Maanlichtquote:
Zeg het maarquote:
Mooi nummer idd. ben wel nieuwsgierig naar haar nieuwe albumquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:08 schreef Moonlight het volgende:
Die nieuwe van Adele is echt prachtig
Ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi nummer idd. ben wel nieuwsgierig naar haar nieuwe album
Nee gekkie. Heb al tijden geen pak meer gedragen. Heb er wel meerderequote:
Geilquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee gekkie. Heb al tijden geen pak meer gedragen. Heb er wel meerdere
Ik zie er wel monsterlijk geil uit in een pak jaquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie er wel monsterlijk geil uit in een pak ja
ik heb haar dm inbox net al gevuld met naaktfoto's van mijquote:
Ik haar PMquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb haar dm inbox net al gevuld met naaktfoto's van mij
die zijn we voorlopig niet terug dus. die zit de komende uren te soppen achter de pcquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
die zijn we voorlopig niet terug dus. die zit de komende uren te soppen achter de pc
Niet alleen buiten dus veel nattigheid vandaagquote:
Cinsallabipsquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet alleen buiten dus veel nattigheid vandaag
Aiquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie er wel monsterlijk geil uit in een pak ja
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb haar dm inbox net al gevuld met naaktfoto's van mij
Lekkerquote:
ik heb een "thermometer"quote:
kan op verschillende manieren de temperatuur opnemen.quote:
er zijn nog meer optiesquote:
we willen je gewoon heel goed verzorgenquote:
Gekkiequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
we willen je gewoon heel goed verzorgen
we zijn gewoon allemaal erg zorgzaam in de dagbaggerquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
we zijn gewoon allemaal erg zorgzaam in de dagbagger
Heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:17 schreef dud0r het volgende:
m'n benen zijn echt verrot morgen zo te voelen. de vermoeidheid trekt er nu al in
het standing calf raises apparaat in de sportschool uitgespeeld. En daarna nog even de hack squat gebruiktquote:
Flinke workoutquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
het standing calf raises apparaat in de sportschool uitgespeeld. En daarna nog even de hack squat gebruikt
verder was het rug, triceps en schouderdag vandaag maar daar worden m'n benen niet moe van
wat denk je dat calf raises en squats zijn lieverd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar als je je benen niet getraind hebt, kunnen ze toch ook niet verrot aan voelen?
yup. 2 uurtjes bezig geweest in totaalquote:
Weet ik nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat denk je dat calf raises en squats zijn lieverd?
[..]
yup. 2 uurtjes bezig geweest in totaal
calf raises waren:
165x10
175x10
185x10
195x10
200x10
en toen was het gewicht op het apparaat op 🙄
hack squat was
80x10
120x10
160x8
Standing calf raisesquote:
PFf zit er zwaar uit zeg..quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat denk je dat calf raises en squats zijn lieverd?
[..]
yup. 2 uurtjes bezig geweest in totaal
calf raises waren:
165x10
175x10
185x10
195x10
200x10
en toen was het gewicht op het apparaat op 🙄
hack squat was
80x10
120x10
160x8
dat is ook de bedoeling.quote:
ik probeer 4x per week te sporten. 2x sportschool en 2x buiten. lukt helaas niet elke week maar probeer het zoveel mogelijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik sport niet zo veel meer. Alleen nog 2a3x pw 1,5 fietsen op de hometrainer en schieten
Sinds mrt 2020 helemaal uit me ritme. Ook door de kleine medequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling.
[..]
ik probeer 4x per week te sporten. 2x sportschool en 2x buiten. lukt helaas niet elke week maar probeer het zoveel mogelijk
ja dat helpt niet mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:34 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Sinds mrt 2020 helemaal uit me ritme. Ook door de kleine mede
Had nog n hernia eroverheen gekregen dit jaar hielp ook niet. Maar dat einde komt langzaam in zichtquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat helpt niet mee.
ik ben ook pas zoveel bezig sinds iets anderhalf tot 2 jaar denk ik
Dat is wel heel erg kutquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Had nog n hernia eroverheen gekregen dit jaar hielp ook niet. Maar dat einde komt langzaam in zicht
Ai, dat is ook niet niksquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Had nog n hernia eroverheen gekregen dit jaar hielp ook niet. Maar dat einde komt langzaam in zicht
Gaat wel weer weg gelukkig duurt alleen wat langer dan normaal aangezien ik thuis werk met n dreumes om me heenquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gaat wel weer weg gelukkig duurt alleen wat langer dan normaal aangezien ik thuis werk met n dreumes om me heen
Niet de hernia, maar wel dat er een hoop mannen thuiswerken met een dreumes om zich heenquote:
Ja dacht ik al.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet de hernia, maar wel dat er een hoop mannen thuiswerken met een dreumes om zich heen
Ik pas 2 dagen in de week op mijn kleindochter, omdat mijn thuiswerkt, komt allemaal bekend voorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja dacht ik al.
En zeg maar eens nee als ze met 2 armpjes omhoog voor je staan.
Gelukkig wel n zit/sta bureau. Sta voornamelijk
Dat was t enige voordeel afgelopen 1,5 jaar. Heb alles meegekregen tot nu toe. Maar verlang onderhand toch wel weer naar kantoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik pas 2 dagen in de week op mijn kleindochter, omdat mijn thuiswerkt, komt allemaal bekend voor
Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:33 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat was t enige voordeel afgelopen 1,5 jaar. Heb alles meegekregen tot nu toe. Maar verlang onderhand toch wel weer naar kantoor
Hij is 3 oktober 1,5 geworden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen![]()
Het is bijzonder dat je alles mee hebt kunnen maken , hoe oud is jouw dreumes?
Maar het is ook lastig omdat prive en werk door elkaar heen lopen. Althans dat is wat mijn zoon lastig vindt
Iets ouder als mijn kleindochterquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hij is 3 oktober 1,5 geworden.
Kon het gelukkig goed combineren met t werk.
Ben jij dan nou zo oud of ik zo oud ouder gewordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets ouder als mijn kleindochter
En bedanktquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ben jij dan nou zo oud of ik zo oud ouder geworden
Ik vind dat ik wel oud( per ongelukquote:
Ik ben heel jong moeder gewordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel oud( per ongeluk) ouder ben geworden, ik ken oma’s die jonger zijn dan ik
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben heel jong moeder geworden![]()
Mijn zoon wordt nu 32
ik ben nog steeds niet lekkerquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet lekker![]()
Hopelijk morgen wel beter, loop al vanaf vrijdag te kwakkelen en moet morgen weer oppassen.
op tijd naar bedquote:
Ik lig al vanaf vrijdag op de bank , hopelijk komt het allemaal wel goed morgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
op tijd naar bed
Vicks onder de voeten en sokken aan
ik hoop het ook voor je puzzquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lig al vanaf vrijdag op de bank , hopelijk komt het allemaal wel goed morgen
ik had vandaag bloed moeten prikekn maar dat heb ik naar donderdag verzet , morgen MOET ik beter zijnquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik had vandaag bloed moeten prikekn maar dat heb ik naar donderdag verzet , morgen MOET ik beter zijn
preciesquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat moet dat moet![]()
Kan niet anders
Thnx!! Gelukkig heb ik heel veel geslapen , ben ik redelijk goed uitgerustquote:
S20?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 22:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thnx!! Gelukkig heb ik heel veel geslapen , ben ik redelijk goed uitgerust![]()
Vannacht zal er ook nog een test met de S20 plaatsvinden en die wil ik eigenlijk wel zien
Veel succes met oppassen.quote:
Neequote:Op woensdag 20 oktober 2021 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Veel succes met oppassen.
Hopelijk voel je je al beter
Ze kletst me de oren van de kopquote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar ook wel genoten toch en ongetwijfeld weer leuke gesprekjes gevoerd?
Heerlijk!quote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kletst me de oren van de kop![]()
Wel lachen om te zien
Ik lig altijd in een deuk om haar , ook omdat ze haar eigen humor al heeft , en dat zo bijzonder om mee te mogen belevenquote:
Dat lijkt me ook heel bijzonder, hoor regelmatig van cliënten dat ouders worden leuk is maar grootouders worden nóg leuker isquote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lig altijd in een deuk om haar , ook omdat ze haar eigen humor al heeft , en dat zo bijzonder om mee te mogen beleven
Dat is het ook , je hebt enkel de leuke dingenquote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel bijzonder, hoor regelmatig van cliënten dat ouders worden leuk is maar grootouders worden nóg leuker is
Ja preciesquote:Op woensdag 20 oktober 2021 16:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is het ook , je hebt enkel de leuke dingen
Nou ja , ik maak me soms ook wel zorgen natuurlijkquote:
Dat is ook wel zo, maar dat kun je wel delen met haar ouders nu lijkt mequote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja , ik maak me soms ook wel zorgen natuurlijkJe bent hoe dan ook verbonden met zo'n kindje en daar blijft een stukje 'zorgen maken om' ook wel bij
Uiteraardquote:Op woensdag 20 oktober 2021 17:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is ook wel zo, maar dat kun je wel delen met haar ouders nu lijkt me
quote:
hoe is het ?quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed
baggerweer
maar verder prima
m'n benen zijn moe. niet zo heel gek na de training van dinsdag en dan gisteren 10+ kilometer lopen, stilstaan met een rugzak omquote:
dat hakt er wel in jaquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
m'n benen zijn moe. niet zo heel gek na de training van dinsdag en dan gisteren 10+ kilometer lopen, stilstaan met een rugzak om
yup.quote:
2 uur slenteren waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
yup.
en dan heb ik vanmiddag een rondleiding bij een locatie. dus dat wordt weer 2 uur lopen.
morgenmiddag nog even naar de sportschool of buiten als het droog is.
Dus m'n benen zullen dan ook wel dood zijn
ja waarschijnlijk wel ja. Het is wel een interessante locatie om eens te zien maar denk dat m'n benen me eind van de week niet zo blij met me zijn.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 uur slenteren waarschijnlijk
klinkt meer als een slachterij dan als een sportschoolquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja waarschijnlijk wel ja. Het is wel een interessante locatie om eens te zien maar denk dat m'n benen me eind van de week niet zo blij met me zijn.
Als ik morgen naar de sportschool ga eens kijken hoeveel ik kan calf raisen in de smith machine.
Denk dat ik 250 wel moet redden
af en toe loop ik wel naar buiten alsof ik geslacht benquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt meer als een slachterij dan als een sportschool![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
af en toe loop ik wel naar buiten alsof ik geslacht ben
maar dat is wel een goed iets.quote:
maar zie je de gain nog wel dan?quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar dat is wel een goed iets.
no pain no gain
ik zie de gain wel maar nee ik hoef geen bodybuilder te worden.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar zie je de gain nog wel dan?
of wil je echt zo'n bodybuilder worden?
aaahhhhquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik zie de gain wel maar nee ik hoef geen bodybuilder te worden.
het is voornamelijk zodat ik wat fitter blijf en met parkour er voordeel van heb
met een k jaquote:
je hebt overal van die filmpjesquote:Op donderdag 21 oktober 2021 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebt op tiktok van die filmpjes
![]()
![]()
lekker bezig!quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:50 schreef Moonlight het volgende:
Mogge !ff 53 baantjes getrokken !
erg druk met werk op het moment plus vakantie van die kleine dus weinig getraind deze week. pas 1 keer helaasquote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou met sporten?
Aah oke toppertjequote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
erg druk met werk op het moment plus vakantie van die kleine dus weinig getraind deze week. pas 1 keer helaas
morgenmiddag in ieder geval nog een keer. En dan hopelijk van het weekend nog een keer buiten.
ja maar het doel is 4 keer per week sporten. En dat heb ik al drie weken niet geredquote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah oke toppertjebeter 1 keer dan geen 1 keer
Oh das wel minder dan, maar komt wel weer !quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja maar het doel is 4 keer per week sporten. En dat heb ik al drie weken niet gered
ja het weer helpt ook niet mee. dat moedigt niet aan om lekker buiten te gaan trainen.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:59 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh das wel minder dan, maar komt wel weer !
Zo, goed bezig !quote:Op donderdag 21 oktober 2021 10:50 schreef Moonlight het volgende:
Mogge !ff 53 baantjes getrokken !
Snap ik, het is ook pest weer.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 11:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja het weer helpt ook niet mee. dat moedigt niet aan om lekker buiten te gaan trainen.
Dan moet ik me net iets meer dwingen
Thanksquote:
Zwemmen is vooral veel gedoequote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:25 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik wil ook weer gaan zwemmen. Alleen het is taffes ver fietsen en op onmogelijke tijden, althans tijden die ik niet wilEn een zwemmaatje heb ik ook niet echt om wél er op uit te gaan.
Ja!! ik ben er helemaal klaar meequote:
Oh dat is jammer. maar het is het zeker wel waardquote:Op donderdag 21 oktober 2021 15:25 schreef Ynnad_Er het volgende:
Ik wil ook weer gaan zwemmen. Alleen het is taffes ver fietsen en op onmogelijke tijden, althans tijden die ik niet wilEn een zwemmaatje heb ik ook niet echt om wél er op uit te gaan.
Puzziequote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! ik ben er helemaal klaar mee![]()
Knuffel voor de DB sletjes![]()
![]()
Hi mooie chickaquote:
Oh jammerquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hi mooie chicka![]()
Ik ben ff weg hier, voor ik ontplof![]()
DagBagger is allang niet meer wat het was, en echt gezellig om te posten is het ook allang niet meer na dat gezeik met DTS 2 jaar geleden , en nu zie ik hetzelfde gebeuren in een ander topic.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Goedzo !en snel terug komen hoor, ik kan je niet zo lang missen
Ja ik post zelf ook in DTS , wel veel minder door de sfeer.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
DagBagger is allang niet meer wat het was, en echt gezellig om te posten is het ook allang niet meer na dat gezeik met DTS 2 jaar geleden , en nu zie ik hetzelfde gebeuren in een ander topic.
Alles draait om DTS , dom oppervlakkig geneuzel bla bla . en hebben ze ergens ruzie dan komen ze gewoon een ander topic overnemen . En die kans bestaat gewoon ook hier weer, ik ben klaar met simpele gedoe .
Niet om jullie schatjes
I know, maar jou bedoelde ik nietquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik post zelf ook in DTS , wel veel minder door de sfeer.Maar ja kan natuurlijk niet oordelen
Vervelend dat je er zo een last van hebt. Jammer ook! Maar ja dts is allang niet meer wat het ooit was en daarom gaan users daar weg denk ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know, maar jou bedoelde ik niet
Knuff voor de Poetsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! ik ben er helemaal klaar mee![]()
Knuffel voor de DB sletjes![]()
![]()
Kus en liefs Poets, ik ga je wel missen, maar t is niet anders.Hopelijk zien we weer 's een keertje terug.quote:
Wie weetquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:30 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Kus en liefs Poets, ik ga je wel missen, maar t is niet anders.Hopelijk zien we weer 's een keertje terug.
Nicequote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:32 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Heb net je buurvrouw over mijn klapstoel getrokkenTerwijl ik halve liters zoop.
Ja druk iddquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alles okee daar? Druk in de trein?
Juistquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vervelend dat je er zo een last van hebt. Jammer ook! Maar ja dts is allang niet meer wat het ooit was en daarom gaan users daar weg denk ik.
Wie dan Puzzquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know, maar jou bedoelde ik niet
hoi hoiquote:
Zeker en de quali morgenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:49 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Yessss mooie tijden waarop ze rijden ook
het is vakantie, dan hoort er niet gespeeld te wordenquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:52 schreef greysbones het volgende:
Kan ik gewoon rustig naar de voetbalwedstrijd van zoonlief
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is vakantie, dan hoort er niet gespeeld te worden
die van mij heeft geen voetbal deze weekquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:41 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hoe kom je daar nu bij
voetbal gaat altijd door
hier elke weekquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
die van mij heeft geen voetbal deze week
die van jou is ouder. misschien heeft het daar ook mee te maken.quote:
17-1quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
die van jou is ouder. misschien heeft het daar ook mee te maken.
die van mij speelt alleen nog maar wedstrijdjes tegen z'n eigen team
en daarna door naar de pro's!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
17-1
eerste klas
dus ja
en bekerwedstrijden
hahaquote:
dat is wel het belangrijkste.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
haha
ja tis een goede voetballer
ook al wel meegetraind met graafschap
maar past simpelweg niet bij hem
gewoon lekker voetballen
wordt hij veel gelukkiger van
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is wel het belangrijkste.
Die van mij zei dat hij volgend jaar bij FC Utrecht gaat voetballen.
Want dan is hij 7 en dan kan dat.
🤷♀️
Geen idee waar hij dat vandaan heeft
ik heb geen idee of hij het zou kunnen. hij is niet de beste van z'n team maar zit wel in de top 4 ofzo hoorde ik laatst.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
heerlijk toch
als ze het kunnen en ze willen het echt
doen
maar houdt voor ogen hoeveel ze ervoor moeten opgeven
Kinderen die jong profsport doen hebben vaak geen jeugd
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb geen idee of hij het zou kunnen. hij is niet de beste van z'n team maar zit wel in de top 4 ofzo hoorde ik laatst.
Verder houd ik me er niet mee bezig en mag z'n moeder het allemaal regelen mbt voetbal.
Ik vind er geen klap aan en de enige reden dat ik langs dat veld af en toe sta is omdat die kleine het graag wil.
ik vond het vroeger leuk om af en toe een bal met vrienden te trappen op een veldje maar verder ook niet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:57 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ikvan voetbal
en zeker van mijn zoon zien voetballen
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vond het vroeger leuk om af en toe een bal met vrienden te trappen op een veldje maar verder ook niet.
Heb er nooit echt wat aan gevonden 🤷♀️
🤷🏼♂️🤷♂️quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 11:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vond het vroeger leuk om af en toe een bal met vrienden te trappen op een veldje maar verder ook niet.
Heb er nooit echt wat aan gevonden 🤷♀️
gelukkig wel jaquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 12:00 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee grapje
iedereen houdt van andere dingen
gelukkig maar
Ik check!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 14:58 schreef Ynnad_Er het volgende:
@:ToT hier effe een leuke van maken voor tong ?
Ha hoeft nu ook niet hoor, komt vanzelf wel. Beterschap !quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:02 schreef ToT het volgende:
Haha wel een leuke!
Maar heb momenteel ff m'n hoofd niet echt bij photoshoppen.
Thanks!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:10 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Ha hoeft nu ook niet hoor, komt vanzelf wel. Beterschap !
goed hoorquote:
Ja dat welquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
goed hoor
beetje bagger weer al de hele week
en nu dacht ik vanmorgenquote:
Nee, dit weekend wel redelijk!quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
en nu dacht ik vanmorgen
het is iets beter
maar nee
gelukkig maarquote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig maar
hoef ik niet in de regen naar voetbal te kijken
ben niet van suikerquote:
Nee regen is bahquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben niet van suiker
maar stilstaan in de regen is meestal niet zo leuk
quote:
Ha ha wel mooiquote:Op vrijdag 22 oktober 2021 15:57 schreef ToT het volgende:
[..]Zo denkt Mini-ToT er ook over: "Regen! BAH! EWWWWWW!!!"
Hoewel hij andere keren weer "Het regent, het regent!" zingt!
En buiten heeft hij er nooit moeite mee om door de regen heen te kuieren.Dat "BAH! EWWWWW!" heeft hij van zijn mama geleerd!
Ik sla ff over....quote:Op zaterdag 23 oktober 2021 21:19 schreef PzKpfw het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)41?previousPage=home
Iemand nog schoenen kopen?
Greys babequote:
🥰quote:
Goed.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed
Met u?
Benen al weer een beetje bij?
Gefeliciteerd 🥳quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed.
Net te horen gekregen dat ik aangenomen ben op een andere functie.
Benen waren nog steeds moe en net toch een beetje meegepakt omdat we deadlift gedaan hebben
ja sporten gaat ook lekker.quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gefeliciteerd 🥳
En goed bezig met sporten nog steeds👍
quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja sporten gaat ook lekker.
Van de week weer lekker buiten. Kijken of ik deze week wel de 4x haal
wat?quote:
maar waarommmmmm????quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat?
de afgelopen 3 weken is het niet gelukt maar 4x per week is het wel doel
ik vind het weinigquote:
quote:Op maandag 25 oktober 2021 13:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vind het weinig
het is maar zo'n 7 uur per week
nee toen ik 20-26 uur in de week trainde was het veel.quote:
je moet er van houdenquote:Op maandag 25 oktober 2021 14:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee toen ik 20-26 uur in de week trainde was het veel.
dit valt wel mee.
maar omdat het kan en het lekker is. ook al sloop ik mezelf af en toe.
bewegen is goed voor je.quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
bewegen is goed voor je.![]()
progressie is fijn. Dat soort dingen.
quote:
alles zit in jou hoofd Dudjequote:Op maandag 25 oktober 2021 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is daar overdreven aan
Hoe moet ik anders madsexy blijven?
wat is sperma ssaquote:Op maandag 25 oktober 2021 14:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
alles zit in jou hoofd Dudje
als jij denkt dat je het bent
kun je het ook uitdragen'
en ik neem aan dat je het niet alleen van je spermassa moet hebben
aaah u zijt van suiker tegenwoordigquote:Op maandag 25 oktober 2021 14:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat is sperma ssa![]()
Maar ik weet dat ik sexy ben. Staat niet voor niks in @:mickytjuh haar ondertitel
Maar ik vind trainen lekker om te doen. Zeker buiten. Maar met slechter weer is dat wat minder.
Vroeger was ik daar minder moeilijk in, was het gewoon weer of geen weer keihard beuken.
ik was sneller dan je editquote:Op maandag 25 oktober 2021 14:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah u zijt van suiker tegenwoordig
had hem al ge-edit
quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik was sneller dan je edit
ja ik ben heel zoet dus dat klopt
Kom proeven danquote:
quote:
Ik weet niet waar je woont dus geen idee.quote:Op maandag 25 oktober 2021 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
je woont niet echt in de buurt he
en dan moet ik mijn man ook meenemen?
feeesttttttttttquote:Op maandag 25 oktober 2021 20:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont dus geen idee.
En je man mag ook wel proeven
Dat valt nog wel mee. Half uurtje drie kwartierquote:
und du?quote:Op maandag 25 oktober 2021 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee. Half uurtje drie kwartier
Vlakbij Utrechtquote:
Ja hè.quote:
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 25 oktober 2021 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb familie in amersfoort/hoogland
Het is ook bijna Halloween.quote:
quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is ook bijna Halloween.
Ik kan de afstandbediening niet vinden
Zal wel onder m'n reet liggen maar ik heb geen zin om op te staan
Ik ben ook extreem lui.quote:Op maandag 25 oktober 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
das wel heel lui
wat ben je aan het koekeloeren?
ken ik nietquote:Op maandag 25 oktober 2021 21:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook extreem lui.
Ik lig superstore te kijken op Netflix
Vermakelijke comedy serie. Kijkt makkelijk weg.quote:
hoi maanlichtje.quote:
he Specialequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 13:21 schreef Speciale het volgende:
Goedemiddag
Hoe gaat het met iedereen?
Hier wel ok, niet echt veel te vertellen
ok goed verhaal
groetjes weer
hoi andere dudjequote:Op dinsdag 26 oktober 2021 15:12 schreef dud0r het volgende:
Hoi Speciale vriendje.
Gaat goed hier hoor.
Hoi andere schatjes
Hoi lekker dingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |