Dat blijven we gewoon doen hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2022 21:35 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat leuk! Tof dat jullie elkaar nog veel zien (wel, ja, tot nu dan…)
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 22:38 schreef Viv het volgende:
Bedankt allemaal!!
Pff, de hele dag gewerkt en hulp gehad van vrienden en nóg is het niet klaar. Je wéét dat het altijd tegenvalt hoeveel er nog moet op de laatste dagen, en dan nóg verkijk je je erop.![]()
Morgen dus extra vroeg uit de veren, want vanwege de boot hebben we een keiharde deadline.
Oh, onze vereiste coronatesten waren negatief!
Zo proberen te slapen.
Zo werkt dat ja… heb je extra lang van je laatste nacht in Nederland kunnen genietenquote:Op zondag 2 januari 2022 05:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Geslapen tussen 0:30 en 3:00 of zo, kut stress/adrenaline.
Nee, we nemen de boot van Kiel naar Gothenburg, dat is ook onze overnachting. Met speciale hut waar huisdieren welkom zijn!quote:Op zondag 2 januari 2022 11:08 schreef Fogel het volgende:
Goede reis!
Rijden jullie aan een stuk door?
Dit wist ik eigenlijk al... want ik vroeg al eerder of je dan ook een bubbelbadkamer hadquote:Op zondag 2 januari 2022 11:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, we nemen de boot van Kiel naar Gothenburg, dat is ook onze overnachting. Met speciale hut waar huisdieren welkom zijn!
... een paar uur later...quote:Op zondag 2 januari 2022 11:55 schreef Viv het volgende:
[..]
Bijna allesmaar niks belangrijks achter hoeven laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zondag 2 januari 2022 12:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
... een paar uur later...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 2 januari 2022 11:07 schreef Viv het volgende:
We zijn onderweg!!
Busje met mijn ouders vooruit gestuurd, die zijn toch langzamer.Hopelijk gaat het goed met ze, de achterbanden hadden het zwaar.
Bedankt @:arvensis voor je hulp!![]()
quote:Op zondag 2 januari 2022 12:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
... een paar uur later...Ik stikte bijna in m'n worstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Sommige mannen vinden dat geil. Ik niet zozeerquote:
Wat een relaxte kattenquote:
Proost! En slaap lekker.quote:Op zondag 2 januari 2022 23:11 schreef Viv het volgende:
We hebben ZZ uit logeren gedaan bij mijn ouders (andere hut), wij tweeën hebben toen geproost op ons avontuur.![]()
[ afbeelding ]
Nu proberen te slapen met een kat in mijn bed.![]()
Normaal komen ze niet op de slaapkamer.
Hebben jullie op de boot geslapen dan? Dat had ik even gemist.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:34 schreef Viv het volgende:
We zijn in Zweden!Duurde nogal lang voordat we weg konden rijden vanaf de kade, maar we zijn weer onderweg nu.
Pics van je zusjeZweden!quote:Op maandag 3 januari 2022 10:34 schreef Viv het volgende:
We zijn in Zweden!Duurde nogal lang voordat we weg konden rijden vanaf de kade, maar we zijn weer onderweg nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |