"Uniek Chalet"? Ik zie een veredelde woonwagen, letterlijk trouwens. En een grootte garage, ouch... Dat doet pijn aan je ogen.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:50 schreef Vaiana het volgende:
Ik vind dit ook wel een parel van een verschijning.
[ afbeelding ]
Extra treurig is dat de makelaar tot 2x toe 'grootte' ipv 'grote' gebruikt in de omschrijving.
Typhus, een combi van een hoerenkiet met een grieks paleisjequote:Op vrijdag 5 november 2021 11:10 schreef Essebes het volgende:
Dit is helaas de mooiste foto van dit appartement op Scheveningen 😭
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)5-zwolsestraat-15-h/
Veel mensen die een appartement kopen in bijv Zandvoor of Scheveningen, voor het uitzicht... die zetten het na een paar jaar weer te koop weet ik uit ervaring. Vooral de zee gaat toch vervelen kennelijk. Doe mij maar natuur en bergenquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:55 schreef Essebes het volgende:
[..]
Nou, ik zou dat uitzicht wel ok vinden hoor. Zee en lunchten raak je toch nooit uitgekeken?
¤ 549,95 p.m voor de VVE! Dat is net iets minder dan ik nu aan huur betaal voor een eengezinswoning met 4 slaapkamersquote:Op vrijdag 5 november 2021 11:10 schreef Essebes het volgende:
Dit is helaas de mooiste foto van dit appartement op Scheveningen 😭
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)5-zwolsestraat-15-h/
Wel de styling keurig consistent doorgevoerd.quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:50 schreef Vaiana het volgende:
[ afbeelding ]
Extra treurig is dat de makelaar tot 2x toe 'grootte' ipv 'grote' gebruikt in de omschrijving.
Je zal dat als kind(eren) na het overlijden van je ouders moeten opruimenquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:06 schreef leolinedance het volgende:
Lekker opgeruimd huis:
https://www.funda.nl/koop/elim/huis-42567964-de-vaarboom-2
[ afbeelding ]
Tof leuk huis die troep moet je doorheen kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:06 schreef leolinedance het volgende:
Lekker opgeruimd huis:
[ afbeelding ]
Container en wegquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zal dat als kind(eren) na het overlijden van je ouders moeten opruimenJe kan er gewoon een kringloopwinkel mee openen.
Ze waren al begonnen met opruimenquote:
Lolquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze waren al begonnen met opruimen
[ afbeelding ]
Deze was laatst ook al langsgeweestquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:06 schreef leolinedance het volgende:
Lekker opgeruimd huis:
[ afbeelding ]
Daar valt idd iets moois van te maken jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Tof leuk huis die troep moet je doorheen kijken
De prijs is ook laagquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar valt idd iets moois van te maken ja
quote:Op vrijdag 5 november 2021 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Een Dr. Jekyll & Mr. Hyde huis.
Dr. Jekyll, werkelijk prachtig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook de tuin is geweldig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan komt Mr. Hyde tevoorschijn:
[ afbeelding ]Prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Nee, nee, nee.
[ afbeelding ]
Ik weet dat open haarden uit de gratie zijn, maar moet dit nou?
[ afbeelding ]
Welja, wat moderne kunst erbij:
[ afbeelding ]
Zo langzamerhand begint Purmerend Afrika een aantrekkelijk alternatief te worden:
[ afbeelding ]
Weer eens iets anders dan een paard in de gangquote:
Deze is dan wel mooiquote:Op zaterdag 6 november 2021 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
Voor de verandering een yuppenappartement voor mij en @:yinu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een aardig idee voor je opbergruimte onder de trap:
[ afbeelding ]
Goed gezien, ik hou er van. Lekker veel leuke blokjes in de ruimte.quote:Op zaterdag 6 november 2021 09:45 schreef Claudia_x het volgende:
Voor de verandering een yuppenappartement voor mij en @:yinu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog een aardig idee voor je opbergruimte onder de trap:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ik had toen ook gepost dat ik daar best een middagje zou willen kringlopenquote:Op vrijdag 5 november 2021 18:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zal dat als kind(eren) na het overlijden van je ouders moeten opruimenJe kan er gewoon een kringloopwinkel mee openen.
een f*cking chalet op een recreatiepark(je) ...quote:Op vrijdag 5 november 2021 10:50 schreef Vaiana het volgende:
[ afbeelding ]
Een half miljoen is best een bom duiten voor een stacaravan.quote:Op zondag 7 november 2021 10:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
een f*cking chalet op een recreatiepark(je) ...![]()
Echt alles is wanstaltig in dat huis..
Ook in het AD: https://www.ad.nl/wonen/d(...)s-zwaarden~afa20ac3/
Ik vraag me altijd af hoe mensen aan van die mooie, volle kussens komen. Die van mij zien er alleen in de eerste week zo uit. (En ik moet bekennen dat ik me ook schuldig maak aan kussens schikken, inclusief de knik in het midden.)quote:Op zondag 7 november 2021 09:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Deze mevrouw heeft een cursus bedkussentjes schikken gevolgd (why? is toch superonhandig?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al die kleine kussentjes flikker je toch altijd in de hoek.quote:Op zondag 7 november 2021 09:57 schreef Fietsertje70 het volgende:
Deze mevrouw heeft een cursus bedkussentjes schikken gevolgd (why? is toch superonhandig?)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en dan koop je een villa voor 1,6 miljoen, moet de wasmachine ergens in een slaapkamer staan....
Heerlijk. Geen behanglijm bij zich, maar wel het behanglijm insmeren. En die verfroller zit er geeneens goed opquote:Op woensdag 10 november 2021 17:58 schreef Daantke het volgende:
In dit appartement krijg je er klussers bij
[ afbeelding ]
Inclusief ongemakkelijk filmpje
Het ziet er heel erg uit alsof daar eerst een badkuip in zat.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Hobbesje het volgende:
Handig (?) zo'n extra kraan boven je kastje in deze prachtige badkamer.
[ afbeelding ]
Ik vind deze uitvoering meer dan spuuglelijk, maar ik droom nog altijd van een bedstedequote:Op zaterdag 13 november 2021 10:20 schreef Sfancta het volgende:
][ afbeelding ]
Lekker makkelijk bedje opmaken en je ingesloten voelen
https://www.funda.nl/koop/buchten/huis-88989939-dorpstraat-87/
Doet me denken aan de pitbox van Ferrari.quote:Op zaterdag 13 november 2021 10:20 schreef Sfancta het volgende:
][ afbeelding ]
Lekker makkelijk bedje opmaken en je ingesloten voelen
https://www.funda.nl/koop/buchten/huis-88989939-dorpstraat-87/
Omdat het in Australië staat....quote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Slumlord. het volgende:
Waarom staan de foto's op z'n kop?
Ik dacht even 1.150.000 en dan zo'n prutsmakelaar die de foto's niet eens normaal op Funda kan zetten, maar het is zo'n doe-het-zelf makelaar... man, man, manquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:33 schreef Iemand91 het volgende:
Huis in Australië staat te koop:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)sebaan-52/#overzicht
Iesch goedkoop! En makelaars zijn prutsers/oplichters. Een huis verkopen kan je makkelijk zelfquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht even 1.1500.000 en dan zo'n prutsmakelaar die de foto's niet eens normaal op Funda kan zetten, maar het is zo'n doe-het-zelf makelaar... man, man, man
Ze denken aandacht te krijgen maar dit pist mensen of. Soms stonden reclames op de kop en het wekte ergenis opquote:Op zaterdag 13 november 2021 19:38 schreef Slumlord. het volgende:
Waarom staan de foto's op z'n kop?
Ik ben in die regio opgegroeid, en het is als je van rust en ruimte houdt wel een superplek om te wonen, en toch dicht bij Nijmegen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:12 schreef Slumlord. het volgende:
Wel 12x bewaard en 4200x bekeken in 2 dagen, niet slecht voor een huis dat in Australië staat voor zoveel geld als er veel meer andere huizen zijn die veel dichterbijer staan én goede foto's hebben.
Ziet eruit als een badkraan, maar het bad is kwijt.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Hobbesje het volgende:
Handig (?) zo'n extra kraan boven je kastje in deze prachtige badkamer.
[ afbeelding ]
Ik vind de eettafel ook wel interessant. Lijkt ook een constructief element te zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Even 40-50 jaar terug in de tijd stappen: https://www.funda.nl/koop(...)05-s-lands-werf-211/
[ afbeelding ]
Inderdaad een zeer bijzondere woning! Hoe het allemaal precies in elkaar zit is mij niet meteen duidelijk, het ene deel is wonen (met de linkertrap) en het andere deel kantoor (met de rechtertrap)? Maar het biedt zeker mogelijkheden.quote:Op maandag 15 november 2021 09:25 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind de eettafel ook wel interessant. Lijkt ook een constructief element te zijn.
[ afbeelding ]
Uberhaupt een bijzondere woning omdat het 3 appartementen betreft die zijn samengevoegd.
Wie is dat, op de foto?quote:Op maandag 15 november 2021 20:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dan lig je toch een beetje bekeken te worden terwijl je in bad ligt
[ afbeelding ]
Wat een afgrijselijk gebouw. Daar ga je toch geen 8,5 ton voor neerleggen?quote:Op zondag 14 november 2021 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Even 40-50 jaar terug in de tijd stappen: https://www.funda.nl/koop(...)05-s-lands-werf-211/
[ afbeelding ]
Omg!quote:Op maandag 15 november 2021 20:18 schreef potjecreme het volgende:
Even een buitenbeentje. Het gaat om het filmpje, niet om de tekst van Sander S.
[ twitter ]
zelden een huis gezien met zoveel prutswerk bij elkaar. Werkelijk niets is afgemaakt.quote:Op maandag 15 november 2021 20:51 schreef Iemand91 het volgende:
Via de buren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)5-adelboldstraat-15/
Die dakkapel lijkt ook wel zelf geknutseld. Volgens mij kan je letterlijk het halve huis slopen voor je het knap kan maken.quote:Op maandag 15 november 2021 21:15 schreef Clubman het volgende:
[..]
zelden een huis gezien met zoveel prutswerk bij elkaar. Werkelijk niets is afgemaakt.
Die hele achterkant kun je zo afbreken om te proberen er nog wat van te maken.
De vloer in de 'keuken' is al helemaal doorgezakt dus die moet er sowieso uit.
Het lijkt wel of alles zelf gemaakt is van mdf en vuren balkjes, inclusief de buitendeuren en kozijnen
Ze hebben wel goed opgemerkt dat de voegen ranzig zijn. Hun oplossing: evengelijke kleur aan inbouwkasten inbouwen i.p.v. schoonmaken en mooiere inbouwkast neerzetten.quote:Op maandag 15 november 2021 22:21 schreef Candaasje het volgende:
De omschrijving van de makelaar is ook euh, bondig. Vooral gericht op de ligging.
Ander huis: dit is een best euh, ja hoe noem je dat..... letterlijke interpretatie van het begrip inbouwkasten...?
[ afbeelding ]
Verder vooral heel erg een klushuis.
Hier: https://www.funda.nl/koop(...)rikstraat-16/#foto-4
Goede vraag. Ik heb inmiddels al een aardig aantal afbeeldingen van Burt Reynolds en Pedro Pascal gezien die ik niet per se tegen had willen komen. Maar ik heb niks gevonden wat overeenkomt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Nou zeg, wat een drama. En werkelijk alles is verschrikkelijk lelijk.quote:Op maandag 15 november 2021 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die dakkapel lijkt ook wel zelf geknutseld. Volgens mij kan je letterlijk het halve huis slopen voor je het knap kan maken.
Ik ben benieuwd hoe het lijstje van de bouwkundige keuring eruit ziet
quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb inmiddels al een aardig aantal afbeeldingen van Burt Reynolds en Pedro Pascal gezien die ik niet per se tegen had willen komen. Maar ik heb niks gevonden wat overeenkomt.Die in je spoiler is iig de beroemde Cosmopolitan centerfoldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeeminee wat een zooi. Ik vind 'rauwe materialen' vaak best mooi maar het moet wel constructief in orde zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 20:51 schreef Iemand91 het volgende:
Via de buren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)5-adelboldstraat-15/
Is dat nou behang in die kinder badkamer? Vind het tof namelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
Dit vind ik een coole benedenwoning. Het is een lastige ruimte om in te richten (want langwerpig en smal) en dat is best creatief gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk kind zou niet zo'n slaapkamer willen?
[ afbeelding ]
Met eigen badkamer.
[ afbeelding ]
Opmerkelijk is het zeker!quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:15 schreef Claudia_x het volgende:
Een heel gewone twee-onder-een-kapwoning in de grote stad:
[ afbeelding ]
Daar had ik dit niet in de tuin verwacht:
[ afbeelding ]
Lijkt me wel. Het is volgens mij hetzelfde behang als op de foto erboven - het loopt gewoon door. De plattegrond maakt een en ander duidelijk (de kamer ligt rechtsonder):quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Is dat nou behang in die kinder badkamer? Vind het tof namelijk.
Maar dan heb je voor 500.000 wel een typisch opknappertje. Ook de half kapotte plafondlijsten, tegels tegen het plafond. Ik denk dat dit misschien wel het ergste is wat ik de afgelopen tijd gezien heb, omdat iemand geld heeft gebruikt voor zo iets vreselijks. Als iets gewoon oud is snap ik het nog.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:58 schreef yinu het volgende:
[..]
Jeeminee wat een zooi. Ik vind 'rauwe materialen' vaak best mooi maar het moet wel constructief in orde zijn.
Nog afgezien van de inrichting waar ik nog wel wat vragen bij heb, zoals:
Waarom staat die tv aan het hoofdeinde van het bed?
[ afbeelding ]
Waarom zet je die peperdure (als het een echte is) eames-stoel zo opgepropt tussen de rest van de meubels? En die brandblusser? Op zich lijkt die me niet overbodig qua veiligheid, als het leidingwerk van die 24 zonnepanelen door dezelfde vakman is gedaan als de rest van de verbouwing, maar moet die echt daar?
[ afbeelding ]
Waarom? Waarom?
[ afbeelding ]
WAAROM?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:20 schreef Claudia_x het volgende:
Ingrid, waar heb je de afstandsbediening gelaten?
[ afbeelding ]
Merkwaardige associatie.quote:Op woensdag 17 november 2021 09:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Lijkt wel wat op Jack Hemingway:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Metallica is tegenwoordig ook wel een beetje de boyband onder de metalbands. Als het nou Slayer was geweest...quote:Op woensdag 17 november 2021 00:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
verrassende muziekkeuze voor iemand die in een lieve-meisjes slaapkamer slaapt
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)-rijkesluisstraat-2/
Ik heb echt geprobeerd goed naar deze foto's te kijken maar er zit zoveel spiegelend oppervlak in het huis dat ik elke keer hoofdpijn krijgquote:Op dinsdag 16 november 2021 11:58 schreef yinu het volgende:
[..]
Jeeminee wat een zooi. Ik vind 'rauwe materialen' vaak best mooi maar het moet wel constructief in orde zijn.
Nog afgezien van de inrichting waar ik nog wel wat vragen bij heb, zoals:
Waarom staat die tv aan het hoofdeinde van het bed?
[ afbeelding ]
Waarom zet je die peperdure (als het een echte is) eames-stoel zo opgepropt tussen de rest van de meubels? En die brandblusser? Op zich lijkt die me niet overbodig qua veiligheid, als het leidingwerk van die 24 zonnepanelen door dezelfde vakman is gedaan als de rest van de verbouwing, maar moet die echt daar?
[ afbeelding ]
Waarom? Waarom?
[ afbeelding ]
WAAROM?
[ afbeelding ]
Oh misschien is dat waarom de tranen telkens in mijn ogen springen als ik ernaar kijk...quote:Op woensdag 17 november 2021 09:57 schreef SQ het volgende:
[..]
Metallica is tegenwoordig ook wel een beetje de boyband onder de metalbands. Als het nou Slayer was geweest...
[..]
Ik heb echt geprobeerd goed naar deze foto's te kijken maar er zit zoveel spiegelend oppervlak in het huis dat ik elke keer hoofdpijn krijg
Goeie straatnaam ookquote:Op woensdag 17 november 2021 00:08 schreef Fietsertje70 het volgende:
verrassende muziekkeuze voor iemand die in een lieve-meisjes slaapkamer slaapt
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)-rijkesluisstraat-2/
Let op, dat zeggen we over een jaar of 10-15 over de huidige trend om alles in (beton)grijs uit te voeren.quote:
Nou ja, sanitair is veelal wit.quote:Op donderdag 18 november 2021 07:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Let op, dat zeggen we over een jaar of 10-15 over de huidige trend om alles in (beton)grijs uit te voeren.
Vroeger gaf men tenminste nog wat kleur aan het leven: groen, oranje, bruin...
En blauw! Mijn ouders hadden blauw sanitair in hun (toen) nieuwbouwwoning in 1980. En modern dat ik dat vond 😉quote:Op donderdag 18 november 2021 07:24 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vroeger gaf men tenminste nog wat kleur aan het leven: groen, oranje, bruin...
Ik heb nog een zwart wasbakje en douchebakje in de badkamer (die waarsch. volgend jaar op de schop gaat). Superonpraktisch met kalkaanslagquote:Op donderdag 18 november 2021 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, sanitair is veelal wit.Je ziet wel dat gekleurd sanitair in de mode begint te raken. Sommige mensen hebben een zwart toilet. Baden zijn er in allerlei uitvoeringen. In interieurprogramma's worden steeds vaker mintgroene en oudroze wastafels gebruikt. Het zal wel nog even duren voor we dat doorvertaald zien in de Fundafoto's.
Ik zwarte tegels in de badkamer (zat er al in) wat een ramp met kalk echt, wie verzint hetquote:Op donderdag 18 november 2021 09:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb nog een zwart wasbakje en douchebakje in de badkamer (die waarsch. volgend jaar op de schop gaat). Superonpraktisch met kalkaanslag
Kortom, aan deze badkamerquote:Op donderdag 18 november 2021 09:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, sanitair is veelal wit.Je ziet wel dat gekleurd sanitair in de mode begint te raken. Sommige mensen hebben een zwart toilet. Baden zijn er in allerlei uitvoeringen. In interieurprogramma's worden steeds vaker mintgroene en oudroze wastafels gebruikt. Het zal wel nog even duren voor we dat doorvertaald zien in de Fundafoto's.
hoef je niks te doen, behalve schoonmaken en de plaksels van de muur af.quote:
Hier ook op de vloer zwarte tegels, drama!!!quote:Op donderdag 18 november 2021 09:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik zwarte tegels in de badkamer (zat er al in) wat een ramp met kalk echt, wie verzint het
Misschien een beetje druk door die spiegel, maar ik vind het niet lelijk hoorquote:Op donderdag 18 november 2021 09:46 schreef Claudia_x het volgende:
Het kan nog erger dan het bruin-oranje van de jaren '70: de jaren '90.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |