Zeer goede vraag. Heb hem niet zelf gebakken moet ik bekennen maar als de maker hem natuurgetrouw heeft gemaakt lijkt mij volledig reuk en smaakloos wel het meest realistisch jaquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:19 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oeh lekker! Waar smaakt het naar? Of is hij helemaal aangepast aan covid en zit er geen smaak aan?
Ziet er tof uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:18 schreef dick_laurent het volgende:
Nou. Wie heeft er zin in covid taart??
[ afbeelding ]
Als je dat leest wel he.. wat zijn we toch een stel egocentrische varkens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haat mensen en we verdienen het einde der tijden.
En dan stiekem eigenlijk tussen de regels door het systeem de schuld geven omdat je een groen vinkje blijft houden. Zelf logisch nadenken zit er niet in, maar als instanties wél iets duidelijk verbieden dan zijn het nazi's.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je dat leest wel he.. wat zijn we toch een stel egocentrische varkens.
Voice of reason die Girbes.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:31 schreef Johannes788 het volgende:
Er liggen heel weinig coronapatiënten op de IC’s, zegt @:ArmandGirbes. Maar ze zijn wel heel ontwrichtend omdat we zo kwetsbaar georganiseerd zijn. Eyeopener
https://www.nporadio1.nl/(...)-1-met-armand-girbes
https://twitter.com/mariannezw/status/1450420510341410825?s=21
Hij zal de enige niet zijn denk ik zo. Bij velen is de heersende gedachte toch “het is mooi geweest”. Kan je regels instellen wat je wil maar als niemand de offers meer wil brengen ben je ook wel klaar, tenzij je keihard gaat handhaven.quote:
Sorry, maar als je doelbewust naar grote evenementen gaat wetende dat je positief bevonden bent, dan ben je wat mij betreft gewoon strafbaar bezig. Dat heeft weinig tot niets te maken met 'we zijn er wel klaar mee met z'n allen'quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij zal de enige niet zijn denk ik zo. Bij velen is de heersende gedachte toch “het is mooi geweest”. Kan je regels instellen wat je wil maar als niemand de offers meer wil brengen ben je ook wel klaar, tenzij je keihard gaat handhaven.
Spijker op de kop. We willen zelfstandig zijn, maar velen kunnen dat niet. Combinatie van domheid en egoisme.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan stiekem eigenlijk tussen de regels door het systeem de schuld geven omdat je een groen vinkje blijft houden. Zelf logisch nadenken zit er niet in, maar als instanties wél iets duidelijk verbieden dan zijn het nazi's.
Zelfstandig betekent ook geen QR-codes: als je op de wantrouwende controletour gaat moet je het ook uitputtend regelen. Anders gaat het geheid mis, je ontneemt mensen hun eigen verantwoordelijkheid maar doet daar tegelijkertijd wel een beroep op, dat gaat niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:29 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Spijker op de kop. We willen zelfstandig zijn, maar velen kunnen dat niet. Combinatie van domheid en egoisme.
Tijd voor een lockdown om de asielinstroom onder controle te krijgen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:24 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
#TeHoog
@:Oriente @:Lenny_Leonard
Dit dus. In mijn omgeving bestaat corona niet meer. Niemand denk er meer om. Gaat ook niks meer gebeuren denk ik, moeten het maar gewoon uitzitten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:27 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Hij zal de enige niet zijn denk ik zo. Bij velen is de heersende gedachte toch “het is mooi geweest”. Kan je regels instellen wat je wil maar als niemand de offers meer wil brengen ben je ook wel klaar, tenzij je keihard gaat handhaven.
Stampvoetende kleine kinderen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:29 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Spijker op de kop. We willen zelfstandig zijn, maar velen kunnen dat niet. Combinatie van domheid en egoisme.
Dit ben ik wel met je eens, ja,quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Sorry, maar als je doelbewust naar grote evenementen gaat wetende dat je positief bevonden bent, dan ben je wat mij betreft gewoon strafbaar bezig. Dat heeft weinig tot niets te maken met 'we zijn er wel klaar mee met z'n allen'
Maar dit klopt dus ook. Het blijft toch een hoop wereldvreemdheid in die kringen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:29 schreef trein2000 het volgende:
https://www.gelderlander.(...)plek-op-ic~a0b2dcc9/
Het radboudumc roept op om weer afstand te houden…
Ik stel voor dat ze even hun ziekenhuis uitkomen, de weg oversteken en een rondje campus doen. Even peilen hoe groot de bereidheid is…
Vliegverboden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tijd voor een lockdown om de asielinstroom onder controle te krijgen?
Het heeft ook vooral met de organisatie van ziekenhuizen te maken: uberhaupt al weinig personeel, ook nog eens veel uitval. Dan snap ik dat je bij de minste rimpeling al in de knel komtquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:34 schreef Discombobulate het volgende:
Het is dat het zo'n grote druk op de IC's geeft. Er liggen echt niet veel mensen, maar ze liggen er wel gemiddeld heel lang. Iemand kan na een hartoperatie na één nachtje IC er wel weer van af. Bij COVID is dat 15 dagen ofzo. Ook wel ironisch dit probleem.
Iedereen is vooral de klos van hoe de zorg georganiseerd is. Buiten de ziekenhuisdeuren is er echt niets aan de hand meer.
Weer allerlei sectoren (deels) sluiten is onderhand anders ook geen optie meer. Misschien de zure appel maar gewoon een keer slikken?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:41 schreef Jor_Dii het volgende:
De vraag is denk ik alleen nog: gaat men overwegen weer (maatschappij brede) maatregelen toe te gaan passen per November?
Kan me namelijk niet voorstellen dat ze heel happy zijn met de situatie zoals die zich nu aan het ontvouwen is (en alle noodkreten uit ziekenhuizen etc.).
Nee maar ja... catch 22 enzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 14:41 schreef Jor_Dii het volgende:
De vraag is denk ik alleen nog: gaat men overwegen weer (maatschappij brede) maatregelen toe te gaan passen per November?
Kan me namelijk niet voorstellen dat ze heel happy zijn met de situatie zoals die zich nu aan het ontvouwen is (en alle noodkreten uit ziekenhuizen etc.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |