abonnement Unibet Coolblue
pi_201726941
Hoi 8-)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201726951
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, dat zeg je mooi.

Ik zie het maar als een les dat ik beter moet leren luisteren naar m'n lijf. :+
Mind over matter is mooi, maar niet als het je lijf kost.
Moet je niet ook beter luisteren naar je hoofd?

Een coping mechanisme is uiteindelijk ook maar gewoon dat, een manier om te copen en het lost niets op. Ook niet als je er heul erg fucking goed in bent en heul erg fucking veel lol in hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201726965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Moet je niet ook beter luisteren naar je hoofd?

Een coping mechanisme is uiteindelijk ook maar gewoon dat, een manier om te copen en het lost niets op. Ook niet als je er heul erg fucking goed in bent en heul erg fucking veel lol in hebt.
Dat luisteren gaat hand in hand natuurlijk. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201726989
Goedemorgen *O* Niet heel veel meegelezen, maar AnneX :* en Lonaa :*

Trouwlocatie definitief gewijzigd. Nu kunnen we de rest ook gaan plannen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201726996
@Thinkk-Pinkk ik val wel vaker in "opruimen" als ik me matig voel, want kan inderdaad heel prettig zijn. Kleine projectjes. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201726997
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat luisteren gaat hand in hand natuurlijk. :Y
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201726999
Oh deed ik het weer :') sorry
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201727188
Ik lees dan topic-aap.

pi_201727189
Marokkaanse honingcake met notenvulling gemaakt O+ straks maar snel de helft naar mijn ouders brengen anders eet ik het op :9
pi_201727201
Ik wilde m'n telefoon opruimen. Ik had nog een SD-kaartje liggen, opslag van telefoon begint vol te raken, dus ik dacht mooi apps te gaan verplaatsen naar het kaartje. Die apps dachten mooi van niet. :( Ik kan domweg niet vinden hoe ik ze verplaatst krijg, waar er een knop zou moeten zitten is die er niet. Het kaartje is wel goed geformatteerd, m'n telefoon zegt "geformatteerd voor bestanden, media en apps". Stom ding.
pi_201727331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik lees dan topic-aap.

[ afbeelding ]
Ik ook!
Mooie spin @sigme O+
@Lonaa meisje, ik snap het en hopelijk kan je jezelf beetje terugvinden in de verplichte rust :*
@AnneX morgen neusdag ;( veel sterkte.. is het nu wel met algehele narcose dan?

@ mezelf: goeie nacht, voel me weer stukken beter *G* vandaag alleen een wasje, beetje piano pingelen en lezen en rondhangen O+
pi_201727390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde m'n telefoon opruimen. Ik had nog een SD-kaartje liggen, opslag van telefoon begint vol te raken, dus ik dacht mooi apps te gaan verplaatsen naar het kaartje. Die apps dachten mooi van niet. :( Ik kan domweg niet vinden hoe ik ze verplaatst krijg, waar er een knop zou moeten zitten is die er niet. Het kaartje is wel goed geformatteerd, m'n telefoon zegt "geformatteerd voor bestanden, media en apps". Stom ding.
In google intypen wat je precies wil en je telefoonmerkdinges helpt niet?
pi_201727444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:27 schreef Blues het volgende:

[..]
In google intypen wat je precies wil en je telefoonmerkdinges helpt niet?
Het lijkt een probleem in Android 10. Oudere versies van Android kon het wel.
pi_201727534
Ziezo, ik ben weer gekapt. Dit jaar lukt het aardig om me te houden aan het voornemen wat vaker in de spiegel van de kapper te kijken.

Niet mijn hobby, maar het lukt iets makkelijker nu ik een andere kapper genomen heb, met een fancy internetreserveringssysteem. Bij de vorige is het altijd maar afwachten of de kapper er is en hoe lang je moet wachten. Dus dat kan niet even tussen het werk door want als je pech hebt ben je een uur zoet voor een kwartiertje knippen. Dus dan ga ik niet :')

En ik vind alle kapper allemaal lief hoor, maar aan het eind laten ze me in een spiegel in een spiegel kijken naar mijn natte platgekamde haar, terwijl ik geen bril op heb, en dan mag ik zeggen of het goed is :? Ik zie niks dus het zal wel goed zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:38:28 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201727548
De kapper ja? Ik heb nog steeds geen kapper gezien, sinds begin augustus :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201727612
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef sigme het volgende:
Ziezo, ik ben weer gekapt. Dit jaar lukt het aardig om me te houden aan het voornemen wat vaker in de spiegel van de kapper te kijken.

Niet mijn hobby, maar het lukt iets makkelijker nu ik een andere kapper genomen heb, met een fancy internetreserveringssysteem. Bij de vorige is het altijd maar afwachten of de kapper er is en hoe lang je moet wachten. Dus dat kan niet even tussen het werk door want als je pech hebt ben je een uur zoet voor een kwartiertje knippen. Dus dan ga ik niet :')

En ik vind alle kapper allemaal lief hoor, maar aan het eind laten ze me in een spiegel in een spiegel kijken naar mijn natte platgekamde haar, terwijl ik geen bril op heb, en dan mag ik zeggen of het goed is :? Ik zie niks dus het zal wel goed zijn.
Kan je daar je bril niet even voor opzetten dan? Dat is wat ik doe.

En ik heb in mijn hoofd wat ze meestal niet naar mijn zin doen, dus daar kan ik ook bij nat platgekamd haar wel op letten. (Ze laten het eigenlijk altijd te lang onderaan de nek en bij de oren.)

Zo'n reserveringssysteem is fijn hè. Mijn kapper deed eerst vrij inlopen maar heeft met corona een online boekingssysteem gedaan en dat is zoveel handiger. Vroeger ging ik altijd 10 minuten voor openingstijd voor de deur staan, dan wist ik ook zeker dat ik meteen aan de beurt was :')
pi_201727711
Kappers zijn belangrijk :Y
@fietsie ben je nu een hipster met een krulknotje bovenop?

Wij hebben nu een thuiskapster. Best blij mee :Y
Ik knip g dan een keer tussendoor na 6-8 weken of zo, en dan eens in de 3 maanden komt ze om ons allebei te knippen.
Overigens betalen we haar 2 voor de prijs 1, als ik alleen liet knippen (zonder wassen/föhnen) hier bij een Bloemendaalse knipjuwelier :')

Net op twitter gezien: ik kan het niet uitspreken, jullie? _O-

twitter
pi_201727885
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
Kappers zijn belangrijk :Y
@:fietsie ben je nu een hipster met een krulknotje bovenop?

Wij hebben nu een thuiskapster. Best blij mee :Y
Ik knip g dan een keer tussendoor na 6-8 weken of zo, en dan eens in de 3 maanden komt ze om ons allebei te knippen.
Overigens betalen we haar 2 voor de prijs 1, als ik alleen liet knippen (zonder wassen/föhnen) hier bij een Bloemendaalse knipjuwelier :')

Net op twitter gezien: ik kan het niet uitspreken, jullie? _O-

[ twitter ]
Ik geloof dat de w in het Welsh ook een klinker is, dat zou moeten helpen. Alsnog kan ik het niet uitspreken :')
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:09:29 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201727947
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
Kappers zijn belangrijk :Y
@:fietsie ben je nu een hipster met een krulknotje bovenop?

Met wat hulp van een borstel kan ik al een man-bun bovenop mijn hoofd maken ja; achterop begint ook binnen range te komen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201728147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef fietsie het volgende:
De kapper ja? Ik heb nog steeds geen kapper gezien, sinds begin augustus :P
Dit jaar of vorig jaar? :P
pi_201728203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het lijkt een probleem in Android 10. Oudere versies van Android kon het wel.
Volgens mij heb ik ergens opgevangen dat dat niet meer zomaar kan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201728323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Met wat hulp van een borstel kan ik al een man-bun bovenop mijn hoofd maken ja; achterop begint ook binnen range te komen :P
Foto's!

2,5 doosje verkocht in de lunchpauze :D Alleen ook weer net zoveel uitgegeven in een van de winkels :')
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:51:08 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201728368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:29 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dit jaar of vorig jaar? :P
Dit jaar, maar het ziet er euh, woester uit ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201728421
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dit jaar, maar het ziet er euh, woester uit ;)
Oooh joh!
Ik kan me wel voorstellen dat het bij mannen wat sneller er woest uitziet dan dan haha.

Ik ging 6 augustus 2020 voor het laatst :+ heb nu voor de 22e weer een afspraak staan!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:22:49 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201728720
Ik mag eind vd maand weer. Ben altijd na tien minuten weer klaar. Oren vrij, achter kort en bovenop stukje eraf. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201728732
Ik ben twee weken terug geweest. Highlights laten zetten en geknipt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201728805
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef fietsie het volgende:
De kapper ja? Ik heb nog steeds geen kapper gezien, sinds begin augustus :P
Ik zie al 1,5 jaar geen kapper meer :P We konden toen nog net op tijd een tondeuse scoren dus G haalt elke paar weken (als het haar begint te irriteren) dat ding over mijn hoofd :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201728886
*O* Vanavond *O*

Onderhoudskapper, niet fancydingen kapper, dat mag weer als ik aan de solliciteer ga van mezelf :') Tenzij jullie mn gofundme willen doneren natuurlijk *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201729037
Gelukkig weer iedere 6 weken naar de kapper. Met "kort pittig" moet dat ook wel.

@PdeHoog, trouwlocatie gewijzigd? Waarschijnlijk toch geen kleine trouwerij?

Fijn @Blues dat het weer lekkerder gaat.

Had vanochtend bezoek van oud collega (een hele leuke). Nu even mailtjes beantwoorden en achter de naaimachine. Nu schijnt het zonnetje, maar een buurman vroeg of ik een pakje wil aannemen, hij moest naar het ziekenhuis, dus maar niet wandelen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201729261
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ik zie al 1,5 jaar geen kapper meer :P We konden toen nog net op tijd een tondeuse scoren dus G haalt elke paar weken (als het haar begint te irriteren) dat ding over mijn hoofd :P
Dat doe ik sinds een paar jaar ook bij J. Ik regel dan ook de wenkbrauwen, oren en wat borsthaar.
Om de week dat apparaat er over, is klaar in 5 minuten _O_
Spoilers!
pi_201730119
Cullers wat gaan jullie eten vanavond?

(eigenlijk is de verkapte vraag: inspireer mij/wat ga ik eten vanavond)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201730211
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Cullers wat gaan jullie eten vanavond?

(eigenlijk is de verkapte vraag: inspireer mij/wat ga ik eten vanavond)
Geen flauw idee. Duik straks in kast/vriezer om te kijken wat daar voor lekkers ligt
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:35:51 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730228
Ik hoorde net dat ik kan komen chinees mee-eten 15 fietsminuten verderop.

Dus geen pittige groene kool met stukjes knapperig vark vandaag.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201730268
Al dagen zin in kibbeling. Zo maar gewoon halen ook *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201730285
Kliekjes Chinees uit de vriezer, dus niet heel inspirerend.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:39:32 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730288
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al dagen zin in kibbeling. Zo maar gewoon halen ook *O*
Hebben ze daar nog kabeljauw gebaseerde kibbeling? Of is het daar ook al aziatische poepvissenvlees?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201730321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:39 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hebben ze daar nog kabeljauw gebaseerde kibbeling? Of is het daar ook al aziatische poepvissenvlees?
Ik vrees het laatste :'( Wordt mn eerste keer bij deze visboer, bij mij in de wijk. Normaal eet ik kibbeling alleen als lunch bij mn ouders, waar de kibbeling game on point is, maar dit wordt dus avondeten en route in mn eigen wijk.

Vrees ook alle faalpunten tegelijk, oud vet, degig beslag, de hele rambam, maar we gaan het zien :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:43:48 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201730370
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Cullers wat gaan jullie eten vanavond?

(eigenlijk is de verkapte vraag: inspireer mij/wat ga ik eten vanavond)
Pokébowl bestellen
Zit tot 20 uur in vergadering denk ik, en mijn dag om te koken dus zit thuisbezorgd te hosselen ondertussen

Als Koos doorgeeft wat hij wil heb ik 'gekookt' voor vanavond :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201730400
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:43 schreef Molo het volgende:
Pokébowl bestellen
Zit tot 20 uur in vergadering denk ik, en mijn dag om te koken dus zit thuisbezorgd te hosselen ondertussen

Als Koos doorgeeft wat hij wil heb ik 'gekookt' voor vanavond :T
Dat is hier de enige afhaal-maaltijd die ik wel heel lekker vind _O_ De pokebowl en dan van die yakatori kipspiesjes er bij :9 (de rest is allemaal shoarma, vieze pizza, slechte chinees, döner kebab etc).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201730416
Oh, Subway vind ik vergeleken met alle shoarma/pizza/kebab-varianten ook nog wel te doen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201730426
Ik heb gorillas net snacktomaatjes, diepvries blauwe bessen en frambozen, yoghurt, bananen en dropjes laten brengen. Eigenlijk wilde ik vooral dropjes, maar minimum bestelbedrag. Dus denk dat ik yoghurt met fruit eet.

Twijfel nog over hockeytraining. Aan ene kant zin in en mag eindelijk weer dingen dus wil graag, aan andere kant nog steeds keelpijn en snotter en beetje hoesten (geen corona) en moe en beetje hoofdpijn. En ik wil ook met gewone verkoudheid geen anderen besmetten, en wil ook graag er snel weer vanaf zijn want wil donderdag ook graag weer op hockey zijn en zondag ook. Dus ik twijfel nog even verder. En duik zo nog even uurtje m'n bed in, kijken hoe ik me daarna voel.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:49:07 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201730450
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is hier de enige afhaal-maaltijd die ik wel heel lekker vind _O_ De pokebowl en dan van die yakatori kipspiesjes er bij :9 (de rest is allemaal shoarma, vieze pizza, slechte chinees, döner kebab etc).
We hebben hier niet veel, maar wel goeie pizza's en pasta's, top spareribs én een fantastische Indische toko. Maar nu zin hierin, enigszins gezond en koud te nassen _O_

Kapsalon en zulke rommel ga ik mijn lijf niet meer mee vervuilen heb ik bedacht *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:49:45 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201730461
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Subway vind ik vergeleken met alle shoarma/pizza/kebab-varianten ook nog wel te doen.
Dat brood doet me altijd denken aan die altijd net te droge sponsjes waar je je postzegels mee nat maakte vroeger :P :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:50:16 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201730472
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb gorillas net snacktomaatjes, diepvries blauwe bessen en frambozen, yoghurt, bananen en dropjes laten brengen. Eigenlijk wilde ik vooral dropjes, maar minimum bestelbedrag. Dus denk dat ik yoghurt met fruit eet.

Twijfel nog over hockeytraining. Aan ene kant zin in en mag eindelijk weer dingen dus wil graag, aan andere kant nog steeds keelpijn en snotter en beetje hoesten (geen corona) en moe en beetje hoofdpijn. En ik wil ook met gewone verkoudheid geen anderen besmetten, en wil ook graag er snel weer vanaf zijn want wil donderdag ook graag weer op hockey zijn en zondag ook. Dus ik twijfel nog even verder. En duik zo nog even uurtje m'n bed in, kijken hoe ik me daarna voel.
Gorilla's??

En beterschap!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201730489
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Gorilla's??

En beterschap!
Ja die komen binnen tien minuten op de fiets boodschappen brengen _O_
Ik gebruik het eigenlijk nooit, maar wilde dropjes voor m'n keelpijn, en echt geen puf daarvoor helemaal naar de winkel te gaan.
En dank!
pi_201730493
Zeebaars, sla en gek aardjes hoorde ik net.

30 min gelopen in zonnetje. Bij mij is de storing weer over zo te voelen.

Zou ff rustig aan doen Vlinder dan kan je er do weer tegenaan *O*
pi_201730529
Wij eten Cinese broccoli, gemarineerde tempeh en een of andere paddenstoel van de toko in oestersaus met rijst.

Ik ben nu nog aan het lunchen. Bara met Surinaams kerrie-ei en zuurgoed :9~
Spoilers!
pi_201730533
Ik had toen ik in Delft werkte daar zo'n fantastische bezorgboer zitten, dat was ook echt gezond, niet pretend gezond, maar die lijkt niet meer te bestaan. Kan me de naam niet meer herinneren. Wilde even kijken of ze misschien al uitgebreid waren naar Rotterdam, maar helaas.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201730535
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:49 schreef Molo het volgende:

We hebben hier niet veel, maar wel goeie pizza's en pasta's, top spareribs én een fantastische Indische toko. Maar nu zin hierin, enigszins gezond en koud te nassen _O_

Kapsalon en zulke rommel ga ik mijn lijf niet meer mee vervuilen heb ik bedacht *O*
Het is eigenlijk zelden de kcal waard :Y

Oh, hier zit ook sparerib expres. Dat is een beetje hit of mis. Soms heerlijk. Soms droog en niet te vreten. Ik denk dat het er aan ligt wie er die avond kok is :') Ik vind het wel erg duur voor de gok.

De enige kapsalon die ik ooit lekker vond was een vegetarische kapsalon _O_ (maar dat was met heul veel gesmolten kaas, dus tsja....logisch dat dat lekker was)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201730537
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Cullers wat gaan jullie eten vanavond?

(eigenlijk is de verkapte vraag: inspireer mij/wat ga ik eten vanavond)
Curry Noodles met dumplings :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201730558
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:49 schreef Molo het volgende:

Dat brood doet me altijd denken aan die altijd net te droge sponsjes waar je je postzegels mee nat maakte vroeger :P :P
Dat mocht in Ierland geen brood meer heten, toch? _O- Iets met te veel toegevoegde suiker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201730559
Ik vind van bezorg-diensten als er patat bij zit dat altijd zo slapperdehap.
pi_201730574
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:55 schreef Blues het volgende:
Ik vind van bezorg-diensten als er patat bij zit dat altijd zo slapperdehap.
Ja, vaak is de patat niet te eten :X Jross bestelt daarom meestal aardappelschijfjes, dat is al beter.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201730584
Ik heb nog wandelfoto's.
De dierenarts was bij de schapen in het weiland en deze schietwilg doet al heel lang 'niks' terwijl anderen een hele prachtig volle pruik hebben.



pi_201730593
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Cullers wat gaan jullie eten vanavond?

(eigenlijk is de verkapte vraag: inspireer mij/wat ga ik eten vanavond)
https://georgieeats.co.uk/hasselback-butternut-squash/

dit. met rundlamsgehaktballetjes.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201730601
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:55 schreef Blues het volgende:
Ik vind van bezorg-diensten als er patat bij zit dat altijd zo slapperdehap.
:'( Teleurstellende patat :'(

:'( Die dan toch op gaan zitten eten :'(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:57:31 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730606
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is hier de enige afhaal-maaltijd die ik wel heel lekker vind _O_ De pokebowl en dan van die yakatori kipspiesjes er bij :9 (de rest is allemaal shoarma, vieze pizza, slechte chinees, döner kebab etc).
Voor afhaal chinees ga ik ook naar Heerenveen hoor, wel wat verder maar echt zoveel beter.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201730613
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

:'( Teleurstellende patat :'(

:'( Die dan toch op gaan zitten eten :'(
omdat je er voor betaald hebt :'(
pi_201730615
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:56 schreef Lonaa het volgende:

https://georgieeats.co.uk/hasselback-butternut-squash/

dit. met rundlamsgehaktballetjes.
oh! :o Dat ziet er geweldig lekker uit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201730616
Gloeiende :(

Gisteren 4 bestellingen gedaan. Vannacht een berg track&trace mailtjes gekregen. Vanochtend zag ik dat ik van 1 bedrijf niets had gekregen, niet eens een bestelbevestiging.
Ik heb vanochtend gelijk gebeld, alles was in orde. De order was gisteren ingepakt, vandaag werd hij bezorgd. Er was alleen iets mis met het mailsysteem.

Daarnet stond die bezorgdienst aan de deur. Geen pakket van dat bedrijf, alleen van een ander. Weer bellen. Ze gaan morgen mijn pakket pas inpakken dus ik krijg het 'als het goed is' donderdag :( Ik moet vrijdag leveren. Geen idee hoe ik dat moet regelen. In theorie is het mogelijk maar dan moet er echt, echt niets meer mis gaan.
Spoilers!
pi_201730624
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:57 schreef Blues het volgende:

omdat je er voor betaald hebt :'(
Zijn we nou Nederlanders of niet *O* w/ w/
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201730638
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gloeiende :(

Gisteren 4 bestellingen gedaan. Vannacht een berg track&trace mailtjes gekregen. Vanochtend zag ik dat ik van 1 bedrijf niets had gekregen, niet eens een bestelbevestiging.
Ik heb vanochtend gelijk gebeld, alles was in orde. De order was gisteren ingepakt, vandaag werd hij bezorgd. Er was alleen iets mis met het mailsysteem.

Daarnet stond die bezorgdienst aan de deur. Geen pakket van dat bedrijf, alleen van een ander. Weer bellen. Ze gaan morgen mijn pakket pas inpakken dus ik krijg het 'als het goed is' donderdag :( Ik moet vrijdag leveren. Geen idee hoe ik dat moet regelen. In theorie is het mogelijk maar dan moet er echt, echt niets meer mis gaan.
Wat een gehaast zal dat worden :o Hopelijk is het er idd gewoon donderdag. Jeetje. Denk je op tijd te bestellen, komt het niet op tijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:59:51 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201730641
Ik ga voor de Zuurkool met Worst :9

En idd bezorgpatat is 3x niks, tenzij ik dat bij 'de Kippenboer' bestel. Die staat in een kwartier voor je deur dus dan wel lekkere patat :9.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201730653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
oh! :o Dat ziet er geweldig lekker uit.
Ja he? :9 En volgens mij supersimpel.

Ik scoorde 2 pompoenen op de markt laatst, 1 hiervoor en 1 is er gepoft in de oven tot puree. Dat zit in de vriezer en zal tzt zoiets worden: http://apple-of-my-eye.co(...)spice-baked-oatmeal/

Herfst O+
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:01:16 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730658
Hier bezorgt een patatboer uit 1 dorp verderop met een klein autootje met een -enorme- kunststof puntzak patat op dak patat aan huis.

En savonds om 21:00 rijdt er een rijdende frietkraam door het dorp die altijd tientallen mensen trekt. Om 21:00.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201730668
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:01 schreef fietsie het volgende:
Hier bezorgt een patatboer uit 1 dorp verderop met een klein autootje met een -enorme- kunststof puntzak patat op dak patat aan huis.

En savonds om 21:00 rijdt er een rijdende frietkraam door het dorp die altijd tientallen mensen trekt. Om 21:00.
Jij woont echt in Stars Hollow volgens mij.
Spoilers!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:03:59 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jij woont echt in Stars Hollow volgens mij.
Je schrijft het niet zo heel erg veel anders :P

(En Lorelai mag best komen bezorgen, Paris en Sookie ook :@ )
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201730688
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Cullers wat gaan jullie eten vanavond?

(eigenlijk is de verkapte vraag: inspireer mij/wat ga ik eten vanavond)
Herfst : https://www.hellofresh.nl(...)338176f7da60bc695612 Gesmuld.

Wij waren thuis op het tijdstip én er zat een briefje op de deur én het is een brievenbuspakje.
Ups - die regelmatig hier staat voor een buurman - zegt anders en nu ligt het aan de andere kant van het volgende dorp. 10 km. Duur pakje zo. -O-

Lekker weer aan de wandel Blues. w/ Vlinder wat ben jij toch af en aan ziekjes, belabberd of verkouden. Beterschap. Hoe is het met de maag trouwens: eet je weer met regelmaat?
pi_201730705
Hier weer een groentepakket gehaald en vanavond risotto met spinazie en shiitake.
pi_201730716
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat een gehaast zal dat worden :o Hopelijk is het er idd gewoon donderdag. Jeetje. Denk je op tijd te bestellen, komt het niet op tijd.
Ja, het wordt wel krap zo. Als die kerel me vanochtend gewoon goed had voorgelicht, had ik nog wat kunnen regelen voor mijn klanten. Maar dat gaat nu niet meer. Stom hoor.

Gelukkig was de bara fantastisch. Nu al zin in de lunch van morgen want ik heb er nog 1 *O*
Spoilers!
pi_201730725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:01 schreef fietsie het volgende:
Hier bezorgt een patatboer uit 1 dorp verderop met een klein autootje met een -enorme- kunststof puntzak patat op dak patat aan huis.

En savonds om 21:00 rijdt er een rijdende frietkraam door het dorp die altijd tientallen mensen trekt. Om 21:00.
Om 21 uur vind ik nog wel te begrijpen (al moet ik er niet aan denken). Maar om 10 uur in de ochtend op de markt en dat daar dan gezinnen aan de patat met mayo zien lopen. Zo vroeg, moet er echt niet aan denken
We have far more in common than that which devides us..
pi_201730726
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja he? :9 En volgens mij supersimpel.

Ik scoorde 2 pompoenen op de markt laatst, 1 hiervoor en 1 is er gepoft in de oven tot puree. Dat zit in de vriezer en zal tzt zoiets worden: http://apple-of-my-eye.co(...)spice-baked-oatmeal/

Herfst O+
Die gaat op de lijst. Ik kan het me niet voorstellen dat ik het lekker vind maar ik heb een pompoen die niet lekker is voor blokjes en dus gepureerd moet worden. En ik moet iets met pumpkin spice maken voor op mijn socials :P
Spoilers!
pi_201730729
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:03 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je schrijft het niet zo heel erg veel anders :P

(En Lorelai mag best komen bezorgen, Paris en Sookie ook :@ )
:D
Spoilers!
pi_201730761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die gaat op de lijst. Ik kan het me niet voorstellen dat ik het lekker vind maar ik heb een pompoen die niet lekker is voor blokjes en dus gepureerd moet worden. En ik moet iets met pumpkin spice maken voor op mijn socials :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die gaat op de lijst. Ik kan het me niet voorstellen dat ik het lekker vind maar ik heb een pompoen die niet lekker is voor blokjes en dus gepureerd moet worden. En ik moet iets met pumpkin spice maken voor op mijn socials :P
De socials 🤪
Zet je er duidelijk bij ‘zonder zout’ 😉
pi_201730784
Goed.....krijg net een telefoontje van mijn collega. Eentje waar ik al een tijdje op zat te wachten. Hij heeft opgezegd -O- Leuk voor hem, maar precies wat ik niet nodig had :{

Eens kijken hoe heftig de werkdruk nu gaat worden :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:12:56 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201730793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Om 21 uur vind ik nog wel te begrijpen (al moet ik er niet aan denken). Maar om 10 uur in de ochtend op de markt en dat daar dan gezinnen aan de patat met mayo zien lopen. Zo vroeg, moet er echt niet aan denken
Deden wij vroeger ook op de markt in IJmuiden O+
Nja misschien ietsje later maar wel smorgens
pi_201730821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
@:PdeHoog, trouwlocatie gewijzigd? Waarschijnlijk toch geen kleine trouwerij?
Nou....definieer klein :') Voor Slowaakse en Turkse / Koerdische begrippen schijnt 50 man klein te zijn _O- Het gaat inmiddels van kwaad tot erger _O- Maar goed.... G wordt er gelukkig van O+

En locatiewijziging omdat we nu alles in een hebben en dus mijn ouders ook even kunnen blijven mee-feesten zonder dat ze hoeven te verkassen :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201730826
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:27 schreef Isabeau het volgende:
Cullers wat gaan jullie eten vanavond?

(eigenlijk is de verkapte vraag: inspireer mij/wat ga ik eten vanavond)
Kip in spek (oftewel Choink gedoopt :P), aardappelen uit de oven en doperrwtjes :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201730829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Deden wij vroeger ook op de markt in IJmuiden O+
Nja misschien ietsje later maar wel smorgens
Ik haalde wel stroopwafel kruimels, maar patat. De enige keer dat ik dat zo vroeg at was in Egypte na een week basic kamperen in de woestijn en we op doorreis een mac tegenkwamen. Daar hadden ze ook licht en een wc en een wastafel, hemel op aarde op dat moment :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_201730849
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:10 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
De socials 🤪
Zet je er duidelijk bij ‘zonder zout’ 😉
Als het goed is doe ik dat altijd wanneer van toepassing :Y
Spoilers!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:21:39 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730888
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:D
Bezorgen, toch?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201730928
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bezorgen, toch?
Uhuh *)
Spoilers!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:24:40 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730937
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
Goed.....krijg net een telefoontje van mijn collega. Eentje waar ik al een tijdje op zat te wachten. Hij heeft opgezegd -O- Leuk voor hem, maar precies wat ik niet nodig had :{

Eens kijken hoe heftig de werkdruk nu gaat worden :X
En of je je actief mag bemoeien met de vacaturetekst?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:27:07 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730980
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Uhuh *)
Oow die waren al niemeer beschikbaar?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201731243
Ik krijg nu zin in patat.
En langs de snelweg zit een mc, met mcplant.

Dank jongens. }:|

Geen idee wat we vanavond verder eten, nog even over nadenken.

We gaan vrijdagochtend een huis bezichtigen :o
Huis zelf is niet heel bijzonder, (wel een hoekwoning), ietwat muffige maar nette binnenkant zoals je bij veel woningen van 80 jarigen ziet. Het zou me niet verbazen als ze vloerbedekking in de garage of schuur hebben liggen en die wekelijks stofzuigen :D (deed mijn opa ;) ) Maar daar maar even doorheen kijken. Binnen 2 minuten loop je zo in het bos van de Utrechtse heuvelrug. Tuin op het zuidoosten.

Ben benieuwd hoe het er in het echt uitziet. En of we überhaupt kans maken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:50:47 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201731309
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:24 schreef fietsie het volgende:

[..]
En of je je actief mag bemoeien met de vacaturetekst?
Hoezo mag? Gewoon doen *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201731325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:24 schreef fietsie het volgende:

[..]
En of je je actief mag bemoeien met de vacaturetekst?
Onze manager wil wel graag onze input voor de vacature, maar actief bemoeien.... :P

Maar het probleem is dat hij heel veel analyse-werk deed op de processen binnen het bedrijf en ik kan dat gewoon niet. Ik ben / was technisch gezien sterker dan hij, maar hij is inhoudelijk en analytisch sterk. Een goeie mix dus. En goeie BI-ers zijn heel lastig te vinden. Er is teveel vraag en te weinig aanbod.

We hebben een junior aan boord, maar die kan net wat DAX schrijven en zijn eerste PowerBI rapport maken dus die is wat dat betreft niet veel verder dan ik :')

Ik werd een tikkie misselijk toen hij het vertelde :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:54:19 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201731375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Onze manager wil wel graag onze input voor de vacature, maar actief bemoeien.... :P

Maar het probleem is dat hij heel veel analyse-werk deed op de processen binnen het bedrijf en ik kan dat gewoon niet. Ik ben / was technisch gezien sterker dan hij, maar hij is inhoudelijk en analytisch sterk. Een goeie mix dus. En goeie BI-ers zijn heel lastig te vinden. Er is teveel vraag en te weinig aanbod.

We hebben een junior aan boord, maar die kan net wat DAX schrijven en zijn eerste PowerBI rapport maken dus die is wat dat betreft niet veel verder dan ik :')

Ik werd een tikkie misselijk toen hij het vertelde :{
Juh dat snap ik; mensen met ingewerkte proceskennis (zeker bij een bedrijf wat ook veranderd is door de tijd) zijn lastig weer in te werken tot hetzelfde niveau, en dan moet je al een blijvertje hebben in plaats van een jobhoppert anders zit je serieel in te werken...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201731383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Er is teveel vraag en te weinig aanbod.

En wat gaat het bedrijf doen om zich aantrekkelijker te presenteren in deze strijd om de medewerker?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201731394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Om 21 uur vind ik nog wel te begrijpen (al moet ik er niet aan denken). Maar om 10 uur in de ochtend op de markt en dat daar dan gezinnen aan de patat met mayo zien lopen. Zo vroeg, moet er echt niet aan denken
Joh, bepaald eten alleen eten op bepaalde tijdstippen is natuurlijk volledig cultureel bepaald. Ik heb als ontbijt wel taart gehad, koude pizza, borrelnoten, rijst met tjap tjoy.....patat met mayo kan ook prima :+

Wat een k.nieuws voor jou, P. Goed personeel/collega is super waardevol. Wat is de reden dat hij weg gaat, als je dat wilt delen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201731415
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:46 schreef Candaasje het volgende:
Binnen 2 minuten loop je zo in het bos van de Utrechtse heuvelrug. Tuin op het zuidoosten.

Dit zou voor mij echt één van de belangrijkste pre's bij een nieuw huis zijn O+ O+ Natuur op wandelafstand *O* (en tuin)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201731496
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Juh dat snap ik; mensen met ingewerkte proceskennis (zeker bij een bedrijf wat ook veranderd is door de tijd) zijn lastig weer in te werken tot hetzelfde niveau, en dan moet je al een blijvertje hebben in plaats van een jobhoppert anders zit je serieel in te werken...
Dat dus. Laten we hopen dat de interview-skills van mijn nieuwe manager die per 1/11 of 1/12 begint voldoende goed zijn :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201731512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Wat is de reden dat hij weg gaat, als je dat wilt delen?
Hij heeft een gebrek aan uitdaging. De organisatie gaat niet snel genoeg qua ontwikkeling waardoor er veel interessante klussen blijven liggen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201731530
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:02 schreef PdeHoog het volgende:

Hij heeft een gebrek aan uitdaging. De organisatie gaat niet snel genoeg qua ontwikkeling waardoor er veel interessante klussen blijven liggen.
Jammer hoor. Maar ja, als je idd makkelijk een andere baan kan krijgen waar wel uitdagend werk is, dan kan je zo weg natuurlijk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201731539
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:55 schreef Blues het volgende:
Ik vind van bezorg-diensten als er patat bij zit dat altijd zo slapperdehap.
Als dat hier zo is, mik ik het in de airfryer. Perfecte friet in no time.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201731567
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Nou....definieer klein :') Voor Slowaakse en Turkse / Koerdische begrippen schijnt 50 man klein te zijn _O- Het gaat inmiddels van kwaad tot erger _O- Maar goed.... G wordt er gelukkig van O+

En locatiewijziging omdat we nu alles in een hebben en dus mijn ouders ook even kunnen blijven mee-feesten zonder dat ze hoeven te verkassen :)
Klein noem ik max 15-20. Maar wat je zegt, 50 noemen mensen ook klein en ik heb wel eens van een kleine bruiloft gehoord van 100 mensen voor diner/feest (receptie was echt idioot groot)
Maar vooral het laatste is heel erg fijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201731577
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als dat hier zo is, mik ik het in de airfryer. Perfecte friet in no time.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201731600
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Als dat hier zo is, mik ik het in de airfryer. Perfecte friet in no time.
Wat een idee!
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:20:43 #99
370431 drakin
vurig typje
pi_201731800
Enige lekkere bezorgpatat vind ik de krulfriet van Zaika burgers, weet niet of dat ook in andere steden zit.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201731828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jij woont echt in Stars Hollow volgens mij.
Stars hollow O+

Ik wil dan ook een Kirk
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201731886
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:56 schreef Blues het volgende:
Ik heb nog wandelfoto's.
De dierenarts was bij de schapen in het weiland en deze schietwilg doet al heel lang 'niks' terwijl anderen een hele prachtig volle pruik hebben.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nee liefie, dat is dus géén schietwilg. Dat is een knotwilg. Als je een wilg niet knot dan schiet 'ie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201731929
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:04 schreef Vanyel het volgende:
Als dat hier zo is, mik ik het in de airfryer. Perfecte friet in no time.
Ik heb geen airfryer -O-

Ik heb wel foto's van paddestoelen! Ik ging op zoek naar een mooie rood met witte stippen zoals sigme die had gevonden, maar ik kon er nergens één vinden. En alles wat op een eckte paddestoel leek lag omver. Dus vandaag niet heel veel succes. Ik heb vooral zwammen gevonden :7 Nu zoek ik nog namen. Want ik weet echt geen namen.


Hiervan zaten er een paar rond een achtergebleven stuk boomstam (eik). Heel groot en raar. Mijn voet for scale.

Deze ken ik! De Gewone Zwavelkop

Kweenie.

Paraplu'tjers :7 (nee, geen idee dus)

Tonderzwam!

Aardappelbovist?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201731938
Mijn avondmaal is rode wijn. Waarvan helaas de helft over de vloer ging door gecombineerde actie van hond, poes en ondergetekende.

Tussen de middag at ik kliekjes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201731949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Stars hollow O+

Ik wil dan ook een Kirk
Anders is het geen echte Stars Hollow O+
Spoilers!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 17:37:20 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201732002
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:31 schreef sigme het volgende:
Mijn avondmaal is rode wijn. Waarvan helaas de helft over de vloer ging door gecombineerde actie van hond, poes en ondergetekende.

Tussen de middag at ik kliekjes.
Mijn brein deed: Bram Vermeulen!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201732050
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:27 schreef sigme het volgende:

Nee liefie, dat is dus géén schietwilg. Dat is een knotwilg. Als je een wilg niet knot dan schiet 'ie.
Mijn plantnet vond dat hele rijtje schietwilgen ;( :D
pi_201732087
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:42 schreef Blues het volgende:

[..]
Mijn plantnet vond dat hele rijtje schietwilgen ;( :D
Ik zie dat het ook een soort is inderdaad. Bij ons is het een groeiwijze, niet de aanduiding van een soort.
Maar weer wat geleerd!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201732121
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik heb geen airfryer -O-

Ik heb wel foto's van paddestoelen! Ik ging op zoek naar een mooie rood met witte stippen zoals sigme die had gevonden, maar ik kon er nergens één vinden. En alles wat op een eckte paddestoel leek lag omver. Dus vandaag niet heel veel succes. Ik heb vooral zwammen gevonden :7 Nu zoek ik nog namen. Want ik weet echt geen namen.

[ afbeelding ]
Hiervan zaten er een paar rond een achtergebleven stuk boomstam (eik). Heel groot en raar. Mijn voet for scale.
[ afbeelding ]
Deze ken ik! De Gewone Zwavelkop
[ afbeelding ]
Kweenie.
[ afbeelding ]
Paraplu'tjers :7 (nee, geen idee dus)
[ afbeelding ]
Tonderzwam!
[ afbeelding ]
Aardappelbovist?
Mooie foto's van paddo's!
Vooral de kweenie! :D

Ik ken totaal geen paddestoelennamen ^O^
pi_201732169
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:46 schreef Blues het volgende:
Mooie foto's van paddo's!
Vooral de kweenie! :D

Ik ken totaal geen paddestoelennamen ^O^
Ik had de Gewone Zwavelkop onthouden omdat ik vorige week een stukje las dat dat de meest voorkomende paddestoel in Nederland was en toen dacht ik nog 'nou, dat moet ik die naam maar onthouden' :7

En tonderzwam is een mooie naam :+ (ooit opgezocht na een wandeling op de Veluwe omdat zoveel bomen er vol mee zaten)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201732174
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:44 schreef sigme het volgende:

Ik zie dat het ook een soort is inderdaad. Bij ons is het een groeiwijze, niet de aanduiding van een soort.
Maar weer wat geleerd!
Door die grappige naam heb ik het onthouden.
Ik heb het een jaar geleden of zo met plantnet eindelijk eens opgezocht wat het precies waren, ik loop daar al slechts 17 jaar vaak langs :')
Ze worden goed onderhouden. Laatst hebben ze op dat rijtje 2 oude die het ook 'niet meer deden' weggehaald en 2 kleine dunne sprieterige wilgjes O+ ervoor in de plaats gezet, die doen het ook prima.
Deze kale wilg doet trouwens wel al 2 jaar dienst als broedplaats voor een eend.
pi_201732189
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:37 schreef fietsie het volgende:

[..]
Mijn brein deed: Bram Vermeulen!
Bram Vermeulen O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201732282
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Anders is het geen echte Stars Hollow O+
Precies :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201732374
@Isabeau dat lijkt de Graskleefsteelmycena te zijn.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 18:12:48 #114
370431 drakin
vurig typje
pi_201732405
Paddo's O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201732565
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Isabeau dat lijkt de Graskleefsteelmycena te zijn.
Ik las grafkleefsteeldinges :D
pi_201732595
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:28 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik las grafkleefsteeldinges :D
Als daar gras op staat kan het ook _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_201732690
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vanavond bestellen om te proberen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201732724
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Vanavond bestellen om te proberen?
Ja, nou, ik heb dus net die pompoen-uit-de-oven met gehaktballetjes op. Dus kan wel maar beter van niet.

Ga het wel echt onthouden voor de volgende keer. :Y :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201732870
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:09 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Isabeau dat lijkt de Graskleefsteelmycena te zijn.
Moest even opzoeken welke dat was. Wat een stomme naam voor zo'n teer, lieftallig paddestoeltje. Ik hou het bij paraplu'tje.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201732900
Ik heb echt enorm zin in taart.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201732930
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:03 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb echt enorm zin in taart.
Hmmm taart.

Ik ga zaterdag avond een taart maken voor de verjaardag van mijn ouders.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201732948
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hmmm taart.

Ik ga zaterdag avond een taart maken voor de verjaardag van mijn ouders.
Wat voor taart!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201732971
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat voor taart!
Mijn moeder wil heel graag iets met chocolade. Dus tja dat moet dan hè
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201732978
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Mijn moeder wil heel graag iets met chocolade. Dus tja dat moet dan hè
De mud pie van @Blues
We have far more in common than that which devides us..
pi_201732989
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
De mud pie van @:Blues
Wil eigenlijk iets uitgebreiders.

Zo iets

https://www.antilliaans-eten.nl/recepten/chocoholic-dripcake/

En mis pie zit alcohol in geloof ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201733004
Ik ben er uit voor onze verjaardagen.

Voor F maak ik een appeltaart. Kruising tussen Frans en Nederlands. Wel kruimel, maar ook custard :9
Ik koop ook nog een klein chocoladetaartje.

Voor mijn eigen verjaardag wordt het denk ik een citroentaartje (https://www.bbc.co.uk/food/recipes/tarte_au_citron_94480 )
en:
brownies met kokos:
https://sweetbeginningsbl(...)lub-mounds-brownies/
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201733011
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:13 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben er uit voor onze verjaardagen.

Voor F maak ik een appeltaart. Kruising tussen Frans en Nederlands. Wel kruimel, maar ook custard :9
Ik koop ook nog een klein chocoladetaartje.

Voor mijn eigen verjaardag wordt het denk ik een citroentaartje (https://www.bbc.co.uk/food/recipes/tarte_au_citron_94480 )
en:
brownies met kokos:
https://sweetbeginningsbl(...)lub-mounds-brownies/
Ohh die lemon taart O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201733015
Over 100 minuten (helemaal niet aan het aftellen hoor) mag ik een stukje taart/cake *O*
pi_201733125
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dit zou voor mij echt één van de belangrijkste pre's bij een nieuw huis zijn O+ O+ Natuur op wandelafstand *O* (en tuin)
Ja, bij ons is dat toch ook wel een heel belangrijk ding, merken we. Ik zag laatst weer eens een echt fenomenale boerderij. Prachtig gerenoveerd met veel authentieke details, een bedstee, een opkamertje etc. (Het was ook een monument). Dat je hartje er gevaarlijk sneller van gaat kloppen. Alleen de locatie.... ergens in een gat zonder bossen of heide. Ver(der) weg weer van alles en iedereen. Zo zonde ;( (Naast dat ik niet denk dat we ooit genoeg hadden kunnen bieden :P )

Het betreffende huis is dat allemaal niet. Moet ook echt nog wel weer even naar de moderne tijd getrokken worden en ik denk dat we moeten beginnen met het realiseren van een badkamer in plaats van een douchehok :+ .
Maar goed.... Wel dus bos en heide om de hoek O+

@PdeHoog : ahw, dat is shit, een fijne collega moeten gaan missen -O-

Ik heb me ingehouden, niet bij de Mc gestopt. We eten vanavond nasi. Want dat kan ik morgenavond dan weer makkelijk meenemen naar werk. Praktisch, we zijn het.
pi_201733836
Ziet er lekker uit, @Lonaa !
En ik wilde nog reageren op je sport-dingen. Wat kut dat je zo'n stap terug moet doen. Voor je lijf vast beter enzo, maar kan me voorstellen dat het wel wat overhoop haalt in je hoofd. Trek je het nog een beetje?

@AnneX ik ben inderdaad aan het kwakkelen. Maag gaat veel beter gelukkig, er gaan redelijk normale hoeveelheden voer in. Nu alleen nog iets meer structuur erin en wat voedzamere producten, maar ik ben blij dat er in elk geval weer wat in gaat. Verkoudheid is denk ik van de buurkindjes knuffelen, dus ook wel beetje eigen schuld.

Ik baal wel, ik mocht vorige week eindelijk weer beetje substantieel meetrainen (2x 20min) en zondag dus voor eerst weer in wedstrijd spelen, en ik zou vandaag 3x 20min mogen trainen. Maar ik heb nog steeds wat hoofdpijn van die stomme stick op m'n hoofd, en merk ook overdag dat ik echt wel wat vaker schermpauze nodig heb nog. De verpleegkundig specialist uit m'n team drukte me op t hart echt pas weer te gaan sporten als m'n hoofdpijn enz helemaal weg is, dus daar luister ik maar braaf naar. Maar verdomme |:( :'( we zijn begin september gestart met trainen en half september met wedstrijden en ik heb tot nu toe alle 'stukjes' bij elkaar opgeteld één volledige training en één volledige wedstrijd mee kunnen doen.. (verspreid over drie trainingen en twee wedstrijden). Ik ben er zo klaar mee. Dus I feel you, Lonaa!

@Sarabi nog maar 45!

En @PdeHoog dat is mooi klote.. -O-
pi_201733995
Verliefd op dit huis: https://www.funda.nl/koop/lisse/huis-42443490-schoolstraat-4-a/

Maar m'n vriend is weer zo'n verstandige zak die graag een milieubewustere woning wil.
pi_201734012
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:26 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb me ingehouden, niet bij de Mc gestopt. We eten vanavond nasi. Want dat kan ik morgenavond dan weer makkelijk meenemen naar werk. Praktisch, we zijn het.
Nasi is toch ook gewoon lekkerder dan een Maccie. :9
pi_201734080
Da
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:21 schreef Myraela het volgende:
Verliefd op dit huis: https://www.funda.nl/koop/lisse/huis-42443490-schoolstraat-4-a/

Maar m'n vriend is weer zo'n verstandige zak die graag een milieubewustere woning wil.
’s echt wel een “oh dat wil ik” huis.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201734185
Dag voor dag @vlindertje89 maar het is wel lastig. Het is ook "pas" dinsdag. Jij ook beterschap :*
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:36:31 #135
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201734290
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:21 schreef Myraela het volgende:
Verliefd op dit huis: https://www.funda.nl/koop/lisse/huis-42443490-schoolstraat-4-a/

Maar m'n vriend is weer zo'n verstandige zak die graag een milieubewustere woning wil.
Jaaa heel mooi! Maar milieubewust kan toch alleen met van die nieuwbouw woningen? Zonde.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 20:40:03 #136
370431 drakin
vurig typje
pi_201734349
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:21 schreef Myraela het volgende:
Verliefd op dit huis: https://www.funda.nl/koop/lisse/huis-42443490-schoolstraat-4-a/

Maar m'n vriend is weer zo'n verstandige zak die graag een milieubewustere woning wil.
Kun je ook zelf milieubewuster maken zo'n huis toch?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201734353
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:36 schreef gcjoel het volgende:
Jaaa heel mooi! Maar milieubewust kan toch alleen met van die nieuwbouw woningen? Zonde.
Ja, we zaten wel aan nieuwbouw te denken. Of in ieder geval nieuwer. En sowieso zaten we aan veel praktischere dingen te denken dan al die geweldige authentieke details.
pi_201734367
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 19:26 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb me ingehouden, niet bij de Mc gestopt. We eten vanavond nasi. Want dat kan ik morgenavond dan weer makkelijk meenemen naar werk. Praktisch, we zijn het.
Volwassen hoor :o

Het enige nadeel aan ons huis is dat ik niet de deur uit kan stappen om te wandelen. Ik zou graag korte wandelingen maken maar ik heb geen zin om er eerst 20 minuten voor in de auto te gaan zitten. Dus wordt er niet gewandeld.
Spoilers!
pi_201734438
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 18:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, nou, ik heb dus net die pompoen-uit-de-oven met gehaktballetjes op. Dus kan wel maar beter van niet.

Ga het wel echt onthouden voor de volgende keer. :Y :Y
Je kunt ze zelfs de volgende dag nog in de airfryer tyfen en serieus lekker krijgen :@
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201734451
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:46 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je kunt ze zelfs de volgende dag nog in de airfryer tyfen en serieus lekker krijgen :@
:o

Zou proberen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201734478
Er zat een kat mooi te zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201734503
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Er zat een kat mooi te zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diva is een correcte beschrijving!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201734516
Vakantietje geboekt O+ Week na de bruiloft lekker naar Texel :9 Beetje wandelen, fotograferen etc O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201734517
Net adipose ep met O+ Donna O+ gekeken.
Wat een genot is dat toch.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_201734531
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Er zat een kat mooi te zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:13:58 #146
370431 drakin
vurig typje
pi_201734732
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Er zat een kat mooi te zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wauw wat een mooierd O+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201734779
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Er zat een kat mooi te zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een plaatje O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:53 schreef PdeHoog het volgende:
Vakantietje geboekt O+ Week na de bruiloft lekker naar Texel :9 Beetje wandelen, fotograferen etc O+
Texel is altijd goed O+

——

Wij hadden dit vanmiddag :’)



Dat krijg je niet schoon hè :’)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201734793
quote:
18s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:21 schreef Myraela het volgende:
Verliefd op dit huis: https://www.funda.nl/koop/lisse/huis-42443490-schoolstraat-4-a/

Maar m'n vriend is weer zo'n verstandige zak die graag een milieubewustere woning wil.
Tof! Alleen de tuin is wat minder. Maar verder tof!

Ik vond deze wel echt afschuwelijk mooi:
https://www.funda.nl/koop(...)cht-van-ter-leede-4/

Dan woon je dus in een gat met 900 inwoners, dat dan weer wel. Maar echt, strikje zou er niet omheen hoeven verder. O+

Wij gaan kijken hoe we het huis dat we nu dan hebben gezien wat duurzamer zouden kunnen krijgen. Wordt wel een projectje (huis uit 1965) en eerst maar eens kijken of we het überhaupt zien zitten.
Het nieuwbouwproject had wellicht nog mooier geweest, maar ja, dat ging aan onze neus voorbij.

Wel fijn is dat we geen haast hebben en dus ook wel kunnen omdraaien. We zaten al een beetje in het kadaster te neuzen, te kijken naar de verkoopwaarden en dergelijken, en we hebben het idee dat ze vrij (te) hoog inzetten. Dus overbieden gaan we hoogstwaarschijnlijk niet doen. Dan kijken we mooi verder.
pi_201734798
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wat een plaatje O+
[..]
Texel is altijd goed O+

——

Wij hadden dit vanmiddag :’)

[ link | afbeelding ]

Dat krijg je niet schoon hè :’)
Hoe krijg je dat schoon :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_201734799
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:21 schreef Myraela het volgende:

[..]
Nasi is toch ook gewoon lekkerder dan een Maccie. :9
Ik heb alleen de laaste maand heeul veeeul nasi op, want we hadden nog veel in de vriezer en ik had veel avonddiensten :P .
En ik had gewoon in een burgertje. Maar ik heb me ingehouden *klopje op eigen schouder*
pi_201734802
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 20:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Er zat een kat mooi te zijn
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze weet het 8-) O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wat een plaatje O+
[..]
Texel is altijd goed O+

——

Wij hadden dit vanmiddag :’)

[ link | afbeelding ]

Dat krijg je niet schoon hè :’)
Hij ook _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201734804
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wat een plaatje O+
[..]
Texel is altijd goed O+

——

Wij hadden dit vanmiddag :’)

[ link | afbeelding ]

Dat krijg je niet schoon hè :’)
:D Heerlijk!
pi_201734809
Wat een smeerkees @Thinkk-Pinkk _O-
En wat fijn dat ie dat gewoon weer kan na z'n ziekte. Ik gun het hem van harte O+
pi_201734814
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hoe krijg je dat schoon :o
Niet of je moet hem onder de douche zetten.

Wij wrijven hem meestal maar zo goed mogelijk schoon en leggen handdoeken over het kleed heen. Want we gaan hem echt niet naar boven dragen. Zeker niet als hij zo vies is.

In de zomer gooi ik dan even een bal de vlier in. Die loopt hier om de hoek. Maar dat vind ik nu te koud voor hem.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:24:08 #155
370431 drakin
vurig typje
pi_201734819
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wat een plaatje O+
[..]
Texel is altijd goed O+

——

Wij hadden dit vanmiddag :’)

[ link | afbeelding ]

Dat krijg je niet schoon hè :’)
terug gooien :o
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201734828
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wat een plaatje O+
[..]
Texel is altijd goed O+

——

Wij hadden dit vanmiddag :’)

[ link | afbeelding ]

Dat krijg je niet schoon hè :’)
Wat *is* dat in vredesnaam? Een lokale olieramp?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201734830
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:21 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Tof! Alleen de tuin is wat minder. Maar verder tof!

Ik vond deze wel echt afschuwelijk mooi:
https://www.funda.nl/koop(...)cht-van-ter-leede-4/

Dan woon je dus in een gat met 900 inwoners, dat dan weer wel. Maar echt, strikje zou er niet omheen hoeven verder. O+

Wij gaan kijken hoe we het huis dat we nu dan hebben gezien wat duurzamer zouden kunnen krijgen. Wordt wel een projectje (huis uit 1965) en eerst maar eens kijken of we het überhaupt zien zitten.
Het nieuwbouwproject had wellicht nog mooier geweest, maar ja, dat ging aan onze neus voorbij.

Wel fijn is dat we geen haast hebben en dus ook wel kunnen omdraaien. We zaten al een beetje in het kadaster te neuzen, te kijken naar de verkoopwaarden en dergelijken, en we hebben het idee dat ze vrij (te) hoog inzetten. Dus overbieden gaan we hoogstwaarschijnlijk niet doen. Dan kijken we mooi verder.
Ook al zo’n gaaf huis
We have far more in common than that which devides us..
pi_201734831
Als personeel van een Labrador weet je gewoon dat dit soort dingen er bij horen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201734838
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:24 schreef sigme het volgende:

[..]
Wat *is* dat in vredesnaam? Een lokale olieramp?
Hele plakkerige modder _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201734871
Emmertje lauwwarm water eroverheen voor de deur Think? Dat doen we bij de honden met hemorragische gastro enteritis* die de laatste dagen/weken en masse binnenkomen. We zijn helaas een opname zonder hondenbad, en dat vervloeken we wel eens op dergelijke dagen :')

*uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_201734905
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:29 schreef Candaasje het volgende:
Emmertje lauwwarm water eroverheen voor de deur Think? Dat doen we bij de honden met hemorragische gastro enteritis* die de laatste dagen/weken en masse binnenkomen. We zijn helaas een opname zonder hondenbad, en dat vervloeken we wel eens op dergelijke dagen :')

*uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op laten drogen en borstelen gaat echt sneller. Dan houd hij hooguit nog een paar dagen een wat grijze waas. Met water alleen krijg je het er toch niet uit. Tot hij de volgende modderpoel ontdekt :Y)

En dat … is nog wel even wat smeriger dan modder brrr
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201734920
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:29 schreef Candaasje het volgende:
Emmertje lauwwarm water eroverheen voor de deur Think? Dat doen we bij de honden met hemorragische gastro enteritis* die de laatste dagen/weken en masse binnenkomen. We zijn helaas een opname zonder hondenbad, en dat vervloeken we wel eens op dergelijke dagen :')

*uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iewww
We have far more in common than that which devides us..
pi_201734933
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:29 schreef Candaasje het volgende:
Emmertje lauwwarm water eroverheen voor de deur Think? Dat doen we bij de honden met hemorragische gastro enteritis* die de laatste dagen/weken en masse binnenkomen. We zijn helaas een opname zonder hondenbad, en dat vervloeken we wel eens op dergelijke dagen :')

*uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er aan de hand dat die honden dat allemaal hebben de laatste tijd? :X
pi_201734938
Ja, het is echt goor. En dan komt er iemand van buiten de opname binnengewandeld, en dan is elke ochtend de eerste opmerking 'Het stinkt hier...'

Joh....

:')

Die honden verlaten 9 van de 10 keer ons ziekenhuis met kaalgeschoren billetjes en een vrolijk ingepakte staart. Scheelt een hoop. Ziet er alleen niet uit natuurlijk.
pi_201734941
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Wat is er aan de hand dat die honden dat allemaal hebben de laatste tijd? :X
We vermoeden een rondgaand virusje. Het is vrij heftig, we krijgen ze zelfs regelmatig al in shock binnen :X
pi_201734952
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:35 schreef Candaasje het volgende:

[..]
We vermoeden een rondgaand virusje. Het is vrij heftig, we krijgen ze zelfs regelmatig al in shock binnen :X
Oh man man ik daar preventief iets aan doen? Ik moet echt even mijn reserves weer aanvullen voor we weer de dierenarts in duiken met Loebes hoor :’)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:37:37 #167
63722 z80
I fink you freaky
pi_201734956
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Als personeel van een Labrador weet je gewoon dat dit soort dingen er bij horen _O-
Hij heeft de zelfde gene als een schapendoes. Als die water ruikt ligt die er in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_201734962
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:37 schreef z80 het volgende:

[..]
Hij heeft de zelfde gene als een schapendoes. Als die water ruikt ligt die er in.
Jep en hoe viezer hoe beter.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:39:48 #169
370431 drakin
vurig typje
pi_201734969
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:29 schreef Candaasje het volgende:
Emmertje lauwwarm water eroverheen voor de deur Think? Dat doen we bij de honden met hemorragische gastro enteritis* die de laatste dagen/weken en masse binnenkomen. We zijn helaas een opname zonder hondenbad, en dat vervloeken we wel eens op dergelijke dagen :')

*uitleg:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat sneu voor de beestjes -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201734981
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Oh man man ik daar preventief iets aan doen? Ik moet echt even mijn reserves weer aanvullen voor we weer de dierenarts in duiken met Loebes hoor :’)
Ik durf het niet te zeggen wat de precieze oorzaak is, maar we zien en horen het ook van andere dierenartsen veel. Beetje opletten met welke anderen honden hij in aanraking komt (of jullie zelf); als die iets van diarreeklachten hebben, of de laatste dagen zich wat minder fit voelen, een beetje uit de buurt blijven.
pi_201734983
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:39 schreef drakin het volgende:

[..]
Wat sneu voor de beestjes -O-
Ja is heel sneu, ze zijn echt heel goed ziek ;(
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:43:57 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201734996
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Wat een plaatje O+
[..]
Texel is altijd goed O+

——

Wij hadden dit vanmiddag :’)

[ link | afbeelding ]

Dat krijg je niet schoon hè :’)
Zwarte hond nemen, opgelost!

Onze hond is nooit vies :D
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 21:45:54 #173
370431 drakin
vurig typje
pi_201735010
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:42 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja is heel sneu, ze zijn echt heel goed ziek ;(
Als er bloed in zit lijkt me dat ook, goed dat je de dieren helpt ook al is het een goor klusje.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_201735021
Wat doe je met die beestjes? Vloeistoffen geven en wachten tot het vanzelf oplost? Het klinkt zo sneu ;(
pi_201735088
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:48 schreef Tele6 het volgende:
Wat doe je met die beestjes? Vloeistoffen geven en wachten tot het vanzelf oplost? Het klinkt zo sneu ;(
Daar gaat een hele rits aan medicatie in. Van inderdaad vloeistoftherapie tot (sterke) pijnstillers (tot opiaten aan toe) en medicatie die het maag-darmkanaal stimuleert, en medicatie die de misselijkheid vermindert. En afhankelijk van de ernst ook goed monitoren; uiteraard elke dag 1-2x klinisch onderzoek, maar er wordt vrijwel altijd bloedonderzoek verricht (bij shock sowieso, en dan volg je ook zeker de glucose en het lactaat op), een echo gemaakt, etc. En afhankelijk van of ze eten, plaatsen we ook wel neussondes (of slokdarmsondes) om er wel voeding in te kunnen krijgen. Want anders houden ze helemaal geen energie meer over.
pi_201735630
quote:
Wij hebben net het roer om van gisteren gekeken.
Bikkel is zij zeg. Hoe ken jij die Henk nou precies dan? Iets met ESF?
pi_201735704
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 21:43 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Zwarte hond nemen, opgelost!

Onze hond is nooit vies :D
Ja maar ik ben eigenlijk wel gehecht aan deze duo Pennotti
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201735920
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij hebben net het roer om van gisteren gekeken.
Bikkel is zij zeg. Hoe ken jij die Henk nou precies dan? Iets met ESF?
Oh ja, ik wil Henk ook nog zien.

Voor corona waren er vaak gemengde ESF en crew sjoel meets in Henks café. Tevens had Henk de beste kaasfondue ever.

Wat Cat er verder mee te maken heeft weet ik ook niet :D
Spoilers!
pi_201735992
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:15 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh ja, ik wil Henk ook nog zien.

Voor corona waren er vaak gemengde ESF en crew sjoel meets in Henks café. Tevens had Henk de beste kaasfondue ever.

Wat Cat er verder mee te maken heeft weet ik ook niet :D
Ik kon me herinneren dat ze het gisteravond noemde.
Toch?
Of was jij dat :D
Excuus maar jullie lijken ook zo op elkaar. :+
NOT :P
pi_201736001
Candaasje, jij en je collega's, echt wereldwijd _O_ voor jullie dierenwelzijnwerk.
Zo knap en het lijkt me zoooo moeilijk om dat lijden te zien.

En ja blij als ze opknappen natuurlijk... O+
pi_201736034
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 23:26 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik kon me herinneren dat ze het gisteravond noemde.
Toch?
Of was jij dat :D
Excuus maar jullie lijken ook zo op elkaar. :+
NOT :P
Cat, Boris en ik hebben het er allemaal over gehad. Eén pot nat :Y
Spoilers!
pi_201736886
Mogguh :O Damn, dat was een rotnacht :{ Wakker vanaf 04:00 of zo. Werk blijft maar malen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201736916
Goedemorgen :O
Mijn man gaat weer een dag naar kantoor, voor het eerst sinds februari vorig jaar.
Wat zal ik eens gaan doen nu ik het huis voor mezelf heb.
pi_201736944
Goedemorgen!
pi_201737634
Goedemorgen :W

Intervaltraining zit er al op. Het was bizar rustig in het park, de hele zomer heb ik om honden en baasjes heen geslalomd maar nu het om 7 uur 's ochtends nog koud en donker is ineens niet meer *G* en de baasjes die er nog wel waren hadden hun hond onder controle én zeiden vriendelijjk goedemorgen *G*
pi_201737653
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 06:30 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Mijn man gaat weer een dag naar kantoor, voor het eerst sinds februari vorig jaar.
Wat zal ik eens gaan doen nu ik het huis voor mezelf heb.
Ik ben ook voor het eerst sinds febr 2020 op kantoor :D
Ik wist niet op welke verdieping ik moest wezen (na wat geapp wel) en ik zit nu een hapje te eten in de pantry. Thuis is dat toch makkelijker.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201737679
@PdeHoog dat is wel heel kut. Kun je je zorgen ook uitspreken naar je baas/manager whatever? Dat ze in elk geval niet alleen in jouw hoofd blijven zitten?

Tevens goedemorgen!
Zo even wandelen en bijkletsen met een vriendin, volgens mij is het koud maar in elk geval wel droog.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 08:51:43 #188
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_201737709
quote:
7s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:46 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik ben ook voor het eerst sinds febr 2020 op kantoor :D
Ik wist niet op welke verdieping ik moest wezen (na wat geapp wel) en ik zit nu een hapje te eten in de pantry. Thuis is dat toch makkelijker.
Ik ook voor het eerst. En verdwaald, omdat ik een verhuisd ben naar een andere locatie. Ik zit in Toren F blijkbaar. Ergens hoog.
pi_201737744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:48 schreef vlindertje89 het volgende:
@:PdeHoog dat is wel heel kut. Kun je je zorgen ook uitspreken naar je baas/manager whatever? Dat ze in elk geval niet alleen in jouw hoofd blijven zitten?

Tevens goedemorgen!
Zo even wandelen en bijkletsen met een vriendin, volgens mij is het koud maar in elk geval wel droog.
Ik vond het meevallen met de kou. Om 8 uur was het 8 graden, en er staat weinig wind. Misschien komt er zelfs een zonnetje bij O+
pi_201737751
Ik ga vandaag ook weer eens naar Toren C :+
Eventjes ;)

Succes allemaal.

En voor @AnneX een extra sterkte en succes vandaag, komt goed! :*
pi_201737793
Goedemorgen allemaal :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201737863
Mogge allen!

Succes @AnnX
We have far more in common than that which devides us..
pi_201738019
Goedemorgen allemaal.

Succes AnneX :* :*
Spoilers!
pi_201738198
Hier ook al lieve mensen! O+ sprak dramaqueen.
Eerste ronde achter de rug met wat pijnlijke momenten. Uiteindelijk ging het makkelijk. Nu 2 uur wachttijd op vriescoupes.

Succes aan de kantoorwerkers in de Torens. w/ en de Thuiswerkers.

@P. Balen man. -O-
pi_201738473
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 08:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik vond het meevallen met de kou. Om 8 uur was het 8 graden, en er staat weinig wind. Misschien komt er zelfs een zonnetje bij O+
Toen ging ik de deur uit en begon het te miezeren }:|
Dat was wél koud.

@AnneX goed bezig! Toitoitoi voor het laatste stuk straks.
pi_201738485
En mopper. Ik zit in de stilteruimte maar er zit hier een cluster meisjes heel hard te fluisteren. Ze doen erg hun best om stilletjes te zijn maar als je met z'n vieren druk zit te fluisteren is het niet stil. Typische types ook, allemaal erg modieus en met allemaal een gloednieuwe MacBook naast hun dikke wetboeken. In de bibliotheek van de faculteit natuurwetenschappen. Ga zitten fluisteren in je eigen marmeren rechtentoren man :( :( :(
  woensdag 13 oktober 2021 @ 10:09:46 #197
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201738564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:00 schreef Tele6 het volgende:
En mopper. Ik zit in de stilteruimte maar er zit hier een cluster meisjes heel hard te fluisteren. Ze doen erg hun best om stilletjes te zijn maar als je met z'n vieren druk zit te fluisteren is het niet stil. Typische types ook, allemaal erg modieus en met allemaal een gloednieuwe MacBook naast hun dikke wetboeken. In de bibliotheek van de faculteit natuurwetenschappen. Ga zitten fluisteren in je eigen marmeren rechtentoren man :( :( :(
Daar zullen Diederik, Floris-Jan, Olivjeej en Kees-Willem vast te luid zitten te brallen na een avond doooorrjjjj zuipenman!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201738629
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:00 schreef Tele6 het volgende:
En mopper. Ik zit in de stilteruimte maar er zit hier een cluster meisjes heel hard te fluisteren. Ze doen erg hun best om stilletjes te zijn maar als je met z'n vieren druk zit te fluisteren is het niet stil. Typische types ook, allemaal erg modieus en met allemaal een gloednieuwe MacBook naast hun dikke wetboeken. In de bibliotheek van de faculteit natuurwetenschappen. Ga zitten fluisteren in je eigen marmeren rechtentoren man :( :( :(
Vraag of ze willen verplaatsen dan? Niet te zacht.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201738635
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:17 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Vraag of ze willen verplaatsen dan? Niet te zacht.
Ik heb nu m'n koptelefoon opgezet met muziek. Als ik m'n muziek zat word en ze blijken nog steeds te fluisteren, zeg ik er wel wat van. :Y
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:04:36 #200
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201739057
Excel-Don Quichot spelen de hele ochtend.. -gaap-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201739165
Kooouuuddddd, maar te eigenwijs om de verwarming aan te doen.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:27:03 #202
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201739267
quote:
9s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:17 schreef Myraela het volgende:
Kooouuuddddd, maar te eigenwijs om de verwarming aan te doen.
Vroeger tikte de buizen van mijn CV
Tegenwoordig maken ze dit geluid
pi_201739286
quote:
9s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:17 schreef Myraela het volgende:
Kooouuuddddd, maar te eigenwijs om de verwarming aan te doen.
Ik ben al dagen aan het twijfelen. Zondag gaan we aan de slag met radiatorfolie dus dan zetten we de boel maar gelijk aan. Dan bekijk ik gelijk het programma weer eens.
Spoilers!
pi_201739361
Ik zit nu gewikkeld in een fleeceplaid, met van die lekkere dikke huissokken aan :+
Verwarming staat nog uit. Maar dat stellen we eigenlijk altijd wel wat huis, want de warmte vliegt hier bijna direct weer naar buiten :')

:* thnx @Blues . Het is geweldig om ze weer zien opknappen. Gisteren hadden we ook een hond die niet meer kon lopen (had ergens klem tussen gezeten, door zwelling op de zenuwen vielen de achterpoten uit). Die kon gisteren met een beetje hulp weer wél aardig lopen. Dan staan we dus met z'n 3en hysterisch blij de hond aan te moedigen en filmpjes te maken voor het 'thuisfront' van hond. Dat is fantastisch leuk O+
pi_201739363
Terug van werk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op weg naar de parkeerplaats, was met de auto gegaan, een rondje door het park gelopen. Was ook fijn en goed om ff te doen.
Nu vrijdag weer een klein uurtje :)
pi_201739417
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:04 schreef fietsie het volgende:
Excel-Don Quichot spelen de hele ochtend.. -gaap-
_O- Sterkte :P Ik probeer een compleet ELT-traject af te ronden voor mijn vakantie :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201739432
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:34 schreef Blues het volgende:
Terug van werk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op weg naar de parkeerplaats, was met de auto gegaan, een rondje door het park gelopen. Was ook fijn en goed om ff te doen.
Nu vrijdag weer een klein uurtje :)
Klinkt goed en fijn, Blues :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201739475
Passen jullie op jezelf P en Fiets.
* Blues wijst naar zichzelf
pi_201739487
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 10:00 schreef Tele6 het volgende:
En mopper. Ik zit in de stilteruimte maar er zit hier een cluster meisjes heel hard te fluisteren. Ze doen erg hun best om stilletjes te zijn maar als je met z'n vieren druk zit te fluisteren is het niet stil. Typische types ook, allemaal erg modieus en met allemaal een gloednieuwe MacBook naast hun dikke wetboeken. In de bibliotheek van de faculteit natuurwetenschappen. Ga zitten fluisteren in je eigen marmeren rechtentoren man :( :( :(
1 keer heel hard SSSSSTTTTTTT zeggen met vinger voor je mond en streng kijken *G*
pi_201739509
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:42 schreef Blues het volgende:

[..]
1 keer heel hard SSSSSTTTTTTT zeggen met vinger voor je mond en streng kijken *G*
Ik heb ze er inmiddels op gewezen dat dit de stilteruimte is en dat ze verderop wél mogen praten. Nu zijn ze dus verderop. 8-)
pi_201739537
Ik had net mijn neef aan de telefoon. Hij heeft een restaurant in de bible belt dat vrijwel exclusief gereformeerden als klant heeft. En die willen niet vaccineren. Ze zijn vaak oud dus testen is veel gedoe en een eind weg. Alle overheidssteun is weg dus zijn enige optie is om niet de coronacheck uit te voeren. Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Spoilers!
pi_201739641
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had net mijn neef aan de telefoon. Hij heeft een restaurant in de bible belt dat vrijwel exclusief gereformeerden als klant heeft. En die willen niet vaccineren. Ze zijn vaak oud dus testen is veel gedoe en een eind weg. Alle overheidssteun is weg dus zijn enige optie is om niet de coronacheck uit te voeren. Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Kan het restaurant geen sneltests aanbieden aan de deur? Wij hebben ze op het werk ook liggen. Is geen 100% zekerheid, maar het scheelt misschien toch net iets?
pi_201739644
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:34 schreef Blues het volgende:
Terug van werk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op weg naar de parkeerplaats, was met de auto gegaan, een rondje door het park gelopen. Was ook fijn en goed om ff te doen.
Nu vrijdag weer een klein uurtje :)
Klinkt goed en fijn! O+
pi_201739669
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:41 schreef Blues het volgende:
Passen jullie op jezelf P en Fiets.
* Blues wijst naar zichzelf
Ik doe mijn best :P Vrijdag overleg met de manager. Eens kijken hoe we dit gaan plooien.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201739698
Vanavond iig lekker fotograferen in Rotterdam en zaterdagmiddag met een sloep door de Biesbosch. Ik heb er zin in O+ En volgende week vijf dagen Speulderbos e.o. O+ Eens kijken of ik een paar ochtendjes kan wandelen met de camera O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201739727
Dat klinkt als een prima tijd @Blues. En je eigen loopje weer gelopen is ook lekker.

Moeilijk @Lucky_Strike. Maar kan het dan niet gebeuren dat de overheid zijn zaak sluit? Het is natuurlijk een ons kent ons gemeenschap dus dat zal best snel verspreiden. Hoorde gisteren dat een grote kerk in Staphorst nu toch ook zelf maatregelen neemt omdat het aantal besmettingen oploopt en er een flink aantal leden erg ziek zijn. Hopelijk komt het vaccineren daar nu ook in een beter licht te staan.
Sneltests geven toch geen groen vinkje @Candaasje?
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 oktober 2021 @ 11:59:37 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201739738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
_O- Sterkte :P Ik probeer een compleet ELT-traject af te ronden voor mijn vakantie :P
Ik heb een vrije-tekst excel sheet en een excel-sheet met begrotingsposten die niet mogen worden hernoemd.

En nu moet in de vrije tekst excel het begrotingsbedrag per tekstregel, en in de begrotingssheet de identificerende rijen uit de vrije-tekst excel.

Dus met begrijpend lezen de regels matchen van links naar rechts, en daarna van rechts naar links...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201739754
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:59 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik heb een vrije-tekst excel sheet en een excel-sheet met begrotingsposten die niet mogen worden hernoemd.

En nu moet in de vrije tekst excel het begrotingsbedrag per tekstregel, en in de begrotingssheet de identificerende rijen uit de vrije-tekst excel.

Dus met begrijpend lezen de regels matchen van links naar rechts, en daarna van rechts naar links...
Pfffff. Welke Excel-ridder heeft dat bedacht?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:02:40 #219
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201739779
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Pfffff. Welke Excel-ridder heeft dat bedacht?
Een dure externe consultant die 4x het maandloon verdient wat de identiek werk verrichtende ziekenhuis medewerker die volgens de CAO beloond -moet- worden overhandigd krijgt voor het doen wat de eigen mensen zelf kunnen, maar omdat het "een externe" is, meer geloofwaardig gevonden wordt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201739780
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt als een prima tijd @:Blues. En je eigen loopje weer gelopen is ook lekker.

Moeilijk @:Lucky_Strike. Maar kan het dan niet gebeuren dat de overheid zijn zaak sluit? Het is natuurlijk een ons kent ons gemeenschap dus dat zal best snel verspreiden. Hoorde gisteren dat een grote kerk in Staphorst nu toch ook zelf maatregelen neemt omdat het aantal besmettingen oploopt en er een flink aantal leden erg ziek zijn. Hopelijk komt het vaccineren daar nu ook in een beter licht te staan.
Sneltests geven toch geen groen vinkje @:Candaasje?
Nee geen groen vinkje, maar dan heb je misschien als restauranthouder wel een klein beetje minder kans op verspreiding in jouw zaak.
pi_201739788
@PdeHoog, nog even over die vacature. Gaat jouw manager dan de tekst opstellen en mogen jullie er naar kijken? Of net andersom. Want jij/jullie weten toch wat je nodig hebt? Of is dit een manager die wel weet wat er nodig is?
En mogen jullie wel bepalen wie een uitnodiging krijgt en daarmee praten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201739814
quote:
7s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Nee geen groen vinkje, maar dan heb je misschien als restauranthouder wel een klein beetje minder kans op verspreiding in jouw zaak.
Dat snap ik, maar volgens mij mag je alleen naar binnen met een groen vinkje? Dat gecontroleerd moet worden door het restaurant en dat het restaurant in de problemen komt als hij dat niet doet?
We have far more in common than that which devides us..
pi_201739816
Ik liep dus door het park en zag witte bolletjes op een beukenblad zitten.
Na opzoeken blijkt het 't gal van de beukengalmug te zijn.

pi_201739830
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat snap ik, maar volgens mij mag je alleen naar binnen met een groen vinkje? Dat gecontroleerd moet worden door het restaurant en dat het restaurant in de problemen komt als hij dat niet doet?
Officieel wel ja. Ik weet niet hoe streng er opgetreden wordt in de Bible belt verder, en of neef ook echt zelf groene vinkjes wil zien. Zonder groene vinkjes loopt ie misschien risico op sluiting, maar met ook door teruglopend klantenbestand.
pi_201739837
quote:
7s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:02 schreef Candaasje het volgende:
Nee geen groen vinkje, maar dan heb je misschien als restauranthouder wel een klein beetje minder kans op verspreiding in jouw zaak.
Ik denk dat het 'oud en veel gedoe' voor een test ook gewoon een beetje een excuus is hoor. Dat willen ze gewoon ook niet. Wat ik best snap. Maarja, dan gaat een andere oplossing ook niet werken.
pi_201739840
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:02 schreef fietsie het volgende:

[..]
Een dure externe consultant die 4x het maandloon verdient wat de identiek werk verrichtende ziekenhuis medewerker die volgens de CAO beloond -moet- worden overhandigd krijgt voor het doen wat de eigen mensen zelf kunnen, maar omdat het "een externe" is, meer geloofwaardig gevonden wordt.
Ah, dus daar gaat al het geld van de zorg aan op :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201739849
quote:
7s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Officieel wel ja. Ik weet niet hoe streng er opgetreden wordt in de Bible belt verder, en of neef ook echt zelf groene vinkjes wil zien. Zonder groene vinkjes loopt ie misschien risico op sluiting, maar met ook door teruglopend klantenbestand.
Ja, da's echt een klote situatie. En las vanochtend ergens in een krant dat de Jonge had gezegd dat dit er voorlopig niet afgaat. Eerst gaat de nachthoreca weer open.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201739853
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:03 schreef Kaatje1 het volgende:
@:PdeHoog, nog even over die vacature. Gaat jouw manager dan de tekst opstellen en mogen jullie er naar kijken? Of net andersom. Want jij/jullie weten toch wat je nodig hebt? Of is dit een manager die wel weet wat er nodig is?
En mogen jullie wel bepalen wie een uitnodiging krijgt en daarmee praten.
Manager vraagt input, maar hij en HR stellen de uiteindelijke vacature op. En vermoedelijk zal ik wel meepraten in de sollicitaties aangezien de manager weinig kennis heeft van BI :)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 13 oktober 2021 @ 12:09:12 #229
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201739854
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ah, dus daar gaat al het geld van de zorg aan op :{
Moet je voor de grap de aanpak van VWS eens bekijken. Daar is nagenoeg geen eigen personeel, allemaal "accountanskantoor pakkenvolk"
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201739863
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Manager vraagt input, maar hij en HR stellen de uiteindelijke vacature op. En vermoedelijk zal ik wel meepraten in de sollicitaties aangezien de manager weinig kennis heeft van BI :)
Weet hij dat zelf ook? :P
We have far more in common than that which devides us..
pi_201739882
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Moet je voor de grap de aanpak van VWS eens bekijken. Daar is nagenoeg geen eigen personeel, allemaal "accountanskantoor pakkenvolk"
Ik herken dat nog van de millennium-problematiek. Ik werkte toen voor een niet nader te noemen accountantskantoor die vrij veel zaken deed met de overheid. Van mijn team was denk ik de helft vrijwel dagelijks bezig voor de overheid omdat ze zelf de capaciteit niet hadden.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201739890
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:10 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Weet hij dat zelf ook? :P
Deze manager weet heel goed wat hij wel en niet kan en waar hij wel en geen verstand van heeft :D *O* Helaas krijgen we per 1/12 een andere manager. Eentje die wel uit de IT komt en ook nog eens verstand heeft van BI. Ben benieuwd.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201739980
Het is volbracht *O*

Eén hapje was voldoende w/

#dramaqueen
pi_201739985
quote:
7s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Kan het restaurant geen sneltests aanbieden aan de deur? Wij hebben ze op het werk ook liggen. Is geen 100% zekerheid, maar het scheelt misschien toch net iets?
Hij is te bang om klandizie te verliezen. Ze leven vooral van feesten en partijen. Als er te veel gasten van een feest aangeven niet te willen testen, gaat het hele feest niet door.

Hij is sowieso niet zo vooruitstrevend hoor. Alles is daar al 30 jaar hetzelfde. Hij is de gehele coronaperiode echt dicht geweest. Geen enkele afhaal- of cateringpoging. Dat zou toch niet lopen. Nou, ok dan. Zijn business ^O^
Spoilers!
pi_201739994
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:20 schreef AnneX het volgende:
Het is volbracht *O*

Eén hapje was voldoende w/

#dramaqueen
Ahw, daar mag je best over dramaqueenen hoor, het is ook niet niks :* Fijn dat het achter de rug is!
pi_201740000
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:20 schreef AnneX het volgende:
Het is volbracht *O*

Eén hapje was voldoende w/

#dramaqueen
Yeah *O* *O* *O* *O* *O*
#geen dramaqueen!!!!
pi_201740017
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:07 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik denk dat het 'oud en veel gedoe' voor een test ook gewoon een beetje een excuus is hoor. Dat willen ze gewoon ook niet. Wat ik best snap. Maarja, dan gaat een andere oplossing ook niet werken.
Nou ja, als je in zo'n durp woont, moet je in veel gevallen wel met zo'n deeltaxi naar een testlokatie. Dat kost echt wel enorm veel tijd. Je zit al snel een paar uur te wachten op een deeltaxi, zowel thuis als op lokatie. En hoe moeten mensen zonder internet en mobiele telefoon een testuitslag krijgen van een test die 24 uur geldig is? Het klantenbestand van mijn neef loopt echt lichtjaren achter, daar moet je je niet in vergissen. Die doen echt nauwelijks mee met de maatschappij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 13-10-2021 12:31:56 ]
Spoilers!
pi_201740025
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:20 schreef AnneX het volgende:
Het is volbracht *O*

Eén hapje was voldoende w/

#dramaqueen
_O_
Spoilers!
pi_201740143
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:20 schreef AnneX het volgende:
Het is volbracht *O*

Eén hapje was voldoende w/

#dramaqueen BIKKEL!!!!
We have far more in common than that which devides us..
pi_201740197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 11:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
_O- Sterkte :P Ik probeer een compleet ELT-traject af te ronden voor mijn vakantie :P
Is dat een verwarde ETL?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_201740214
Er zijn nog twee mannen en die zijn inmiddels voor hapje 2 geweest.
Klein nabloedinkje, ach dat kan met bloedverdunners. En het zit op een rare rand om af te plakken.
# opgelucht.
pi_201740221
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:20 schreef AnneX het volgende:
Het is volbracht *O*

Eén hapje was voldoende w/

#dramaqueen
yessss! *O* *O* Wat fijn dat het meeviel (want dat zal de reden zijn dat je jezelf dramaqueen noemt? want ik begreep helemaal dat je er zo tegenop zag hoor! :* )

quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

Nou ja, als je in zo'n durp woont, moet je in veel gevallen wel met zo'n deeltaxi naar een testlokatie. Dat kost echt wel enorm veel tijd. Je zit al snel een paar uur te wachten op een deeltaxi, zowel thuis als op lokatie. En hoe moeten mensen zonder internet en mobiele telefoon een testuitslag krijgen van een test die 24 uur geldig is? Het klantenbestand van mijn neef loopt echt lichtjaren achter, daar moet je je niet in vergissen. Die doen echt nauwelijks mee met de maatschappij.
De samenleving is ingericht op de overgrote meederheid. Er vallen altijd en overal mensen buiten de boot -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201740280
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

[..]
De samenleving is ingericht op de overgrote meederheid. Er vallen altijd en overal mensen buiten de boot -O-
Ja, inderdaad. Mijn eerste gedachte is ook dat die mensen niet moeten zeuren enzo hoor. Maar ja, dat doen ze nou eenmaal wel.

Ik snap het wel van mijn neef, ook al ben ik tegen wat hij doet. Als je boeking na boeking krijgt waarbij mensen zeggen dat ze hun feest niet door laten gaan als er gecontroleerd wordt omdat ze nou eenmaal veel familie hebben die niet willen testen, wat moet je dan met je bedrijf?
Spoilers!
pi_201740316
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, inderdaad. Mijn eerste gedachte is ook dat die mensen niet moeten zeuren enzo hoor. Maar ja, dat doen ze nou eenmaal wel.

Ik snap het wel van mijn neef, ook al ben ik tegen wat hij doet. Als je boeking na boeking krijgt waarbij mensen zeggen dat ze hun feest niet door laten gaan als er gecontroleerd wordt omdat ze nou eenmaal veel familie hebben die niet willen testen, wat moet je dan met je bedrijf?
Je staat dan eigenlijk met je rug tegen de muur. Ik vind het heel triest voor hem, want hij heeft de regels niet verzonnen en hij kan er niets aan doen dat zijn klandizie zo is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201740381
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Je staat dan eigenlijk met je rug tegen de muur. Ik vind het heel triest voor hem, want hij heeft de regels niet verzonnen en hij kan er niets aan doen dat zijn klandizie zo is.
Precies. Het zit ook niet echt in het karakter van mijn neef om hier nou eens lekker proactief mee om te gaan. Zijn bedrijf loopt al decennia prima en al decennia met minimale veranderingen. Ik kan van de zijlijn wel verzinnen dat ik zelf die mensen naar de testlokatie zou brengen of dat ik vooral rond afgelopen feestdagen maaltijden had rondgebracht of dat ik nieuwe klanten zou benaderen of wat dan ook. Maar het moet ook wel in je zitten. En van de zijlijn is het natuurlijk altijd makkelijk praten.

Ik hoop vooral dat er geen grote uitbraak is in zijn zaak en dat de boel niet gesloten wordt.
Spoilers!
pi_201740422
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja, inderdaad. Mijn eerste gedachte is ook dat die mensen niet moeten zeuren enzo hoor. Maar ja, dat doen ze nou eenmaal wel.

Ik snap het wel van mijn neef, ook al ben ik tegen wat hij doet. Als je boeking na boeking krijgt waarbij mensen zeggen dat ze hun feest niet door laten gaan als er gecontroleerd wordt omdat ze nou eenmaal veel familie hebben die niet willen testen, wat moet je dan met je bedrijf?
Aan de andere kant, wanneer alle zaken nee zeggen tegen die mensen kan er ook geen feest gehouden worden, want geen locatie
We have far more in common than that which devides us..
pi_201740424
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Precies. Het zit ook niet echt in het karakter van mijn neef om hier nou eens lekker proactief mee om te gaan. Zijn bedrijf loopt al decennia prima en al decennia met minimale veranderingen. Ik kan van de zijlijn wel verzinnen dat ik zelf die mensen naar de testlokatie zou brengen of dat ik vooral rond afgelopen feestdagen maaltijden had rondgebracht of dat ik nieuwe klanten zou benaderen of wat dan ook. Maar het moet ook wel in je zitten. En van de zijlijn is het natuurlijk altijd makkelijk praten.

Ik hoop vooral dat er geen grote uitbraak is in zijn zaak en dat de boel niet gesloten wordt.
Veel mensen kunnen sowieso niet goed tegen verandering en van die groep mensen wordt (werd) nu gewoon heel veel gevraagd. Ik hoop ook dat mensen zelf zo verstandig zijn om thuis te blijven bij klachten. Misschien kan zijn personeel dat ook nog heel beleefd vragen aan klanten. Roeien met de riemen die je hebt. Ik hoop ook dat er geen problemen voor hem uit voort komen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201740470
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Aan de andere kant, wanneer alle zaken nee zeggen tegen die mensen kan er ook geen feest gehouden worden, want geen locatie
En dan? Dan houden ze het feest thuis of ergens anders waar ruimte is (feestlokatie van de kerk). En ondertussen gaat neef failliet.

Overigens moet je in Drenthe het verst rijden naar een testlokatie. Vanuit sommige plaatsen een half uur met de auto. Laat staan als je geen auto hebt en met het ov (volgens mij slechtste ov van Nederland) moet :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201740524
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En dan? Dan houden ze het feest thuis of ergens anders waar ruimte is (feestlokatie van de kerk). En ondertussen gaat neef failliet.

Overigens moet je in Drenthe het verst rijden naar een testlokatie. Vanuit sommige plaatsen een half uur met de auto. Laat staan als je geen auto hebt en met het ov (volgens mij slechtste ov van Nederland) moet :')
Dat snap ik. Ik begrijp neef ook wel. Maar wat als de overheid de locatie sluit? Dan is de ellende ook niet te overzien want dan kunnen er ook geen "vinkjes" evenementen gehouden worden.

En dat las ik laatst ook ja, dat testen in delen van het land echt heel lastig is. Ook ergens in het westland schijnt een het heel lastig te zijn. Daar moet toch echt iets aan gedaan worden, bv dat sneltesten ook een soort vinkje geven. Maar hoe betrouwbaar dat is weet ik niet.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201740567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:01 schreef Kaatje1 het volgende:

Dat snap ik. Ik begrijp neef ook wel. Maar wat als de overheid de locatie sluit? Dan is de ellende ook niet te overzien want dan kunnen er ook geen "vinkjes" evenementen gehouden worden.

En dat las ik laatst ook ja, dat testen in delen van het land echt heel lastig is. Ook ergens in het westland schijnt een het heel lastig te zijn. Daar moet toch echt iets aan gedaan worden, bv dat sneltesten ook een soort vinkje geven. Maar hoe betrouwbaar dat is weet ik niet.
Bij sommige TvT lokaties krijg je al na een paar minuten de uitslag, Dat moeten dan sneltesten zijn, dat kan niet anders. Ik begrijp niet zoveel van dat testen, want geen belangstelling voor als gevaccineerd groen vinkje, maar het komt als enorm veel onzin over dat je een half uur moet rijden voor een gevalideerde sneltest waar ze dezelfde test afnemen die je bijv ook thuis kan doen. Iets met geld en contracten vermoed ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201740670
Het is ook lekker omslachtig dat je de GGD-testlocaties hebt en dan apart nog de TvT-testlocaties. Als je voor allebei bij allebei terecht had gekund, had je dubbel zoveel plekken gehad.

TvT-locaties zijn in Drenthe inderdaad dun gezaaid. In de Achterhoek ook, zie ik. Ik heb zelf een GGD-locatie in de wijk en een TvT-locatie één wijk verderop, maar dat is toevallig met hoe ik woon.
  woensdag 13 oktober 2021 @ 13:16:24 #252
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201740696
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:14 schreef Tele6 het volgende:
Het is ook lekker omslachtig dat je de GGD-testlocaties hebt en dan apart nog de TvT-testlocaties. Als je voor allebei bij allebei terecht had gekund, had je dubbel zoveel plekken gehad.

TvT-locaties zijn in Drenthe inderdaad dun gezaaid. In de Achterhoek ook, zie ik. Ik heb zelf een GGD-locatie in de wijk en een TvT-locatie één wijk verderop, maar dat is toevallig met hoe ik woon.
Jij woont dan ook heel goed O+ :D
pi_201740779
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 22:44 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij hebben net het roer om van gisteren gekeken.
Bikkel is zij zeg. Hoe ken jij die Henk nou precies dan? Iets met ESF?
Ja, via ESF. Henk zijn kroeg werd de vaste plek voor de uitzendingen en een paar jaar waren er tussendoor ook avondjes. O+ Sjoelen O+
Een keer een soort gala avond gehad, ik in avondjurk de metro in _O-

Mooie tijden O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201740802
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:42 schreef AnneX het volgende:
Er zijn nog twee mannen en die zijn inmiddels voor hapje 2 geweest.
Klein nabloedinkje, ach dat kan met bloedverdunners. En het zit op een rare rand om af te plakken.
# opgelucht.
Fijn dat het achter de rug is.

Ik begon hier met teruglezen, was een rare teruglees _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201740815
Laatste Crisp croissant. Met verse aardbeitjes :9

Nu mag ik binnenkort weer bestellen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 oktober 2021 @ 14:02:07 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201741214
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 13:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Bij sommige TvT lokaties krijg je al na een paar minuten de uitslag, Dat moeten dan sneltesten zijn, dat kan niet anders. Ik begrijp niet zoveel van dat testen, want geen belangstelling voor als gevaccineerd groen vinkje, maar het komt als enorm veel onzin over dat je een half uur moet rijden voor een gevalideerde sneltest waar ze dezelfde test afnemen die je bijv ook thuis kan doen. Iets met geld en contracten vermoed ik.
TvT is vaak met de zogenaamde sneltests die als zelftest ook ingezet kunnen worden.
Sterker nog, exact dezelfde als die je bij de Lidl haalt

Zelf doe je de test hoogstwaarschijnlijk nauwkeuriger en wel met 15 minuten wachten tov de TvT medewerkers.
Dus betrouwbaarheid is niet lager bij zelfgebruik.

Is puur om gesjoemel door mensen zélf tegen te gaan dat het via TvT moet
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 oktober 2021 @ 14:02:55 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201741225
Sterkte @AnneX !
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201741327
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:02 schreef Molo het volgende:

TvT is vaak met de zogenaamde sneltests die als zelftest ook ingezet kunnen worden.
Sterker nog, exact dezelfde als die je bij de Lidl haalt

Zelf doe je de test hoogstwaarschijnlijk nauwkeuriger en wel met 15 minuten wachten tov de TvT medewerkers.
Dus betrouwbaarheid is niet lager bij zelfgebruik.

Is puur om gesjoemel door mensen zélf tegen te gaan dat het via TvT moet
Gisteren nog een knul in dat covid slowchat topic waarbij er een staafje halverwege de neus twee keer werd rondgedraaid en na een paar minuten had hij uitslag en groen vinkje. Yeah right, 'opgeleide medewerkers'. Ik ken iemand die die testen afneemt. Leuke vrouw, absoluut. Lagere school niet afgemaakt en altijd in de horeca gewerkt als serveerster en barmedewerker. Ik denk niet eens dat ze weet hoe een neus er anatomisch uitziet voorbij de neusgaten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 oktober 2021 @ 14:20:47 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201741380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Gisteren nog een knul in dat covid slowchat topic waarbij er een staafje halverwege de neus twee keer werd rondgedraaid en na een paar minuten had hij uitslag en groen vinkje. Yeah right, 'opgeleide medewerkers'. Ik ken iemand die die testen afneemt. Leuke vrouw, absoluut. Lagere school niet afgemaakt en altijd in de horeca gewerkt als serveerster en barmedewerker. Ik denk niet eens dat ze weet hoe een neus er anatomisch uitziet voorbij de neusgaten.
Klopt

De managementlaag is glazenwasser en kermisexploitant enzo

Op tijd op je werk komen is ongeveer de enige vereiste voor die job van tester
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201741570
Ik dacht als je je naam kan schrijven :+
pi_201741756
Van haar kreeg ik dus ook te horen dat het merendeel van de mensen die ze positief test géén klachten hebben. Heel soms iemand die dacht een milde verkoudheid te hebben.

Ik heb het koud. En ik wil de kachel niet aandoen. Maar ook weer wel, want nu nog niet knalduur. Per 1 januari nieuwe energieprijzen :X Mijn pa had dat toch beter voor elkaar. Begin dit jaar een contract voor 3 jaar afgesloten voor de toen geldende prijs.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 13-10-2021 15:07:04 (positief blijven!) ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201741807
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:57 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb het koud. En ik wil de kachel niet aandoen. Maar ook weer wel, want nu nog niet knalduur. Per 1 januari nieuwe energieprijzen :X Mijn pa had dat toch beter voor elkaar. Begin dit jaar een contract voor 3 jaar afgesloten voor de toen geldende prijs.
Dan kan je beter alvast wennen aan kou ;)

Wij moeten in april pas een nieuw contract dus dat is lang niet zo slecht. We zijn flink wat isolerende maatregelen van plan. Dat waren we al voordat de prijzen zo extreem werden want het is gewoon nodig in de keuken.
Zie ook dit topic: K&W / Het grote "Energie bespaar topic". Stel hier je vragen of deel tips!
Spoilers!
pi_201741810
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Van haar kreeg ik dus ook te horen dat het merendeel van de mensen die ze test géén klachten hebben. Heel soms iemand die dacht een milde verkoudheid te hebben.

Ik heb het koud. En ik wil de kachel niet aandoen. Maar ook weer wel, want nu nog niet knalduur. Per 1 januari nieuwe energieprijzen :X Mijn pa had dat toch beter voor elkaar. Begin dit jaar een contract voor 3 jaar afgesloten voor de toen geldende prijs.
Maar dat is toch de bedoeling? Als je klachten hebt ga je testen bij de GGD, niet bij TvT?
Of bedoel je het merendeel van de mensen die ze positief test?
pi_201741843
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:02 schreef Tele6 het volgende:
Maar dat is toch de bedoeling? Als je klachten hebt ga je testen bij de GGD, niet bij TvT?
Of bedoel je het merendeel van de mensen die ze positief test?
Oh sorry, woordje positief over geslagen _O- Ja, ik bedoel dat de mensen die ze positief test dus geen klachten hebben. En dat zijn mensen die een avondje uit willen. Er lopen dus sowieso veel meer besmette mensen rond dan we denken. Die hebben het zelf ook helemaal niet door.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201741851
Naaimachine gemold -O-
Met een beetje mazzel komen ze 'm eind van de middag ophalen en morgen weer terugbrengen.

Net de hulp verteld dat ik het schoonmaken na deze maand zelf ga doen. Als ik niet alles in één dag doe maar iedere dag een beetje kan dat best. Ben toch hele dagen thuis nu en het scheelt best wat per maand.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201741868
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Naaimachine gemold -O-
Met een beetje mazzel komen ze 'm eind van de middag ophalen en morgen weer terugbrengen.

Net de hulp verteld dat ik het schoonmaken na deze maand zelf ga doen. Als ik niet alles in één dag doe maar iedere dag een beetje kan dat best. Ben toch hele dagen thuis nu en het scheelt best wat per maand.
Oh, wat kut van je nieuwe naaimachine :X Zo oud is die niet!

En ook niet leuk voor je hulp natuurlijk -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201741937
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Oh, wat kut van je nieuwe naaimachine :X Zo oud is die niet!

En ook niet leuk voor je hulp natuurlijk -O-
Het is waarschijnlijk niet ernstig hoor, er is iets afgebroken en ik heb hier geen onderdelen in huis ;) (en zou ook niet weten hoe ik het zou moeten doen). Maar ik was net zo lekker bezig.

Ja van de hulp is het jammer, maar als ik én achteruit ga in inkomen én de energie gaat ook omhoog kan ik het geld wel beter gebruiken. Wel sneu, iemand waar ze al 13 jaar komt is net afgelopen zondag plots overleden, daar was ze best verdrietig van en toen kwam ik ook nog.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201742005
Wauw Kaatje, wel stoer dat je het dan toch gezegd hebt!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201742081
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wauw Kaatje, wel stoer dat je het dan toch gezegd hebt!
Ik vond het ook niet netjes om over 2 weken te zeggen "dit is de laatste keer" of volgende week te bellen of zo. En ze wist het dat ik er over nadacht. Zij had zelf gedacht meteen toen ik vertelde dat ik boventallig was (dus eind mei), maar zolang ik nog normaal salaris kreeg kon het van mij prima. Dus ze begreep het prima. En als ik weer werk krijg en dus veel minder tijd is zij de eerste die ik bel :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_201742128
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik vond het ook niet netjes om over 2 weken te zeggen "dit is de laatste keer" of volgende week te bellen of zo. En ze wist het dat ik er over nadacht. Zij had zelf gedacht meteen toen ik vertelde dat ik boventallig was (dus eind mei), maar zolang ik nog normaal salaris kreeg kon het van mij prima. Dus ze begreep het prima. En als ik weer werk krijg en dus veel minder tijd is zij de eerste die ik bel :D
Hopelijk is ze dan nog beschikbaar *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 13 oktober 2021 @ 15:39:48 #271
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201742275
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Van haar kreeg ik dus ook te horen dat het merendeel van de mensen die ze positief test géén klachten hebben. Heel soms iemand die dacht een milde verkoudheid te hebben.

Ik heb het koud. En ik wil de kachel niet aandoen. Maar ook weer wel, want nu nog niet knalduur. Per 1 januari nieuwe energieprijzen :X Mijn pa had dat toch beter voor elkaar. Begin dit jaar een contract voor 3 jaar afgesloten voor de toen geldende prijs.
Ik bedenk me echt serieus nu dat ik steeds denk: shit kachel aan is duur snel uit.
Maar wij hebben in augustus ofzo een jaarcontract gedaan dus eigenlijk is het helemaal niet erger dan voorheen _O-
pi_201742303
Die van ons loopt nog tot juni. Maarja wat is het alternatief. Kan hem ook uit laten staan en dan zit je te kou kleumen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201742322
Hier springt de vloerverwarming sinds een paar weken afentoe aan.
Ik heb er helemaal niet over nagedacht :@ Maar wordt het dan echt zo schokkend veel duurder dat we de verwarming niet meer aan moeten/kunnen zetten?
pi_201742346
Hier is de verwarming nog niet aangeweest. Ding springt aan als het 's avonds 20 gr is in huis. Soms zet ik 'm naar 21 voor een uurtje. Maar dat is het wel. Grote ramen op zonzijde dus het huis warmt snel op.
Achter de verwarmingsplaten heb ik tonzon folie geplakt en ik kijk nog naar die Speedcomfort. Volgens mij waren die vorig jaar bij Vattenfall in de aanbieding, hopelijk nu ook een keer.
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 13 oktober 2021 @ 15:50:20 #275
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201742374
Bij mij is alles slim qua verwarming dus alles staat op schema's ingesteld en de boel gaat aan waar nodig en uit als de temperatuur bereikt is.
Vooral mijn werkkamer boven is al fris en daar zit je toch de hele dag dus verwarming lekker aan.
pi_201742382
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Die van ons loopt nog tot juni. Maarja wat is het alternatief. Kan hem ook uit laten staan en dan zit je te kou kleumen.
Nog niet misschien. Hier staat ie al sinds ergens in september aan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 13 oktober 2021 @ 15:54:09 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201742416
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier is de verwarming nog niet aangeweest. Ding springt aan als het 's avonds 20 gr is in huis. Soms zet ik 'm naar 21 voor een uurtje. Maar dat is het wel. Grote ramen op zonzijde dus het huis warmt snel op.
Achter de verwarmingsplaten heb ik tonzon folie geplakt en ik kijk nog naar die Speedcomfort. Volgens mij waren die vorig jaar bij Vattenfall in de aanbieding, hopelijk nu ook een keer.
Op mijn woonkamerradiatoren kan ik voor 210,- aan van die dingen kwijt; de vraag is dan wel: bespaar je daar ook 210,- mee?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201742460
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Op mijn woonkamerradiatoren kan ik voor 210,- aan van die dingen kwijt; de vraag is dan wel: bespaar je daar ook 210,- mee?
Het gaat me minder om besparen maar om sneller verwarmen. Maar als ik dat plaatje zie doe dat werkt, verwarm ik de ramen. Da's ook weer overdreven.
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 oktober 2021 @ 15:58:08 #279
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201742470
Ik heb juist mijn voorkamerdeur open om warmte af te voeren _O-
De warmtepijp is meer dan genoeg nu. Dank aan mijn buren.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201742484
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:51 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nog niet misschien. Hier staat ie al sinds ergens in september aan.
O+ spirit animal O+

Ik lever nog eerder in op mn kledingbudget oid dan in de kou te gaan zitten in mn eigen huis. Comfort in een eigen huis is zo'n beetje mijn enige motivator voor alles wat ik doe of laat :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201742533
Ik wen er wel aan, dat het niet 20 graden is. Duurt ca 2 weken volgens een Google search.

Anyway, herkent iemand het dat je een vriendin vraagt hoe het met haar gaat. Vervolgens een heel verhaal krijgt te horen. En dat je dan achteraf pas beseft dat je nog steeds niet weet hoe het met háár gaat, maar alles weet over hoe het met haar kind(eren) gaat |:(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201742585
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 12:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
En dan? Dan houden ze het feest thuis of ergens anders waar ruimte is (feestlokatie van de kerk). En ondertussen gaat neef failliet.

Overigens moet je in Drenthe het verst rijden naar een testlokatie. Vanuit sommige plaatsen een half uur met de auto. Laat staan als je geen auto hebt en met het ov (volgens mij slechtste ov van Nederland) moet :')
Mja, wij hebben formeel een testlocatie in het dorp. Het is een bus en hij zit altijd vol (dan kun je over 48 uur terecht). De dichtsbijzijnde testlocatie in de stad test geen kinderen. Dus moet ik naar de andere kant van de stad. Daar ben ik ook bijna een half uur mee kwijt. En dan woon ik dus op 10 kilometer afstand van een van de grootste steden van Nederland. Die afstanden op papier zijn dus zelfs nog wat rooskleuriger dan de realiteit.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 oktober 2021 @ 16:08:04 #283
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201742590
Morgen wordt Het Opperhoofd (aka mijn manager) 60 jaar. Kortom wij staan in standje >:). Hij houdt er niet echt van, dus de voorpret is 3x zo leuk. Al doet hij wel altijd mee op eigen zijn verjaardag. Zo'n hekel heeft hij er ook niet aan :P

We hebben leuke cadeautjes en gaan de boel eens goed versieren ;).
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201742593
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik wen er wel aan, dat het niet 20 graden is. Duurt ca 2 weken volgens een Google search.

Anyway, herkent iemand het dat je een vriendin vraagt hoe het met haar gaat. Vervolgens een heel verhaal krijgt te horen. En dat je dan achteraf pas beseft dat je nog steeds niet weet hoe het met háár gaat, maar alles weet over hoe het met haar kind(eren) gaat |:(
Herkenbaar. Alleen weet ik dan hoe het met haar vriendin gaat ipv hoe het met haar gaat.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201742707
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik wen er wel aan, dat het niet 20 graden is. Duurt ca 2 weken volgens een Google search.

Anyway, herkent iemand het dat je een vriendin vraagt hoe het met haar gaat. Vervolgens een heel verhaal krijgt te horen. En dat je dan achteraf pas beseft dat je nog steeds niet weet hoe het met háár gaat, maar alles weet over hoe het met haar kind(eren) gaat |:(
:Y

Iedereen zonder kinderen wel denk ik.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201742740
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 15:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Naaimachine gemold -O-
Met een beetje mazzel komen ze 'm eind van de middag ophalen en morgen weer terugbrengen.

Net de hulp verteld dat ik het schoonmaken na deze maand zelf ga doen. Als ik niet alles in één dag doe maar iedere dag een beetje kan dat best. Ben toch hele dagen thuis nu en het scheelt best wat per maand.
Balen van de masjien.

Zo doe ik het ook hoor :Y
Nu wij 600 (!) euro in de maand minder te besteden hebben door g's pensionering, zijn schoonmakers (waar we elke keer al pech mee hadden) sowieso overbodige luxe.
Ik doe (bijna) elke dag wel wat en we zijn maar samen én we hebben geen huisdieren meer. Dat scheelt ook een hoop!

En wij hebben al een tijdje de verwarming aan, anders veel te koud in huis. Tonzon spul hier ook achter alle radiatoren geplakt en overal deuren dichthouden.
Oud huis en matig geisoleerd.
pi_201742746
En ik heb een uurtje gepowernapt. :D
Was nog na werk en wandel in park, naar bieb, slager en boekhandel gefietst en toen zei rug en hoofd, rusten jij :wtf:
Lekker is dat O+
  woensdag 13 oktober 2021 @ 16:23:08 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201742768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
:Y

Iedereen zonder kinderen wel denk ik.
En met kinderen ook :+

Vooral teken voor mij als iemand zo antwoordt, dat het tijd is even uit de thuisbubbel te komen en vriendentijd nodig is. Oftewel: dom lullen, lachen en zuipen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201742791
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:23 schreef Molo het volgende:

[..]
En met kinderen ook :+

Vooral teken voor mij als iemand zo antwoordt, dat het tijd is even uit de thuisbubbel te komen en vriendentijd nodig is. Oftewel: dom lullen, lachen en zuipen _O_
Mja, daar "hebben" ze niet altijd tijd voor...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 13 oktober 2021 @ 16:28:04 #290
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201742813
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Mja, daar "hebben" ze niet altijd tijd voor...
Moeten ze daar tijd en vooral ruimte in hun hoofd voor maken

Op uitzonderingen na is er altijd wel een moment te vinden

En zo niet, dan niet, ik heb ook wel vriendschappen zo laten bekoelen. Kinderen of andere intieme mensen rond de persoon waarmee ik bevriend ben zijn prima, als die persoon zelf ook nog maar bereikbaar is voor mij.

Vriendin van me wilde nooit meer afspreken of moeite doen want kind ging voor alles. En man ook. Ja prima, maar dan ga je bij mij dus ook onderaan de prioladder.
Jammer maar helaas, keuzes maken we allemaal
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201742829
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:28 schreef Molo het volgende:

[..]
Moeten ze daar tijd en vooral ruimte in hun hoofd voor maken

Op uitzonderingen na is er altijd wel een moment te vinden

En zo niet, dan niet, ik heb ook wel vriendschappen zo laten bekoelen. Kinderen of andere intieme mensen rond de persoon waarmee ik bevriend ben zijn prima, als die persoon zelf ook nog maar bereikbaar is voor mij.

Vriendin van me wilde nooit meer afspreken of moeite doen want kind ging voor alles. En man ook. Ja prima, maar dan ga je bij mij dus ook onderaan de prioladder.
Jammer maar helaas, keuzes maken we allemaal
Hence the " "
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201742852
O dat betekent vandaar ook de aanhalingstekens!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 13 oktober 2021 @ 16:31:58 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201742858
Doebbel kwoots?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201742860
Wij hebben 2 jaar geleden toen we dit huis kochten boven al het enkel glas voor van dat HR++ spul laten vervangen. Hier beneden hebben de ramen wel dubbeglas maar dat is spul uit 1991. Misschien moeten we er hier ook gewoon van dat HR++ spul in laten zetten.

Bij de voordeur zit nog wel enkel glas maar eigenlijk moet heel dat kozijn en voordeur vervangen worden… zucht
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201742888
Zo, weer een sollicitatie de deur uit. Hele leuke functie lijkt me (en heel dichtbij ook nog eens). Maar goed, in de omschrijving "jong team". Dus heb ik het "oud zijn" maar even uitgespeeld en een vrolijke mail geschreven. Niet geschoten enzo.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201742902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Anyway, herkent iemand het dat je een vriendin vraagt hoe het met haar gaat. Vervolgens een heel verhaal krijgt te horen. En dat je dan achteraf pas beseft dat je nog steeds niet weet hoe het met háár gaat, maar alles weet over hoe het met haar kind(eren) gaat |:(
Guilty as charged.
Dat wordt de laatste tijd wel minder.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  woensdag 13 oktober 2021 @ 16:40:17 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201742959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Hence the " "
Check :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201742972
Ik word wel een beetje moe van de verhalen (vanochtend dus ook weer) van mensen die óf zelf (bijna-) burnout en/of overspannen zijn geweest, of het hondje van de buren van die sportschool die nu dicht is maar de overkant bij de slager is ook iemand die ze kennen, en wat voor therapieën ze allemaal gehad hebben en pillen slikken en dat IK WEL HEEL SNEL WEER GA WERKEN EN NU IS HET WACHTEN OP EEN TERUGVAL.
Heel vervelend vind ik dat, want ik doe het superrustig en helemaal op eigen gevoel en dat voelt nog steeds goed.
Al die (goedbedoelde-) adviezen moet ik naast me neer leggen van psych, maar hoe stop je ze?
pi_201742995
quote:
1s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben 2 jaar geleden toen we dit huis kochten boven al het enkel glas voor van dat HR++ spul laten vervangen. Hier beneden hebben de ramen wel dubbeglas maar dat is spul uit 1991. Misschien moeten we er hier ook gewoon van dat HR++ spul in laten zetten.

Bij de voordeur zit nog wel enkel glas maar eigenlijk moet heel dat kozijn en voordeur vervangen worden… zucht
Dubbel glas uit 1991 is echt wel heel oud inmiddels hoor.

Wij hebben tijdens de verbouwing uiteraard goed geïsoleerd. Zo goed, dat we slecht mobiel bereik hebben :')
Omdat de keuken nog heel flink verbouwd moet worden, is daar zijn daar alleen twee van de drie muren geïsoleerd en de vloer is ook overgeslagen. Omdat het veel langer gaat duren dan we dachten voor we gaan verbouwen, gaan we deze winter zorgen dat het comfortabeler wordt in de keuken. Tochtstrips, dikke gordijnen, radiatorventiltoren, de hele vloer gaat er weer uit zodat we er isolatie onder kunnen doen.

Met energiebesparen ben ik al jaren bezig. Ik heb alle handleidingen van de apparaten gelezen om uit te zoeken hoe ik ze zo goedkoop mogelijk gebruik. Dat scheelde best veel. Ik geef mijn geld echt veel liever uit aan andere dingen.
Spoilers!
pi_201743000
quote:
0s.gif Op woensdag 13 oktober 2021 16:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo, weer een sollicitatie de deur uit. Hele leuke functie lijkt me (en heel dichtbij ook nog eens). Maar goed, in de omschrijving "jong team". Dus heb ik het "oud zijn" maar even uitgespeeld en een vrolijke mail geschreven. Niet geschoten enzo.
Ik was 41 en werd toen ook al afgewezen omdat ze een 'jong team' hadden. Ze nodigden me wel uit voor gesprek, maar in het gesprek werd me gevraagd hoe ik het zou vinden om in een jong team te werken :?
pi_201743005
Oe lala
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')