En naar tevredenheid dus?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 10:46 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Ik gebruik ze ook van de ikea!
De lucht eruit, dop erop, en dan extra sealen met ducttapequote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:55 schreef Viv het volgende:
[..]
En naar tevredenheid dus?![]()
Het moet niet zo zijn dat ze halverwege Zweden ineens bol staan of zo.
Oh ja, ducttape, de oplossing voor alles.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 11:57 schreef maily het volgende:
[..]
De lucht eruit, dop erop, en dan extra sealen met ducttape
Op de zakken he ......quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:10 schreef Viv het volgende:
[..]
Oh ja, ducttape, de oplossing voor alles.
Dan zou ik persoonlijk de zakken stapelen in een doos, en die dichtbinden met duct tape. Dozen stapelen makkelijker dan losse zakken. Hoewel je zakken weer makkelijker als opvulling voor loze ruimtes kunt gebruiken.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:10 schreef maily het volgende:
[..]
Op de zakken he ......
als je ze toch maar éénmalig gebruikt
Ja, alles wat in een doos past, moet in een doos van mij.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan zou ik persoonlijk de zakken stapelen in een doos, en die dichtbinden met duct tape. Dozen stapelen makkelijker dan losse zakken. Hoewel je zakken weer makkelijker als opvulling voor loze ruimtes kunt gebruiken.
Hoe gaan jullie? Auto--> boot, of vliegtuig?quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, alles wat in een doos past, moet in een doos van mij.
Dat is nog niet uitgekristalliseerd, maar voor alle opties is het gunstig om zo min mogelijk volume aan spullen te hebben.quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:36 schreef maily het volgende:
[..]
Hoe gaan jullie? Auto--> boot, of vliegtuig?
quote:Op zaterdag 30 oktober 2021 12:35 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, alles wat in een doos past, moet in een doos van mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |