abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 oktober 2021 @ 15:14:16 #51
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_201752763
Baby J is nog flink aan snotteren! Wat een gekrijs als ik zijn neus afveeg. Ja sorry jongen, maar die giga snottebel die je over je hele gezicht heen veegt (of aan mama) moet er ECHT wel af! :D _O-

Wij hebben vooralsnog alleen wat keelpijn. Dus hopelijk valt het voor ons mee deze keer! ^O^

En hij heeft besloten ECHT geen baby meer te willen zijn met zijn 8 maanden en 1 week! :{w Op deze snelheid is hij met Kerst aan de wandel! :'( :'(

donderdag 14 oktober 2021 @ 15:19:17 #52
149959 SQ
snelle trees
pi_201752851
Nou Bien, eerlijk gezegd denk ik dat het wel eerder gaat zijn hoor _O-
Gelukkig klinkt ie nog wel als een baby, je verwacht bijna dat ie elk moment een dialoog kan beginnen :')

Ter vergelijk, Goud gisteren:

https://youtube.com/shorts/khYdubEvhl0?feature=share

(exact 4 maanden ouder :D)
disclaimer
pi_201753102
Goud aan de schuifwandel O+

Mooi @Bienelientjee :D

Poffertje is begonnen met kleine dansjes. Ze was eerst veel uitbundiger, maar toen zag ze mijn telefoon. :D

Ze doet het ook als ik zing, super cute.

Maar ze heeft wel diarree. Vorige keer bleef de rommel in haar luier maar nou komt het er aan de bovenkant uit. Peuter heeft het erger te pakken (en maakte me om half zes wakker). Bij mij blijft het tot nu toe beperkt tot snot.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  Moderator donderdag 14 oktober 2021 @ 18:22:46 #54
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201754583
Welkom hier D_E, Keroppi en Mahra! Verse babies O+

Zelf ben ik giga druk (werk/bieden op huizen) dus ik heb nauwelijks tijd om hier aan te haken. En zelfs meelezen lukt nauwelijks :X Dus even een schone lei en ik ga weer proberen om mee te posten.

Helaas zit ik momenteel met een zieke baby. Snotterig, koorts en vooral heel erg zielig :'( Hopelijk voelt hij zich snel beter want dit is ook maar niks.

Verder gaat alles goed. Inmiddels is hij al een paar keer gaan staan, met een tussenpoze van 2 weken _O- Hij doet het zeer sporadisch, alleen als hij er zin in heeft. Kiek hem nou:

Dinsdag ben ik met hem naar het Nijntje Museum geweest, daar heeft hij zich goed vermaakt!

En dan wordt hij volgende week zondag alweer 1, EEN!!! De cadeaus en versieringen zijn in huis, de taart is besteld, uitdeeldingetjes voor de opvang in huis. En dan zit de babytijd er alweer op, hoe kan dat zo snel gaan? :'(
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator donderdag 14 oktober 2021 @ 18:27:32 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201754623
quote:
0s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Baby J is nog flink aan snotteren! Wat een gekrijs als ik zijn neus afveeg. Ja sorry jongen, maar die giga snottebel die je over je hele gezicht heen veegt (of aan mama) moet er ECHT wel af! :D _O-

Wij hebben vooralsnog alleen wat keelpijn. Dus hopelijk valt het voor ons mee deze keer! ^O^

En hij heeft besloten ECHT geen baby meer te willen zijn met zijn 8 maanden en 1 week! :{w Op deze snelheid is hij met Kerst aan de wandel! :'( :'(

Oh my God stop die baby!!! Die loopt volgende week al hoor :D :')

quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:19 schreef SQ het volgende:
Nou Bien, eerlijk gezegd denk ik dat het wel eerder gaat zijn hoor _O-
Gelukkig klinkt ie nog wel als een baby, je verwacht bijna dat ie elk moment een dialoog kan beginnen :')

Ter vergelijk, Goud gisteren:

https://youtube.com/shorts/khYdubEvhl0?feature=share

(exact 4 maanden ouder :D)
Haha slim om zo met die stoel te lopen O+ Dat gaat ook niet lang meer duren!

Aapie maakt echt 0 aanstalten om te gaan lopen, hij trekt zich pas net op. Maar het kan natuurlijk heel snel gaan ineens. Voor zijn verjaardag krijgt hij zo'n loopwagen dus dat zal ook wel motiveren.

quote:
3s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 15:39 schreef PKM het volgende:
Goud aan de schuifwandel O+

Mooi @:Bienelientjee :D

Poffertje is begonnen met kleine dansjes. Ze was eerst veel uitbundiger, maar toen zag ze mijn telefoon. :D

Ze doet het ook als ik zing, super cute.

Maar ze heeft wel diarree. Vorige keer bleef de rommel in haar luier maar nou komt het er aan de bovenkant uit. Peuter heeft het erger te pakken (en maakte me om half zes wakker). Bij mij blijft het tot nu toe beperkt tot snot.
Cute O+

Hier wordt ook druk gedanst, gezwaaid en inmiddels ook nee geschud. Ik dacht dat het een toevalstreffer was maar als ik roep "Nee aapie" dan schudt hij nu ook nee _O-
pi_201755006
Jeetje Majo, ik had jou toch vorige week iets opgestuurd? Wat gaat Aapie hard!

Mijn M. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 oktober 2021 @ 19:52:44 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_201755735
Wat een mooi klein popje zeg O+
disclaimer
pi_201755748
quote:
1s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:52 schreef SQ het volgende:
Wat een mooi klein popje zeg O+
2835 gram en 48 cm bij geboorte. Vooral veel been :D .
pi_201755818
Oooohhh D-E! O+ wat is ze prachtig!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Moderator donderdag 14 oktober 2021 @ 20:12:58 #60
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201756125
quote:
11s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:00 schreef douche-eendje het volgende:
Jeetje Majo, ik had jou toch vorige week iets opgestuurd? Wat gaat Aapie hard!

Mijn M. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bizar he? Dat pakje heb ik vorige week aan @Cygne gegeven, het is dus weer op een mooie plek terecht gekomen O+

Oh wat heb jij een mooierd gebakken zeg O+ Alles goed met jullie?
pi_201756257
@d-e O+ Wat een liefje!

Baby J gaat super hard, zeg! Wauw. @SQ Ik ga de stoel ook maar leren aan Zielie, scheelt me een loopkar kopen _O-
@PKM Zo lief O+ Zielie danst ook altijd, zelfs als ze huilt. Soms ontwaakt ze om te dansen en gaat daarna weer slapen. :D

Die eerste foto van Aapie O+

Zielie heeft wat nieuws geleerd. Ze stopt soms met drinken bij me om dit te doen. :') O+
https://youtube.com/shorts/AcWCbZeFpP4?feature=share
Protège moi de mes désirs.
  Moderator donderdag 14 oktober 2021 @ 20:34:50 #62
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201756456
Nou de Aap is los hoor, hij is de hele avond gaan staan/zitten/staan/zitten _O- Nu ligt hij uitgeput op bed.

Haha die Zielie! Aapie kan ook wel dat soort dingen doen. Hij heeft nu ontdekt dat als je pffffff doet als je net een slok water hebt gedronken dat het dan lekker gaat spetteren. Dat mag hij wel weer vergeten van mij! :D
pi_201757592
Omg al die baby's die al schuifelen, so cute O+
pi_201757705
Sinds dinsdag ofzo is m'n baby af en toe gaan kruipen, maar tijgeren vindt ie nog wel sneller, dus dat doet ie wel vaker nog. Maar het ziet er wel schattig uit als ie kruipt O+ en hij eet dingen (wel alleen a la rapley, hij wordt redelijk woest door lepeltjes :')) en hij jat al het speelgoed van z'n broer en hij krijgt twee tanden en hij geeft een soort van open mond kusjes en de tijd gaat zo sneeeeelllllllllllll.
pi_201757709
Mini babies. O+ Sowieso babies. O+

Ik snap wel dat Aapie moe was @MaJo als hij vanavond deed wat hij eerst verspreid over twee weken deed. :D Mooie update wel.

@arvensis dat trucje kan Poffertje ook, maar niet tijdens het drinken. Als ik haar probeer aan te leggen trekt ze helemaal krom, om dan weer te besluiten dat het tòch een goed idee was, twee slokjes drinken en weer van schoot af wurmen. }:|

Luiers, eetstoel (behalve als het eten al klaar ligt), aankleden, wandelwagen en draagzak zijn allemaal redenen geworden om letterlijk dwars te gaan liggen. ;(
pi_201759344
quote:
17s.gif Op donderdag 14 oktober 2021 19:53 schreef douche-eendje het volgende:

[..]
2835 gram en 48 cm bij geboorte. Vooral veel been :D .
5 gram lichter dan pluis en precies even lang. :D

Wat een mooi meisje. O+
  vrijdag 15 oktober 2021 @ 06:57:47 #67
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_201760062
Wat een leuke foto’s en beeldmateriaal allemaal! Cute!
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_201762310
Wat een schatje DE en de rest natuurlijk ook.
pi_201776729
Poffertje is nou wel heel zielig. De diarree is minder geworden maar ze is verkouden en heeft waarschijnlijk ook last van haar oortjes. Dat was geen fijne nacht. ;(
pi_201776741
Wat sneu PKM, beterschap :*
  zondag 17 oktober 2021 @ 08:01:35 #71
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201791864
Hopelijk was vannacht beter PKM. Zo sneu als ze ziek zijn. Spruit is ook ziek nu, het snot loopt letterlijk uit z'n oogjes en hij is enorm zielig en uit z'n hum. Dit was dan ook een verschrikkelijke nacht, gaaaap. Koffie, anyone?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201792410
Beterschap @PKM!

En @Biebelientjee wat een snelle!

Na weken ellendige nachten heeft J vannacht tot 6 uur doorgeslapen! En fuck de fokwet, dit is gewoon het vermelden waard!

SPOILER
pi_201792708
Hier gaat het zijn gangetje, verbazingwekkend lekker maar dat komt ook omdat mijn man thuis is. Nog weinig kraambezoek, wat helemaal prima is eigenlijk :@, even lekker in onze eigen bubbel wennen aan alles. Bas heeft vandaag geholpen met zijn zusje een flesje gekolfde melk geven, ik heb lopen huilen van geluk en schattigheid O+.

Komende week is mijn man nog thuis en zit straks alleen de grootste uitdaging om Bas voor 9 uur op het kinderdagverblijf te krijgen voor mij. Nou, desnoods ga ik in mn pyjama hoor :{w . Manlief werkt voorlopig op de maandag en donderdag thuis, op vrijdag is hij sowieso vrij en hij gaat het komende half jaar 4 uur per week minder werken ^O^ .

[ Bericht 0% gewijzigd door douche-eendje op 17-10-2021 23:36:26 ]
pi_201801859
Ik ben vandaag druk geweest met een taart bakken en foto’s maken voor op de uitnodiging van Zielie’s eerste verjaardag. O+
Grote broer kwam ook even proeven en smashen. O+
Protège moi de mes désirs.
  maandag 18 oktober 2021 @ 06:25:11 #75
318361 Bienelientjee
pi_201802677
Uggh, merendeel van de nacht lig ik wakker van een kietel in mijn keel. Bij elke ademhaling voel ik het en willen slikken. Niets helpt. Stomme nasleep van verkoudheidjes.

Slaap ik dan eindelijk eens, is Baby J wakker voor voeding....

Zucht..... Haha!
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 06:36:10 #76
447051 crew  Peejtur
pi_201802690
Wij horen hier niet meer bij. Ik post niet veel maar las meerdere keren per dag mee.

Ik wens hier alle (toekomstige) papa's en mama's veel plezier en slaap toe met hun kleine. Tot bij de dreumesen!
  maandag 18 oktober 2021 @ 09:02:00 #77
475804 1inamelon
Je mag wel meloentje zeggen
pi_201803408
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 06:36 schreef Peejtur het volgende:
Wij horen hier niet meer bij. Ik post niet veel maar las meerdere keren per dag mee.

Ik wens hier alle (toekomstige) papa's en mama's veel plezier en slaap toe met hun kleine. Tot bij de dreumesen!
Gefeliciteerd met je dreumes!

Mijn heus-nog-lang-geen-dreumes begint te praten :D Keurig opgevoed als ze is :') is haar eerste woordje Pardon!
pi_201803993
Pardon :D dat lijkt me echt heel grappig om te horen _O-

Mijn baby is een beetje verkouden, maar das niet zo gek geloof ik, hij heeft elke speen van elke andere baby in zijn mond gehad afgelopen zaterdag :') *;
pi_201804061
Gefeliciteerd @Peejtur en tot snel. :W

Leuk @1inamelon! Grappig waar ze mee begint. :D
Gisteren werd Poffertje even wakker en hoorde ik "kom". Maar dat was toeval lijkt me.

Ze is nog steeds heel erg verkouden maar de nacht ging wat beter.
pi_201804981
Hier hebben we ook niet/nauwelijks meer geslapen na de nachtvoeding om 3 uur... Mevrouw vond het nodig om weer wakker te worden en allemaal weer rare geluiden te gaan maken. Dan gaat het weer goed als ze rechtop komt, maar na tien minuten liggen weer allemaal gewurm en gemiep. Om 6 uur was ik het beu en zijn we er maar uit gegaan. Gelukkig lagen we al vroeg op bed (21:45 uur).
  maandag 18 oktober 2021 @ 12:34:40 #81
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_201805447
Oh oh de Kinderen met een eigen wil :+. Hier is baby ook ontpopt tot een godzilla. Alles wat hem niet aanstaat is gillen. Alles wat hem wel aanstaat is ook gillen. }:|
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_201807727
Pep is nog steeds het zonnetje in huis O+ (sorry :@)

Vandaag nog een keer extra wezen wegen, hij is weer terug op zijn eigen gemiddelde lijntje. Zo blij!
Kwak
pi_201807746
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 11:51 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hier hebben we ook niet/nauwelijks meer geslapen na de nachtvoeding om 3 uur... Mevrouw vond het nodig om weer wakker te worden en allemaal weer rare geluiden te gaan maken. Dan gaat het weer goed als ze rechtop komt, maar na tien minuten liggen weer allemaal gewurm en gemiep. Om 6 uur was ik het beu en zijn we er maar uit gegaan. Gelukkig lagen we al vroeg op bed (21:45 uur).
Herkenbaar van die geluiden, alsof ze stikken he?
pi_201808713
Wat goed van zijn gewicht kwak! En super fijn dat hij zo gezellig is toch, gelukkig maar, jullie hebben een hobbelige weg achter de rug :*
pi_201809593
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:07 schreef Aure het volgende:

Mijn baby is een beetje verkouden, maar das niet zo gek geloof ik, hij heeft elke speen van elke andere baby in zijn mond gehad afgelopen zaterdag :') *;
:'( :{ Mickey is ook verkouden. Ondanks zijn desinteresse in spenen betrapte ik hem zaterdag ook met een speen.

We zullen ongetwijfeld niet de enige zijn...
pi_201809670
Thuis weigert deze dus ook alle spenen, niet te vertrouwen die baby's :P
pi_201809967
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:17 schreef Mahra het volgende:

[..]
Herkenbaar van die geluiden, alsof ze stikken he?
Nah, niet echt. Gewoon echt een beetje miepen en rommelen. Ik hoor soms geknor, soms gesmak, soms gepiep, de hele boerderij komt dan voorbij. En maar rondmaaien met die armpjes dan. :D
pi_201810546
Haha ik zei dat ook altijd, dat het die eerste weken lijkt alsof je de hele boerderij naast je hebt liggen :D nu mis ik die geluidjes wel eens ;( Hij ruikt ook niet meer zo heftig naar baby ;(
  maandag 18 oktober 2021 @ 20:44:13 #89
319308 Tink89
To live is to dance
pi_201810913
Zo jammer als ze niet meer naar baby ruiken...

Mijn baby is vandaag 7 maanden en ziek. Alweer ja. Koorts, hoesten, ontroostbaar, snotogen, niet slapen. En man en ik zijn ook allebei ziek. Alleen de peuter voelt zich prima, dus die rent en springt en zingt overal tussendoor.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_201811397
Meld in dit topic met 8 dagen oude zoon! Ik noem hem J hier
Hij lijkt tot nu een makkelijk kind. Huilt weinig en slaapt behoorlijk op de klok. Zal nog wel veranderen zeker?
pi_201811568
quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 21:10 schreef _Lily_ het volgende:
Meld in dit topic met 8 dagen oude zoon! Ik noem hem J hier
Hij lijkt tot nu een makkelijk kind. Huilt weinig en slaapt behoorlijk op de klok. Zal nog wel veranderen zeker?
Met dag 9/10 kun je wat regeldagen verwachten, dus kijk niet gek op als :P
  Moderator maandag 18 oktober 2021 @ 23:29:41 #92
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_201812903
quote:
1s.gif Op maandag 18 oktober 2021 10:07 schreef Aure het volgende:

Sorry daarvoor :@ Aapie was aardig verkouden, nog steeds trouwens. Gisteren was hij echt chagrijnig, helemaal uit zijn hum. Vandaag gelukkig weer zijn vrolijke zelf O+

@Peejtur gefeliciteerd met ll, ik volg je snel naar de dreumessen!

Lily gefeliciteerd met J O+ Ik las dat je een lastige start had, gaat dat inmiddels wat beter? :*

En geen excuses over Pep hoor @kwakz0r, Aapie is ook 95% van de tijd heel vrolijk O+ Al voelt die 5% wanneer hij dramatisch is soms wel als veel meer :')
pi_201813726
Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen :D op het kdv heerst er ook weer van alles dus je ontkomt er toch niet aan.
  dinsdag 19 oktober 2021 @ 08:57:09 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_201814306
@Peejtur, nog gefeliciteerd met LL! *O*

De speen van Goud is ook in alle monden geweest zo ongeveer, heerlijk toch. Babymeet = garantie op nieuwe bacillen :9
disclaimer
pi_201814374
Goed voor de weerstand :9
pi_201814726
Haha, hallo eerste slapeloze nacht, letterlijk. :D *koffie-infuus*
pi_201814748
Hier ook een verkouden baby en die heeft geen spenen gedeeld verder, maar t hoort erbij.

In combi met tandjespijn was het een…interessante nacht.
Kwak
pi_201818780
Hier komt de verkoudheid helaas ook weer terug }:| . Gelukkig heb ik een man die van het minste geluid al wakker wordt en vannacht met regelmaat de speen heeft ingedaan.

Zijn tong- en lipbandje zijn gisteren geklieft, het viel gelukkig reuze mee! Ben wel benieuwd of dit verschil gaat maken voor de borstvoeding/drinken uit het flesje.

En Lily gefeliciteerd met je zoon!

quote:
0s.gif Op maandag 18 oktober 2021 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
Pep is nog steeds het zonnetje in huis O+ (sorry :@)

Vandaag nog een keer extra wezen wegen, hij is weer terug op zijn eigen gemiddelde lijntje. Zo blij!
Wat fijn dat hij weer terug is op de gemiddelde lijn!
pi_201823136
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:50 schreef Mango91 het volgende:
Zijn tong- en lipbandje zijn gisteren geklieft, het viel gelukkig reuze mee! Ben wel benieuwd of dit verschil gaat maken voor de borstvoeding/drinken uit het flesje.
Oh ja! Hoe ging het? Heb je ook oefeningen gekregen?

Merk je nog iets bij de kleine tot nu toe?
  woensdag 20 oktober 2021 @ 01:19:27 #100
318361 Bienelientjee
pi_201826363
Baby J weigert al twee uur lang om te slapen. Huilen, huilen, en wr tegen vechten, arme jongen! Dat wordt een lange nacht...... Zzzzzz!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')