Dit vraagt om het hele verhaal!quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:46 schreef Senn88 het volgende:
Ja domme acties zijn wel aan bij besteed. In Amsterdam bijna onder de tram lopen. Midden in de nacht bij het huis de buren aanbellen voor een booty call. God wat ben ik toch een pareltje
Dit is niet dom maar juist slim tochquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:46 schreef Senn88 het volgende:
Ja domme acties zijn wel aan bij besteed. In Amsterdam bijna onder de tram lopen. Midden in de nacht bij het huis de buren aanbellen voor een booty call. God wat ben ik toch een pareltje
Dat ligt er aan wie de buren zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is niet dom maar juist slim toch.
Ow. ik las verkeerd!quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stond bij de buren van mijn bootycall voor de deur aan te bellen om 2 uur snachts
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stond bij de buren van mijn bootycall voor de deur aan te bellen om 2 uur snachts
Nee das ook niet okayquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. ik las verkeerd!
Ik dacht dat je bij jou buren stond aan te bellen en te bedelen voor een bootycall
Ok dat is jammer. Maar daarna gewoon toch seks dus toch een win.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo las ik het ookquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. ik las verkeerd!
Ik dacht dat je bij jou buren stond aan te bellen en te bedelen voor een bootycall
Teleurstellend weer dit.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. ik las verkeerd!
hmm, bij welke voel je je zelf het prettigst?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan risen of shinen. Niet allebei tegelijk.
Shinen. In bed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, bij welke voel je je zelf het prettigst?
Shine bright like a starfishquote:
Dat is nu wel weer een nadeel ja,quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wil niet![]()
Bed is warm en buiten bed is koud
Er zitten te weinig buren aan mijn huis vastquote:
Tweequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zitten te weinig buren aan mijn huis vast
hier 1, maar die vrouw is ook bijna nooit thuis, dus die helpt ook niet mee met warm stokenquote:
Hier ook maar 1quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier 1, maar die vrouw is ook bijna nooit thuis, dus die helpt ook niet mee met warm stoken
Hier teveel. Ik wil niet meer een muur delen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je mag mijn buren hebben!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaan die dan een huis in mijn tuin bouwen?quote:
Nee joh, in jouw tuinquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaan die dan een huis in mijn tuin bouwen?
Bovenop je hoofd en ze gaan de hele dag lawaai maken!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaan die dan een huis in mijn tuin bouwen?
dat heb ik bijna altijd maandagnachtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]sorry, ik heb meer wakker gelegen dan geslapen
Lig je dan te piekeren?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik bijna altijd maandagnacht
dat ook soms, maar ook omdat mn weekendritme en weekritme niet echt lekker overeen komen.quote:
Waarom doe je dat dan niet zondagnacht?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook soms, maar ook omdat mn weekendritme en weekritme niet echt lekker overeen komen.
Gelukkig kan ik het piekeren meestal wel achterwege laten
na een paar whiskey slaapt een mens altijd beterquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet zondagnacht?
Ik heb andere oplossingen die helpen met in slaapvallenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:04 schreef TaMieke het volgende:
Ik zet soms van die sleeping sounds op, blijkbaar helpt dat genoeg om in slaap te vallen.
Ja ook prima. You do youquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb andere oplossingen die helpen met in slaapvallen
zoals?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huehue?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Meestal maak ik dan andere geluiden, jij niet?
toch is het leuker als jij zegt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dat kan je zelf ook wel bedenken denk ik
Komt omdat je het niet samen met mij doet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch is het leuker als jij zegt.
Bij mij werkt totaal niet trouwens
Zo danquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat je het niet samen met mij doet.
we kunnen het eens proberenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat je het niet samen met mij doet.
Safe space hier natuurlijk ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dit is zo ontzettend niet wat ik in het echt zou zeggen
In real life praat ik sowieso niet met vreemde vrouwenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dit is zo ontzettend niet wat ik in het echt zou zeggen
Nah ik denk dat ik online filterloos ben en in het echt een beetje filter tot ik mensen echt kenquote:
Ow ik zal zelfs als je mij kent een vreemde vrouw blijvenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In real life praat ik sowieso niet met vreemde vrouwen
maar dat is een ander soort vreemdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow ik zal zelfs als je mij kent een vreemde vrouw blijvengelukkig hoef je tijdens de daad niet te praten
Jij en heel veel andere mensen op de interwebsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah ik denk dat ik online filterloos ben en in het echt een beetje filter tot ik mensen echt ken
Unieke sneeuwvlokjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Jij en heel veel andere mensen op de interwebs
Dat staat me nog goed bij jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Unieke sneeuwvlokjesalleen als ik mannen in uniform zie ben ik niet meer te houden
Na het uitkleden ben je beide stil totdat het gedaan is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:48 schreef Senn88 het volgende:
gelukkig hoef je tijdens de daad niet te praten
grommen en oerkreten horen niet bij pratenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Na het uitkleden ben je beide stil totdat het gedaan is?
Niet praten is wat anders dan stil zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar stil als ik aan het piekeren ben. Zelfs als ik slaap praat ik. Maar Gi wilde niet mer vreemde vrouwen praten dus hij wil niet praten over het weer of de problemen in de derde wereldquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
problemen in derde wereld landen vind ik sowieso niet een heel gezellig onderwerpquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar stil als ik aan het piekeren ben. Zelfs als ik slaap praat ik. Maar Gi wilde niet mer vreemde vrouwen praten dus hij wil niet praten over het weer of de problemen in de derde wereld
Daarom stond het weer er ook bij 😂quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
problemen in derde wereld landen vind ik sowieso niet een heel gezellig onderwerp
Waar praat jij over dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:40 schreef TaMieke het volgende:
Als je alleen over het weer kan praten, kun je idd beter gewoon je mond houden.
Wat ben je lekker nat meisje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Over wat er gaande is?
Nee, niet als een verslaggever.
Wacht. in het algemeen? of tijdens de sex?quote:
Hier doet 'ie heel af en toe een poging door de dikke wolken heen te prikkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is die zon nou gebleven?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Over wat er gaande is?
Nee, niet als een verslaggever.
Die laatste duhquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wacht. in het algemeen? of tijdens de sex?
Gewoon dingen die me bezig houden. Werk, mensen, het leven.
Ben niet zo goed in koetjes en kalfjes
Ik moest hier een klein beetje van overgeven in mijn mondquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]‘Ik stop nu mijn kloppend lid in jouw genots grotje’
Ow ja zeg dat danquote:
Wel doorslikken he? Huehuequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moest hier een klein beetje van overgeven in mijn mond
Ik heb medelijden met jullie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]‘Ik stop nu mijn kloppend lid in jouw genots grotje’
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel doorslikken he? Huehue
Oke ik ga df brood smeren
ik kan altijd etenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:18 schreef Senn88 het volgende:
Eten voor sporten vind ik toch altijd een beetje lastig.
net op. had best meer mogen zijnquote:
Ik had een sinasappel erbij.quote:
Ik laat er altijd minimaal anderhalf uur tussen, dan is het grotendeels voldoende gezakt om te kunnen sportenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:18 schreef Senn88 het volgende:
Nu in je ogen wrijven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had een sinasappel erbij.
Nadeel is dat dan heel je handen onder het sap zitten.
Ook maar eens doen.quote:
Net via WA gebeld. Dat gaat ook niet helemaal soepel maar dan kan je tenminste nog een beetje bellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook maar eens doen.
En daarna eens zien of die ellendige Vodafonestoring is opgelost. Wel rustig als je niet gebeld kan worden, maar knap irritant als je zelf ook niet kunt bellen
Mijn baas heeft een contract met vodafone en veel collega's maken geen gebruik van whatsapp. En om voor ieder ding een online vergadering in te plannen is ook zo wat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net via WA gebeld. Dat gaat ook niet helemaal soepel maar dan kan je tenminste nog een beetje bellen
Koorts is een van de "test"-symptomen, dus op basis daarvan zeg ik inderdaad testen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:17 schreef Debsterr het volgende:
Ziek op beddikke koorts. Verder helemaal niets, geen verkoudheid enzo, dus moet ik nu wel of niet laten testen?
Eens! maar ik ben ook niet roomser dan de paus en deed laatst bij een klacht gewoon zelftest, vond het wel best allemaal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Koorts is een van de "test"-symptomen, dus op basis daarvan zeg ik inderdaad testen.
Ja, ik heb laatst dat ik ziek was inderdaad een zelftest gedaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eens! maar ik ben ook niet roomser dan de paus en deed laatst bij een klacht gewoon zelftest, vond het wel best allemaal.
Tenzij je echt mensen gaat zien ofzo binnen korte tijd.
Mensen die geen gebruik maken van WA, die bestaan nog?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mijn baas heeft een contract met vodafone en veel collega's maken geen gebruik van whatsapp. En om voor ieder ding een online vergadering in te plannen is ook zo wat.
Kom wel een eind met chat en mail, maar soms is bellen toch een stuk handiger.
Zou even zelftestenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:17 schreef Debsterr het volgende:
Ziek op beddikke koorts. Verder helemaal niets, geen verkoudheid enzo, dus moet ik nu wel of niet laten testen?
Als je maar ruim van te voren doet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:18 schreef Senn88 het volgende:
Ik woon samen met zo'n geval.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mensen die geen gebruik maken van WA, die bestaan nog?
Wel als het om werk gaat. Iets met privacy enzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mensen die geen gebruik maken van WA, die bestaan nog?
Dus alles gaat nog via SMS bij jullie?quote:
Ah wat kut beterschap en zou eerst even wachten met testen tot de koorts zaktquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:17 schreef Debsterr het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus alles gaat nog via SMS bij jullie?
Hm, in mijn functie (AOV) ging heel veel contact, ook contact met burgemeester en wethouders, gewoon via WAquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wel als het om werk gaat. Iets met privacy enzo
Ik heb wel WA geinstalleerd op de werktelefoon maar gebruik het nooit.
Is hij 70 ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Maar is ook onbeperkt bij m'n abo, dus dikke prima.
Nieuwe werkgever heeft ook klantencontact via WAquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hm, in mijn functie (AOV) ging heel veel contact, ook contact met burgemeester en wethouders, gewoon via WA
En voor hem is privacy ook de reden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.Maar is ook onbeperkt bij m'n abo, dus dikke prima.
Ook niet via mms?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En voor hem is privacy ook de reden?
Via SMS kan je helemaal geen GIFjes sturen
Geen idee. Heb ik echt al zo lang niet meer gebruiktquote:
Ik heb dat volgens mij echt nooit gebruikt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Heb ik echt al zo lang niet meer gebruikt
Oh, voor WA heb ik het wel eens gebruikt. Maar dat voelt echt als een eeuwigheid geledenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij echt nooit gebruikt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En voor hem is privacy ook de reden?
Via SMS kan je helemaal geen GIFjes sturen
Hij is wel ouder dan ik.quote:
Gebruikt hij verder ook geen internet? Geen mail enzo?quote:
Die dingen waren een euro per stuk ofzo!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, voor WA heb ik het wel eens gebruikt. Maar dat voelt echt als een eeuwigheid geleden
Uiteraard wel, maar social media heeft 'ie bijvoorbeeld weer niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gebruikt hij verder ook geen internet? Geen mail enzo?
Haha, jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die dingen waren een euro per stuk ofzo!
Ja, ieder z'n dingquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteraard wel, maar social media heeft 'ie bijvoorbeeld weer niet.
Verder heeft 'ie er gewoon geen zin in.
Ja, mij boeit het ook maar beperkt hoor, ik weet er genoeg van om te weten dat privacy een illusie is. Maar ik heb er verder geen "last" van, spreek 'm thuis wel of ik stuur inderdaad een SMS.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, jaMet 10 euro beltegoed per maand kon je er niet veel mee
[..]
Ja, ieder z'n dingVind privacy altijd zo'n lastig ding, aangezien je die bij standaard gebruik van internet (los van SM) ook niet hebt. Of in ieder geval verminderd
privacy, wat is dat?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ja, ieder z'n dingVind privacy altijd zo'n lastig ding, aangezien je die bij standaard gebruik van internet (los van SM) ook niet hebt. Of in ieder geval verminderd
SMquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dat je op het toilet een boekje aan het lezen bent.quote:
Iets waarvan velen denken dat ze het nog hebbenquote:
Ik verwachtte deze reactie, maar niet van jouquote:
Ik kijk dan op instagram, dus dan is mijn privacy ook aangetast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat je op het toilet een boekje aan het lezen bent.
Je speelt met mijn privé!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Iets waarvan velen denken dat ze het nog hebben
Oh ja, dan wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kijk dan op instagram, dus dan is mijn privacy ook aangetast.
Zijn de hormonenquote:
Mannen in uniformquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
IK HOEF NIET TE TANKEN SCHAT OKE
Die gaan al een tijdje alleen ik ben ongesteld met buikpijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En daar gaan jouw hormonen
Ohquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die gaan al een tijdje alleen ik ben ongesteld met buikpijn
Normaal maar 2/3 bij mij. Maar tis meer dat ik het gewoon een vervelende rompslomp vind geven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhGelukkig duurt dat meestal maar 4/5 dagen
Ik las 45 dagen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhGelukkig duurt dat meestal maar 4/5 dagen
Het was pas echt fantastisch geweest als het er 450 waren.quote:
Ja, gedoe is het welquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Normaal maar 2/3 bij mij. Maar tis meer dat ik het gewoon een vervelende rompslomp vind geven.
Ok dat is wel een voordeel!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gedoe is het welGelukkig al 9 maanden geen last van
Ja maar het gevolg van die 9 maanden en de omstandigheden er naartoe maken mij nog steeds niet enthousiast.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gedoe is het welGelukkig al 9 maanden geen last van
Jezus, ruim een jaar en 3 maanden ongesteld. Zou ik niet fantastisch noemenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was pas echt fantastisch geweest als het er 450 waren.
Hel op aarde.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jezus, ruim een jaar en 3 maanden ongesteld. Zou ik niet fantastisch noemen
En daarna nooit meer....quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was pas echt fantastisch geweest als het er 450 waren.
Zou de boel per direct laten verwijderenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja maar het gevolg van die 9 maanden en de omstandigheden er naartoe maken mij nog steeds niet enthousiast.
Haha, echt hequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou de boel per direct laten verwijderen
Maar 450quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, gaarne. Of gewoon de boel "aan" kunnen zetten als je wil voortplanten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, echt he
Tenzij eenmalig en dan de rest van je leven klaar. Dan zou ik het nog wel oke vinden.
Zo'n knopje ergens in je navel ofzoquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gaarne. Of gewoon de boel "aan" kunnen zetten als je wil voortplanten.
Niet per ongeluk op gaan liggen in je slaap!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo'n knopje ergens in je navel ofzo
Ja, goeiequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet per ongeluk op gaan liggen in je slaap!
Doe er voor de zekerheid maar zo een als een ouderwets reset knopje. Alleen in te drukken met een pen
Horror alleen het idee al. Ik ben al zo bang dat ik zo iemand ben die zwanger wordt door de pil heen en dan daar pas achter komt als het er uit komtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet per ongeluk op gaan liggen in je slaap!
Doe er voor de zekerheid maar zo een als een ouderwets reset knopje. Alleen in te drukken met een pen
Als niemand het zien is het ook niet gebeurdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Horror alleen het idee al. Ik ben al zo bang dat ik zo iemand ben die zwanger wordt door de pil heen en dan daar pas achter komt als het er uit komt
Ik zit voorlopig sowieso nog niet op nageslacht te wachten. Wie weet ooit maar dan moet het wel echt allemaal goed zittenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als niemand het zien is het ook niet gebeurd
Ik vind mezelf inmiddels toch al wat te oud om er nog mee te beginnenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 15:53 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik zit voorlopig sowieso nog niet op nageslacht te wachten. Wie weet ooit maar dan moet het wel echt allemaal goed zitten
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf inmiddels toch al wat te oud om er nog mee te beginnen
Te oud voor crotch goblins dus.quote:
Leuk he die halve derde wereld landenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:22 schreef Barbusse het volgende:
Ruim 2 1/2 dag bezig geweest om water en elektra aangesloten te krijgen![]()
En het toilet in de badkamer werkt niet2
Fml3
Daarom zit Barb toch in het buitenland? Al die nederlandse stijfheid, structuur, processen en regeltjes vond hij maar niks. Nu lekker een beetje pionieren in het buitenland met zo'n nieuw huis met gebreken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:27 schreef gcjoel het volgende:
Leuk he die halve derde wereld landen
In Nederland lopen ze altijd voor de overdracht een rondje en doen dingen als wc doorspoelen enzo om te checken of alles ok is.
Normaal gesproken gaat het hier ook makkelijker. Maar alles wat mis kan gaan, gaat ook mis. Zaterdag zou koelkast en wasmachine geleverd worden. Na 4 uur wachten kreeg ik een telefoontje; levering kan niet doorgaan want bus had een aanrijding gehad. Eindelijk vandaag alsnog geleverd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk he die halve derde wereld landen
In Nederland lopen ze altijd voor de overdracht een rondje en doen dingen als wc doorspoelen enzo om te checken of alles ok is.
Muren van kartonquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom zit Barb toch in het buitenland? Al die nederlandse stijfheid, structuur, processen en regeltjes vond hij maar niks. Nu lekker een beetje pionieren in het buitenland met zo'n nieuw huis met gebreken.En dit zijn nog niet de verborgen gebreken.
Als ik daar gek op zou zijn had ik wel iets in Groningen gekocht natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom zit Barb toch in het buitenland? Al die nederlandse stijfheid, structuur, processen en regeltjes vond hij maar niks. Nu lekker een beetje pionieren in het buitenland met zo'n nieuw huis met gebreken.En dit zijn nog niet de verborgen gebreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 16:35 schreef Debsterr het volgende:
Schuur van de buurman zei boemomgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
38, bijna met pensioenquote:
Ik weet niet of dat een plus- of minpunt is...quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan ben je toch een van de jongste dus vruchtbaarste mannen hier..
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat een plus- of minpunt is...
Gewoon 1 date per 3 jaar doen. Dan valt het weer mee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk zwanger te raken op de derde date.
goed puntquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lijkt me verschrikkelijk zwanger te raken op de derde date.
Hoelang had je in gedachten dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
goed punt
Alhoewel, als de eerste date al een week vakantie is, dan kunnen we date 2 en 3 ook best lang rekken
Steeds met iemand anders? Lijkt me ook niet zo ideaal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon 1 date per 3 jaar doen. Dan valt het weer mee.
hmm, hier op is eigenlijk geen goed antwoord te geven. want met lange dates ben je wel veel samen, maar je wil natuurlijk ook wel op date 3 aanbelandenquote:
bij elke nieuwe persoon zou ik opnieuw beginnen met tellen. Dus dan kun je veel meer daten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Steeds met iemand anders? Lijkt me ook niet zo ideaal.
Drie korte dates en daarna nooit meer weggaan dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 18:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, hier op is eigenlijk geen goed antwoord te geven. want met lange dates ben je wel veel samen, maar je wil natuurlijk ook wel op date 3 aanbelanden
Nu ben je me kwijt. Wie heeft hier nu precies profijt van?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
bij elke nieuwe persoon zou ik opnieuw beginnen met tellen. Dus dan kun je veel meer daten.
dus je gaat niet mee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Drie korte dates en daarna nooit meer weggaan dus. Hoef ik gelukkig niet meer uit te leggen dat ik een week vrij wil.
wat is een water blazer?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:13 schreef Debsterr het volgende:
Water blazer gekocht voor het hondje. Dat is nog krachtiger dan ik dachtik denk dat we haar aan de riem vast moeten houden.
dat lees jij er inquote:
Extra sterke honden föhnquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je gaat niet mee?
[..]
wat is een water blazer?
Soort fohnquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dus je gaat niet mee?
[..]
wat is een water blazer?
ik in elk geval niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nu ben je me kwijt. Wie heeft hier nu precies profijt van?
alleen voor honden?quote:
Als je geen handdoek bij de hand hebt kun je hem ook wel in plaats daarvan gebruiken denk ik.quote:
klinkt goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je geen handdoek bij de hand hebt kun je hem ook wel in plaats daarvan gebruiken denk ik.
Is niet fijn hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Als je geen handdoek bij de hand hebt kun je hem ook wel in plaats daarvan gebruiken denk ik.
Haha zou mijne wel zijn jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:02 schreef Tegan het volgende:
Klinkt als iets waar een hond doodsbang voor is.
Gelukkig niet.quote:
jij hebt mini hondjesquote:
Moos vind in bad gaan echt leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof onder de douche of in bad nog niet vervelend genoeg is voor ze
Dat doen we ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alsof onder de douche of in bad nog niet vervelend genoeg is voor ze
Huisje, boompje, beestjequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Labrador is wel een must als we gaan samenwonen hoor.
voor een hond is niet heel veel overtuiging nodigquote:
Knor vind het chill, en met de normale föhn ook. Gaat ze op der rug in mijn schoot liggen :’)quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 20:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die van mij gaat in een soort stil protest dan. Beetje jammeren en het dan maar uitzitten.
en geföhnd worden?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:02 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen. Ik wil ook op iemands schoot liggen![]()
ja, best wel.quote:
is het niet makkelijker om een dekbed te pakken?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:22 schreef Senn88 het volgende:
Heb vannacht geslapen in mijn sportkleding met een kruik onder mijn trui.
Die had ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het niet makkelijker om een dekbed te pakken?
Waarom in je sportkleding?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:22 schreef Senn88 het volgende:
Tijd voor een dikke pyjama.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:22 schreef Senn88 het volgende:
Hoe slaap jij in de winter?quote:
Of een cursus bij iceman Wim Hofquote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Misschien is een elektrisch dekentje een idee?
Ik vraag me ten zeerste af wat dat in de praktijk voor praktisch nut heeft, het klinkt meer als een truukje.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Of een cursus bij iceman Wim Hof
ken wel mensen die het gedaan hebben.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag me ten zeerste af wat dat in de praktijk voor praktisch nut heeft, het klinkt meer als een truukje.
Naakt me warme deken heb je het sneller warm dan met kleding aan.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Normaal slaap ik naaktmaar ik was moe en koud.
Ja, ik heb er ook een paar op m'n socials, al blijft het vooralsnog bij een paar foto's. Gelukkig.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
ik
[..]
ken wel mensen die het gedaan hebben.
ik snap ook niet waarom je het zou doen, maar op instagram kunnen ze hun bek er niet over houden
Was ook moe. Alles te veel.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Naakt me warme deken heb je het sneller warm dan met kleding aan.
Bofkontquote:Op woensdag 13 oktober 2021 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenVandaag weer een dagje op kantoor.
Dan kan je dus net zo goed thuis werken.. ik heb net eerst de vaatwasser aan gezet. Moet de keuken even netjes maken in de loop van de week komt mijn nieuwe (grote mensen) vaatwasser. Dan kan ik ook pannen in dat ding doenquote:
Op zich wel, maar men wil dat ik twee dagen in de week naar kantoor ga, dan doe ik dat wel op een rustige dag.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 10:01 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan kan je dus net zo goed thuis werken.. ik heb net eerst de vaatwasser aan gezet. Moet de keuken even netjes maken in de loop van de week komt mijn nieuwe (grote mensen) vaatwasser. Dan kan ik ook pannen in dat ding doen
jij haat het, maar je collega's houden er van als je komt?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:10 schreef Tegan het volgende:
Haat liefde verhouding met naar kantoor gaan.
Morgen weerquote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:10 schreef Tegan het volgende:
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:10 schreef Tegan het volgende:
Jullie beiden sterkte in deze roerige tijden.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 11:10 schreef TaMieke het volgende:
haat liefde verhouding met mn computer ondertussen. Kreng doet niet meer wat ik wil.
quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:07 schreef Senn88 het volgende:
Haat liefde verhouding met Moos op het moment. Beest probeert op mij te rijden reageert op mijn maandelijkse ellendeals dat geen reden is om de pil vanaf nu braaf te slikken.
Doet 'ie dat elke maand?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:19 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ergens kan ik er wel om lachen en tis niet dat hij de hele tijd pogingen doet maar mijn hemel
Nee want ik slik de pil normaal door 😂 maar hij is pas 9 maanden dus nog niet geholpen. Ik was een week of 2 gewoon vergeten de pil te slikken met alle gevolgen van dien. Ik heb daar een wekker voor die had ik per ongeluk verwijderdquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doet 'ie dat elke maand?![]()
En is 'ie niet geholpen?
Je hebt nooit last van doorbraakbloedingen?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee want ik slik de pil normaal door 😂 maar hij is pas 9 maanden dus nog niet geholpen. Ik was een week of 2 gewoon vergeten de pil te slikken met alle gevolgen van dien. Ik heb daar een wekker voor die had ik per ongeluk verwijderd
Ohquote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee want ik slik de pil normaal door 😂 maar hij is pas 9 maanden dus nog niet geholpen. Ik was een week of 2 gewoon vergeten de pil te slikken met alle gevolgen van dien. Ik heb daar een wekker voor die had ik per ongeluk verwijderd
Ik heb de prikpil lang gehad maar wilde toen weten of alles nog functioneerde en toen over gegaan op de reguliere pil. Eigenlijk wilde ik volledig van de hormonen af maar ik vind ongesteld worden toch wel echt een vervelend iets vandaar. Ik heb nu mijn wekkertje weer ingesteld dus dat komt wel weer goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhIk nam de pil altijd bij het tandenpoetsen 's avonds. Ben 'm daardoor nog nooit vergeten
Maar anders een spiraaltje, implanon of prikpil een idee voor jou?
Ah, vanaf wanneer mogen hondjes geholpen worden dan?Bij katten mag dat vanaf 5/6 maanden dus dacht dat dat bij honden ook ongeveer zo was.
Ah, okequote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb de prikpil lang gehad maar wilde toen weten of alles nog functioneerde en toen over gegaan op de reguliere pil. Eigenlijk wilde ik volledig van de hormonen af maar ik vind ongesteld worden toch wel echt een vervelend iets vandaar. Ik heb nu mijn wekkertje weer ingesteld dus dat komt wel weer goed.
De dierenarts heb ik gesproken over castratie maar die doen dat liever niet meer preventief bij honden. Als het echt problemen oplevert raden ze 1,5 jaar aan. Nu is Moos ook nog mogelijk inzetbaar als dekreu en normaal vertoont hij dit gedrag niet dus ik wil eerst even afwachten. Wel fijn te weten dat hij mij een loops teefje vind
Dankje.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 12:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
[..]
Jullie beiden sterkte in deze roerige tijden.
Zou ze makkelijk kunnenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat je een Fokker aan de haak geslagen had
Ja echt idioot hoeveel bijwerkingen je eigenlijk hebt van die hormonen.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah, okeJa, ik ga ook nooit meer aan de hormonen. Toen ik met de pil stopte verdween er echt een gigantische donkere wolk die blijkbaar altijd boven mij had gehangen. Zo'n verademing
Ah, wel gek dat ze niet preventief castreren.
Zou ik ook zijn jaquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als ik dit zo lees, ben ik blij dat ik man ben.
Heb je koper of hormoon?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:09 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb juist het idee dat ik labieler ben met spiraal dan toen ik de pil slikte. Of dat aan de spiraal ligt of gewoon aan het stoppen met de pil of gewoon aan mij, weet ik niet.
maar jank om alles. En ook echt chagerijniger als ik mn eisprong heb en ongesteld moet worden.
Dan ben ik soms echt even niet voor reden vatbaar
Ik moet er iets aan doen
Ja, begreep dat vooral oestrogeen de boosdoener is. Progestageen heeft dat blijkbaar veel minder of zelfs niet. Als ik het goed heb onthoudenquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja echt idioot hoeveel bijwerkingen je eigenlijk hebt van die hormonen.
Ben eind vorig jaar ook een tijdje gestopt maar net als Senn geen zin in het gedoe iedere maand.
Dus nu voor tussenweg gekozen, spiraal met minder hormonen, echt wat een verademing is dat.
Wordt nog wel soort van ongesteld 1x per 2 maanden maar dat mag geen naam hebben.
Verder stuk stabieler en blijer dan met de pil. Dus goede tussenweg.
Ja en veel meer van alles ook. Ik heb nu Kyleena, die heeft nog minder hormoon dan de standaard Mylenaquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, begreep dat vooral oestrogeen de boosdoener is. Progestageen heeft dat blijkbaar veel minder of zelfs niet. Als ik het goed heb onthouden![]()
En drie keer raden waarvan er dikke hoeveelheden in de anticonceptiepil zitten
Bevalt goed begrijp ik? Ga ik even onthouden voor als ik ooit weer aan de anticonceptie gaquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja en veel meer van alles ook. Ik heb nu Kyleena, die heeft nog minder hormoon dan de standaard Mylena
Ik durfde koper echt niet aan ivm horror ongesteld verhalen
Volgens mij een "gewone" die Mylana die jij noemt. Of Mirena. Of hoe heet dat ding?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb je koper of hormoon?
Ik had bij de pil echt veel vaker van die idiote emo buien, Dat je ineens zonder reden heel verdrietig bent ofzo.
Nu eigenlijk nooit meer.
Ja zeker! wat mij betreft een aanrader, maar dat blijft heel persoonlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bevalt goed begrijp ik? Ga ik even onthouden voor als ik ooit weer aan de anticonceptie ga
Oh ja Mirena zou het kunnen zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Volgens mij een "gewone" die Mylana die jij noemt. Of Mirena. Of hoe heet dat ding?
Weet ik het.
Ook tijd lang gehad dat ik elke maand echt lang(er) ongesteld was. En toen verloor ik ook nog bloed bij eisprong. Ben je zo 2,5week kwijt van je 4weken cyclus. Feest
Ja, snap ik. Van de VK ook al wat verschillende opties meegekregen. Vooral een aantal die alleen heel plaatselijk de hormonen afgeven, dus die fucken niet met je brein. Denk dat die jij noemt daar eentje van isquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja zeker! wat mij betreft een aanrader, maar dat blijft heel persoonlijk natuurlijk.
Het ging eerst 2 jaar goed ofzo. Toen begon de ellende.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh ja Mirena zou het kunnen zijnik weet het ook niet preceis.
Ja in het begin wel gehad dat het lang duurde maar dat 'hoort' 6 maanden ofzo voordat hij helemaal gewend is en je cyclus normaal zou moeten zijn.
Omg wat een horror verhaal dit! hou op hoor, ik dacht nu gewoon voor 5 jaar geen gezeik meer.quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het ging eerst 2 jaar goed ofzo. Toen begon de ellende.
Nu lijkt mn cyclus weer iets langer te worden. Zit er nu 4 jaar in....
Dat dacht ik ookquote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Omg wat een horror verhaal dit! hou op hoor, ik dacht nu gewoon voor 5 jaar geen gezeik meer.
Waarom niet weer de pil als je je daar fijner mee voelde?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 13:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
Ik had ook veel eerder terug moeten gaan. Nu denk ik; ik zit het nog wel uit.
Overweeg nu wel zo'n prikpil of implantding (ben de naam kwijt). Ik weet alleen niet of dat ook echt doet wat ik hoop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |