abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201726941
Hoi 8-)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201726951
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 09:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja, dat zeg je mooi.

Ik zie het maar als een les dat ik beter moet leren luisteren naar m'n lijf. :+
Mind over matter is mooi, maar niet als het je lijf kost.
Moet je niet ook beter luisteren naar je hoofd?

Een coping mechanisme is uiteindelijk ook maar gewoon dat, een manier om te copen en het lost niets op. Ook niet als je er heul erg fucking goed in bent en heul erg fucking veel lol in hebt.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_201726965
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Moet je niet ook beter luisteren naar je hoofd?

Een coping mechanisme is uiteindelijk ook maar gewoon dat, een manier om te copen en het lost niets op. Ook niet als je er heul erg fucking goed in bent en heul erg fucking veel lol in hebt.
Dat luisteren gaat hand in hand natuurlijk. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_201726989
Goedemorgen *O* Niet heel veel meegelezen, maar AnneX :* en Lonaa :*

Trouwlocatie definitief gewijzigd. Nu kunnen we de rest ook gaan plannen.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201726996
@Thinkk-Pinkk ik val wel vaker in "opruimen" als ik me matig voel, want kan inderdaad heel prettig zijn. Kleine projectjes. :Y
pi_201726997
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 10:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Dat luisteren gaat hand in hand natuurlijk. :Y
O+
pi_201726999
Oh deed ik het weer :') sorry
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201727188
Ik lees dan topic-aap.

pi_201727189
Marokkaanse honingcake met notenvulling gemaakt O+ straks maar snel de helft naar mijn ouders brengen anders eet ik het op :9
pi_201727201
Ik wilde m'n telefoon opruimen. Ik had nog een SD-kaartje liggen, opslag van telefoon begint vol te raken, dus ik dacht mooi apps te gaan verplaatsen naar het kaartje. Die apps dachten mooi van niet. :( Ik kan domweg niet vinden hoe ik ze verplaatst krijg, waar er een knop zou moeten zitten is die er niet. Het kaartje is wel goed geformatteerd, m'n telefoon zegt "geformatteerd voor bestanden, media en apps". Stom ding.
pi_201727331
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:11 schreef Tele6 het volgende:
Ik lees dan topic-aap.

[ afbeelding ]
Ik ook!
Mooie spin @sigme O+
@Lonaa meisje, ik snap het en hopelijk kan je jezelf beetje terugvinden in de verplichte rust :*
@AnneX morgen neusdag ;( veel sterkte.. is het nu wel met algehele narcose dan?

@ mezelf: goeie nacht, voel me weer stukken beter *G* vandaag alleen een wasje, beetje piano pingelen en lezen en rondhangen O+
pi_201727390
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:13 schreef Tele6 het volgende:
Ik wilde m'n telefoon opruimen. Ik had nog een SD-kaartje liggen, opslag van telefoon begint vol te raken, dus ik dacht mooi apps te gaan verplaatsen naar het kaartje. Die apps dachten mooi van niet. :( Ik kan domweg niet vinden hoe ik ze verplaatst krijg, waar er een knop zou moeten zitten is die er niet. Het kaartje is wel goed geformatteerd, m'n telefoon zegt "geformatteerd voor bestanden, media en apps". Stom ding.
In google intypen wat je precies wil en je telefoonmerkdinges helpt niet?
pi_201727444
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:27 schreef Blues het volgende:

[..]
In google intypen wat je precies wil en je telefoonmerkdinges helpt niet?
Het lijkt een probleem in Android 10. Oudere versies van Android kon het wel.
pi_201727534
Ziezo, ik ben weer gekapt. Dit jaar lukt het aardig om me te houden aan het voornemen wat vaker in de spiegel van de kapper te kijken.

Niet mijn hobby, maar het lukt iets makkelijker nu ik een andere kapper genomen heb, met een fancy internetreserveringssysteem. Bij de vorige is het altijd maar afwachten of de kapper er is en hoe lang je moet wachten. Dus dat kan niet even tussen het werk door want als je pech hebt ben je een uur zoet voor een kwartiertje knippen. Dus dan ga ik niet :')

En ik vind alle kapper allemaal lief hoor, maar aan het eind laten ze me in een spiegel in een spiegel kijken naar mijn natte platgekamde haar, terwijl ik geen bril op heb, en dan mag ik zeggen of het goed is :? Ik zie niks dus het zal wel goed zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 11:38:28 #15
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201727548
De kapper ja? Ik heb nog steeds geen kapper gezien, sinds begin augustus :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201727612
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:37 schreef sigme het volgende:
Ziezo, ik ben weer gekapt. Dit jaar lukt het aardig om me te houden aan het voornemen wat vaker in de spiegel van de kapper te kijken.

Niet mijn hobby, maar het lukt iets makkelijker nu ik een andere kapper genomen heb, met een fancy internetreserveringssysteem. Bij de vorige is het altijd maar afwachten of de kapper er is en hoe lang je moet wachten. Dus dat kan niet even tussen het werk door want als je pech hebt ben je een uur zoet voor een kwartiertje knippen. Dus dan ga ik niet :')

En ik vind alle kapper allemaal lief hoor, maar aan het eind laten ze me in een spiegel in een spiegel kijken naar mijn natte platgekamde haar, terwijl ik geen bril op heb, en dan mag ik zeggen of het goed is :? Ik zie niks dus het zal wel goed zijn.
Kan je daar je bril niet even voor opzetten dan? Dat is wat ik doe.

En ik heb in mijn hoofd wat ze meestal niet naar mijn zin doen, dus daar kan ik ook bij nat platgekamd haar wel op letten. (Ze laten het eigenlijk altijd te lang onderaan de nek en bij de oren.)

Zo'n reserveringssysteem is fijn hè. Mijn kapper deed eerst vrij inlopen maar heeft met corona een online boekingssysteem gedaan en dat is zoveel handiger. Vroeger ging ik altijd 10 minuten voor openingstijd voor de deur staan, dan wist ik ook zeker dat ik meteen aan de beurt was :')
pi_201727711
Kappers zijn belangrijk :Y
@fietsie ben je nu een hipster met een krulknotje bovenop?

Wij hebben nu een thuiskapster. Best blij mee :Y
Ik knip g dan een keer tussendoor na 6-8 weken of zo, en dan eens in de 3 maanden komt ze om ons allebei te knippen.
Overigens betalen we haar 2 voor de prijs 1, als ik alleen liet knippen (zonder wassen/föhnen) hier bij een Bloemendaalse knipjuwelier :')

Net op twitter gezien: ik kan het niet uitspreken, jullie? _O-

twitter
pi_201727885
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
@:fietsie ben je nu een hipster met een krulknotje bovenop?

Wij hebben nu een thuiskapster. Best blij mee :Y
Ik knip g dan een keer tussendoor na 6-8 weken of zo, en dan eens in de 3 maanden komt ze om ons allebei te knippen.
Overigens betalen we haar 2 voor de prijs 1, als ik alleen liet knippen (zonder wassen/föhnen) hier bij een Bloemendaalse knipjuwelier :')

Net op twitter gezien: ik kan het niet uitspreken, jullie? _O-

[ twitter ]
Ik geloof dat de w in het Welsh ook een klinker is, dat zou moeten helpen. Alsnog kan ik het niet uitspreken :')
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:09:29 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201727947
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef Blues het volgende:
@:fietsie ben je nu een hipster met een krulknotje bovenop?

Met wat hulp van een borstel kan ik al een man-bun bovenop mijn hoofd maken ja; achterop begint ook binnen range te komen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_201728147
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef fietsie het volgende:
Dit jaar of vorig jaar? :P
pi_201728203
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:32 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het lijkt een probleem in Android 10. Oudere versies van Android kon het wel.
Volgens mij heb ik ergens opgevangen dat dat niet meer zomaar kan.
pi_201728323
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:09 schreef fietsie het volgende:

[..]
Met wat hulp van een borstel kan ik al een man-bun bovenop mijn hoofd maken ja; achterop begint ook binnen range te komen :P
Foto's!

2,5 doosje verkocht in de lunchpauze :D Alleen ook weer net zoveel uitgegeven in een van de winkels :')
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 12:51:08 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201728368
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:29 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dit jaar of vorig jaar? :P
Dit jaar, maar het ziet er euh, woester uit ;)
pi_201728421
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 12:51 schreef fietsie het volgende:

[..]
Dit jaar, maar het ziet er euh, woester uit ;)
Oooh joh!
Ik kan me wel voorstellen dat het bij mannen wat sneller er woest uitziet dan dan haha.

Ik ging 6 augustus 2020 voor het laatst :+ heb nu voor de 22e weer een afspraak staan!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:22:49 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201728720
Ik mag eind vd maand weer. Ben altijd na tien minuten weer klaar. Oren vrij, achter kort en bovenop stukje eraf. :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201728732
Ik ben twee weken terug geweest. Highlights laten zetten en geknipt.
pi_201728805
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 11:38 schreef fietsie het volgende:
Ik zie al 1,5 jaar geen kapper meer :P We konden toen nog net op tijd een tondeuse scoren dus G haalt elke paar weken (als het haar begint te irriteren) dat ding over mijn hoofd :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_201728886
*O* Vanavond *O*

Onderhoudskapper, niet fancydingen kapper, dat mag weer als ik aan de solliciteer ga van mezelf :') Tenzij jullie mn gofundme willen doneren natuurlijk *O*
pi_201729037
Gelukkig weer iedere 6 weken naar de kapper. Met "kort pittig" moet dat ook wel.

@PdeHoog, trouwlocatie gewijzigd? Waarschijnlijk toch geen kleine trouwerij?

Fijn @Blues dat het weer lekkerder gaat.

Had vanochtend bezoek van oud collega (een hele leuke). Nu even mailtjes beantwoorden en achter de naaimachine. Nu schijnt het zonnetje, maar een buurman vroeg of ik een pakje wil aannemen, hij moest naar het ziekenhuis, dus maar niet wandelen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_201729261
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Ik zie al 1,5 jaar geen kapper meer :P We konden toen nog net op tijd een tondeuse scoren dus G haalt elke paar weken (als het haar begint te irriteren) dat ding over mijn hoofd :P
Dat doe ik sinds een paar jaar ook bij J. Ik regel dan ook de wenkbrauwen, oren en wat borsthaar.
Om de week dat apparaat er over, is klaar in 5 minuten _O_
Spoilers!
pi_201730119
Cullers wat gaan jullie eten vanavond?

(eigenlijk is de verkapte vraag: inspireer mij/wat ga ik eten vanavond)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201730211
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:27 schreef Isabeau het volgende:

Geen flauw idee. Duik straks in kast/vriezer om te kijken wat daar voor lekkers ligt
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:35:51 #33
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730228
Ik hoorde net dat ik kan komen chinees mee-eten 15 fietsminuten verderop.

Dus geen pittige groene kool met stukjes knapperig vark vandaag.
pi_201730268
Al dagen zin in kibbeling. Zo maar gewoon halen ook *O*
pi_201730285
Kliekjes Chinees uit de vriezer, dus niet heel inspirerend.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:39:32 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730288
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Al dagen zin in kibbeling. Zo maar gewoon halen ook *O*
Hebben ze daar nog kabeljauw gebaseerde kibbeling? Of is het daar ook al aziatische poepvissenvlees?
pi_201730321
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:39 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hebben ze daar nog kabeljauw gebaseerde kibbeling? Of is het daar ook al aziatische poepvissenvlees?
Ik vrees het laatste :'( Wordt mn eerste keer bij deze visboer, bij mij in de wijk. Normaal eet ik kibbeling alleen als lunch bij mn ouders, waar de kibbeling game on point is, maar dit wordt dus avondeten en route in mn eigen wijk.

Vrees ook alle faalpunten tegelijk, oud vet, degig beslag, de hele rambam, maar we gaan het zien :'(
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:43:48 #38
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201730370
quote:

Pokébowl bestellen
Zit tot 20 uur in vergadering denk ik, en mijn dag om te koken dus zit thuisbezorgd te hosselen ondertussen

Als Koos doorgeeft wat hij wil heb ik 'gekookt' voor vanavond :T
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_201730400
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:43 schreef Molo het volgende:
Pokébowl bestellen
Zit tot 20 uur in vergadering denk ik, en mijn dag om te koken dus zit thuisbezorgd te hosselen ondertussen

Als Koos doorgeeft wat hij wil heb ik 'gekookt' voor vanavond :T
Dat is hier de enige afhaal-maaltijd die ik wel heel lekker vind _O_ De pokebowl en dan van die yakatori kipspiesjes er bij :9 (de rest is allemaal shoarma, vieze pizza, slechte chinees, döner kebab etc).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201730416
Oh, Subway vind ik vergeleken met alle shoarma/pizza/kebab-varianten ook nog wel te doen.
pi_201730426
Ik heb gorillas net snacktomaatjes, diepvries blauwe bessen en frambozen, yoghurt, bananen en dropjes laten brengen. Eigenlijk wilde ik vooral dropjes, maar minimum bestelbedrag. Dus denk dat ik yoghurt met fruit eet.

Twijfel nog over hockeytraining. Aan ene kant zin in en mag eindelijk weer dingen dus wil graag, aan andere kant nog steeds keelpijn en snotter en beetje hoesten (geen corona) en moe en beetje hoofdpijn. En ik wil ook met gewone verkoudheid geen anderen besmetten, en wil ook graag er snel weer vanaf zijn want wil donderdag ook graag weer op hockey zijn en zondag ook. Dus ik twijfel nog even verder. En duik zo nog even uurtje m'n bed in, kijken hoe ik me daarna voel.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:49:07 #42
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201730450
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Dat is hier de enige afhaal-maaltijd die ik wel heel lekker vind _O_ De pokebowl en dan van die yakatori kipspiesjes er bij :9 (de rest is allemaal shoarma, vieze pizza, slechte chinees, döner kebab etc).
We hebben hier niet veel, maar wel goeie pizza's en pasta's, top spareribs én een fantastische Indische toko. Maar nu zin hierin, enigszins gezond en koud te nassen _O_

Kapsalon en zulke rommel ga ik mijn lijf niet meer mee vervuilen heb ik bedacht *O*
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:49:45 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201730461
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Oh, Subway vind ik vergeleken met alle shoarma/pizza/kebab-varianten ook nog wel te doen.
Dat brood doet me altijd denken aan die altijd net te droge sponsjes waar je je postzegels mee nat maakte vroeger :P :P
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:50:16 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201730472
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:47 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb gorillas net snacktomaatjes, diepvries blauwe bessen en frambozen, yoghurt, bananen en dropjes laten brengen. Eigenlijk wilde ik vooral dropjes, maar minimum bestelbedrag. Dus denk dat ik yoghurt met fruit eet.

Twijfel nog over hockeytraining. Aan ene kant zin in en mag eindelijk weer dingen dus wil graag, aan andere kant nog steeds keelpijn en snotter en beetje hoesten (geen corona) en moe en beetje hoofdpijn. En ik wil ook met gewone verkoudheid geen anderen besmetten, en wil ook graag er snel weer vanaf zijn want wil donderdag ook graag weer op hockey zijn en zondag ook. Dus ik twijfel nog even verder. En duik zo nog even uurtje m'n bed in, kijken hoe ik me daarna voel.
Gorilla's??

En beterschap!
pi_201730489
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:50 schreef Molo het volgende:

[..]
Gorilla's??

En beterschap!
Ja die komen binnen tien minuten op de fiets boodschappen brengen _O_
Ik gebruik het eigenlijk nooit, maar wilde dropjes voor m'n keelpijn, en echt geen puf daarvoor helemaal naar de winkel te gaan.
En dank!
pi_201730493
Zeebaars, sla en gek aardjes hoorde ik net.

30 min gelopen in zonnetje. Bij mij is de storing weer over zo te voelen.

Zou ff rustig aan doen Vlinder dan kan je er do weer tegenaan *O*
pi_201730529
Wij eten Cinese broccoli, gemarineerde tempeh en een of andere paddenstoel van de toko in oestersaus met rijst.

Ik ben nu nog aan het lunchen. Bara met Surinaams kerrie-ei en zuurgoed :9~
Spoilers!
pi_201730533
Ik had toen ik in Delft werkte daar zo'n fantastische bezorgboer zitten, dat was ook echt gezond, niet pretend gezond, maar die lijkt niet meer te bestaan. Kan me de naam niet meer herinneren. Wilde even kijken of ze misschien al uitgebreid waren naar Rotterdam, maar helaas.
pi_201730535
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:49 schreef Molo het volgende:

We hebben hier niet veel, maar wel goeie pizza's en pasta's, top spareribs én een fantastische Indische toko. Maar nu zin hierin, enigszins gezond en koud te nassen _O_

Kapsalon en zulke rommel ga ik mijn lijf niet meer mee vervuilen heb ik bedacht *O*
Het is eigenlijk zelden de kcal waard :Y

Oh, hier zit ook sparerib expres. Dat is een beetje hit of mis. Soms heerlijk. Soms droog en niet te vreten. Ik denk dat het er aan ligt wie er die avond kok is :') Ik vind het wel erg duur voor de gok.

De enige kapsalon die ik ooit lekker vond was een vegetarische kapsalon _O_ (maar dat was met heul veel gesmolten kaas, dus tsja....logisch dat dat lekker was)
pi_201730537
quote:

Curry Noodles met dumplings :)
pi_201730558
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:49 schreef Molo het volgende:

Dat brood doet me altijd denken aan die altijd net te droge sponsjes waar je je postzegels mee nat maakte vroeger :P :P
Dat mocht in Ierland geen brood meer heten, toch? _O- Iets met te veel toegevoegde suiker.
pi_201730559
Ik vind van bezorg-diensten als er patat bij zit dat altijd zo slapperdehap.
pi_201730574
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:55 schreef Blues het volgende:
Ja, vaak is de patat niet te eten :X Jross bestelt daarom meestal aardappelschijfjes, dat is al beter.
pi_201730584
Ik heb nog wandelfoto's.
De dierenarts was bij de schapen in het weiland en deze schietwilg doet al heel lang 'niks' terwijl anderen een hele prachtig volle pruik hebben.

pi_201730593
quote:

https://georgieeats.co.uk/hasselback-butternut-squash/

dit. met rundlamsgehaktballetjes.
pi_201730601
quote:
:'( Teleurstellende patat :'(

:'( Die dan toch op gaan zitten eten :'(
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:57:31 #57
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730606
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Voor afhaal chinees ga ik ook naar Heerenveen hoor, wel wat verder maar echt zoveel beter.
pi_201730613
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

:'( Teleurstellende patat :'(

:'( Die dan toch op gaan zitten eten :'(
omdat je er voor betaald hebt :'(
pi_201730615
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:56 schreef Lonaa het volgende:

https://georgieeats.co.uk/hasselback-butternut-squash/

dit. met rundlamsgehaktballetjes.
oh! :o Dat ziet er geweldig lekker uit.
pi_201730616
Gloeiende :(

Gisteren 4 bestellingen gedaan. Vannacht een berg track&trace mailtjes gekregen. Vanochtend zag ik dat ik van 1 bedrijf niets had gekregen, niet eens een bestelbevestiging.
Ik heb vanochtend gelijk gebeld, alles was in orde. De order was gisteren ingepakt, vandaag werd hij bezorgd. Er was alleen iets mis met het mailsysteem.

Daarnet stond die bezorgdienst aan de deur. Geen pakket van dat bedrijf, alleen van een ander. Weer bellen. Ze gaan morgen mijn pakket pas inpakken dus ik krijg het 'als het goed is' donderdag :( Ik moet vrijdag leveren. Geen idee hoe ik dat moet regelen. In theorie is het mogelijk maar dan moet er echt, echt niets meer mis gaan.
Spoilers!
pi_201730624
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:57 schreef Blues het volgende:

omdat je er voor betaald hebt :'(
Zijn we nou Nederlanders of niet *O* w/ w/
pi_201730638
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gloeiende :(

Gisteren 4 bestellingen gedaan. Vannacht een berg track&trace mailtjes gekregen. Vanochtend zag ik dat ik van 1 bedrijf niets had gekregen, niet eens een bestelbevestiging.
Ik heb vanochtend gelijk gebeld, alles was in orde. De order was gisteren ingepakt, vandaag werd hij bezorgd. Er was alleen iets mis met het mailsysteem.

Daarnet stond die bezorgdienst aan de deur. Geen pakket van dat bedrijf, alleen van een ander. Weer bellen. Ze gaan morgen mijn pakket pas inpakken dus ik krijg het 'als het goed is' donderdag :( Ik moet vrijdag leveren. Geen idee hoe ik dat moet regelen. In theorie is het mogelijk maar dan moet er echt, echt niets meer mis gaan.
Wat een gehaast zal dat worden :o Hopelijk is het er idd gewoon donderdag. Jeetje. Denk je op tijd te bestellen, komt het niet op tijd.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 oktober 2021 @ 15:59:51 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201730641
Ik ga voor de Zuurkool met Worst :9

En idd bezorgpatat is 3x niks, tenzij ik dat bij 'de Kippenboer' bestel. Die staat in een kwartier voor je deur dus dan wel lekkere patat :9.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201730653
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]
oh! :o Dat ziet er geweldig lekker uit.
Ja he? :9 En volgens mij supersimpel.

Ik scoorde 2 pompoenen op de markt laatst, 1 hiervoor en 1 is er gepoft in de oven tot puree. Dat zit in de vriezer en zal tzt zoiets worden: http://apple-of-my-eye.co(...)spice-baked-oatmeal/

Herfst O+
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:01:16 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730658
Hier bezorgt een patatboer uit 1 dorp verderop met een klein autootje met een -enorme- kunststof puntzak patat op dak patat aan huis.

En savonds om 21:00 rijdt er een rijdende frietkraam door het dorp die altijd tientallen mensen trekt. Om 21:00.
pi_201730668
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:01 schreef fietsie het volgende:
Hier bezorgt een patatboer uit 1 dorp verderop met een klein autootje met een -enorme- kunststof puntzak patat op dak patat aan huis.

En savonds om 21:00 rijdt er een rijdende frietkraam door het dorp die altijd tientallen mensen trekt. Om 21:00.
Jij woont echt in Stars Hollow volgens mij.
Spoilers!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:03:59 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730679
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Jij woont echt in Stars Hollow volgens mij.
Je schrijft het niet zo heel erg veel anders :P

(En Lorelai mag best komen bezorgen, Paris en Sookie ook :@ )
pi_201730688
quote:

Herfst : https://www.hellofresh.nl(...)338176f7da60bc695612 Gesmuld.

Wij waren thuis op het tijdstip én er zat een briefje op de deur én het is een brievenbuspakje.
Ups - die regelmatig hier staat voor een buurman - zegt anders en nu ligt het aan de andere kant van het volgende dorp. 10 km. Duur pakje zo. -O-

Lekker weer aan de wandel Blues. w/ Vlinder wat ben jij toch af en aan ziekjes, belabberd of verkouden. Beterschap. Hoe is het met de maag trouwens: eet je weer met regelmaat?
pi_201730705
Hier weer een groentepakket gehaald en vanavond risotto met spinazie en shiitake.
pi_201730716
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 15:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Wat een gehaast zal dat worden :o Hopelijk is het er idd gewoon donderdag. Jeetje. Denk je op tijd te bestellen, komt het niet op tijd.
Ja, het wordt wel krap zo. Als die kerel me vanochtend gewoon goed had voorgelicht, had ik nog wat kunnen regelen voor mijn klanten. Maar dat gaat nu niet meer. Stom hoor.

Gelukkig was de bara fantastisch. Nu al zin in de lunch van morgen want ik heb er nog 1 *O*
Spoilers!
pi_201730725
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:01 schreef fietsie het volgende:

Om 21 uur vind ik nog wel te begrijpen (al moet ik er niet aan denken). Maar om 10 uur in de ochtend op de markt en dat daar dan gezinnen aan de patat met mayo zien lopen. Zo vroeg, moet er echt niet aan denken
pi_201730726
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:00 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ja he? :9 En volgens mij supersimpel.

Ik scoorde 2 pompoenen op de markt laatst, 1 hiervoor en 1 is er gepoft in de oven tot puree. Dat zit in de vriezer en zal tzt zoiets worden: http://apple-of-my-eye.co(...)spice-baked-oatmeal/

Herfst O+
Die gaat op de lijst. Ik kan het me niet voorstellen dat ik het lekker vind maar ik heb een pompoen die niet lekker is voor blokjes en dus gepureerd moet worden. En ik moet iets met pumpkin spice maken voor op mijn socials :P
Spoilers!
pi_201730729
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:03 schreef fietsie het volgende:

[..]
Je schrijft het niet zo heel erg veel anders :P

(En Lorelai mag best komen bezorgen, Paris en Sookie ook :@ )
:D
Spoilers!
pi_201730761
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Die gaat op de lijst. Ik kan het me niet voorstellen dat ik het lekker vind maar ik heb een pompoen die niet lekker is voor blokjes en dus gepureerd moet worden. En ik moet iets met pumpkin spice maken voor op mijn socials :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
De socials 🤪
Zet je er duidelijk bij ‘zonder zout’ 😉
pi_201730784
Goed.....krijg net een telefoontje van mijn collega. Eentje waar ik al een tijdje op zat te wachten. Hij heeft opgezegd -O- Leuk voor hem, maar precies wat ik niet nodig had :{

Eens kijken hoe heftig de werkdruk nu gaat worden :X
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:12:56 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_201730793
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Om 21 uur vind ik nog wel te begrijpen (al moet ik er niet aan denken). Maar om 10 uur in de ochtend op de markt en dat daar dan gezinnen aan de patat met mayo zien lopen. Zo vroeg, moet er echt niet aan denken
Deden wij vroeger ook op de markt in IJmuiden O+
Nja misschien ietsje later maar wel smorgens
pi_201730821
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 13:48 schreef Kaatje1 het volgende:
@:PdeHoog, trouwlocatie gewijzigd? Waarschijnlijk toch geen kleine trouwerij?
Nou....definieer klein :') Voor Slowaakse en Turkse / Koerdische begrippen schijnt 50 man klein te zijn _O- Het gaat inmiddels van kwaad tot erger _O- Maar goed.... G wordt er gelukkig van O+

En locatiewijziging omdat we nu alles in een hebben en dus mijn ouders ook even kunnen blijven mee-feesten zonder dat ze hoeven te verkassen :)
pi_201730826
quote:

Kip in spek (oftewel Choink gedoopt :P), aardappelen uit de oven en doperrwtjes :9
pi_201730829
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:12 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Deden wij vroeger ook op de markt in IJmuiden O+
Nja misschien ietsje later maar wel smorgens
Ik haalde wel stroopwafel kruimels, maar patat. De enige keer dat ik dat zo vroeg at was in Egypte na een week basic kamperen in de woestijn en we op doorreis een mac tegenkwamen. Daar hadden ze ook licht en een wc en een wastafel, hemel op aarde op dat moment :D
pi_201730849
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:10 schreef AnneX het volgende:

[..]
[..]
De socials 🤪
Zet je er duidelijk bij ‘zonder zout’ 😉
Als het goed is doe ik dat altijd wanneer van toepassing :Y
Spoilers!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:21:39 #81
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730888
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
:D
Bezorgen, toch?
pi_201730928
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:21 schreef fietsie het volgende:

[..]
Bezorgen, toch?
Uhuh *)
Spoilers!
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:24:40 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730937
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
Goed.....krijg net een telefoontje van mijn collega. Eentje waar ik al een tijdje op zat te wachten. Hij heeft opgezegd -O- Leuk voor hem, maar precies wat ik niet nodig had :{

Eens kijken hoe heftig de werkdruk nu gaat worden :X
En of je je actief mag bemoeien met de vacaturetekst?
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:27:07 #84
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201730980
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:24 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Uhuh *)
Oow die waren al niemeer beschikbaar?
pi_201731243
Ik krijg nu zin in patat.
En langs de snelweg zit een mc, met mcplant.

Dank jongens. }:|

Geen idee wat we vanavond verder eten, nog even over nadenken.

We gaan vrijdagochtend een huis bezichtigen :o
Huis zelf is niet heel bijzonder, (wel een hoekwoning), ietwat muffige maar nette binnenkant zoals je bij veel woningen van 80 jarigen ziet. Het zou me niet verbazen als ze vloerbedekking in de garage of schuur hebben liggen en die wekelijks stofzuigen :D (deed mijn opa ;) ) Maar daar maar even doorheen kijken. Binnen 2 minuten loop je zo in het bos van de Utrechtse heuvelrug. Tuin op het zuidoosten.

Ben benieuwd hoe het er in het echt uitziet. En of we überhaupt kans maken.
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:50:47 #86
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_201731309
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:24 schreef fietsie het volgende:

[..]
Hoezo mag? Gewoon doen *O*
pi_201731325
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:24 schreef fietsie het volgende:

[..]
Onze manager wil wel graag onze input voor de vacature, maar actief bemoeien.... :P

Maar het probleem is dat hij heel veel analyse-werk deed op de processen binnen het bedrijf en ik kan dat gewoon niet. Ik ben / was technisch gezien sterker dan hij, maar hij is inhoudelijk en analytisch sterk. Een goeie mix dus. En goeie BI-ers zijn heel lastig te vinden. Er is teveel vraag en te weinig aanbod.

We hebben een junior aan boord, maar die kan net wat DAX schrijven en zijn eerste PowerBI rapport maken dus die is wat dat betreft niet veel verder dan ik :')

Ik werd een tikkie misselijk toen hij het vertelde :{
  dinsdag 12 oktober 2021 @ 16:54:19 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_201731375
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Onze manager wil wel graag onze input voor de vacature, maar actief bemoeien.... :P

Maar het probleem is dat hij heel veel analyse-werk deed op de processen binnen het bedrijf en ik kan dat gewoon niet. Ik ben / was technisch gezien sterker dan hij, maar hij is inhoudelijk en analytisch sterk. Een goeie mix dus. En goeie BI-ers zijn heel lastig te vinden. Er is teveel vraag en te weinig aanbod.

We hebben een junior aan boord, maar die kan net wat DAX schrijven en zijn eerste PowerBI rapport maken dus die is wat dat betreft niet veel verder dan ik :')

Ik werd een tikkie misselijk toen hij het vertelde :{
Juh dat snap ik; mensen met ingewerkte proceskennis (zeker bij een bedrijf wat ook veranderd is door de tijd) zijn lastig weer in te werken tot hetzelfde niveau, en dan moet je al een blijvertje hebben in plaats van een jobhoppert anders zit je serieel in te werken...
pi_201731383
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:51 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Er is teveel vraag en te weinig aanbod.

En wat gaat het bedrijf doen om zich aantrekkelijker te presenteren in deze strijd om de medewerker?
pi_201731394
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Joh, bepaald eten alleen eten op bepaalde tijdstippen is natuurlijk volledig cultureel bepaald. Ik heb als ontbijt wel taart gehad, koude pizza, borrelnoten, rijst met tjap tjoy.....patat met mayo kan ook prima :+

Wat een k.nieuws voor jou, P. Goed personeel/collega is super waardevol. Wat is de reden dat hij weg gaat, als je dat wilt delen?
pi_201731415
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:46 schreef Candaasje het volgende:
Binnen 2 minuten loop je zo in het bos van de Utrechtse heuvelrug. Tuin op het zuidoosten.

Dit zou voor mij echt één van de belangrijkste pre's bij een nieuw huis zijn O+ O+ Natuur op wandelafstand *O* (en tuin)
pi_201731496
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Juh dat snap ik; mensen met ingewerkte proceskennis (zeker bij een bedrijf wat ook veranderd is door de tijd) zijn lastig weer in te werken tot hetzelfde niveau, en dan moet je al een blijvertje hebben in plaats van een jobhoppert anders zit je serieel in te werken...
Dat dus. Laten we hopen dat de interview-skills van mijn nieuwe manager die per 1/11 of 1/12 begint voldoende goed zijn :P
pi_201731512
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:55 schreef Isabeau het volgende:
Wat is de reden dat hij weg gaat, als je dat wilt delen?
Hij heeft een gebrek aan uitdaging. De organisatie gaat niet snel genoeg qua ontwikkeling waardoor er veel interessante klussen blijven liggen.
pi_201731530
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:02 schreef PdeHoog het volgende:

Hij heeft een gebrek aan uitdaging. De organisatie gaat niet snel genoeg qua ontwikkeling waardoor er veel interessante klussen blijven liggen.
Jammer hoor. Maar ja, als je idd makkelijk een andere baan kan krijgen waar wel uitdagend werk is, dan kan je zo weg natuurlijk.
pi_201731539
quote:
Als dat hier zo is, mik ik het in de airfryer. Perfecte friet in no time.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_201731567
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 16:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Nou....definieer klein :') Voor Slowaakse en Turkse / Koerdische begrippen schijnt 50 man klein te zijn _O- Het gaat inmiddels van kwaad tot erger _O- Maar goed.... G wordt er gelukkig van O+

En locatiewijziging omdat we nu alles in een hebben en dus mijn ouders ook even kunnen blijven mee-feesten zonder dat ze hoeven te verkassen :)
Klein noem ik max 15-20. Maar wat je zegt, 50 noemen mensen ook klein en ik heb wel eens van een kleine bruiloft gehoord van 100 mensen voor diner/feest (receptie was echt idioot groot)
Maar vooral het laatste is heel erg fijn.
pi_201731577
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
pi_201731600
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 oktober 2021 17:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat een idee!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')