Ohhhh. Damn. Dik drama gemist.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tuinbroekman. eeeh ging piesen, wilde nog wat drinken maar tijd op dus eruit, die vrouw bij hem was daar niet blij mee, bijna dikke fittie.
Ja ze was buitenlands he..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Tuinbroekman. eeeh ging piesen, wilde nog wat drinken maar tijd op dus eruit, die vrouw bij hem was daar niet blij mee, bijna dikke fittie.
Even terug stond die helemaal stil.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die nog prima toch? Met die kniestukken?
nu weer wel idd maar net bewoog ze amper meer. misschien een waarschuwing gehad want die scheidsrechtersdame stond er vlak naastquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:53 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die nog prima toch? Met die kniestukken?
ik ook niet. al vroeg ik nog aan hem of hij speciaal voor dansmarathon een account had gemaaktquote:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:54 schreef pascalito024 het volgende:
O
[..]
Op een oude fiets kun je het ook leren he
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Weet je wie ook graag experimenteerde met de menselijke limieten?
@:AllesKaputt
Nou dikke drama niet, beetje drama, maar wel de beste drama tot nu toe.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:54 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ohhhh. Damn. Dik drama gemist.
Ah ok. Ik vind het een leuk stel en jammer dat ze bijna geen aandacht hebben gehad, net als 91quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
nu weer wel idd maar net bewoog ze amper meer. misschien een waarschuwing gehad want die scheidsrechtersdame stond er vlak naast
Dat weet niemand hier op FOK precies vermoed ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee wat er dan verder is gebeurt waardoor ie ban heeft gehad, weer.
Ja echt he, waar sloeg dat dan op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja ze was buitenlands he..
Net dat dat wat uitmaakte
Vermoeidheid doet wat met jequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, waar sloeg dat dan op.![]()
Ik vermaak me wel prima hoor met dit alles.
Lol, ik had geen zin om te kijken of er iemand nieuw was, meeste herken ik wel en als ik ze niet herkende, ja jammer dan want verder niet boeiend als het hier maar gezellig is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik ook niet. al vroeg ik nog aan hem of hij speciaal voor dansmarathon een account had gemaakt
maar dat het de braad was, no idea
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |