuisland O-)
je hoeft niet perse op vakantie voor wat booms-werk he? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 21 oktober 2021 @ 15:11:37 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201846565
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
je hoeft niet perse op vakantie voor wat booms-werk he? :P
Waarom moest ik nu aan gas-explosies denken?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201846579
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 15:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
Waarom moest ik nu aan gas-explosies denken?
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 21 oktober 2021 @ 15:28:05 #207
84152 fietsie
Don't Panic.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 15:44:41 #208
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201846930
Echt zulk mooi Belgs, zo'n goed verhalenverteller, beeldend, verbeelding aanwakkerend..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201847172
Ik zet 'm op m'n luisterlijst. Klinkt goed.


Hoest met mw fiets?
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:05:51 #210
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201847182
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:05 schreef Blues het volgende:
Ik zet 'm op m'n luisterlijst. Klinkt goed.

Hoest met mw fiets?
Nog erg gevoelig; 1e therapiegesprek gehad, gestart met 2 soorten yoga en voorzien van een massageabonnement...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201847185
@AnneX hoe gaat ie?

@FutureFairytale bevalt werk?
pi_201847197
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:05 schreef fietsie het volgende:


Nog erg gevoelig; 1e therapiegesprek gehad, gestart met 2 soorten yoga en voorzien van een massageabonnement...
Volop in hulp voor aaien van zenuwgestel ^O^
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 oktober 2021 @ 16:09:13 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201847230
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:26 schreef Blues het volgende:
Oh ja, en ze vertelde dat ze ook met dit weer nooit een jas draagt, want dan wen je aan de kou en dat ze als het zulk slecht weer is ook altijd open blijft, ook als ze wel eens op de markt staat want het wordt altijd wel een keer droog en dan hebben mensen zin in iets warms en dan zegt haar man, kom we gaan sluiten want er loopt niemand op de markt met dit weer, maar ik blijf open en dan ruzie. Altijd ruzie met man, maar ik blijf open en dan hebben we als het droog wordt toch een opbrengst van 2000 euro.
_O-
Heb daar ook wel eens een broodje gehaald. Vond het toen niet geweldig. Maar dat is al weer even geleden.

Vandaag nog tot 21.30u op werk. We geven een webinar en ik doe de techniek. Wel om 8.30u begonnen omdat er ook vergaderingen gepland stonden. Nou ja zo toko halen op kosten van de zaak en morgen vrij :Y)

Sterker nog morgen en zaterdag de laatste twee etappes Floris V-pad lopen. Dinteloord - Steenbergen en Steenbergen - Bergen op Zoom. :Y)

quote:
Ja mooie podcast ^O^

[ Bericht 16% gewijzigd door borisz op 21-10-2021 16:17:37 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201847233
Het is droog *O* Paddestoelen-jacht *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 21 oktober 2021 @ 16:40:57 #215
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201847600
Godsamme de verdoving deed het niet goed ofzo. Uiteindelijk een uur zitten wachten en steeds bijprikken en uiteindelijk voelde ik het nog. ;(
Nu hopen dat de pijn straks meevalt
pi_201847896
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 17:18:50 #217
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201848081
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:58 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
je hoeft niet perse op vakantie voor wat booms-werk he? :P
Dat is werk in uitvoering :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201848167
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:40 schreef gcjoel het volgende:
Godsamme de verdoving deed het niet goed ofzo. Uiteindelijk een uur zitten wachten en steeds bijprikken en uiteindelijk voelde ik het nog. ;(
Nu hopen dat de pijn straks meevalt
Shit -O-
PCM preventief/achteraf *O* *O*
  donderdag 21 oktober 2021 @ 17:28:51 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201848181
Ik heb bij paracetamol nooit het idee dat het iets doet. Dat je niets anders dan wat loze vulstof eet voor een mindfuck.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201848201
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:28 schreef fietsie het volgende:
Ik heb bij paracetamol nooit het idee dat het iets doet. Dat je niets anders dan wat loze vulstof eet voor een mindfuck.
Paracetamol werkt prima bij mij. Gelukkig. Want nsaid's mag ik niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 oktober 2021 @ 17:31:21 #221
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201848212
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Paracetamol werkt prima bij mij. Gelukkig. Want nsaid's mag ik niet.
Weest blij, ik heb t niet zo op nsaids slikken, maar paracetamol kan ik simpelweg nooit betrappen op toegevoegde waarde..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 21 oktober 2021 @ 17:32:01 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201848220
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Paracetamol werkt prima bij mij. Gelukkig. Want nsaid's mag ik niet.
ik vind tegenwoordig de combi van pcm en ibuprofen ook wel fijn moet ik zeggen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_201848254
Paracetamol werkt bij mij ook prima, bij hoofdpijn en zo. Voor buikkramp doet het helemaal niks, en werkt ibuprofen wel. Maar voor buikkramp werkt foetushouding + warmtekussen beter dan ibuprofen.
pi_201848259
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:57 schreef Blues het volgende:
Ik nam dit mee uit de AH. Iemand al eens gedronken?

https://www.ah.nl/product(...)passion-fruit-en-hop
Wil ik ook nog steeds eens proberen.
pi_201848365
Over pijnstillers (voor chronische rug) gesproken, ik ben sinds ziekmelding op 22/7 helemaal afgekickt van de Naproxen.
Heeft weken geduurd maar heb nu ook die grens gevonden.
O+
pi_201848366
Och @gcjoel -O- :* sterkte en wat iedereen zegt, pcm innemen en mocht het vannacht wat kloppen dan een extra kussen volgens mijn tandarts
We have far more in common than that which devides us..
pi_201848410
Hallo. Lange dag. 170 potjes geleverd. Nieuwe klant geregeld. Getankt in België, samen met zo'n 20 andere Nederlanders :D
Spoilers!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 17:48:30 #228
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201848411
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:27 schreef Blues het volgende:

[..]
Shit -O-
PCM preventief/achteraf *O* *O*
Ja die alvast gepakt inderdaad.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 17:49:30 #229
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201848424
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Och @:gcjoel -O- :* sterkte en wat iedereen zegt, pcm innemen en mocht het vannacht wat kloppen dan een extra kussen volgens mijn tandarts
Thanks, goede tip, zal hem klaar leggen.
pi_201848443
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:48 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja die alvast gepakt inderdaad.
Wat een ellendige ervaring :'(

Ik kreeg destijds vaak brufen bruis van de tandarts. 600mg ibubrofen _O_
Tegenwoordig wissel ik bij ernstige pijn 1000 pcm en 400 ibu af. Elke 3 uur nieuwe pijnstilling :9

Hoofd hoog leggen helpt inderdaad bij kiespijn.
Spoilers!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 17:56:04 #231
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201848480
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:51 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat een ellendige ervaring :'(

Ik kreeg destijds vaak brufen bruis van de tandarts. 600mg ibubrofen _O_
Tegenwoordig wissel ik bij ernstige pijn 1000 pcm en 400 ibu af. Elke 3 uur nieuwe pijnstilling :9

Hoofd hoog leggen helpt inderdaad bij kiespijn.
Ik mag toch hopen dat ik geen erge pijn meer krijg, die zenuw is er nu uit toch.
Normaal gezien werkt 2 pcm altijd prima bij mij.
Heel soms cocktailtje met ibu _O-
pi_201848497
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 16:40 schreef gcjoel het volgende:
Godsamme de verdoving deed het niet goed ofzo. Uiteindelijk een uur zitten wachten en steeds bijprikken en uiteindelijk voelde ik het nog. ;(
Nu hopen dat de pijn straks meevalt
Wat een vieze tegenvaller na de positieve ervaringen van anderen. -O-
Hup aan de pcm 1000 mg / max 4 x 2 per 24 uur.

Wat een intens verdrietige mensen vanmiddag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 oktober 2021 @ 17:58:57 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201848501
Ik gebruik een molletje eigenlijk alleen af en toe als anti-katermiddel. En dat werkt :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201848507
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:43 schreef Blues het volgende:
Over pijnstillers (voor chronische rug) gesproken, ik ben sinds ziekmelding op 22/7 helemaal afgekickt van de Naproxen.
Heeft weken geduurd maar heb nu ook die grens gevonden.
O+
Wat goed!
En wat is die grens dan?
pi_201848540
Ik slik al de hele week zo'n 1200 of 1600 mg ibu per dag. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201848542
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:56 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ik mag toch hopen dat ik geen erge pijn meer krijg, die zenuw is er nu uit toch.
Normaal gezien werkt 2 pcm altijd prima bij mij.
Heel soms cocktailtje met ibu _O-
Zenuwpijn niet maar er is flink aan je kaak gewerkt. Kan een soort bont en blauw gevoel worden, alsof je een stomp in je gezicht hebt gehad -O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_201848560
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik slik al de hele week zo'n 1200 of 1600 mg ibu per dag. *O*
En ben je dan pijnvrij?
Het is wel erg veel zeg. 8)7
pi_201848573
Ik zie dat ik me niet zo'n zorgen hoef te maken om de 1 a 2 ibu per maand :D

Paracetamol doet hier niet zo veel.
pi_201848577
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:58 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een vieze tegenvaller na de positieve ervaringen van anderen. -O-
Hup aan de pcm 1000 mg / max 4 x 2 per 24 uur.

Wat een intens verdrietige mensen vanmiddag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi van MrX. En je hebt wel gelijk over kleding.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201848578
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
En ben je dan pijnvrij?
Het is wel erg veel zeg. 8)7
Is om de keel- en voorhoofdsholteontsteking in toom te houden. Moet zeggen dat ik ook beduidend minder van mn schouder voel. :+

Morgen of overmorgen ook kramp uit de hel en vloedgolven bonkjes en sliertjes dus ik voorzie nog wel een dag of 5 deze hoeveelheid NSAIDs *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 18:08:09 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201848586
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Is om de keel- en voorhoofdsholteontsteking in toom te houden. Moet zeggen dat ik ook beduidend minder van mn schouder voel. :+

Morgen of overmorgen ook kramp uit de hel en vloedgolven bonkjes en sliertjes dus ik voorzie nog wel een dag of 5 deze hoeveelheid NSAIDs *O*
Voor keel- en voorhoofdsholteonsteking is ook een briljante neusspray; @Isabeau weet vast precies uit dr hoofd welk werkzaam stofje erin zit...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201848611
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:08 schreef fietsie het volgende:

[..]
Voor keel- en voorhoofdsholteonsteking is ook een briljante neusspray; @:Isabeau weet vast precies uit dr hoofd welk werkzaam stofje erin zit...
Ik las dat jij Rhinocaps doet, dat kan ik dus niet, doet echt facking zeer aan mn slijmvliezen. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201848613
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:07 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Is om de keel- en voorhoofdsholteontsteking in toom te houden. Moet zeggen dat ik ook beduidend minder van mn schouder voel. :+

Morgen of overmorgen ook kramp uit de hel en vloedgolven bonkjes en sliertjes dus ik voorzie nog wel een dag of 5 deze hoeveelheid NSAIDs *O*
Poeh. Wat een Elend.
Geen idee wat het max gebruik daarvan is.
Hoort er geen maagbeschermer bij in die hoeveelheden?
  donderdag 21 oktober 2021 @ 18:11:20 #244
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201848622
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik las dat jij Rhinocaps doet, dat kan ik dus niet, doet echt facking zeer aan mn slijmvliezen. ;(
Ja nee die doe ik alleen als alles muurvast en dicht is geraakt door bv een kloteverkoudheid die mn dochter me aangedaan heeft...
En dat brandt inderdaad als hell... ik doe een grote handdoek over 4 liter kokend water en dan 1 zo'n ding erin.
En dan eerst 1/2 seconde erboven. En langzaam meer...


Normaal zit ik op een onderhoudsdosis van die briljante neusspray en die houdt voorhoofdsholteontsteking volledig weg (normaal minstens 2x per jaar bingo)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201848629
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:10 schreef AnneX het volgende:

[..]
Poeh. Wat een Elend.
Geen idee wat het max gebruik daarvan is.
Hoort er geen maagbeschermer bij in die hoeveelheden?
Ik heb eigenlijk nooit last van mijn maag met gebruik van NSAIDs. Liever slik ik ze ook niet hoor, ben er eigenlijk niet zo van. Maar holteontsteking doet echt enorm zeer, dus dat voorkom ik graag. Menstruatiepijn deal ik tot op zekere hoogte. Dat moet overigens nog steeds ondanks pijnstillers. :X ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201848781
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:59 schreef AnneX het volgende:


Wat goed!
En wat is die grens dan?
Alle fysieke activiteiten/sport en beweging in kortere blokjes en beter verdelen over de de dag/week.
Beter de beginzeur voelen en/of snellere en langere rustpauzes inlassen.
Perfect.
Ik ga dat met bedrijfsarts bespreken a.s. dinsdag want die zal wel over uitbreiding gaan beginnen omdat die 3x2 (+ langere pauze daarin) mentaal wel goed gaan.
pi_201848797
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:11 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja nee die doe ik alleen als alles muurvast en dicht is geraakt door bv een kloteverkoudheid die mn dochter me aangedaan heeft...
En dat brandt inderdaad als hell... ik doe een grote handdoek over 4 liter kokend water en dan 1 zo'n ding erin.
En dan eerst 1/2 seconde erboven. En langzaam meer...


Normaal zit ik op een onderhoudsdosis van die briljante neusspray en die houdt voorhoofdsholteontsteking volledig weg (normaal minstens 2x per jaar bingo)
Is dat een corticosteroïden neusspray? Dan is t mss Fluticasonproprionaat :)
pi_201848805
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:58 schreef AnneX het volgende:




Wat een intens verdrietige mensen vanmiddag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meneer AX ^O^

Qua kleding niet eens.
Dat je er bent en afscheid komt nemen staat op 1 voor mij.
Al kom je in je pyama *O*
(Ik let er niet eens op ;) )

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 21-10-2021 18:35:06 ]
  donderdag 21 oktober 2021 @ 18:32:40 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201848839
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Is dat een corticosteroïden neusspray? Dan is t mss Fluticasonproprionaat :)
Dat -aat aan het eind klinkt bekend :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201849176
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:58 schreef AnneX het volgende:

[..]
Wat een vieze tegenvaller na de positieve ervaringen van anderen. -O-
Hup aan de pcm 1000 mg / max 4 x 2 per 24 uur.

Wat een intens verdrietige mensen vanmiddag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn dat hij kon spreken. Dat voegt veel toe voor de nabestaanden en hemzelf.

Over kleding, ik weet het niet. Ik hang er tussenin geloof ik. Ik vond de pluizige glitter kersttrui met crocs van J's nicht op oma's uitvaart wel te ver gaan.
Spoilers!
  Moderator donderdag 21 oktober 2021 @ 18:59:22 #251
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201849210
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat fijn dat hij kon spreken. Dat voegt veel toe voor de nabestaanden en hemzelf.

Over kleding, ik weet het niet. Ik hang er tussenin geloof ik. Ik vond de pluizige glitter kersttrui met crocs van J's nicht op oma's uitvaart wel te ver gaan.
Zelfs in de supermarkt gaan Crocs te ver. Helemaal als er zo'n grijze joggingbroek boven zit.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 21 oktober 2021 @ 19:04:04 #252
370431 drakin
vurig typje
pi_201849278
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 14:57 schreef Blues het volgende:
Ik nam dit mee uit de AH. Iemand al eens gedronken?

https://www.ah.nl/product(...)passion-fruit-en-hop
Lang geleden iets anders met kombucha, deze ken ik niet. Hoe smaakt deze?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 19:08:51 #253
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201849359
Mn bietenburger dondert uit elkaar -O-
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 21 oktober 2021 @ 19:14:02 #254
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201849449
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:08 schreef Barreltje het volgende:
Mn bietenburger dondert uit elkaar -O-
Hoe heb je ze gemaakt?
pi_201849452
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:08 schreef Barreltje het volgende:
Mn bietenburger dondert uit elkaar -O-
Doet de mijne ook altijd ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 19:24:45 #256
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_201849636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hoe heb je ze gemaakt?
met mn handen :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 21 oktober 2021 @ 19:31:43 #257
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201849747
quote:
7s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:24 schreef Barreltje het volgende:

[..]
met mn handen :o
Dan heb je lekker uit elkaar gevallen bietenburger 😝
pi_201849813
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:02 schreef Lonaa het volgende:
Ik slik al de hele week zo'n 1200 of 1600 mg ibu per dag. *O*
Ik zat na mijn verstandskiezen twee keer 10 dagen op 2400 mg per dag :+ Dat is ook wel zo'n beetje de max dagdosering. Kan kortdurend best, beter een goede spiegel dan steeds schomelen. Maar toch hoop ik dat je holtes snel weer gewoon doen, wat een ellende is dat toch.

[ Bericht 2% gewijzigd door Clubsoda op 21-10-2021 19:50:43 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_201850315
Ik at onverwacht lekker. Geen energie om mapo tofu te maken dus ik neusde in mijn voorraadhok. Ik zocht chili sin carne maar kwam een minestrone tegen.

Minestrone is al een restjessoep voor armelui maar als je een restje restjessoep en een restje brood hebt, maak je er ribolita van. En dat was toch lekker. Soepje, brood met parm even onder de grill en in de soep :9 Jammer dat ik maar 1 pot heb. Had :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 21-10-2021 20:21:58 ]
Spoilers!
pi_201850450
Ik had steak tartare. Veel. Was fijn.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 21 oktober 2021 @ 20:16:43 #261
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201850670
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:06 schreef Lonaa het volgende:
Ik had steak tartare. Veel. Was fijn.
Lekker O+

Ik had pompoensoep ;(
Vind dat altijd wat matig en te weinig soepig.
pi_201850728
Ik had tomatensoep (etiket zat er niet meer op, dacht dat het pastasaus was ;) ) en er maar een tosti bij gemaakt.

Vanmiddag eindelijk de stapel administratie opgeruimd. Nu alles op z’n plek ligt, binnenkort de mappen maar eens uitmesten. Kwam nog hele oude vakantiekaarten tegen :? Denk dat ik daar veel ruimte kan winnen.
Ook nog stof uitgeknipt om een sweater te maken. Had niet genoeg voor mouwen, dus morgen een stukje op de markt halen in een hele andere kleur.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201850746
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Lekker O+

Ik had pompoensoep ;(
Vind dat altijd wat matig en te weinig soepig.
Roquefort erdoor kruimelen :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_201850787
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:19 schreef Kaatje1 het volgende:

Roquefort erdoor kruimelen :9~
:9

En ik zag iets over Randstad uitzendbureau bij 1 vandaag of het nieuws om 6 uur en moest aan je denken.
Is het wat voor jou om je daar ook in te schrijven. Nou ja niet daar per se maar bij een UB in het algemeen :?
pi_201850795
quote:
17s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 19:04 schreef drakin het volgende:

Lang geleden iets anders met kombucha, deze ken ik niet. Hoe smaakt deze?
Nog niet geproefd :)
pi_201850824
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Lekker O+

Ik had pompoensoep ;(
Vind dat altijd wat matig en te weinig soepig.
Maak volgende keer dees:
https://www.degroenemeisjes.nl/zoete-aardappelsoep-met-toppings/

Ik herhaal maar weinig soeprecepten en sommige maak ik 'gewoon' (tomaat, ui, champignon bijv.) maar deze komt iedere keer weer terug.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201850826
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat fijn dat hij kon spreken. Dat voegt veel toe voor de nabestaanden en hemzelf.

Over kleding, ik weet het niet. Ik hang er tussenin geloof ik. Ik vond de pluizige glitter kersttrui met crocs van J's nicht op oma's uitvaart wel te ver gaan.
Maar als Oma mss ooit gezegd heeft dat ze die trui prachtig vond? Of zelfs voor haar gebreid heeft?
Of dat ze het gewoon zelf haar mooiste trui vond?
Of gewoon al de hele dag aanhad omdat die lekker warm zat?
Ik zie echt het probleem niet :)

Wat ik te ver vind gaan is mijn schoonzus die, toen iedereen al weg liep van ons, ineens terugliep zich op de kist van mijn moeder stortte en heel hard ging huilen.
Overhuilen was het, dramaqueen :{w Het was niet echt, het was aandacht genereren.
Niemand reageerde |:)
pi_201850926
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Maar als Oma mss ooit gezegd heeft dat ze die trui prachtig vond? Of zelfs voor haar gebreid heeft?
Of dat ze het gewoon zelf haar mooiste trui vond?
Of gewoon al de hele dag aanhad omdat die lekker warm zat?
Ik zie echt het probleem niet :)
Oma zei nooit iets positiefs dus dat lijkt me stug ;) Maar ik snap wat je bedoelt. Toch vindt mijn hoofd er iets van, ook al wil ik het niet. Ik heb de laatste jaren de meeste van dat soort oordelende gedachten afgeleerd maar deze nicht bereikte wel dat laatste restje oordeel. Zal ook wel komen omdat het zo'n ontzettend dom en onaardig tokiewijf is.
Spoilers!
pi_201850947
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Maak volgende keer dees:
https://www.degroenemeisjes.nl/zoete-aardappelsoep-met-toppings/

Ik herhaal maar weinig soeprecepten en sommige maak ik 'gewoon' (tomaat, ui, champignon bijv.) maar deze komt iedere keer weer terug.
O O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201850948
Ik had aangevuld :)
Heeft idd denk ik ook met de persoon te maken als ik je zo lees.
pi_201850992
Tokiewijven sowieso :D
  donderdag 21 oktober 2021 @ 20:31:39 #272
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201850994
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik had tomatensoep (etiket zat er niet meer op, dacht dat het pastasaus was ;) ) en er maar een tosti bij gemaakt.

Vanmiddag eindelijk de stapel administratie opgeruimd. Nu alles op z’n plek ligt, binnenkort de mappen maar eens uitmesten. Kwam nog hele oude vakantiekaarten tegen :? Denk dat ik daar veel ruimte kan winnen.
Ook nog stof uitgeknipt om een sweater te maken. Had niet genoeg voor mouwen, dus morgen een stukje op de markt halen in een hele andere kleur.
Tomatensoep O+
  donderdag 21 oktober 2021 @ 20:32:32 #273
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201851006
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:23 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Maak volgende keer dees:
https://www.degroenemeisjes.nl/zoete-aardappelsoep-met-toppings/

Ik herhaal maar weinig soeprecepten en sommige maak ik 'gewoon' (tomaat, ui, champignon bijv.) maar deze komt iedere keer weer terug.
Doe je ook altijd die toppings?
pi_201851048
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:32 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Doe je ook altijd die toppings?
Nee. Ik doe soms ontbijtspekblokjes of cashews of uh, dingen. Lenteui.

Linzen eet ik eigenlijk nooit.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201851051
En :r koriander :r
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201851059
Maar zelfs zonder toppings is het een awesome soep :9

Of dan gewoon eigen dingen erin flikkeren. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201851078
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:28 schreef Blues het volgende:
Ik had aangevuld :)
Heeft idd denk ik ook met de persoon te maken als ik je zo lees.
Ja, ook dat.

Ik ben ook eens op een uitvaart geweest waar iemand totaal onterecht (volgens iedereen) extreem ging huilen. Het was bijna gillen. Dat was wel iets waar nog jaren over gesproken werd.
Op diezelfde uitvaart stond ook een medewerkster van de overledene halverwege het program op om een heel lang verhaal op te hangen over hoe hij (ongelovig) nu bij Jezus was enzo. Later bleek dat ze een uitleen van de sociale werkplaats was. Dat maakte het een stuk minder vreemd :D
Spoilers!
  donderdag 21 oktober 2021 @ 20:35:51 #278
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201851084
quote:
2s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:34 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Nee. Ik doe soms ontbijtspekblokjes of cashews of uh, dingen. Lenteui.

Linzen eet ik eigenlijk nooit.
Ok goeie dat soort dingen heb ik altijd wel.
pi_201851137
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:35 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ok goeie dat soort dingen heb ik altijd wel.
Heb ook wel eens een restje gebakken kipfilet in stukjes erdoorheen gejoepst geloof ik. :Y Maar spek is natuurlijk altijd goed. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201851302
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:21 schreef Blues het volgende:

[..]
:9

En ik zag iets over Randstad uitzendbureau bij 1 vandaag of het nieuws om 6 uur en moest aan je denken.
Is het wat voor jou om je daar ook in te schrijven. Nou ja niet daar per se maar bij een UB in het algemeen :?
Als ik het kan vermijden doe ik dat. Uitzendwerk heb ik jaren gedaan en dat was erg leuk, maar 4 dagen hier, 6 weken daar, dan weer 2 weken niets. Daar zit ik (nog) niet op te wachten. Detachering (secretarieel) kan niet want rijbewijs vereist.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201851555
Drukke werkdag, lunch in de auto naar huis rond half vijf. TGTG box ophalen en even de Lidl in. Thuiskomen, groenten opbergen, eten koken (want de late lunch vulde niet echt dus doorrrrr naar diner), katten verzorgen.
En net bedacht ik dat de tas met de andere koelkastboodschapjes nog op tafel staat :')

Bijna drie uur ongekoeld moet kunnen /stalen maag
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 21 oktober 2021 @ 21:03:43 #282
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201851675
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Drukke werkdag, lunch in de auto naar huis rond half vijf. TGTG box ophalen en even de Lidl in. Thuiskomen, groenten opbergen, eten koken (want de late lunch vulde niet echt dus doorrrrr naar diner), katten verzorgen.
En net bedacht ik dat de tas met de andere koelkastboodschapjes nog op tafel staat :')

Bijna drie uur ongekoeld moet kunnen /stalen maag
In deze tijd van het jaar moet dat toch wel kunnen :D
pi_201852167
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 17:18 schreef Barreltje het volgende:

[..]
Dat is werk in uitvoering :+
_O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201852620
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:03 schreef gcjoel het volgende:

[..]
In deze tijd van het jaar moet dat toch wel kunnen :D
Zou die vijf graden verschil (Max 24 graden hoogzomer en nu 19 graden) zoveel uitmaken?

In de winter gebruik ik mijn auto wel vaker als koelkast als het zo uitkomt. Mijn woonkamer heeft die kwaliteit wat minder :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 21 oktober 2021 @ 21:50:02 #285
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201852656
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zou die vijf graden verschil (Max 24 graden hoogzomer en nu 19 graden) zoveel uitmaken?

In de winter gebruik ik mijn auto wel vaker als koelkast als het zo uitkomt. Mijn woonkamer heeft die kwaliteit wat minder :P
Ja dat is waar. Wij hadden van de week de yoghurt de hele dag eruit gelaten, die heb ik maar wel weg gedaan.
pi_201852674
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja dat is waar. Wij hadden van de week de yoghurt de hele dag eruit gelaten, die heb ik maar wel weg gedaan.
Een dag is lang ja. Alles voelde nog koel.
Maar als ik opeens niet meer post… stuur hulp!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 21 oktober 2021 @ 21:58:54 #287
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201852751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:50 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Ja dat is waar. Wij hadden van de week de yoghurt de hele dag eruit gelaten, die heb ik maar wel weg gedaan.
Yoghurt, serieus? Dat ruik je toch en na een dag lijkt me daar niets mis mee. Ook niet eens in 25° ofzo :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 oktober 2021 @ 22:04:02 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201852820
@sigme

Bij gebrek aan Frans Bakker of andere aanbieders van groene walnoten likeur shizzle, de Kroatische versie gekocht.
Lekker, maar moet zeggen dat ik het erg zoet en niet mega bijzonder vind. Mik het thuis wel door een cake ofzo, zompig maken ermee, ook wel lekker in tiramisu denk ik

https://www.amazon.co.uk/Maraska-Orahovac-70cl/dp/B075V2K379
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 21 oktober 2021 @ 22:07:41 #289
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201852896
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2021 21:58 schreef Molo het volgende:

[..]
Yoghurt, serieus? Dat ruik je toch en na een dag lijkt me daar niets mis mee. Ook niet eens in 25° ofzo :P
Nah ik hoef het niet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 21 oktober 2021 @ 23:40:38 #290
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201854643
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201854844
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201855961
Mogguh :O Einde vakantie. Slaap op.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201855986
Goedemorgen. Vrije dag. Slaap op }:|
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 07:45:34 #294
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201856200
Normaal vrij op vrijdag maar vandaag werken ;(
Zo toe aan uitslapen ;(
pi_201856275
Het pijnlijke hoesten is begonnen! *O*
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:02:18 #296
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201856281
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 06:22 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen. Vrije dag. Slaap op }:|
Lekker lang genieten van je vrije dag *O*
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:10:13 #297
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201856321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 oktober 2021 17:04 schreef Tuindier het volgende:
Vandaag neem ik mijn eigen advies aan en heb ik een rustig-aan dagje op het werk. De stoof/soep van linzen, peen, bleekselderij, aardappel, k.look, ui en palmkool is al klaar en er staat een tomatensaus voor morgen te pruttelen :9.
Oe Linzen zijn zo lekker
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:14:38 #298
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201856349
Gisterenmiddag kippensoep opgezet, tot 21 uur getrokken, en die gaat zo weer op, de hele dag trekken, met prei, peen, ui, knoflook, selderijknol, Laos, Saffraan, peperkorrel, foelie, etc.
Vanmiddag de bouillon dan zeven en vlees er weer in.
  Moderator vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:20:04 #299
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201856387
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:14 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gisterenmiddag kippensoep opgezet, tot 21 uur getrokken, en die gaat zo weer op, de hele dag trekken, met prei, peen, ui, knoflook, selderijknol, Laos, Saffraan, peperkorrel, foelie, etc.
Vanmiddag de bouillon dan zeven en vlees er weer in.
Goed idee, ben ook niet super fit. Zal even een mooie dikke soepkip halen bij de Sligro
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:24:46 #300
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201856415
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 oktober 2021 08:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Goed idee, ben ook niet super fit. Zal even een mooie dikke soepkip halen bij de Sligro
Had het eerder moeten doen, maar was te verkouden. Voel me nu wat beter maar nog steeds snotterend en hoestend.
  vrijdag 22 oktober 2021 @ 08:25:08 #301
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201856418
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')