Oeh zou ook jaloers zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:41 schreef Lonaa het volgende:
F. uitgezwaaid, die doet een weekend Berlijn en ik ben lichtelijk jaloers wel
Dat deed het hier vanmorgen, nu stralende zon.quote:
Ja het gaat lekker tekeer. Het zou hier droog blijven vandaagquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat deed het hier vanmorgen, nu stralende zon.
Regen was zo massief dat ik kind op school bracht ondanks goed regenpak.
Ja maar dat was juni en nu is nuquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:45 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik was in juni dus het is wel eerlijk zeg maar, maar toch.
Met jou kan ik praten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar dat was juni en nu is nu
Ooit eerder die van de IKEA gehad? Ja dus....sorry niet goed gelezen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:46 schreef Myraela het volgende:
De eerste adventskalender is in huis.Die van IKEA weer.
Nu proberen om het bij 1 te houden.
Daarom moet je altijd in voor en na seizoen gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:48 schreef Myraela het volgende:
Het is ook altijd balen als je in het voorseizoen op vakantie gaat, en dan de hele zomer nog naar de vakantieverhalen van anderen moet luisteren.
Welke heb je?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ooit eerder die van de IKEA gehad? Ja dus....sorry niet goed gelezen.
Sinds vorig week is de eerste adventkalender binnen en er komen er nog 2En eigenlijk wil ik er nog een.
Bij ons is alles bierquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Welke heb je?
Ik vind alle leuke zo duur
Die van de IKEA is m'n favoriete qua de simpele. En met de cadeaubonnen erin kun je hem eigenlijk niet laten staan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 10:55 schreef Sarabi het volgende:
Ooit eerder die van de IKEA gehad? Ja dus....sorry niet goed gelezen.
Sinds vorig week is de eerste adventkalender binnen en er komen er nog 2En eigenlijk wil ik er nog een.
Ik was nog wel zo naief dat ik die dingen misschien 1 januari met 90% korting zou kunnen kopen, maar alles is begin november al opquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik twijfel al jaren over die dure van de rituals
Eigenlijk wel belachelijk hoeveel mensen zo'n dure halen, ja.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was nog wel zo naief dat ik die dingen misschien 1 januari met 90% korting zou kunnen kopen, maar alles is begin november al op
Ah nu herinner ik me dat je er de vorige keer ook over verteld hebt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die van de IKEA is m'n favoriete qua de simpele. En met de cadeaubonnen erin kun je hem eigenlijk niet laten staan.
Dan lees je ook de ELLE ofzo en dan zie je ze echt van rond de 1000 piekquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eigenlijk wel belachelijk hoeveel mensen zo'n dure halen, ja.
Er zijn heel veel mensen met te veel geldquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dan lees je ook de ELLE ofzo en dan zie je ze echt van rond de 1000 pieken dat kopen mensen dan dus blijkbaar
ok, dit snap ik al veel meerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:28 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb er een van Leonidas gevonden en besteld
Daarom zoeken wij het voor elkaar uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen met te veel geld![]()
Hier géén adventkalender. Ik zie er voor mij helemaal geen lol in. Geld betalen voor allerlei verrassingen door een ander uitgezocht die jou niet kent. Ik zie het niet
Het lijkt mij wel leuk. Maar ik vind het zo enorm bijdragen aan de weggooimaatschappij dat ik er geen voorstander van ben. Grote kans dat het meeste van zo'n kalender in de vuilnisbak belandt. Ik zou er wel een met chocolade ofzo. Dat gaat gegarandeerd opquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier géén adventkalender. Ik zie er voor mij helemaal geen lol in. Geld betalen voor allerlei verrassingen door een ander uitgezocht die jou niet kent. Ik zie het niet
Dat vind ik ook totaal iets anders dan een merk-adventskalender kopen met prullen. Dit is eigenlijk ook nog gewoon super lief voor elkaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:31 schreef Sarabi het volgende:
Daarom zoeken wij het voor elkaar uit(of een brouwerij die we kennen) dan weet je in ieder geval dat het altijd iets is dat je ook echt wil hebben.
Ja ik heb dat dus ook, vind iedere dag zo'n vakje superleuk maar heb geen behoefte aan troep.quote:
De slijter waar ik wel eens kom maakt ze op jouw smaak en als je Untappd hebt met bieren die je nog niet hebt gehad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vriendje heeft weer die van brewdog besteld. Dat is ook zoiets dat gewoon op gaat inderdaad.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daarom zoeken wij het voor elkaar uit(of een brouwerij die we kennen) dan weet je in ieder geval dat het altijd iets is dat je ook echt wil hebben.
Alle tijdelijke cadeau's vind ik sowieso beter. Eten, drinken, bloemen, dat idee. Alhoewel je mij ook altijd boeken kan geven. Als ik die na lezen niet leuk genoeg vind voor in de kast, dan gaat dat naar de kringloopwinkel voor een ander.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het lijkt mij wel leuk. Maar ik vind het zo enorm bijdragen aan de weggooimaatschappij dat ik er geen voorstander van ben. Grote kans dat het meeste van zo'n kalender in de vuilnisbak belandt. Ik zou er wel een met chocolade ofzo. Dat gaat gegarandeerd op
Van die dwarsliggers zouden nog wel gaanquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle tijdelijke cadeau's vind ik sowieso beter. Eten, drinken, bloemen, dat idee. Alhoewel je mij ook altijd boeken kan geven. Als ik die na lezen niet leuk genoeg vind voor in de kast, dan gaat dat naar de kringloopwinkel voor een ander.
Een boekenadventkalender wordt alleen wat groot en zwaar
Iedere dag een boek uitlezenquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle tijdelijke cadeau's vind ik sowieso beter. Eten, drinken, bloemen, dat idee. Alhoewel je mij ook altijd boeken kan geven. Als ik die na lezen niet leuk genoeg vind voor in de kast, dan gaat dat naar de kringloopwinkel voor een ander.
Heeeeel dunne boekjes misschienquote:
Ach als het met blikjes bier kan...quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook wel echt leuk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:39 schreef gcjoel het volgende:
Vond de kalender van mymuesli ook leuk, iedere ochtend een andere in mijn yoghurt.
Maar vond dat nogal duur, voor 5 euro heb ik voor een maand lekkere muesli zeg maar.
Een kratventskalender?quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat daar wel veel standaard dingen in zaten vorig jaar. Maar hey die zijn ook lekker dus ook altijd goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vriendje heeft weer die van brewdog besteld. Dat is ook zoiets dat gewoon op gaat inderdaad.
Ja klopt, voor hem ook flink wat die hij zelf nog niet kende. Maar verder heb ik er weinig verstand vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoorde dat daar wel veel standaard dingen in zaten vorig jaar. Maar hey die zijn ook lekker dus ook altijd goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen adventskalender(s) tot nu toe, het is afwachten wat de kerstdozen/goodie bags brengen. Mogelijk drie verrasssingen.![]()
@Tele6 je staat in ieder geval sterker in je schoenen, ziet in en ‘durft’ te vragen of zaken in de lastige relatie een beetje “normaal” verlopen. Kies je eigen weg met de gegeven antwoorden/opmerkingen hierboven. Sterkte ermee.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:24 schreef AnneX het volgende:
En in de Nieuwsbrief van Vattenfall, de provider:
Heb je een contract met een variabele prijs?Die kreeg ik ook. Heb ook even gekeken wanneer ik het nu omzet naar vast dat het ook een flink stuk hoger zal worden. Dit is best lastigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Iets lekkers is altijd goed.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over getwijfeld. Maar ik vind de prijs echt veeeeeel te duur, alleen maar voor een ontbijtje. Maarja, ze zijn natuurlijk sowieso al duur. Al vond ik het raar dat je bijvoorbeeld met een probeerpakket voordeliger 24 items zou kunnen hebben. Is natuurlijk niet hetzelfde, maar zo'n adventskalender zou in mijn ogen niet veel duurder moeten zijn.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:39 schreef gcjoel het volgende:
Vond de kalender van mymuesli ook leuk, iedere ochtend een andere in mijn yoghurt.
Maar vond dat nogal duur, voor 5 euro heb ik voor een maand lekkere muesli zeg maar.
Eens ja, daarom ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over getwijfeld. Maar ik vind de prijs echt veeeeeel te duur, alleen maar voor een ontbijtje. Maarja, ze zijn natuurlijk sowieso al duur. Al vond ik het raar dat je bijvoorbeeld met een probeerpakket voordeliger 24 items zou kunnen hebben. Is natuurlijk niet hetzelfde, maar zo'n adventskalender zou in mijn ogen niet veel duurder moeten zijn.
Dit klinkt allemaal goedquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:19 schreef Blues het volgende:
Alles opgelost
neuzenzelfdekantop gesprek, werk, triggers, botsende belangen en dan hoofdzakelijk met maar 1 doel: wat wil IK
Werk ging goed. Ben redelijk bij met mail.
Vlg week half uurtje eerder komen op mijn verzoek om 930 dan anderhalf uurtje of zo proberen met pauze tussendoor. Eventueel 2 uurtjes, maar dan wel na een uur naar buiten.. en afgebakende taakjes. 1 ding tegelijk.
Niet te moeilijke dingen ook.. want het schakelen tussen weer naar concentratie gaan op je scherm na een mini-gesprekje met iemand kost me nog wel veel tijd.
Vond het wel weer gezellig om wéér 2 andere coll te zien en 1 minuut te sprekenen 2 artsen. Zo lief allemaal
Zwemvlinders geloof ik.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit klinkt allemaal goedIn ieder geval beter dan de afgelopen nacht, jeetje.
Jongens! Ik heb hulp nodig. Hoe noemen we die oranje plastic dingen die je om de bovenarmen van kinderen schuift zodat ze niet verdrinken.
Oeh!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:28 schreef gcjoel het volgende:
Ik heb er een van Leonidas gevonden en besteld
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:45 schreef Anthraxx het volgende:
Zwemvlinders geloof ik.
Edit: na Googlen op Zwemvlinders kom je er op uit. Maar ze heten zwemvleugels.
De enige keer dat wij hebben kunnen zwemmen was Marijn een maand of 7 oud. In een baby float. Op een Center Parcs in Frankrijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kijk, handig al die jonge vaders hier
Na een biopt, plek op neusvleugel verwijderd, angst voor pijnlijke prikken. ( na eerdere ervaringen, stond zelfs in het verslag).quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:33 schreef vlindertje89 het volgende:.
Ik had trouwens helemaal heen gelezen over wat jij moest laten doen @:AnneX , maar ik maakte op iets met je neus en een biopt oid? Hoe gaat het nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Geen makeup![]()
Jouw hockeyverhalen zijn best herkenbaar. 15 jaar in de Utrechtse regio gespeeld.
En @Blues n.a.v. de neus en de vrees in terugblik is mijn mantra: “… Een mens lijdt dikwijls 't meest Door 't lijden dat hij vreest Doch dat nooit op komt dagen.
Zo heeft hij meer te dragen Dan God te dragen geeft.
Het leed dat is, drukt niet zo zwaar Als vrees voor allerlei gevaar.
Doch komt het eens in huis, Dan helpt God altijd weer En geeft Hij kracht naar kruis. Nicolaas Beets.
Kun je er iets mee, na je gristelijke opvoeding 😉
[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 15-10-2021 14:28:44 ]
De zwembaden zijn toch gewoon weer open? Lekker gaan zwemmen met hemquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
De enige keer dat wij hebben kunnen zwemmen was Marijn een maand of 7 oud. In een baby float. Op een Center Parcs in Frankrijk.
Daarna kwamen we al vrij snel in de eerste lockdown terecht. Sindsdien heb ik geen zwembad meer gezien. Wel jammer, hij vond het prachtig.
De zwembandjes/vlinders/vleugels komen veel later in zijn leven weer naar boven.
De meeste zwembaden hier in de buurt horen bij campings en zijn buitenbaden. Gek genoeg heeft dit dorp geen zwembad. Wordt ook nog wel een ding met zwemles.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De zwembaden zijn toch gewoon weer open? Lekker gaan zwemmen met hem
Ja, die van Westwing had ik. Maar ik had vorig jaar die van 2 jaar terug met dus nog eens extra korting, want normaal zijn die veel te duur.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 13:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Ik zat ook te loeren naar die van Rituals maar ik heb letterlijk een koffertje vol samples en miniflesjes van van alles liggen wat ook nog op moet. Eneenkratvolliterflessenmaardaarhebbenwehetnietover![]()
Normaal koop ik alleen de kraskalender, nu wil ik ook iets met… dingen.
@:myraela had vorig jaar toch zo’n toffe, dacht ik? Met hobby en beauty en ALLES erin?
Zo zat het jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, die van Westwing had ik. Maar ik had vorig jaar die van 2 jaar terug met dus nog eens extra korting, want normaal zijn die veel te duur.
Ik had dat beter ook kunnen doen want ik had nu door het zoeken naar die kalender zo'n trek gekregen dat ik bonbons heb gehaald bij de bakkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo zat het jaDie was echt geweldig
![]()
Nu leonidas kalender besteld. En bonbons. Omdat anders verzendkosten betalen /verstandig
En Crisp hoorde me zeggen dat ik mijn laatste croissant op had. Dus ik kreeg een kortingscode in de bus
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zei toevallig gisteren nog tegen m'n vriend dat ik de adventskalender wel echt wil delen. Want stiekem vind ik het feit dat we de inhoud delen en dat ik dan elke dag enthousiast op hem sta te wachten echt het hoogtepunt van m'n dag. Zou veel minder tof zijn als we beide een eigen zouden hebben.
Ze zijn allemaal zoooo ontzettend cringequote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
UWV taakje afgerond. "Infomatieve" (en verplichte) webinar gevolgd. Kreeg een beetje jeuk van het toontje maar rondgekeken op weer een ander deel van de site en ga gewoon iedere dag een webinar of zo volgen.
Nu maar eens beginnen met lasagnesaus maken voor 8 personen
Ik denk dat ik aan sommige dingen wel wat heb, en anderen ga ik net als jij, ze gebruiken als sollicitatie activiteitquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal zoooo ontzettend cringeIk volg ze achteraf om ze op te kunnen geven als "sollicitatieactiviteit". Mijn favoriet om op te haten is dat lekkere kekke boomerwijf met dr vlotte kettingen en hippe outfitjes
Ik denk dat ze niet kunnen nakijken of je ze hebt zitten kijken, maar ik zet ze voor de zekerheid maar gewoon op de achtergrond op.
Je moet ze sowieso gebruiken als sollicitatieactiviteit!quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik aan sommige dingen wel wat heb, en anderen ga ik net als jij, ze gebruiken als sollicitatie activiteit
Dat had ik al door. Heb nu 3 soll. uitgestuurd (en 0 reactie) dus nu nog zo'n activiteit en dan klaar voor de maand.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je moet ze sowieso gebruiken als sollicitatieactiviteit!
Het is ook heel verstandig om die 2 dingen gescheiden te houden. Wat moet je doen om je uitkering te krijgen (4 (en niet eager doen en meer invullen, gewoon 4) sollicitatie activiteiten) en wat moet je doen om een nieuwe baan te krijgen (daadwerkelijk solliciteren).
Ik zelf ook niet, en zie idd ook de lol er niet van inquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:40 schreef Barreltje het volgende:
ik heb geloof ik nog nooit een advent kalender gehad
Ik hoor mijn moeder zaligerquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 14:15 schreef AnneX het volgende:
En @:Blues n.a.v. de neus en de vrees in terugblik is mijn mantra: “… Een mens lijdt dikwijls 't meest Door 't lijden dat hij vreest Doch dat nooit op komt dagen.
Zo heeft hij meer te dragen Dan God te dragen geeft.
Het leed dat is, drukt niet zo zwaar Als vrees voor allerlei gevaar.
Doch komt het eens in huis, Dan helpt God altijd weer En geeft Hij kracht naar kruis. Nicolaas Beets.
Kun je er iets mee, na je gristelijke opvoeding 😉
Ik heb hier een gedachte bijquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:09 schreef Tuindier het volgende:
Vandaag de magnolia gesnoeid. Had nog nooit de vruchten van de magnolia gezien. [ afbeelding ]
Hé goeie, bedankt voor de tip. Gelijk doorgemaild naar de Technische Dienst met kouwe voeten in dikke sokken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 15:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Net ook maar wat geld uitgegeven en radiator ventilator besteld. Kon wat punten inzetten van Vattenfall dus zo'n 30 euro korting op de toch al flink lagere prijs dan elders (Dat scheelt zelfs 60 euro)
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zelf ook niet, en zie idd ook de lol er niet van in
Kinderen wel vroegah. Daar zaten chocolaatjes achter de deurtjes.
Piem0lllquote:
Ik ook niet, maar ik vind ze wel passend bij die rare dinosaurusbomen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 16:09 schreef Tuindier het volgende:
Vandaag de magnolia gesnoeid. Had nog nooit de vruchten van de magnolia gezien. [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn handen waren jaren geleden voor mij al een van de belangrijkste redenen te stoppen met gezamenlijek lunch, dit kan je tafelgenoten toch niet aandoen. Nu ziet het er vrij roze uit, maar ik heb ook zwartgevlekte varianten.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Besparing lijkt me leuk, maar vooral de warmte die die dingen door het huis blazen lijkt me aangenaamquote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hé goeie, bedankt voor de tip. Gelijk doorgemaild naar de Technische Dienst met kouwe voeten in dikke sokken.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 17:45 schreef sigme het volgende:
Oh en kijk, we mogen weer naar kantoor. Natuurlijk kiezen mijn handen zo'n moment om eruit te gaan zien alsof ik besmettelijke schurft heb. Of lepra of zo.Contactallergie. Zei ooit een Dermatoloog tegen mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn handen waren jaren geleden voor mij al een van de belangrijkste redenen te stoppen met gezamenlijek lunch, dit kan je tafelgenoten toch niet aandoen. Nu ziet het er vrij roze uit, maar ik heb ook zwartgevlekte varianten.
Oh en kijk, we mogen weer naar kantoor. Natuurlijk kiezen mijn handen zo'n moment om eruit te gaan zien alsof ik besmettelijke schurft heb. Of lepra of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn handen waren jaren geleden voor mij al een van de belangrijkste redenen te stoppen met gezamenlijek lunch, dit kan je tafelgenoten toch niet aandoen. Nu ziet het er vrij roze uit, maar ik heb ook zwartgevlekte varianten.![]()
Heb je er veel last van?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Oh en kijk, we mogen weer naar kantoor. Natuurlijk kiezen mijn handen zo'n moment om eruit te gaan zien alsof ik besmettelijke schurft heb. Of lepra of zo.Jij laat dit je serieus weerhouden van samen eten? Geen zin lijkt me een toffe reden, hier zou ik niet zo van onder de indruk zijn als disgenoot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn handen waren jaren geleden voor mij al een van de belangrijkste redenen te stoppen met gezamenlijek lunch, dit kan je tafelgenoten toch niet aandoen. Nu ziet het er vrij roze uit, maar ik heb ook zwartgevlekte varianten.
Tenzij je ze bij een ander in de mond stopt?Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |