Precies datquote:Op donderdag 14 oktober 2021 16:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Familie en de meeste vrienden wisten wel dat wij dit graag wilden doen, dus reageerden niet erg verbaasd. Tegenwoordig kan je met Facebook, Whatsapp, Zoom etc. goed contact houden, dus die gunnen het ons en krijgen een leuk vakantieadresje in Zweden straks.
Het is ook geen makkelijke stap, maar wij wilden dit al een tijdje. Als je dan A zegt moet je op een gegeven moment ook B durven te zeggen. Anders ga je je voor altijd blijven afvragen wat er was gebeurd als je een keer B had durven zeggen.quote:Op maandag 25 oktober 2021 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Wat tof
Ik zou dit zelf niet durven, maar heel Scandinavie is prachtig. Voel me er altijd meteen thuis als ik er op reis ben (flinke stukken van Noord-Noorwegen, Noord-Zweden, Noord-Finland en Lapland gezien), maar respect dat jullie je daar gewoon gaan vestigen
We zijn deze week benaderd voor Het roer om, een vergelijkbaar tv-programma.quote:Op maandag 18 oktober 2021 17:24 schreef potjecreme het volgende:
Hebben jullie de Tros ook ingeschakeld? Een keer een andere verhaallijn in Ik Vertrek.
Hadden ze jullie gevonden via hier dan?quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:21 schreef Viv het volgende:
[..]
We zijn deze week benaderd voor Het roer om, een vergelijkbaar tv-programma.
Maar we gaan dat niet doen.Ten eerste zijn we nogal gesteld op onze (online) privacy en dat kun je dan wel vergeten.
Ten tweede omdat ons verhaal niet echt in het format past, zo gaan we qua inkomen niet iets heel anders doen.
Nee, via Marktplaats! Ik had daar wat spullen aangeboden "wegens emigratie", en daar hebben ze kennelijk een alert op ingesteld.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:10 schreef laziness het volgende:
[..]
Hadden ze jullie gevonden via hier dan?
quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, via Marktplaats! Ik had daar wat spullen aangeboden "wegens emigratie", en daar hebben ze kennelijk een alert op ingesteld.
Apart wel.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 12:21 schreef Viv het volgende:
[..]
We zijn deze week benaderd voor Het roer om, een vergelijkbaar tv-programma.
Maar we gaan dat niet doen.Ten eerste zijn we nogal gesteld op onze (online) privacy en dat kun je dan wel vergeten.
Ten tweede omdat ons verhaal niet echt in het format past, zo gaan we qua inkomen niet iets heel anders doen.
Oh wauw, dat is best wel brutaal.quote:Op woensdag 27 oktober 2021 15:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Nee, via Marktplaats! Ik had daar wat spullen aangeboden "wegens emigratie", en daar hebben ze kennelijk een alert op ingesteld.
Oeh, een vechtscheiding in scène zetten! Waarom bedenk ik zoiets niet zelf.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:23 schreef Molo het volgende:
Gewoon tóch meedoen en dan de hele boel bij elkaar scriptfaken![]()
Ik ook!quote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik vind het wel slim bedacht.
Och, het was wel een heel aardig bericht hoor.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 09:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Oh wauw, dat is best wel brutaal.
Ik zou echt extra stressen met zo'n camera. Mijn hoofd is al één grote soep op dit moment. Dingen afhandelen, dingen regelen, dingen uitzoeken en dan moet je ook nog rekening houden met zo'n camera.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 11:40 schreef Phaidra het volgende:
Wat een toffe stap! Heel veel succes met de voorbereidingen. Verhuizen is al stressvol, emigreren lijkt me next level stress. Gelukkig zonder camera's op je bakkes![]()
.
Maar dat maakt juist mooie tv!!! En leuk voor jullie om terug te kijken. Door alle stress weet je niet alles meerquote:Op donderdag 28 oktober 2021 12:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik zou echt extra stressen met zo'n camera. Mijn hoofd is al één grote soep op dit moment. Dingen afhandelen, dingen regelen, dingen uitzoeken en dan moet je ook nog rekening houden met zo'n camera.
Mijn ervaring is dat zeeeeer weinig mensen daad bij woord voegen en daadwerkelijk op bezoek komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 01:59 schreef Viv het volgende:
[..]Een gastenverblijf is wél een must, iedereen die we over de emigratie spreken wil ons komen opzoeken.
![]()
Dit is eigen een topic waard, een discussie hóe je het script wil laten lopenquote:Op donderdag 28 oktober 2021 08:23 schreef Molo het volgende:
Gewoon tóch meedoen en dan de hele boel bij elkaar scriptfaken![]()
Daar gaan wij ook vanuit hoor.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat zeeeeer weinig mensen daad bij woord voegen en daadwerkelijk op bezoek komen.
Nonsensquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat zeeeeer weinig mensen daad bij woord voegen en daadwerkelijk op bezoek komen.
Dit lijkt me prachtigquote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dit is eigen een topic waard, een discussie hóe je het script wil laten lopen
Jup, die van mij ook.quote:Op donderdag 28 oktober 2021 13:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |