Nog ff en dan is iedereen n speldenkussenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach dat prikje verliest z'n werking sowieso na een paar maand.
ik heb vanmorgen geconstateerd dat ik niet woke benquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja echt, ik kijk amper films en series mee enzo, voor een flink deel vanwege deze woke-heid tegenwoordig.
Vroeger was alles beter!![]()
Idd, het is Superman btw.quote:
M'n vrouw liep haar land van herkomst al te bekritiseren: "Wordt er vergaderd over of een bepaald belangrijk persoon die onlangs overleden is een staatsbegrafenis moet krijgen of niet!"quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat interesseert me ook werkelijk geen reet
en dat een overheid daar over moet debatteren is helemaal![]()
![]()
I woke up this morningquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen geconstateerd dat ik niet woke ben
gelukkig
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vrouw liep haar land van herkomst al te bekritiseren: "Wordt er vergaderd over of een bepaald belangrijk persoon die onlangs overleden is een staatsbegrafenis moet krijgen of niet!"
Ja en hier gaat het over als onze kroonprinses een pot zou zijn, of ze dan nog koningin mag worden.
Maakt mij ook niet uit, maar is wel raar zo uit het nietsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:32 schreef Haags het volgende:
Nou ja, weinig mis mee als ze op vrouwen valt hoor daar gaat het mij ook niet om.
Goed nieuwsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jksten-van-de-wereld
dit dus
de rijken worden rijker
en de armen veel en veel armer
ik zou die tweet even op moeten zoekenquote:
quote:
Het is vooral een onnodig bericht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt mij ook niet uit, maar is wel raar zo uit het niets
Terwijl voedsel toch al duurder wort vanwege de stijgende gasprijzen.....quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:31 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Goh... dit verwacht je ook weer niet he
Vond ik dus ook, sloeg nergens op.quote:
Wordt alleen maar erger er lopen of 10 a 20 jaar nog meer mensen bij de voedselbankquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)jksten-van-de-wereld
dit dus
de rijken worden rijker
en de armen veel en veel armer
en de afghanen krijgen de huizenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Terwijl voedsel toch al duurder wort vanwege de stijgende gasprijzen.....
Gaat leuk worden zeg, de minima kunnen wel naar het Leger des Heils toe voor kost en inwoning en de rest van Nederland neemt hun plaatsen in op de sociale ladder.
Ik mag hopen dat sowieso tegen de tijd dat zei opvolgt er sowieso korte metten is gemaakt met het koningshuis. Zon onzin en achterhaaldquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
M'n vrouw liep haar land van herkomst al te bekritiseren: "Wordt er vergaderd over of een bepaald belangrijk persoon die onlangs overleden is een staatsbegrafenis moet krijgen of niet!"
Ja en hier gaat het over als onze kroonprinses een pot zou zijn, of ze dan nog koningin mag worden.
@hemarookworst en ik noemen dit gewoon een normale dinsdag ochtend hoopquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:57 schreef Emmerdeur het volgende:
@:DerRabbit die een scheet liet [ afbeelding ]
3000 nieuwe plaatsen worden gecreëerdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de afghanen krijgen de huizen![]()
![]()
AMSTERDAM - Als gekeken wordt naar het netto financieel vermogen per hoofd, dan zijn de inwoners van slechts drie landen rijker dan Nederlanders: Amerikanen, Zwitsers en de Denen. Nederlanders hebben gemiddeld ¤128.557 per persoon, zo blijkt uit wereldwijd onderzoek, waarin de rijke oliestaten zijn uitgesloten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wordt alleen maar erger er lopen of 10 a 20 jaar nog meer mensen bij de voedselbank
Het is schandalig, want Nederland staat op de 4e plek van se rijkste landen
Kost klauwen met geld ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:35 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat sowieso tegen de tijd dat zei opvolgt er sowieso korte metten is gemaakt met het koningshuis. Zon onzin en achterhaald
Ja wel een knappe. Maar ze is nog niet eens lesbisch en er is al gedoe. Kun je voorstellen als ze echt lesbisch isquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat ze met een knappe negerin thuis komt?
En hotels en cruiseschepen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
en de afghanen krijgen de huizen![]()
![]()
Ach als je er niets over volgt kan je je er ook niet druk om maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou die tweet even op moeten zoeken
maar echt totaal onbegrijpelijk
over FLINTA en agender
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
3000 nieuwe plaatsen worden gecreëerd
Van mij mag het ook wel opgedoekt wordenquote:
Nou nog eens uitrekenen hoeveel mensen er bij de voedselbanken lopen of onder een brug moeten slapen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
AMSTERDAM - Als gekeken wordt naar het netto financieel vermogen per hoofd, dan zijn de inwoners van slechts drie landen rijker dan Nederlanders: Amerikanen, Zwitsers en de Denen. Nederlanders hebben gemiddeld ¤128.557 per persoon, zo blijkt uit wereldwijd onderzoek, waarin de rijke oliestaten zijn uitgesloten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ik heb er niks op tegen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:35 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat sowieso tegen de tijd dat zei opvolgt er sowieso korte metten is gemaakt met het koningshuis. Zon onzin en achterhaald
Van mij ook. Achterhaald, ouderwets, decadente mensen en compleet nutteloos.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel opgedoekt worden
Is nog best veel tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
AMSTERDAM - Als gekeken wordt naar het netto financieel vermogen per hoofd, dan zijn de inwoners van slechts drie landen rijker dan Nederlanders: Amerikanen, Zwitsers en de Denen. Nederlanders hebben gemiddeld ¤128.557 per persoon, zo blijkt uit wereldwijd onderzoek, waarin de rijke oliestaten zijn uitgesloten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik verdien het niet hoor 128000 per jaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou nog eens uitrekenen hoeveel mensen er bij de voedselbanken lopen of onder een brug moeten slapen.
Ja de vraag was naar aanleiding van haar eigen boek, over dat haar zorgeloze jeugd nu voorbij was enzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ja wel een knappe. Maar ze is nog niet eens lesbisch en er is al gedoe. Kun je voorstellen als ze echt lesbisch is
Nee nee en nog eensquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik heb er niks op tegen.
Laat WimLex maar lekker wilde zwijntjes neerpaffen en eens per jaar naar het klootjesvolk zwaaien enzo.
Wie wel? Dat is een select groepje dat iedere dag rijker wordt over de ruggen van de mensen die steeds armer worden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik verdien het niet hoor 128000 per jaar
Niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
is heeeeeel veelquote:
Ik ben ook verbaasd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
bedenk maar hoeveel ze werkelijk verdienen als het gemiddelde daarop uitkomtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie wel? Dat is een select groepje dat iedere dag rijker wordt over de ruggen van de mensen die steeds armer worden.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wie wel? Dat is een select groepje dat iedere dag rijker wordt over de ruggen van de mensen die steeds armer worden.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:39 schreef Dotteke het volgende:
bla bla bla blanou livestreampjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Ik welquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja boek niet gelezen verderquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de vraag was naar aanleiding van haar eigen boek, over dat haar zorgeloze jeugd nu voorbij was enzo.
Stond daar iets in over dat ze lekker wil gaan liggen likken als Lassie?
Zo niet, dan is die vraag van de VVD echt voorbarig en onnodig.
4 seconden man 8quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:40 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Je verdient het wel maar krijgt het niet 😉
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:41 schreef Haags het volgende:
Krijg je binnenkort een brief van de gemeente. Ja u heeft een woonoppervlakte van 160m2, 4 slaapkamers maar u bent maar een gezin van 3 personen. We plaatsen er 1 bij u in huis.
Jij weet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:40 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Je verdient het wel maar krijgt het niet 😉
Beetje zoals de Belgen tijdens de watersnoodramp.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:41 schreef Haags het volgende:
Krijg je binnenkort een brief van de gemeente. Ja u heeft een woonoppervlakte van 160m2, 4 slaapkamers maar u bent maar een gezin van 3 personen. We plaatsen er 1 bij u in huis.
Als ik dan zelf eentje mag selecterenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:41 schreef Haags het volgende:
Dan beginnen we in den haag en bloemendaalquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:41 schreef Haags het volgende:
Ja maar das anders. Daar dreven ze gewoon langs je woning voorbij. Hengeltje uit het zolderraam en je vist er zo 1 binnen. Of dat een levende of dode was laten we hier even buiten beschouwing.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje zoals de Belgen tijdens de watersnoodramp.
vind ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:43 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Dan beginnen we in den haag en bloemendaal
Dikke U 3 kattenpis?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zeg geen nee
ik zeg
[ afbeelding ]
https://www.youtube.com/watch?v=2sPPlc_L5iU[quote]quote:
Je kan gewoon niet quotequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Schijnt in Duitsland wel echt een dingetje te zijn; huurders die hun huis uit worden gezet omdat het huis waar ze al zeer lang in wonen groot genoeg is voor asielzoekers en er problemen verwacht worden als de oorspronkelijke bewoners (vooral vrouwen) tussen die mannelijke asielzoekers komen te zitten.
(Post zal vast verneukt zijn omdat FOK! weer ligt te fucken.)
Wir schaffen dasquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Schijnt in Duitsland wel echt een dingetje te zijn; huurders die hun huis uit worden gezet omdat het huis waar ze al zeer lang in wonen groot genoeg is voor asielzoekers en er problemen verwacht worden als de oorspronkelijke bewoners (vooral vrouwen) tussen die mannelijke asielzoekers komen te zitten.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Wil je mij niet storen, ik ben aan het slapenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:12 schreef Emmerdeur het volgende:
En dan speciaal voor @:hemarookworst n herhaalgifje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je mij niet storen, ik ben aan het slapen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wil je mij niet storen, ik ben aan het slapen
Ja jij ook! Kom je hier vaker?quote:
Ik ken hem niet.quote:
berend botjes!quote:
jij sliepquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
Zo ik zit klaar voor een Paul van Dyk radioshow
Voor goede trance muziek mag je mij wakker makenquote:
nee gewoon weer aan het werkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo af en toe.
Long time no see! Vakantie'tje gehad?
Als je niet zo klote vre weg gewoond had en ik niet voor Mini-ToT hoefde te zorgen had ik wel kunnen helpen, maar nu gaat het helaas gewoon echt niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:53 schreef DJMO het volgende:
Zijn er nog vrijwilligers om te helpen verhuizen ????
wanneer?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:53 schreef DJMO het volgende:
Zijn er nog vrijwilligers om te helpen verhuizen ????
Joh, dat snap ik toch. Was min of meer een grapje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je niet zo klote vre weg gewoond had en ik niet voor Mini-ToT hoefde te zorgen had ik wel kunnen helpen, maar nu gaat het helaas gewoon echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |