Ja he,quote:
Als ik zie hoeveel mensen op hun mobiel zitten tijdens het rijden is het niet onverantwoordelijker dan de meeste van de andere weggebruikers.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:37 schreef PzKpfw het volgende:
Is het verantwoord dat deze mensen straks gewoon de auto instappen en naar huis rijden?
Staan ook in de top 5 van tijd, dus die komen nog wel terug.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:38 schreef Karina het volgende:
Ah Elvis gaat eraf? Of alleen even behandeling.
Ik dacht even dat ze eraf moesten omdat ze bijna dood gingen of zoquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:39 schreef Stranger het volgende:
[..]
Staan ook in de top 5 van tijd, dus die komen nog wel terug.
Net als tig andere stellen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Pleurt op, die doet al uren stap-tik.
Ja echt he, ik word er inmiddels gewoon boos om iedere keer.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
je kan daar ook in het publiek gaan dansen, kost je 7.50quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:37 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Ja, microfoon alweer weg terwijl dat meisje nog aan het praten was. Totaal onbekwaam als interviewster, die Wendy.
Daar valt het me in elk geval lang niet zo op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Net als tig andere stellen.
Nee, die hebben gisteren een kledingwissel gedaan en heel soms paar minuten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:39 schreef dz5b604 het volgende:
Ik heb Elvis ook nog geen 1x zien pauzeren vanmiddag.
Dacht ik ook, ff hoop en toen weer keihard genaaid. Want alleen maar drinken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ze eraf moesten omdat ze bijna dood gingen of zomaar was alleen om te drinken.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:40 schreef tja77 het volgende:
Waar blijven de klassiekers?
No more Boleros
Ticket to the tropics
Shang Rila.
Dat zou ik met mijn dansmoves al in het eerste uur doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn lpquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:40 schreef tja77 het volgende:
Waar blijven de klassiekers?
No more Boleros
Ticket to the tropics
Shang Rila.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |