Oh my God stop die baby!!! Die loopt volgende week al hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Baby J is nog flink aan snotteren! Wat een gekrijs als ik zijn neus afveeg. Ja sorry jongen, maar die giga snottebel die je over je hele gezicht heen veegt (of aan mama) moet er ECHT wel af!![]()
![]()
Wij hebben vooralsnog alleen wat keelpijn. Dus hopelijk valt het voor ons mee deze keer!![]()
En hij heeft besloten ECHT geen baby meer te willen zijn met zijn 8 maanden en 1 week!Op deze snelheid is hij met Kerst aan de wandel!
![]()
![]()
Haha slim om zo met die stoel te lopenquote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:19 schreef SQ het volgende:
Nou Bien, eerlijk gezegd denk ik dat het wel eerder gaat zijn hoor
Gelukkig klinkt ie nog wel als een baby, je verwacht bijna dat ie elk moment een dialoog kan beginnen
Ter vergelijk, Goud gisteren:
https://youtube.com/shorts/khYdubEvhl0?feature=share
(exact 4 maanden ouder)
Cutequote:Op donderdag 14 oktober 2021 15:39 schreef PKM het volgende:
Goud aan de schuifwandel![]()
Mooi @:Bienelientjee![]()
Poffertje is begonnen met kleine dansjes. Ze was eerst veel uitbundiger, maar toen zag ze mijn telefoon.![]()
Ze doet het ook als ik zing, super cute.
Maar ze heeft wel diarree. Vorige keer bleef de rommel in haar luier maar nou komt het er aan de bovenkant uit. Peuter heeft het erger te pakken (en maakte me om half zes wakker). Bij mij blijft het tot nu toe beperkt tot snot.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:00 schreef douche-eendje het volgende:
Jeetje Majo, ik had jou toch vorige week iets opgestuurd? Wat gaat Aapie hard!
Mijn M.
Bizar he? Dat pakje heb ik vorige week aan @Cygne gegeven, het is dus weer op een mooie plek terecht gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wat heb jij een mooierd gebakken zegAlles goed met jullie?
5 - 28 februari Thailand O+
5 gram lichter dan pluis en precies even lang.quote:Op donderdag 14 oktober 2021 19:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
2835 gram en 48 cm bij geboorte. Vooral veel been.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |