Maanlichtquote:
Zeg het maarquote:
Mooi nummer idd. ben wel nieuwsgierig naar haar nieuwe albumquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:08 schreef Moonlight het volgende:
Die nieuwe van Adele is echt prachtig
Ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mooi nummer idd. ben wel nieuwsgierig naar haar nieuwe album
Nee gekkie. Heb al tijden geen pak meer gedragen. Heb er wel meerderequote:
Geilquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee gekkie. Heb al tijden geen pak meer gedragen. Heb er wel meerdere
Ik zie er wel monsterlijk geil uit in een pak jaquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie er wel monsterlijk geil uit in een pak ja
ik heb haar dm inbox net al gevuld met naaktfoto's van mijquote:
Ik haar PMquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb haar dm inbox net al gevuld met naaktfoto's van mij
die zijn we voorlopig niet terug dus. die zit de komende uren te soppen achter de pcquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
die zijn we voorlopig niet terug dus. die zit de komende uren te soppen achter de pc
Niet alleen buiten dus veel nattigheid vandaagquote:
Cinsallabipsquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:47 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet alleen buiten dus veel nattigheid vandaag
Aiquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 10:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zie er wel monsterlijk geil uit in een pak ja
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 11:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb haar dm inbox net al gevuld met naaktfoto's van mij
Lekkerquote:
ik heb een "thermometer"quote:
kan op verschillende manieren de temperatuur opnemen.quote:
er zijn nog meer optiesquote:
we willen je gewoon heel goed verzorgenquote:
Gekkiequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
we willen je gewoon heel goed verzorgen
we zijn gewoon allemaal erg zorgzaam in de dagbaggerquote:
Dat is waarquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 13:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
we zijn gewoon allemaal erg zorgzaam in de dagbagger
Heb je gedaan dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:17 schreef dud0r het volgende:
m'n benen zijn echt verrot morgen zo te voelen. de vermoeidheid trekt er nu al in
het standing calf raises apparaat in de sportschool uitgespeeld. En daarna nog even de hack squat gebruiktquote:
Flinke workoutquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
het standing calf raises apparaat in de sportschool uitgespeeld. En daarna nog even de hack squat gebruikt
verder was het rug, triceps en schouderdag vandaag maar daar worden m'n benen niet moe van
wat denk je dat calf raises en squats zijn lieverd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar als je je benen niet getraind hebt, kunnen ze toch ook niet verrot aan voelen?
yup. 2 uurtjes bezig geweest in totaalquote:
Weet ik nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat denk je dat calf raises en squats zijn lieverd?
[..]
yup. 2 uurtjes bezig geweest in totaal
calf raises waren:
165x10
175x10
185x10
195x10
200x10
en toen was het gewicht op het apparaat op 🙄
hack squat was
80x10
120x10
160x8
Standing calf raisesquote:
PFf zit er zwaar uit zeg..quote:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
wat denk je dat calf raises en squats zijn lieverd?
[..]
yup. 2 uurtjes bezig geweest in totaal
calf raises waren:
165x10
175x10
185x10
195x10
200x10
en toen was het gewicht op het apparaat op 🙄
hack squat was
80x10
120x10
160x8
dat is ook de bedoeling.quote:
ik probeer 4x per week te sporten. 2x sportschool en 2x buiten. lukt helaas niet elke week maar probeer het zoveel mogelijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:31 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Lekker hoor
Ik sport niet zo veel meer. Alleen nog 2a3x pw 1,5 fietsen op de hometrainer en schieten
Sinds mrt 2020 helemaal uit me ritme. Ook door de kleine medequote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is ook de bedoeling.
[..]
ik probeer 4x per week te sporten. 2x sportschool en 2x buiten. lukt helaas niet elke week maar probeer het zoveel mogelijk
ja dat helpt niet mee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:34 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Sinds mrt 2020 helemaal uit me ritme. Ook door de kleine mede
Had nog n hernia eroverheen gekregen dit jaar hielp ook niet. Maar dat einde komt langzaam in zichtquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat helpt niet mee.
ik ben ook pas zoveel bezig sinds iets anderhalf tot 2 jaar denk ik
Dat is wel heel erg kutquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Had nog n hernia eroverheen gekregen dit jaar hielp ook niet. Maar dat einde komt langzaam in zicht
Ai, dat is ook niet niksquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 16:38 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Had nog n hernia eroverheen gekregen dit jaar hielp ook niet. Maar dat einde komt langzaam in zicht
Gaat wel weer weg gelukkig duurt alleen wat langer dan normaal aangezien ik thuis werk met n dreumes om me heenquote:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 17:22 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Gaat wel weer weg gelukkig duurt alleen wat langer dan normaal aangezien ik thuis werk met n dreumes om me heen
Niet de hernia, maar wel dat er een hoop mannen thuiswerken met een dreumes om zich heenquote:
Ja dacht ik al.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet de hernia, maar wel dat er een hoop mannen thuiswerken met een dreumes om zich heen
Ik pas 2 dagen in de week op mijn kleindochter, omdat mijn thuiswerkt, komt allemaal bekend voorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:28 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ja dacht ik al.
En zeg maar eens nee als ze met 2 armpjes omhoog voor je staan.
Gelukkig wel n zit/sta bureau. Sta voornamelijk
Dat was t enige voordeel afgelopen 1,5 jaar. Heb alles meegekregen tot nu toe. Maar verlang onderhand toch wel weer naar kantoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik pas 2 dagen in de week op mijn kleindochter, omdat mijn thuiswerkt, komt allemaal bekend voor
Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:33 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dat was t enige voordeel afgelopen 1,5 jaar. Heb alles meegekregen tot nu toe. Maar verlang onderhand toch wel weer naar kantoor
Hij is 3 oktober 1,5 geworden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen![]()
Het is bijzonder dat je alles mee hebt kunnen maken , hoe oud is jouw dreumes?
Maar het is ook lastig omdat prive en werk door elkaar heen lopen. Althans dat is wat mijn zoon lastig vindt
Iets ouder als mijn kleindochterquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Hij is 3 oktober 1,5 geworden.
Kon het gelukkig goed combineren met t werk.
Ben jij dan nou zo oud of ik zo oud ouder gewordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Iets ouder als mijn kleindochter
En bedanktquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:51 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ben jij dan nou zo oud of ik zo oud ouder geworden
Ik vind dat ik wel oud( per ongelukquote:
Ik ben heel jong moeder gewordenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:53 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik vind dat ik wel oud( per ongeluk) ouder ben geworden, ik ken oma’s die jonger zijn dan ik
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 19:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben heel jong moeder geworden![]()
Mijn zoon wordt nu 32
ik ben nog steeds niet lekkerquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik ben nog steeds niet lekker![]()
Hopelijk morgen wel beter, loop al vanaf vrijdag te kwakkelen en moet morgen weer oppassen.
op tijd naar bedquote:
Ik lig al vanaf vrijdag op de bank , hopelijk komt het allemaal wel goed morgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
op tijd naar bed
Vicks onder de voeten en sokken aan
ik hoop het ook voor je puzzquote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lig al vanaf vrijdag op de bank , hopelijk komt het allemaal wel goed morgen
ik had vandaag bloed moeten prikekn maar dat heb ik naar donderdag verzet , morgen MOET ik beter zijnquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 20:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik had vandaag bloed moeten prikekn maar dat heb ik naar donderdag verzet , morgen MOET ik beter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |