Ach er zijn inmiddels wel genoeg uitvindingen die ons kunnen uitroeien zonder er soldaten bij aan te pas te laten komen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:55 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Thermobarische waterstof bom misschien iets?
Biowarfarequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er zijn inmiddels wel genoeg uitvindingen die ons kunnen uitroeien zonder er soldaten bij aan te pas te laten komen!
Ja China schijnt aardig aan de weg te timmeren met virussen en DNA-mutaties en weet ik wat nog meer.quote:
China is niet de enige hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja China schijnt aardig aan de weg te timmeren met virussen en DNA-mutaties en weet ik wat nog meer.
Daarom dat er ook dat idee was van dat corona uit een lab ontsnapt was.
Midas zei het goed laatst. De grootste vijand van de mens blijven virussen en bacteriën...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach er zijn inmiddels wel genoeg uitvindingen die ons kunnen uitroeien zonder er soldaten bij aan te pas te laten komen!
Dat is altijd zo geweest.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Midas zei het goed laatst. De grootste vijand van de mens blijven virussen en bacteriën...
True, in Zuid-Amerika staan er ook wel meer enge labs en ik weet wel ZEKER dat de grote mogendheden er in het geheim allemaal ook aan werken.quote:
hmmmquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Midas zei het goed laatst. De grootste vijand van de mens blijven virussen en bacteriën...
Bnw is een deurtje verderquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
True, in Zuid-Amerika staan er ook wel meer enge labs en ik weet wel ZEKER dat de grote mogendheden er in het geheim allemaal ook aan werken.
Oh ja sory idd: de overheid waakt over u. De overheid spreekt de waarheid. Ga rustig slapen, alles is goed!quote:
Maar dat is ook veelal om tegenmaatregelen te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
True, in Zuid-Amerika staan er ook wel meer enge labs en ik weet wel ZEKER dat de grote mogendheden er in het geheim allemaal ook aan werken.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja sory idd: de overheid waakt over u. De overheid spreekt de waarheid. Ga rustig slapen, alles is goed!
Absoluut, maar ik denk dat niemand daar verder als winnaar uit gaat komen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm
met een goede atoom oorlog kom je ook een heel eind
en dat gelooft gij?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat is ook veelal om tegenmaatregelen te ontwikkelen.
Mention de smiley johquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja sory idd: de overheid waakt over u. De overheid spreekt de waarheid. Ga rustig slapen, alles is goed!
Mertvaya Ruka is ook zo'n leuk dingetje!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat gelooft gij?
de een is nog banger dan de ander dat de 1 iets meer heeft dan de ander
Het is allebei.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat gelooft gij?
de een is nog banger dan de ander dat de 1 iets meer heeft dan de ander
Nee ik ook niet, maar er zijn zeer zeker wel allerlei experimenten bezig met antrax enzo.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:07 schreef aloa het volgende:
Ik geloof niet dat het uit een lab komt. (corona).
gewoon allemaal deudquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik denk dat niemand daar verder als winnaar uit gaat komen...
ik welquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:07 schreef aloa het volgende:
Het is een oud virus wat al bekend was maar pas sinds de laatste jaren gevaarlijk voor de mens geworden.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:07 schreef aloa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |