Dit vraagt om het hele verhaal!quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:46 schreef Senn88 het volgende:
Ja domme acties zijn wel aan bij besteed. In Amsterdam bijna onder de tram lopen. Midden in de nacht bij het huis de buren aanbellen voor een booty call. God wat ben ik toch een pareltje
Dit is niet dom maar juist slim tochquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:46 schreef Senn88 het volgende:
Ja domme acties zijn wel aan bij besteed. In Amsterdam bijna onder de tram lopen. Midden in de nacht bij het huis de buren aanbellen voor een booty call. God wat ben ik toch een pareltje
Dat ligt er aan wie de buren zijn.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit is niet dom maar juist slim toch.
Ow. ik las verkeerd!quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stond bij de buren van mijn bootycall voor de deur aan te bellen om 2 uur snachts
quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Stond bij de buren van mijn bootycall voor de deur aan te bellen om 2 uur snachts
Nee das ook niet okayquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. ik las verkeerd!
Ik dacht dat je bij jou buren stond aan te bellen en te bedelen voor een bootycall
Ok dat is jammer. Maar daarna gewoon toch seks dus toch een win.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zo las ik het ookquote:Op maandag 11 oktober 2021 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. ik las verkeerd!
Ik dacht dat je bij jou buren stond aan te bellen en te bedelen voor een bootycall
Teleurstellend weer dit.quote:Op maandag 11 oktober 2021 15:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow. ik las verkeerd!
hmm, bij welke voel je je zelf het prettigst?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan risen of shinen. Niet allebei tegelijk.
Shinen. In bed.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 07:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, bij welke voel je je zelf het prettigst?
Shine bright like a starfishquote:
Dat is nu wel weer een nadeel ja,quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wil niet![]()
Bed is warm en buiten bed is koud
Er zitten te weinig buren aan mijn huis vastquote:
Tweequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Er zitten te weinig buren aan mijn huis vast
hier 1, maar die vrouw is ook bijna nooit thuis, dus die helpt ook niet mee met warm stokenquote:
Hier ook maar 1quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier 1, maar die vrouw is ook bijna nooit thuis, dus die helpt ook niet mee met warm stoken
Hier teveel. Ik wil niet meer een muur delen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je mag mijn buren hebben!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaan die dan een huis in mijn tuin bouwen?quote:
Nee joh, in jouw tuinquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaan die dan een huis in mijn tuin bouwen?
Bovenop je hoofd en ze gaan de hele dag lawaai maken!quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gaan die dan een huis in mijn tuin bouwen?
dat heb ik bijna altijd maandagnachtquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:07 schreef Senn88 het volgende:
[..]sorry, ik heb meer wakker gelegen dan geslapen
Lig je dan te piekeren?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik bijna altijd maandagnacht
dat ook soms, maar ook omdat mn weekendritme en weekritme niet echt lekker overeen komen.quote:
Waarom doe je dat dan niet zondagnacht?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat ook soms, maar ook omdat mn weekendritme en weekritme niet echt lekker overeen komen.
Gelukkig kan ik het piekeren meestal wel achterwege laten
na een paar whiskey slaapt een mens altijd beterquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 09:56 schreef rival het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan niet zondagnacht?
Ik heb andere oplossingen die helpen met in slaapvallenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:04 schreef TaMieke het volgende:
Ik zet soms van die sleeping sounds op, blijkbaar helpt dat genoeg om in slaap te vallen.
Ja ook prima. You do youquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb andere oplossingen die helpen met in slaapvallen
zoals?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huehue?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Meestal maak ik dan andere geluiden, jij niet?
toch is het leuker als jij zegt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dat kan je zelf ook wel bedenken denk ik
Komt omdat je het niet samen met mij doet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch is het leuker als jij zegt.
Bij mij werkt totaal niet trouwens
Zo danquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat je het niet samen met mij doet.
we kunnen het eens proberenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Komt omdat je het niet samen met mij doet.
Safe space hier natuurlijk ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dit is zo ontzettend niet wat ik in het echt zou zeggen
In real life praat ik sowieso niet met vreemde vrouwenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]Dit is zo ontzettend niet wat ik in het echt zou zeggen
Nah ik denk dat ik online filterloos ben en in het echt een beetje filter tot ik mensen echt kenquote:
Ow ik zal zelfs als je mij kent een vreemde vrouw blijvenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
In real life praat ik sowieso niet met vreemde vrouwen
maar dat is een ander soort vreemdquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow ik zal zelfs als je mij kent een vreemde vrouw blijvengelukkig hoef je tijdens de daad niet te praten
Jij en heel veel andere mensen op de interwebsquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nah ik denk dat ik online filterloos ben en in het echt een beetje filter tot ik mensen echt ken
Unieke sneeuwvlokjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:56 schreef STING het volgende:
[..]
Jij en heel veel andere mensen op de interwebs
Dat staat me nog goed bij jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Unieke sneeuwvlokjesalleen als ik mannen in uniform zie ben ik niet meer te houden
Na het uitkleden ben je beide stil totdat het gedaan is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 10:48 schreef Senn88 het volgende:
gelukkig hoef je tijdens de daad niet te praten
grommen en oerkreten horen niet bij pratenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Na het uitkleden ben je beide stil totdat het gedaan is?
Niet praten is wat anders dan stil zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar stil als ik aan het piekeren ben. Zelfs als ik slaap praat ik. Maar Gi wilde niet mer vreemde vrouwen praten dus hij wil niet praten over het weer of de problemen in de derde wereldquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:07 schreef rival het volgende:
[..]
problemen in derde wereld landen vind ik sowieso niet een heel gezellig onderwerpquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar stil als ik aan het piekeren ben. Zelfs als ik slaap praat ik. Maar Gi wilde niet mer vreemde vrouwen praten dus hij wil niet praten over het weer of de problemen in de derde wereld
Daarom stond het weer er ook bij 😂quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
problemen in derde wereld landen vind ik sowieso niet een heel gezellig onderwerp
Waar praat jij over dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:40 schreef TaMieke het volgende:
Als je alleen over het weer kan praten, kun je idd beter gewoon je mond houden.
Wat ben je lekker nat meisje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Over wat er gaande is?
Nee, niet als een verslaggever.
Wacht. in het algemeen? of tijdens de sex?quote:
Hier doet 'ie heel af en toe een poging door de dikke wolken heen te prikkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar is die zon nou gebleven?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Over wat er gaande is?
Nee, niet als een verslaggever.
Die laatste duhquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wacht. in het algemeen? of tijdens de sex?
Gewoon dingen die me bezig houden. Werk, mensen, het leven.
Ben niet zo goed in koetjes en kalfjes
Ik moest hier een klein beetje van overgeven in mijn mondquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]‘Ik stop nu mijn kloppend lid in jouw genots grotje’
Ow ja zeg dat danquote:
Wel doorslikken he? Huehuequote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik moest hier een klein beetje van overgeven in mijn mond
Ik heb medelijden met jullie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]‘Ik stop nu mijn kloppend lid in jouw genots grotje’
quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 11:59 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wel doorslikken he? Huehue
Oke ik ga df brood smeren
ik kan altijd etenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:18 schreef Senn88 het volgende:
Eten voor sporten vind ik toch altijd een beetje lastig.
net op. had best meer mogen zijnquote:
Ik had een sinasappel erbij.quote:
Ik laat er altijd minimaal anderhalf uur tussen, dan is het grotendeels voldoende gezakt om te kunnen sportenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:18 schreef Senn88 het volgende:
Eten voor sporten vind ik toch altijd een beetje lastig.
Nu in je ogen wrijven.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had een sinasappel erbij.
Nadeel is dat dan heel je handen onder het sap zitten.
Ook maar eens doen.quote:
Net via WA gebeld. Dat gaat ook niet helemaal soepel maar dan kan je tenminste nog een beetje bellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook maar eens doen.
En daarna eens zien of die ellendige Vodafonestoring is opgelost. Wel rustig als je niet gebeld kan worden, maar knap irritant als je zelf ook niet kunt bellen
Mijn baas heeft een contract met vodafone en veel collega's maken geen gebruik van whatsapp. En om voor ieder ding een online vergadering in te plannen is ook zo wat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2021 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net via WA gebeld. Dat gaat ook niet helemaal soepel maar dan kan je tenminste nog een beetje bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |