Ach er zijn inmiddels wel genoeg uitvindingen die ons kunnen uitroeien zonder er soldaten bij aan te pas te laten komen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:55 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Thermobarische waterstof bom misschien iets?
Biowarfarequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er zijn inmiddels wel genoeg uitvindingen die ons kunnen uitroeien zonder er soldaten bij aan te pas te laten komen!
Ja China schijnt aardig aan de weg te timmeren met virussen en DNA-mutaties en weet ik wat nog meer.quote:
China is niet de enige hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja China schijnt aardig aan de weg te timmeren met virussen en DNA-mutaties en weet ik wat nog meer.
Daarom dat er ook dat idee was van dat corona uit een lab ontsnapt was.
Midas zei het goed laatst. De grootste vijand van de mens blijven virussen en bacteriën...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er zijn inmiddels wel genoeg uitvindingen die ons kunnen uitroeien zonder er soldaten bij aan te pas te laten komen!
Dat is altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Midas zei het goed laatst. De grootste vijand van de mens blijven virussen en bacteriën...
True, in Zuid-Amerika staan er ook wel meer enge labs en ik weet wel ZEKER dat de grote mogendheden er in het geheim allemaal ook aan werken.quote:
hmmmquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Midas zei het goed laatst. De grootste vijand van de mens blijven virussen en bacteriën...
Bnw is een deurtje verderquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
True, in Zuid-Amerika staan er ook wel meer enge labs en ik weet wel ZEKER dat de grote mogendheden er in het geheim allemaal ook aan werken.
Oh ja sory idd: de overheid waakt over u. De overheid spreekt de waarheid. Ga rustig slapen, alles is goed!quote:
Maar dat is ook veelal om tegenmaatregelen te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
True, in Zuid-Amerika staan er ook wel meer enge labs en ik weet wel ZEKER dat de grote mogendheden er in het geheim allemaal ook aan werken.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja sory idd: de overheid waakt over u. De overheid spreekt de waarheid. Ga rustig slapen, alles is goed!
Absoluut, maar ik denk dat niemand daar verder als winnaar uit gaat komen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
met een goede atoom oorlog kom je ook een heel eind
en dat gelooft gij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat is ook veelal om tegenmaatregelen te ontwikkelen.
Mention de smiley johquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja sory idd: de overheid waakt over u. De overheid spreekt de waarheid. Ga rustig slapen, alles is goed!
Mertvaya Ruka is ook zo'n leuk dingetje!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat gelooft gij?
de een is nog banger dan de ander dat de 1 iets meer heeft dan de ander
Het is allebei.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat gelooft gij?
de een is nog banger dan de ander dat de 1 iets meer heeft dan de ander
Nee ik ook niet, maar er zijn zeer zeker wel allerlei experimenten bezig met antrax enzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:07 schreef aloa het volgende:
Ik geloof niet dat het uit een lab komt. (corona).
gewoon allemaal deudquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik denk dat niemand daar verder als winnaar uit gaat komen...
ik welquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:07 schreef aloa het volgende:
Het is een oud virus wat al bekend was maar pas sinds de laatste jaren gevaarlijk voor de mens geworden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:07 schreef aloa het volgende:
neequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:08 schreef ToT het volgende:
Iemand al naar Mertvaya Ruka gegoogled?![]()
Ga je lekker met een gerust hart van slapen!
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
Dead Hand (Russian: Система «Периметр», Systema "Perimetr", lit. "Perimeter" System, with the GRAU Index 15E601, Cyrillic: 15Э601),[1] also known as Perimeter,[2] is a Cold War-era automatic nuclear weapons-control system (similar in concept to the American AN/DRC-8 Emergency Rocket Communications System) that was used by the Soviet Union.[3] The system remains in use in the post-Soviet Russian Federation.[4][5] An example of fail-deadly and mutual assured destruction deterrence, it can automatically trigger the launch of the Russian intercontinental ballistic missiles (ICBMs) by sending a pre-entered highest-authority order from the General Staff of the Armed Forces, Strategic Missile Force Management to command posts and individual silos if a nuclear strike is detected by seismic, light, radioactivity, and pressure sensors even with the commanding elements fully destroyed. By most accounts, it is normally switched off and is supposed to be activated during times of crisis; however, it is said to remain fully functional and able to serve its purpose whenever it may be needed.[6]
En dan? Dan breekt de hel los?quote:
ik lig er niet wakker vanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:11 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bootje met nukes die z'n lading automatisch afsteekt naar westerse doelen als de communicatie met headquarters komt te vervallen.
O pas maar op met je enkel, je kan niet riskeren dat je in de lappenmand komt nuquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik flikker net binnen. Ik heb enkel de kat een doodschop verkocht omdat hij voor m'n voeten liep.
Carrière maken voordat de bom valt!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van
als het gebeurt dan is het ook meteen klaar
Stelletje mafklappers ( wel een oud bericht)quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:13 schreef greysbones het volgende:
https://www.scientias.nl/(...)russen-ooit-gemaakt/
in Nederland nog wel![]()
![]()
preciesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Stelletje mafklappers ( wel een oud bericht)
chipsquote:
quote:
Maakt niet uit hoe, maar Doe Maar gewoon!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
chips
hoe ga ik dat nu voor elkaar krijgen
Even nog adviseren om de QR code uit te breiden en ze hebben het weer mooi voor elkaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
https://www.nu.nl/versoep(...)-te-versoepelen.html
nouuuu wie had dat nu verwacht![]()
![]()
![]()
![]()
eigenlijk is het om te janken
Welke enkel? Heb nergens last (meer) vanquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O pas maar op met je enkel, je kan niet riskeren dat je in de lappenmand komt nu
IK had lekker mijn laptop uit gezet met een bak koffie op de bank genesteld, krijg ik een melden dat ik zo een team vergadering heb vanmorgen nog gezegd en was het nu glad vergeten.
Maandag kwam ik 5 min voor een team vergadering er achter dat ik vergadering had
Gaat lekker hiero
QR code nodig om te bolkuh hier zou mooi zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Even nog adviseren om de QR code uit te breiden en ze hebben het weer mooi voor elkaar.
Ja maar straatcommando staat standbyquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]Schakel ook. Haags niet die gaat 31 nov relluh
tuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Even nog adviseren om de QR code uit te breiden en ze hebben het weer mooi voor elkaar.
Daarom zeg ik kijk maar uit weet dat hij net hersteld isquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Welke enkel? Heb nergens last (meer) van
Waarom?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]Schakel ook. Haags niet die gaat 31 nov relluh
OMdat 31 nov niet bestaatquote:
Wordt gewoon QR-code + 3e prik + 1,5 meter + mondmasker + supermarkten eerder dicht + speciale uren voor oudjes om te shoppen + geen alcohol meer na 7 uur + alle horeca weer dicht. (QR is om de trein in te mogen enzo.)quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou dat is wat vergezocht he.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk
de social krediet pas mag er komen
dus Rutte kan zijn slag slaan
thuiswerkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt gewoon QR-code + 3e prik + 1,5 meter + mondmasker + supermarkten eerder dicht + speciale uren voor oudjes om te shoppen + geen alcohol meer na 7 uur + alle horeca weer dicht. (QR is om de trein in te mogen enzo.)
Ehhh....ben ik nog wat vergeten?
Anders was ik niet thuis geweestquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom zeg ik kijk maar uit weet dat hij net hersteld is
Hoe is het met Rob al weer wat opgeknapt?
okquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Nou dat is wat vergezocht he.
Motie van Baudet welke echt bizar slecht is.
Je vergeet het testen verplichten ook al heb je griep klachten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Wordt gewoon QR-code + 3e prik + 1,5 meter + mondmasker + supermarkten eerder dicht + speciale uren voor oudjes om te shoppen + geen alcohol meer na 7 uur + alle horeca weer dicht. (QR is om de trein in te mogen enzo.)
De grootste vijand van de mens is de mens zelfquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Het kabinet volgt ook maar het advies van het OMT op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:22 schreef ToT het volgende:
Maar goed, uiteraard sta ik voor de volle 100% achter dit soort maatregelen enzulks, mij zul je niet horen klagen.
ofquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Je vergeet het testen verplichten ook al heb je griep klachten.
Kan zijn dat je ff naar huis moest voor je poes en dan weer terug was gegaanquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat is ook veelal om tegenmaatregelen te ontwikkelen.
Ze hebben die adviezen vaak zat genegeerd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kabinet volgt ook maar het advies van het OMT op.
Het is ook niet zo dat Rutte of de JOng die ff verzinnen, het heerst in de heel de wereld
Maar wie zegt mij of mijn 'griepklachten geen corona klachten zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Je vergeet het testen verplichten ook al heb je griep klachten.
Dat kan ja. Maar je bent volledig gevaccineerd dus het zou eigenlijk niet meer hoeven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wie zegt mij of mijn 'griepklachten geen corona klachten zijn
Helaas wel, onder druk van de mensenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze hebben die adviezen vaak zat genegeerd.
Heb het niet over mij, maar in het algemeen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar je bent volledig gevaccineerd dus het zou eigenlijk niet meer hoeven.
Die mogen uit eten, en naar een festivalquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
De belangrijkste vraag is en blijft;
Waar blijven die beloofde versoepelingen voor mensen die gevaccineerd zijn?
De wekelijks verplichtte anale visitatiequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
ze wachten nog een maandjequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Prowappiequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:22 schreef ToT het volgende:
Maar goed, uiteraard sta ik voor de volle 100% achter dit soort maatregelen enzulks, mij zul je niet horen klagen.
nee hoor, mijn maaltijd was meer dan heeeeeeeeeeeeeeeerlijkquote:
Precies dat. Zou eigenlijk….. maar helaasquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat kan ja. Maar je bent volledig gevaccineerd dus het zou eigenlijk niet meer hoeven.
Al is het maar voor de populariteitscijfers. Zelfs superman moet met een vent het bed induikenquote:
Daar hebben ze lachend hun achterwerk mee afgeveegd in DHquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:25 schreef Haags het volgende:
Vroeg ik mij ook al af , raar bericht in de krantquote:
Ja ach dat prikje verliest z'n werking sowieso na een paar maand.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:29 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Precies dat. Zou eigenlijk….. maar helaas
Superman is wel een homo geworden.quote:
dat interesseert me ook werkelijk geen reetquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ach dat prikje verliest z'n werking sowieso na een paar maand.
Hi mazquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
nee hoor, mijn maaltijd was meer dan heeeeeeeeeeeeeeeerlijk![]()
![]()
![]()
Achterlijk gedoequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Spiderman is wel een homo geworden.
Tja echt, ik kijk amper films en series mee enzo, voor een flink deel vanwege deze woke-heid tegenwoordig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Al is het maar voor de populariteitscijfers. Zelfs superman moet met een vent het bed induiken
Dat zou leuk zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |