Heb het niet over mij, maar in het algemeen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar je bent volledig gevaccineerd dus het zou eigenlijk niet meer hoeven.
Die mogen uit eten, en naar een festivalquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
De belangrijkste vraag is en blijft;
Waar blijven die beloofde versoepelingen voor mensen die gevaccineerd zijn?
De wekelijks verplichtte anale visitatiequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt gewoon QR-code + 3e prik + 1,5 meter + mondmasker + supermarkten eerder dicht + speciale uren voor oudjes om te shoppen + geen alcohol meer na 7 uur + alle horeca weer dicht. (QR is om de trein in te mogen enzo.)
Ehhh....ben ik nog wat vergeten?
ze wachten nog een maandjequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Prowappiequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:22 schreef ToT het volgende:
Maar goed, uiteraard sta ik voor de volle 100% achter dit soort maatregelen enzulks, mij zul je niet horen klagen.
nee hoor, mijn maaltijd was meer dan heeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:
Precies dat. Zou eigenlijk….. maar helaasquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar je bent volledig gevaccineerd dus het zou eigenlijk niet meer hoeven.
Al is het maar voor de populariteitscijfers. Zelfs superman moet met een vent het bed induikenquote:
Daar hebben ze lachend hun achterwerk mee afgeveegd in DHquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Vroeg ik mij ook al af , raar bericht in de krantquote:
Ja ach dat prikje verliest z'n werking sowieso na een paar maand.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Precies dat. Zou eigenlijk….. maar helaas
Superman is wel een homo geworden.quote:
dat interesseert me ook werkelijk geen reetquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach dat prikje verliest z'n werking sowieso na een paar maand.
Hi mazquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee hoor, mijn maaltijd was meer dan heeeeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
![]()
![]()
Achterlijk gedoequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spiderman is wel een homo geworden.
Tja echt, ik kijk amper films en series mee enzo, voor een flink deel vanwege deze woke-heid tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al is het maar voor de populariteitscijfers. Zelfs superman moet met een vent het bed induiken
Dat zou leuk zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |