Ze verstond dus begreep de instructie van de crew niet, dus lag hij eruit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, waar sloeg dat dan op.![]()
Ik vermaak me wel prima hoor met dit alles.
Weer een mysterie erbij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat weet niemand hier op FOK precies vermoed ik![]()
Maar hij had het niet makkelijk hier.
dat bestaat alquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:57 schreef MacDeMarco het volgende:
ik heb een nieuw format bedacht
the masked dancer
john de mol neem even contact op
Hij doelde volgens mij op het feit dat ze slecht Nederlands spreekt en daardoor de regels en zo niet goed begrijpt.quote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, ik had geen zin om te kijken of er iemand nieuw was, meeste herken ik wel en als ik ze niet herkende, ja jammer dan want verder niet boeiend als het hier maar gezellig is.
verdommequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
dat bestaat al![]()
ik heb toevallig S01 gekeken
37 greep weer even naar zijn rug.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weer een mysterie erbij.
Kijk nr 89 dan.
Chaos iig, bij hunnie dan he.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze verstond dus begreep de instructie van de crew niet, dus lag hij eruit.
Er mag wel een beetje rekening worden gehouden met de leeftijd natuurlijk.quote:
Klopt, maar ze was een beetje pissed...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij doelde volgens mij op het feit dat ze slecht Nederlands spreekt en daardoor de regels en zo niet goed begrijpt.
Oh ja,dat zegt me wel iets maar toen werd zei wel wat bozig dacht ik.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij doelde volgens mij op het feit dat ze slecht Nederlands spreekt en daardoor de regels en zo niet goed begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |