Je hoort de voice-over er gewoon bij.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 14:25 schreef Molo het volgende:
Ik zou er de tv weer eens voor aanzetten iig
• Banden die niet of verkeerd geleverd wordenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 15:57 schreef Phaidra het volgende:
Het is nu al een soap en jullie beginnen pas net!
Ja, dat hadden we nog niet verteld hier.quote:
We blijven wel de Top 2000 volgen hoor!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:32 schreef PippenScottie het volgende:
Wat superleuk voor jullie.
Veel geluk in Zweden!!
Wat moet je anders als het van 14.30 tot 11.30 donker isquote:Op donderdag 28 oktober 2021 18:55 schreef Viv het volgende:
[..]
We blijven wel de Top 2000 volgen hoor!
Beterschap!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 16:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
• Banden die niet of verkeerd geleverd worden
• In quarantaine
Verder valt het nog mee, toch![]()
![]()
![]()
Gelukkig kan je in quarantaine nog steeds veel doen. Had al genoeg dozen, dus zolang mijn vermoeidheid het toelaat pak ik steeds weer wat in.
Bij emigratie moet je je uitschrijven. Dat gaat niet automatisch zoals bij verhuizing binnen NL.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 20:16 schreef Evenstar het volgende:
Tijdens het aanvragen van "personnumer" zijn wij dus nog wel geregistreerd in Nederland. Is dat een probleem of loopt het wel los? Het is maar voor een periode van een paar weken of hooguit twee maanden, dus verwacht dat het wel kan, maar misschien dat iemand hier meer van weet?
Vandaag een inkijkje in de kafkaëske bureaucratie der Zweedse woningbouwverenigingen mogen krijgen: mijn baan begint daar half januari, maar ik moet nu al een inkomen hebben en dat kunnen aantonen. Gevraagd of ik dan het inkomen van mijn man die meeverhuist mocht opgeven, want die werkt momenteel en ik niet. Nee, we mochten zijn inkomen wel meerekenen voor het criterium van voldoende inkomen overhouden na het betalen van de huur, maar niet voor het criterium van een inkomen hebben op het moment dat je de sleutel krijgt.quote:Op maandag 1 november 2021 21:01 schreef Evenstar het volgende:
Wij zijn wel een stapje verder gekomen voor een huurwoning, maar nog steeds aardig wat hoepels waar wij doorheen moeten springen
Ja, die heb ik ook meteen gekregen toen ik mijn contract kreeg. Maar dat is dus met ingang van half januari en ik zou 1 januari de sleutel krijgen.quote:Op dinsdag 2 november 2021 07:01 schreef Aure het volgende:
Kun je bij je nieuwe baan niet een soort werkgeversverklaring aanvragen?
Pffff dat is wel heel suf zegquote:Op dinsdag 2 november 2021 09:04 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, die heb ik ook meteen gekregen toen ik mijn contract kreeg. Maar dat is dus met ingang van half januari en ik zou 1 januari de sleutel krijgen.Echt hè.
Hopelijk heb je die stinkdingen wel alleen voor de foto in de woonkamer liggen hè :’)quote:Op woensdag 3 november 2021 12:39 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Three of a kind!
Nu nog de laatste om laten ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |