I know, maar jou bedoelde ik nietquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:19 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja ik post zelf ook in DTS , wel veel minder door de sfeer.Maar ja kan natuurlijk niet oordelen
Vervelend dat je er zo een last van hebt. Jammer ook! Maar ja dts is allang niet meer wat het ooit was en daarom gaan users daar weg denk ik.quote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know, maar jou bedoelde ik niet
Knuff voor de Poetsquote:Op donderdag 21 oktober 2021 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja!! ik ben er helemaal klaar mee![]()
Knuffel voor de DB sletjes![]()
![]()
Kus en liefs Poets, ik ga je wel missen, maar t is niet anders.Hopelijk zien we weer 's een keertje terug.quote:
Wie weetquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:30 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Kus en liefs Poets, ik ga je wel missen, maar t is niet anders.Hopelijk zien we weer 's een keertje terug.
Heb net je buurvrouw over mijn klapstoel getrokkenquote:
Nicequote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:32 schreef Ynnad_Er het volgende:
[..]
Heb net je buurvrouw over mijn klapstoel getrokkenTerwijl ik halve liters zoop.
Ja druk iddquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alles okee daar? Druk in de trein?
Juistquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:21 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vervelend dat je er zo een last van hebt. Jammer ook! Maar ja dts is allang niet meer wat het ooit was en daarom gaan users daar weg denk ik.
Wie dan Puzzquote:Op donderdag 21 oktober 2021 17:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
I know, maar jou bedoelde ik niet
hoi hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |