Dit vraagt om het hele verhaal!quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:46 schreef Senn88 het volgende:
Ja domme acties zijn wel aan bij besteed. In Amsterdam bijna onder de tram lopen. Midden in de nacht bij het huis de buren aanbellen voor een booty call. God wat ben ik toch een pareltje
Dit is niet dom maar juist slim tochquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:46 schreef Senn88 het volgende:
Ja domme acties zijn wel aan bij besteed. In Amsterdam bijna onder de tram lopen. Midden in de nacht bij het huis de buren aanbellen voor een booty call. God wat ben ik toch een pareltje
Dat ligt er aan wie de buren zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is niet dom maar juist slim toch.
Ow. ik las verkeerd!quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stond bij de buren van mijn bootycall voor de deur aan te bellen om 2 uur snachts
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stond bij de buren van mijn bootycall voor de deur aan te bellen om 2 uur snachts
Nee das ook niet okayquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. ik las verkeerd!
Ik dacht dat je bij jou buren stond aan te bellen en te bedelen voor een bootycall
Ok dat is jammer. Maar daarna gewoon toch seks dus toch een win.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo las ik het ookquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. ik las verkeerd!
Ik dacht dat je bij jou buren stond aan te bellen en te bedelen voor een bootycall
Teleurstellend weer dit.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. ik las verkeerd!
hmm, bij welke voel je je zelf het prettigst?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan risen of shinen. Niet allebei tegelijk.
Shinen. In bed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, bij welke voel je je zelf het prettigst?
Shine bright like a starfishquote:
Dat is nu wel weer een nadeel ja,quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wil niet![]()
Bed is warm en buiten bed is koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |