abonnement Unibet Coolblue
pi_201817108



Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.


Er wordt flink gevaccineerd.
Welke geboortejaren mogen afspraak maken en vanaf wanneer mocht dit precies?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afspraak maken kan via www.coronatest.nl , www.coronavaccinatie-afspraak.nl of telefoonnummer 0800-7070.

Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederland:
RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
Covid dashboard
Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers

Internationaal:
ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
WHO World Health Organisation
Overzicht WHO
Overzicht Worldometers
Overzicht BNO News
Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
Wikipedia
Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
Dit doet corona met je, als je pech hebt.

Wetenschap:
Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
Universiteitsindex Leiden
De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/

Vaccinaties :
quote:
#Vaccinatie

➡️ Half april: 4 mln 💉
👉 meeste 80+ en mensen met hoog medisch risico
➡️ Begin mei: ruim 5 mln 💉
👉 70+
👉 half mei: 60+
➡️ Begin juni: 11 mln 💉
👉 juni: 50+/40+/30+
👉 juni/juli: 20+
➡️ Begin juli: iedereen die wil een 1e prik, 2/3 geheel gevaccineerd
https://t.co/nFVLkcHMAS

https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
Coronavirus Vaccine Tracker
Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).


Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)


Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
Dagelijkse ziekenhuiscijfers
Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Datagraver, zelf grafieken maken

Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Niet elkaar uitmaken voor schapen of wappies
• "Covid is maar een griepje", muilkorven/mondluiers/angsthazen mag je ook voor je laten
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen onzinnige gifjes (on tour, nazi, etc.)

Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.

SPOILER: Coronaregels per 25 september, 2021
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:08:44 #2
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_201817120
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 11:53 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
En je denkt dat door zo'n giftige bedrijfscultuur te scheppen dat de voltijd-bikkels ineens uit de lucht komen vallen?

Als je de 'deeltijdprinsesjes' gaat verbieden om deeltijd te werken, dan doen ze maar 1 ding: Optyfen. Dan ben je nog verder van huis.
Je kunt het natuurlijk wel aantrekkelijker maken. Een deel van de mensen die deeltijd werken zullen dat doen vanwege kinderopvang, kosten daaromtrend en moeilijkheden daaromtrend etc.

Een scenario waarin mensen met een beroep waarin ze niet thuis kunnen werken voorrang hebben op kinderopvangdagen zou dan een tijdelijke prikkel geven. En ja, ik weet dat ik daar zelf ook slechter uit kom :P
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  Beste debater 2022 dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:10:24 #3
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201817137
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:00 schreef zoost het volgende:
The great reset in de kerk.

[ twitter ]
Ach jee, een dominee die met Openbaring aan de haal gaat.

:O
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:10:27 #4
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201817138
Goeie TT wel. Moest beetje lachen.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:11:22 #5
27107 crew  chratnox
Digitaal viroloog
pi_201817153
quote:
Valt me wel op dat de UK constant komt met nieuwe varianten. Is het sequencen in het VK zo goed?
Lid van de vaste commissie van het FOK!OMT
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:11:44 #6
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201817159
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:08 schreef chratnox het volgende:

[..]
Je kunt het natuurlijk wel aantrekkelijker maken. Een deel van de mensen die deeltijd werken zullen dat doen vanwege kinderopvang, kosten daaromtrend en moeilijkheden daaromtrend etc.

Een scenario waarin mensen met een beroep waarin ze niet thuis kunnen werken voorrang hebben op kinderopvangdagen zou dan een tijdelijke prikkel geven. En ja, ik weet dat ik daar zelf ook slechter uit kom :P
Voorrang en gratis bij contracten boven de 32 uur (voor beide partners). Ik denk dat je meerdere crisissen er mee oplost
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_201817203
Dat is wel een goeie ja. Ik kan me ook verbazen over van die 20-30'ers die net gaan werken en dan beginnen met 32 uur, of 28. Ze hebben nog geen kinderen. Maar dan hebben ze tijd om "het huis bij te houden". Lekker gemotiveerd voor hun werk, die prinsesjes. Moet wel lachen als ze dan rond hun 40e uit elkaar gaan en geen cent hebben om voor zichzelf te kunnen zorgen.
pi_201817219
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:11 schreef chratnox het volgende:

[..]
Valt me wel op dat de UK constant komt met nieuwe varianten. Is het sequencen in het VK zo goed?
Volgens mij is alleen Denemarken die meer sequencen dan het VK.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:22:10 #9
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_201817243
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is wel een goeie ja. Ik kan me ook verbazen over van die 20-30'ers die net gaan werken en dan beginnen met 32 uur, of 28. Ze hebben nog geen kinderen. Maar dan hebben ze tijd om "het huis bij te houden". Lekker gemotiveerd voor hun werk, die prinsesjes. Moet wel lachen als ze dan rond hun 40e uit elkaar gaan en geen cent hebben om voor zichzelf te kunnen zorgen.
Er zijn natuurlijk zat redenen om met 28 of 32 uur te beginnen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:24:43 #10
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201817262
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk zat redenen om met 28 of 32 uur te beginnen.
En sowieso: waar bemoei je je mee? Laat mensen hun leven inrichten zoals ze zelf willen.

pi_201817280
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:24 schreef Tijn het volgende:

[..]
En sowieso: waar bemoei je je mee? Laat mensen hun leven inrichten zoals ze zelf willen.

[ afbeelding ]
Ik bemoei me ook nergens mee. Ik verbaas me er alleen over.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:30:51 #12
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201817307
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:27 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik bemoei me ook nergens mee. Ik verbaas me er alleen over.
Tja, niet iedereen is een carrièretijger. Ik zou denken: de meeste mensen niet, eigenlijk.
pi_201817310
Er liggen heel weinig coronapatiënten op de IC’s, zegt @ArmandGirbes. Maar ze zijn wel heel ontwrichtend omdat we zo kwetsbaar georganiseerd zijn. Eyeopener


https://www.nporadio1.nl/(...)-1-met-armand-girbes

https://twitter.com/mariannezw/status/1450420510341410825?s=21
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:37:58 #14
408813 crew  trein2000
pi_201817354
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:24 schreef Tijn het volgende:

[..]
En sowieso: waar bemoei je je mee? Laat mensen hun leven inrichten zoals ze zelf willen.

[ afbeelding ]
Zolang de overheid haar burgers verregaande vrijheidsbeperkingen oplegt moet mensen vragen wat langer te werken ook bespreekbaar zijn. Het zou idioot zijn om wel een avondklok af te kondigen en deze optie tot taboe te verklaren.

Tegelijkertijd, wat niet kan dat kan niet. Iemand die oververmoeid is moet rusten en iemand met drie kleine kinderen kan niet werken op woensdagmiddag.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:40:20 #15
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201817370
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Zolang de overheid haar burgers verregaande vrijheidsbeperkingen oplegt moet mensen vragen wat langer te werken ook bespreekbaar zijn. Het zou idioot zijn om wel een avondklok af te kondigen en deze optie tot taboe te verklaren.
Volgens mij is het vragen aan IC-personeel om meer te werken zo ongeveer het eerst dat men deed in maart 2020, dus dat is zeker geen taboe. Ook gepensioneerden terug op de werkvloer vragen, studenten in hun laatste jaar alvast laten werken etc. De capaciteitsuitbreiding die toen is bewerkstelligd kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen.
pi_201817386
https://www.hartvannederl(...)lijven-binnenstromen

Bij het bijwerkingencentrum Lareb komen nog steeds meldingen van vrouwen die last hebben van menstruatiestoornissen, en tal van andere klachten, na het toedienen van het coronavaccin. Begin oktober hadden bijna tienduizend vrouwen een probleem doorgeven, twee weken later staat de teller inmiddels op zo'n veertienduizend.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:44:53 #17
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201817391
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:30 schreef Tijn het volgende:

[..]
Tja, niet iedereen is een carrièretijger. Ik zou denken: de meeste mensen niet, eigenlijk.
Ja, maar dan is de oplossing juist niet om meer loon te betalen, maar collectief minder loon. Dat thuis zitten is nu een luxe, blijkbaar verdienen mensen teveel om meer te gaan werken :)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_201817405
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:00 schreef zoost het volgende:
The great reset in de kerk.

[ twitter ]
Deze preek is ontzettend controversieel en er wordt enorm veel over geluld tussen christelijke mensen onderling. Het lijkt niet heel breedgedragen te zijn.
pi_201817407
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:44 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ja, maar dan is de oplossing juist niet om meer loon te betalen, maar collectief minder loon. Dat thuis zitten is nu een luxe, blijkbaar verdienen mensen teveel om meer te gaan werken :)
Sjezus. Ik mag hopen dat jij geen personeel hebt want die rennen gelijk naar de deur.

Zo van, als je niet meer wil werken dan gaan we je net zo hard knijpen tot je verhongert. Of ontslag neemt natuurlijk.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201817408
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:44 schreef zalkc het volgende:

[..]
Ja, maar dan is de oplossing juist niet om meer loon te betalen, maar collectief minder loon. Dat thuis zitten is nu een luxe, blijkbaar verdienen mensen teveel om meer te gaan werken :)
Ik heb er in mijn praktijk ook bij die dan vragen: als ik 4 uur per week meer ga werken, raak ik dan toeslagen kwijt, of ik dat dan uit wil rekenen.
pi_201817410
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:40 schreef Tijn het volgende:

Volgens mij is het vragen aan IC-personeel om meer te werken zo ongeveer het eerst dat men deed in maart 2020, dus dat is zeker geen taboe. Ook gepensioneerden terug op de werkvloer vragen, studenten in hun laatste jaar alvast laten werken etc. De capaciteitsuitbreiding die toen is bewerkstelligd kwam natuurlijk niet uit de lucht vallen.
Er hebben bij ons heel veel verpleegkundigen en anaesthesie-assistenten véél meer uren gewerkt dan hun contract.

Er zijn vacatures rond gegaan voor een opleiding tot IC verpleegkundige.

Er is een managementlaag overal tussen uit gegaan.

De dingen die ik in dit en het vorige topic aangestipt zag worden als zijnde 'ze moeten x!' daar wordt gewoon aan gewerkt. En nee, dat komt niet in het 8 uur journaal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201817414
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Sjezus. Ik mag hopen dat jij geen personeel hebt want die rennen gelijk naar de deur.

Zo van, als je niet meer wil werken dan gaan we je net zo hard knijpen tot je verhongert. Of ontslag neemt natuurlijk.
Hij heeft het niet over micro, maar over het algemeen. En daar zit zeker wel wat in denk ik. Mensen hebben het financieel erg goed en dat is geen motivatie om meer te gaan werken. En bovendien was het niet helemaal serieus bedoeld, gezien de smiley.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:57:46 #23
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201817483
pi_201817489
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:00 schreef zoost het volgende:
The great reset in de kerk.

[ twitter ]
Ga je dit serieus kijken? Of heb je dit gekeken?
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:58:44 #25
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201817492
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:46 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Sjezus. Ik mag hopen dat jij geen personeel hebt want die rennen gelijk naar de deur.

Zo van, als je niet meer wil werken dan gaan we je net zo hard knijpen tot je verhongert. Of ontslag neemt natuurlijk.
Je wil het te makkelijk oplossen is mijn gevoel.
Er is een te hoge werkdruk en dat komt door een tekort aan mensen aan het bed. De grote vraag is gewoon hoe krijg je meer handjes per uur aan het bed.

Om dat voor elkaar te krijgen kun je: Meer mensen handjes laten leveren of dezelfde mensen langer handjes laten leveren.
- Blijkbaar mag je niet vragen of mensen een groter contract willen en creatief omgaan met mogelijke obstakels zoals kinderen
- Je mag ook niet uit het buitenland personeel halen

Wat wel mag is:
- Meer loon, maar hoeveel is onbekend, maar sowieso is het beter om meer te betalen want dan komen ze vanzelf. Wat gewoon niet waar is, loon is maar een beperkt component in dit plaatje, het lost daarnaast ook niet op dat de poule waar je uit kunt putten nogal klein is.
- Meer opleiden, ondanks dat er weinig opleidingsplekken zijn voor praktijkervaring (wat op die toch al te drukke afdeling moet gebeuren), de numerus fixus is niet zozeer een centenkwestie als eerder een tekort aan stage en praktijkplekken.

Dus nog 1 keer, geld is een keer niet de oplossing voor een probleem. Het zit dieper en vereist veel meer moeite als simpelweg 100 miljoen per jaar er tegenaan gooien.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 19 oktober 2021 @ 13:59:52 #26
408813 crew  trein2000
pi_201817503
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:57 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon weer door de hele bevolking…
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_201817506
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:58 schreef zalkc het volgende:

[..]
Je wil het te makkelijk oplossen is mijn gevoel.
Er is een te hoge werkdruk en dat komt door een tekort aan mensen aan het bed. De grote vraag is gewoon hoe krijg je meer handjes per uur aan het bed.

Om dat voor elkaar te krijgen kun je: Meer mensen handjes laten leveren of dezelfde mensen langer handjes laten leveren.
- Blijkbaar mag je niet vragen of mensen een groter contract willen en creatief omgaan met mogelijke obstakels zoals kinderen
- Je mag ook niet uit het buitenland personeel halen

Wat wel mag is:
- Meer loon, maar hoeveel is onbekend, maar sowieso is het beter om meer te betalen want dan komen ze vanzelf. Wat gewoon niet waar is, loon is maar een beperkt component in dit plaatje, het lost daarnaast ook niet op dat de poule waar je uit kunt putten nogal klein is.
- Meer opleiden, ondanks dat er weinig opleidingsplekken zijn voor praktijkervaring (wat op die toch al te drukke afdeling moet gebeuren), de numerus fixus is niet zozeer een centenkwestie als eerder een tekort aan stage en praktijkplekken.

Dus nog 1 keer, geld is een keer niet de oplossing voor een probleem. Het zit dieper en vereist veel meer moeite als simpelweg 100 miljoen per jaar er tegenaan gooien.
Over welke numerus fixus heb je het?
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:00:40 #28
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201817509
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 13:59 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Gewoon weer door de hele bevolking…
Wel zelfde beeld als vorig jaar maar met een derde van de bedden als bezetting.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_201817511
Mensen die vrijwillig 40 uur willen werken,bestaan die echt?
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:01:48 #30
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201817520
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Over welke numerus fixus heb je het?
Verpleegkunde in het algemeen. IC is mij te specialistisch om daar alle ins- en outs van te weten.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_201817526
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:01 schreef zalkc het volgende:

[..]
Verpleegkunde in het algemeen. IC is mij te specialistisch om daar alle ins- en outs van te weten.
Die is er al een tijdje af.
pi_201817528
twitter
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:03:27 #33
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201817531
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]
Die is er al een tijdje af.
Groningen heeft het al weer voor dit schooljaar.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_201817537
Tjuuss.. het is dat de uitstroom zo hoog is.. bijna 100 nieuwe opnames :{
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_201817542
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Tjuuss.. het is dat de uitstroom zo hoog is.. bijna 100 nieuwe opnames :{
AI, dat is echt niet goed idd.
pi_201817543
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:00 schreef Questular het volgende:
Mensen die vrijwillig 40 uur willen werken,bestaan die echt?
Ze bestaan echt. Ik ken een aantal work-a-holics die het liefst 45 - 60 uur per week aan het werk zijn.
pi_201817544
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:03 schreef zalkc het volgende:

[..]
Groningen heeft het al weer voor dit schooljaar.
Oh, excuses dan. :@ dacht dat de numerus fixus er al een jaar of 2 overal af was.
pi_201817545
De instroom is ook in 2-3 weken tijd verdubbeld man. Maar goed dat zijn de besmettingscijfers natuurlijk ook.
pi_201817547
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Sow... fikse instroom weer.. :{
pi_201817558
Hoogste instroom IC in 6 weken tijd.. :N
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:08:16 #41
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_201817565
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:05 schreef Spablauw214 het volgende:

De instroom is ook in 2-3 weken tijd verdubbeld man. Maar goed dat zijn de besmettingscijfers natuurlijk ook.
Het is bijna alsof er een soort causaal verband bestaat tussen het aantal positieve tests en het aantal ziekenhuisopnames :+
pi_201817598
Situatie 2-3 weken geleden qua instroom:

quote:
ZH en IC​ opnames (7 daags totaal)

2 okt 35+9 (242+49)
1 okt 45+7 (239+48)
30 sep 35+8 (235+52)
29 sep 38+ 7 (239+51)
28 sep 39+ 3 (224+62)
27 sep 22+ 6 (229+70)
26 sep 28+ 9 (237+75)
25 sep 32+ 8 (241+74)
24 sep 41+11 (259+72)
23 sep 39+ 7 (269+71)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_201817622
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:00 schreef Questular het volgende:
Mensen die vrijwillig 40 uur willen werken,bestaan die echt?
Meer dan zelfs.
Maar straks ben ik weer wat maanden dicht, gok ik dus haal mn tijd wel in. *O*
Go hard or go home
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:14:52 #44
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201817627
twitter


Tja...
pi_201817628
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:14 schreef Noek het volgende:

[..]
Meer dan zelfs.
Maar straks ben ik weer wat maanden dicht, gok ik dus haal mn tijd wel in. *O*
Je gaat er vanuit dat je weer dicht moet?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:15:08 #46
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_201817631
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:08 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het is bijna alsof er een soort causaal verband bestaat tussen het aantal positieve tests en het aantal ziekenhuisopnames :+
Gelukkig lijken de besmettingen ook weer op plateau te komen. Verwacht nu 700 kliniek om 350 IC rond november.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Moderator dinsdag 19 oktober 2021 @ 14:18:06 #47
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201817655
Nou. Wie heeft er zin in covid taart?? :D

pi_201817656
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Je gaat er vanuit dat je weer dicht moet?
Geen idee eigenlijk. Merk wel dat ik me mentaal aan het preppen ben omdat ik nog niet hersteld ben van de vorige.
Dus ik doe zo van,"Hahaha lollollol, straks weer dicht...zul je net zien. Lekker janken met Janssen."
Go hard or go home
pi_201817669
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:18 schreef dick_laurent het volgende:
Nou. Wie heeft er zin in covid taart?? :D

[ afbeelding ]
Oeh lekker! Waar smaakt het naar? Of is hij helemaal aangepast aan covid en zit er geen smaak aan?
pi_201817670
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:18 schreef dick_laurent het volgende:
Nou. Wie heeft er zin in covid taart?? :D

[ afbeelding ]
:D Ziek mad taartje.
Mad op alle gevaccineerden en Marion.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')