Gefeliciteerd met je dreumes!quote:Op maandag 18 oktober 2021 06:36 schreef Peejtur het volgende:
Wij horen hier niet meer bij. Ik post niet veel maar las meerdere keren per dag mee.
Ik wens hier alle (toekomstige) papa's en mama's veel plezier en slaap toe met hun kleine. Tot bij de dreumesen!
Herkenbaar van die geluiden, alsof ze stikken he?quote:Op maandag 18 oktober 2021 11:51 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hier hebben we ook niet/nauwelijks meer geslapen na de nachtvoeding om 3 uur... Mevrouw vond het nodig om weer wakker te worden en allemaal weer rare geluiden te gaan maken. Dan gaat het weer goed als ze rechtop komt, maar na tien minuten liggen weer allemaal gewurm en gemiep. Om 6 uur was ik het beu en zijn we er maar uit gegaan. Gelukkig lagen we al vroeg op bed (21:45 uur).
quote:Op maandag 18 oktober 2021 10:07 schreef Aure het volgende:
Pardondat lijkt me echt heel grappig om te horen
Mijn baby is een beetje verkouden, maar das niet zo gek geloof ik, hij heeft elke speen van elke andere baby in zijn mond gehad afgelopen zaterdag![]()
Nah, niet echt. Gewoon echt een beetje miepen en rommelen. Ik hoor soms geknor, soms gesmak, soms gepiep, de hele boerderij komt dan voorbij. En maar rondmaaien met die armpjes dan.quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:17 schreef Mahra het volgende:
[..]
Herkenbaar van die geluiden, alsof ze stikken he?
Met dag 9/10 kun je wat regeldagen verwachten, dus kijk niet gek op alsquote:Op maandag 18 oktober 2021 21:10 schreef _Lily_ het volgende:
Meld in dit topic met 8 dagen oude zoon! Ik noem hem J hier
Hij lijkt tot nu een makkelijk kind. Huilt weinig en slaapt behoorlijk op de klok. Zal nog wel veranderen zeker?
Sorry daarvoorquote:Op maandag 18 oktober 2021 10:07 schreef Aure het volgende:
Pardondat lijkt me echt heel grappig om te horen
Mijn baby is een beetje verkouden, maar das niet zo gek geloof ik, hij heeft elke speen van elke andere baby in zijn mond gehad afgelopen zaterdag![]()
Wat fijn dat hij weer terug is op de gemiddelde lijn!quote:Op maandag 18 oktober 2021 16:14 schreef kwakz0r het volgende:
Pep is nog steeds het zonnetje in huis(sorry
)
Vandaag nog een keer extra wezen wegen, hij is weer terug op zijn eigen gemiddelde lijntje. Zo blij!
Oh ja! Hoe ging het? Heb je ook oefeningen gekregen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2021 15:50 schreef Mango91 het volgende:
Zijn tong- en lipbandje zijn gisteren geklieft, het viel gelukkig reuze mee! Ben wel benieuwd of dit verschil gaat maken voor de borstvoeding/drinken uit het flesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |