Ik ben in die regio opgegroeid, en het is als je van rust en ruimte houdt wel een superplek om te wonen, en toch dicht bij Nijmegen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 20:12 schreef Slumlord. het volgende:
Wel 12x bewaard en 4200x bekeken in 2 dagen, niet slecht voor een huis dat in Australië staat voor zoveel geld als er veel meer andere huizen zijn die veel dichterbijer staan én goede foto's hebben.
Ziet eruit als een badkraan, maar het bad is kwijt.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:26 schreef Hobbesje het volgende:
Handig (?) zo'n extra kraan boven je kastje in deze prachtige badkamer.
[ afbeelding ]
Ik vind de eettafel ook wel interessant. Lijkt ook een constructief element te zijn.quote:Op zondag 14 november 2021 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Even 40-50 jaar terug in de tijd stappen: https://www.funda.nl/koop(...)05-s-lands-werf-211/
[ afbeelding ]
Inderdaad een zeer bijzondere woning! Hoe het allemaal precies in elkaar zit is mij niet meteen duidelijk, het ene deel is wonen (met de linkertrap) en het andere deel kantoor (met de rechtertrap)? Maar het biedt zeker mogelijkheden.quote:Op maandag 15 november 2021 09:25 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind de eettafel ook wel interessant. Lijkt ook een constructief element te zijn.
[ afbeelding ]
Uberhaupt een bijzondere woning omdat het 3 appartementen betreft die zijn samengevoegd.
Wie is dat, op de foto?quote:Op maandag 15 november 2021 20:09 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dan lig je toch een beetje bekeken te worden terwijl je in bad ligt
[ afbeelding ]
Wat een afgrijselijk gebouw. Daar ga je toch geen 8,5 ton voor neerleggen?quote:Op zondag 14 november 2021 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
Even 40-50 jaar terug in de tijd stappen: https://www.funda.nl/koop(...)05-s-lands-werf-211/
[ afbeelding ]
Omg!quote:Op maandag 15 november 2021 20:18 schreef potjecreme het volgende:
Even een buitenbeentje. Het gaat om het filmpje, niet om de tekst van Sander S.
[ twitter ]
zelden een huis gezien met zoveel prutswerk bij elkaar. Werkelijk niets is afgemaakt.quote:Op maandag 15 november 2021 20:51 schreef Iemand91 het volgende:
Via de buren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)5-adelboldstraat-15/
Die dakkapel lijkt ook wel zelf geknutseld. Volgens mij kan je letterlijk het halve huis slopen voor je het knap kan maken.quote:Op maandag 15 november 2021 21:15 schreef Clubman het volgende:
[..]
zelden een huis gezien met zoveel prutswerk bij elkaar. Werkelijk niets is afgemaakt.
Die hele achterkant kun je zo afbreken om te proberen er nog wat van te maken.
De vloer in de 'keuken' is al helemaal doorgezakt dus die moet er sowieso uit.
Het lijkt wel of alles zelf gemaakt is van mdf en vuren balkjes, inclusief de buitendeuren en kozijnen
Ze hebben wel goed opgemerkt dat de voegen ranzig zijn. Hun oplossing: evengelijke kleur aan inbouwkasten inbouwen i.p.v. schoonmaken en mooiere inbouwkast neerzetten.quote:Op maandag 15 november 2021 22:21 schreef Candaasje het volgende:
De omschrijving van de makelaar is ook euh, bondig. Vooral gericht op de ligging.
Ander huis: dit is een best euh, ja hoe noem je dat..... letterlijke interpretatie van het begrip inbouwkasten...?
[ afbeelding ]
Verder vooral heel erg een klushuis.
Hier: https://www.funda.nl/koop(...)rikstraat-16/#foto-4
Goede vraag. Ik heb inmiddels al een aardig aantal afbeeldingen van Burt Reynolds en Pedro Pascal gezien die ik niet per se tegen had willen komen. Maar ik heb niks gevonden wat overeenkomt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
Nou zeg, wat een drama. En werkelijk alles is verschrikkelijk lelijk.quote:Op maandag 15 november 2021 22:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die dakkapel lijkt ook wel zelf geknutseld. Volgens mij kan je letterlijk het halve huis slopen voor je het knap kan maken.
Ik ben benieuwd hoe het lijstje van de bouwkundige keuring eruit ziet
quote:Op dinsdag 16 november 2021 09:42 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik heb inmiddels al een aardig aantal afbeeldingen van Burt Reynolds en Pedro Pascal gezien die ik niet per se tegen had willen komen. Maar ik heb niks gevonden wat overeenkomt.Die in je spoiler is iig de beroemde Cosmopolitan centerfoldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jeeminee wat een zooi. Ik vind 'rauwe materialen' vaak best mooi maar het moet wel constructief in orde zijn.quote:Op maandag 15 november 2021 20:51 schreef Iemand91 het volgende:
Via de buren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)5-adelboldstraat-15/
Is dat nou behang in die kinder badkamer? Vind het tof namelijk.quote:Op dinsdag 16 november 2021 11:47 schreef Claudia_x het volgende:
Dit vind ik een coole benedenwoning. Het is een lastige ruimte om in te richten (want langwerpig en smal) en dat is best creatief gedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk kind zou niet zo'n slaapkamer willen?
[ afbeelding ]
Met eigen badkamer.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |