Dat zal hem leren.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan hij alvast een beetje wennen voor zijn verjaardagsfuif
Ik kijk er naar uit.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan hij alvast een beetje wennen voor zijn verjaardagsfuif
Ja moeten ze wel aan de bal komenquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:49 schreef 3rr0r het volgende:
Speelt bij Gibraltar, jullie horen hem zo wel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Boskamp het voorbeeldquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Feyenoorder ben je niet voor even maar voor je hele leven.![]()
![]()
Dag te laat.quote:
Hebben ze daar nog steeds geen medicijn voor?quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Feyenoorder ben je niet voor even maar voor je hele leven.![]()
![]()
Vast toevallig dat het in de Kuip gebeurt ja.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:54 schreef De_Kraam het volgende:
Erg mooi dat zelfs het Oranje klappertjespubliek tegen Berghond is.
Mensen die bij interlandvoetbal ook alles door een clubbril bekijken hebben een enorm kleine piemel.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:54 schreef DonDruiper het volgende:
Berghuis uitfluiten..
Dan ben je een mongool.
Denk jij dat deze mensen zijn blijven zitten na de wedstrijd tegen Slavia Praag?quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vast toevallig dat het in de Kuip gebeurt ja.
Berghuis is niet alles.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die bij interlandvoetbal ook alles door een clubbril bekijken hebben een enorm kleine piemel.
Chipolataquote:
Vast niets beters te doen in de tussentijd. Maar ik denk wel dat er in Rotterdam gemiddeld iets meer Feyenoordaanhangers zijn dan in de Arena ja. Of denk je dat de tietenman zit te fluiten?quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk jij dat deze mensen zijn blijven zitten na de wedstrijd tegen NEC?
Als volwassen man iemand uitfluiten, dan laat je vooral jezelf enorm kennen maar goed.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Berghuis is niet alles.
Zeer terechte actie dit.
Dat wil ik zien met die korte hobbitbeentjesquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:57 schreef MC-M het volgende:
[..]
@:Oriente is present. Dan ren ik vaak weg.
Nee, doe eens?quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:58 schreef franklop het volgende:
Al ooit wat gezegd over Bijlow en Blind die samen in het veld staan?
Als volwassen vent naar voetbal kijkenquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als volwassen man iemand uitfluiten, dan laat je vooral jezelf enorm kennen maar goed.
Dquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:59 schreef Oriente het volgende:
D
[..]
Dat wil ik zien met die korte hobbitbeentjes
Begrijpelijkquote:Op maandag 11 oktober 2021 20:57 schreef MC-M het volgende:
[..]
@:Oriente is present. Dan ren ik vaak weg.
Doe ik op zich ook wel. Ik wil ook veel liever Malacia zien dan Blind puur en alleen vanwege mijn clubvoorkeur.quote:Op maandag 11 oktober 2021 20:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die bij interlandvoetbal ook alles door een clubbril bekijken hebben een enorm kleine piemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |