Noem je mij nu oud?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:27 schreef StephanL het volgende:
Deze man is oudliedje is al oud natuurlijk ook
Dat is dan wel meten met 2 maten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:27 schreef Stranger het volgende:
Misschien was dat om zwakke teams eerder af te laten vallen. Het programma is toch leuker met een kleinere cast.
Ik heb als witte Fries een tijd in de Bijlmer gewoond,daar traden ze elke week wel ergens op.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Trafassi![]()
Echte gekleurde mensen muziek dit qua feeling
Dat zou kunnen. Maar vaag verhaal, staat vaak meer dan dat hij danst (zij ook), al lang, dus hoop niet op winst voor hun. PS hoop dat deze quote lukt want is een copy paste uit vorige. Ben niet vaak op FOK!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
Begreep het ook niet helemaal. Misschien woont ze in bij iemand?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:32 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar vaag verhaal, staat vaak meer dan dat hij danst (zij ook), al lang, dus hoop niet op winst voor hun. PS hoop dat deze quote lukt want is een copy paste uit vorige. Ben niet vaak op FOK!
Leuk. Best wel aanstekelijke muziek, ook al kan je niet dansen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb als witte Fries een tijd in de Bijlmer gewoond,daar traden ze elke week wel ergens op.
Die weet niet eens dat hij nog meedoet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Leuk. Best wel aanstekelijke muziek, ook al kan je niet dansen.
Die gast van 30 vind ik echt vreemd
Gewoon schudden met die heupenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:33 schreef StephanL het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Die gast van 30 vind ik echt vreemd
houten klaas danst ze allemaal van de vloerquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:34 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Die weet niet eens dat hij nog meedoet.
Dat zou kunnen. Maar vaag verhaal, staat vaak meer dan dat hij danst (zij ook), al lang, dus hoop niet op winst voor hun. PS hoop dat deze quote lukt want is een copy paste uit vorige. Ben niet vaak op FOK!quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
Begreep het ook niet helemaal. Misschien woont ze in bij iemand?
ik zie het 👍. En misschien een open deur waar is een overzicht van die bewegende emoticons?quote:
Hier staan de leukste.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:35 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar vaag verhaal, staat vaak meer dan dat hij danst (zij ook), al lang, dus hoop niet op winst voor hun. PS hoop dat deze quote lukt want is een copy paste uit vorige. Ben niet vaak op FOK!
[..]
ik zie het 👍. En misschien een open deur waar is een overzicht van die bewegende emoticons?
Bij mij staat die gewoon onder "versturen", maar zei jij op text only te zitten? Daar is die dan niet denk ik.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:35 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
[..]
ik zie het 👍. En misschien een open deur waar is een overzicht van die bewegende emoticons?
Ik heb al hun CD`s.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:40 schreef superniger het volgende:
Trafassi heeft ook maar 1 hit gehad.
Lollypop niet kennen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:40 schreef superniger het volgende:
Trafassi heeft ook maar 1 hit gehad.
Oke gelukt dankquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Bij mij staat die gewoon onder "versturen", maar zei jij op text only te zitten? Daar is die dan niet denk ik.
https://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
Emoticons bij quick reply aanzetten.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:48 schreef Madhouse11 het volgende:
Op deze momenten moet je pauze nemen, dit kost teveel energie.
Niet dat ik weet dat ik op text only zit, wat bedoel je daarmee?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:38 schreef Drxx het volgende:
[..]
Bij mij staat die gewoon onder "versturen", maar zei jij op text only te zitten? Daar is die dan niet denk ik.
https://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
Emoticons bij quick reply aanzetten.
En graag de huilende jongen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:47 schreef MacDeMarco het volgende:
Finale: Elvis, Houten Klaas, Donald Duck en MS Man
Volgens mij zetten ze nu voor de 40e keer fireball in.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:47 schreef Nine. het volgende:
Er is zoveel goede muziek, maar ze presteren het toch weer om telkens dezelfde nummers te draaien
Niks belangrijks, maar het is al gelukt zeg je dus dan ben ik in de war met een anderquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:49 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet dat ik op text only zit, wat bedoel je daarmee?
wie bedoel je daarmee? houten klaas huilde ook een beetje.quote:
Die jongen in een rood shirt. Was 20 jaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wie bedoel je daarmee? houten klaas huilde ook een beetje.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:51 schreef Drxx het volgende:
[..]
Niks belangrijks, maar het is al gelukt zeg je dus dan ben ik in de war met een ander
Danst al 30 uur onbedoeld de robot.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:54 schreef summer2bird het volgende:
nummer 30 is de huilende jongen die ik bedoel, is dat ook de houten klaas?
jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:54 schreef summer2bird het volgende:
nummer 30 is de huilende jongen die ik bedoel, is dat ook de houten klaas?
Broers.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:55 schreef Robert1604 het volgende:
Zeker mooie meid dat zag je nu pas. Wat zijn ze dan van elkaar?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:56 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
hahaha broers, geschwister dus?
ja die zijn echt goedquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:56 schreef Momo het volgende:
Die mensen in neogeel dansen wel echt goed door
Ja, die dansen een beetje borderline. Uurtje bijna niets, uurtje erg goed.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:56 schreef Momo het volgende:
Ze zijn te coulant voor de koppels die al 10 uur in spaarmodus staan. Dansen doet er te weinig toe.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:52 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Echt lullig, die dansten wel goed.
Zijn ook profs he. Een Zumba leraar en een danslerares.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:56 schreef Momo het volgende:
Bang dat het buffet leeg is.quote:
Die hebben vannacht/vanochtend vroeg amper gedanst. Logisch dat ze nu even kunnen shinen voor de camera.quote:
Dat sowieso. Denk dat de jury is gaan ontbijten want ze grepen al weinig in maar nu helemaal niet meer lijkt wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 11:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ze zijn te coulant voor de koppels die al 10 uur in spaarmodus staan. Dansen doet er te weinig toe.
Zo John de Beverquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:03 schreef Stranger het volgende:
Lol, krijg je Sieneke als exitmuziek. Dat is nog eens een trap na.
Dat dus. Waardeloze kerel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:05 schreef Karina het volgende:
Sinds ER kan ik John de Bever echt niet uitstaan, wat een eikel.
Ik snap het ook niet. Het geld wat ze binnenkrijgen voor de Disneyland actie gaat erheen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:08 schreef pascalito024 het volgende:
Ze doen dit voor het goede doel, maar hoe precies leggen ze niet uit. Er is geen inzamelingsactie, hoe en watdan?
De homoseksuele, talentvolle zaalvoetballer. Maar hij is 'normaal' homo, niet 'irritant' homo - aldus Johan Derksenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wie?![]()
Weer zo'n derderangs sbs6 "artiest" zeker?
Ga naar de www.dansmarathon.nl zei hij. En sms of bellen voor prijzen kost 45cpm.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:08 schreef pascalito024 het volgende:
Ze doen dit voor het goede doel, maar hoe precies leggen ze niet uit. Er is geen inzamelingsactie, hoe en watdan?
Maar ze geven ook een miljoen weg, welke accountant kan niet zo goed rekenen?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:10 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Ga naar de www.dansmarathon.nl zei hij. En sms of bellen voor prijzen kost 45cpm.
Ome Sjon trekt zelf even de portemonnee?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:10 schreef pascalito024 het volgende:
Maar ze geven ook een miljoen weg, welke accountant kan niet zo goed rekenen?
Al een tijdjequote:
geen idee maar de prijzen komen van de vriendenloterij. Denk dat ze hopen op veel nieuwe leden. En inkomsten van dat bellen en smsen. Ze zullen wel hopen dat het uit kan oid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:10 schreef pascalito024 het volgende:
[..]
Maar ze geven ook een miljoen weg, welke accountant kan niet zo goed rekenen?
Die heeft meer dan 2 miljard dus daar kan wel een miljoentje afquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ome Sjon trekt zelf even de portemonnee?
Precies, is maar kleingeld voor hemquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:14 schreef Momo het volgende:
Die heeft meer dan 2 miljard dus daar kan wel een miljoentje af
Ja het was Gregory, heb ff gegoogled. Die was/is leukquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 05:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gregory deed vaak de atletieknummers, Roy de judonummers en allerlei andere sporten.
Ik meen dat Roy nummer 89 heeft.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:19 schreef MacDeMarco het volgende:
Als ik eind van de middag terug ben zitten hopelijk de volgende er nog in:
Houten klaas (nr 30)
Elvis (nr ?)
Donald Duck (nr 3)
MS Man (nr 81)
Volgens mij heeft hij het zelfquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:20 schreef Momo het volgende:
Noemen jullie de MS man zo omdat hij zijn prijs aan MS fonds zou geven of omdat hij dat zelf heeft?
Hey Chocoquote:
Ik noem hem tuinbroekman, het was in het begin erg verwarrend dus toen zijn er wat bijnamen ontstaan, van de MS weet ik niet wie daar mee is begonnen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:20 schreef Momo het volgende:
Noemen jullie de MS man zo omdat hij zijn prijs aan MS fonds zou geven of omdat hij dat zelf heeft?
Ja hij heeft het. Ik vind Tuinbroek een betere naam.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het zelf
Hooiiieeequote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:21 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Choco
Ze kwaken nog vrolijk door
Lekker dansen tochquote:
Je bent toch niet over de 300 minuten heengegaan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hooiiieee![]()
Ja toch wel goed hoor, ik kon niet meer.powernappie was toch wel ff lekker.
3 uurtjes, wacht, net iets meer. Shit ja dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:23 schreef Stranger het volgende:
[..]
Je bent toch niet over de 300 minuten heengegaan?
Sterke teksten die mannen.quote:
Heeft hij zelf: https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-uitdaging~a3137182/quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:20 schreef Momo het volgende:
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is Trafassi nog geweest en zo ja hoe was datte?
Extra knap danquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:29 schreef Drxx het volgende:
[..]
Heeft hij zelf: https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-uitdaging~a3137182/
Hij lijkt ook Jos B wel, ik zou die baard wel afscheren hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:29 schreef Drxx het volgende:
[..]
Heeft hij zelf: https://www.pzc.nl/zeeuws(...)-uitdaging~a3137182/
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:32 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Hij lijkt ook Jos B wel, ik zou die baard wel afscheren hoor
Toch knap, zoals we vannacht al zeiden, jury is beetje blind geworden anders is het zo afgelopen.quote:
Oke walking dead heb ik (bijna) niet gevolgd dus die ken ik niet..quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Die vergelijking is ook al eerder voorbij gekomen en Rick en Neegan uit de Walking Dead en en ik weet het allemaal niet meer.
Geeft niet hoor, dat je het niet volgt, het is je vergeven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:36 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Oke walking dead heb ik (bijna) niet gevolgd dus die ken ik niet..
Aah stel Elvis geel, mevrouw was het er niet mee eens. Maar is wel logisch hoor...
Denk het ook ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:38 schreef StephanL het volgende:
Natasja zei duidelijk iets van maak je niet druk, dit is pas de eerste. Dans lekker verder
Vooral hij zag er eerder uit alsof zijn benen er elk moment onderuit kunnen vallen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:37 schreef Schakeltopia het volgende:
staat team 89 nog aan de leiding? of hebben die inmiddels al rust gepakt?
En we gaan naar links en we gaan naar rechts.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:39 schreef StephanL het volgende:
Jullie zijn gezellig![]()
Nee dit is niveautje
En ook nog naar voor en naar achter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:39 schreef Schakeltopia het volgende:
we gaan naar links we gaan naar rechts
Idd werd tijd dat had ik er bij mij nog bij ge-edit. Ja hij lacht echt altijd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, dat je het niet volgt, het is je vergeven.![]()
En werd gewoon tijd dat ze ook een kaart kregen, elvis zelf bleef trouwens wel lachen heel de tijd.zij boos hij lachen.
Vergeet niet we gaan naar voor, we gaan naar achterquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En we gaan naar links en we gaan naar rechts.![]()
Toch maar eens gaan denken over liedjes schrijven.
Misschien heeft ie vaseline op zijn voortanden gesmeerd en kan ie niet anders.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:40 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Idd werd tijd dat had ik er bij mij nog bij ge-edit. Ja hij lacht echt altijd.
Zulke dingen kunnen wij toch ook verzinnen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Vergeet niet we gaan naar voor, we gaan naar achter
Kom mede omdat ze de regels een hele tijd lang niet zo strikt hebben toegepast.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:42 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Wow niet verwacht dat er nog zoveel mensen zouden staan.
Even een stevige work out.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:43 schreef VoMy het volgende:
Prima om haar om 6 uur sochtends bij je voordeur te hebben.
Behoorlijk willekeurig ook.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kom mede omdat ze de regels een hele tijd lang niet zo strikt hebben toegepast.
Dat kan op zich nog wel, maar de beat-sync zat er gewoon kompleet naastquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:43 schreef ChocoFan het volgende:
Van de jacksons naar rick.Werd vannacht ook al niet zo lekker over gegaan.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:45 schreef engine het volgende:
Elves kan ook een paar moves plaatsen nu.
The Voice-winnaarquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo ken je het ook noemen.![]()
Eerste keer dat ik hem zie.
Tis gewoon een zooitje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:45 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat kan op zich nog wel, maar de beat-sync zat er gewoon kompleet naast
Dat kijk ik niet, dat is wel duidelijk.quote:
Dan nog, zeker met die trage muziekbagger die zo af en toe er voorbij komt,mixen waar totaal geen overgang in zit etc.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Kom mede omdat ze de regels een hele tijd lang niet zo strikt hebben toegepast.
Eerste keer dat ik het zie. Verder ook geen uitleg voor die dansers erbijquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
Oh een top 5 van danser die serieus kans maken, is dit al eerder voorbij gekomen want zegt mij helemaal niets.
Oh gelukkig ligt dus niet aan mij dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:51 schreef engine het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het zie. Verder ook geen uitleg voor die dansers erbij
Nee. En ik snap niet hoe team Elvis daar in staat...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:50 schreef ChocoFan het volgende:
Oh een top 5 van danser die serieus kans maken, is dit al eerder voorbij gekomen want zegt mij helemaal niets.
Als je mensen gaat elimineren moet je dit doenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kweet niet of dit nu sarcasme is of niet.
Ja echt he, ik tief bijna weer in slaap.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:51 schreef DKUp het volgende:
Dit is een sloopkogel, Dennis met zijn muziek….
Oh zo goed heb ik weer niet opgelet wie er in stonden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:52 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Nee. En ik snap niet hoe team Elvis daar in staat...
Weinig pauzeren en door de schattigheidsfactor wegkomen met stilstaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:52 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Nee. En ik snap niet hoe team Elvis daar in staat...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je mensen gaat elimineren moet je dit doen
Denk dat op dit moment niemand meer op de ritme van de muziek danstquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:53 schreef VoMy het volgende:
De productie trekt alles uit de kast om de koppels op de knieën te dwingen.
Beste Nederlandse zaalvoetballer allertijden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Wie?![]()
Weer zo'n derderangs sbs6 "artiest" zeker?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:54 schreef DKUp het volgende:
66
Volgens mij wil hij zijn familie in Tunesië bezoeken
Dat niet waarderenquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:54 schreef DKUp het volgende:
66
Meen je dat nou, nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:54 schreef DKUp het volgende:
66
En dan niet één of twee nummertjes, maar gelijk een compleet concertquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:57 schreef Eightyone het volgende:
Van die muziek die alle motivatie uit je zuigt als je al bijna omvalt.
Idd, maar weinig pauze vind ik moeilijk voor te stellen hoor, dat ze dan nog op hun hoeven kunnen staan, ook al is het in stilstand...quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Weinig pauzeren en door de schattigheidsfactor wegkomen met stilstaan.
Ja echt he, WTF.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
En dan niet één of twee nummertjes, maar gelijk een kompleet concert
Als ze alleen maar dit soort muziek laten horen snap ik wel dat Elvis in de top-5 staatquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 12:57 schreef Eightyone het volgende:
Van die muziek die alle motivatie uit je zuigt als je al bijna omvalt.
Godzijdank niet heel de tijd maar dit duurt wel lang hoor, ik gun dat de dansers niet, dit is te slaapverwekkend, wel mooi hoor maar niet voor dit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:01 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Als ze alleen maar dit soort muziek laten horen snap ik wel dat Elvis in de top-5 staat
Winnaar van de Voice blijkbaar.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:01 schreef Momo het volgende:
Ze hebben echt iedereen gebeld die artiest is in Nederland
Ze danst geen 40 uurquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:08 schreef Schakeltopia het volgende:
word je er gewoon uitgedanst door een kindje van 6 ofzo
Geen idee. Wil ik ook weten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:08 schreef summer2bird het volgende:
Zijn er eigenlijk al mensen met de ambulance afgevoerd?
Ja als je al 41 uur aan het dansen bent dan is dit echt slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut en is ook best lekker maar niet hier en nu.
Ja toch, ze hebben echt andere muziek nodig nu.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja als je al 41 uur aan het dansen bent dan is dit echt slaapverwekkend.
Die met gekneusde rug ging wel op een brancard naar buiten in ieder geval. Dat was de heftigste volgens mij.quote:
Denk het dan ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:11 schreef engine het volgende:
[..]
Die met gekneusde rug ging wel op een brancard naar buiten in ieder geval. Dat was de heftigste volgens mij.
Leo en Dennis zijn super droog..en Klaasquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:11 schreef Stranger het volgende:
Trouwens wel het leukste presentatieduo tot nu toe.
ja echt hoorquote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Straks win je niet, maar ben je wel door je eigen risico heen vanwege de zorgkosten vanwege blessures en alles
Idd, nu wat lekkere progressive of techno tot het einde.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
Ja toch, ze hebben echt andere muziek nodig nu.
Ja en potver most ff nadenken en dacht waar kan ik dat liedje van.quote:Op zaterdag 16 oktober 2021 13:13 schreef Nine. het volgende:
[..]
Idd, nu wat lekkere progressive of techno tot het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |